آسان انتخاب کنید

نگاهی بر افزایش قیمت ملک در استانبول

نگاهی بر افزایش قیمت ملک در استانبول

قیمت ملک در استانبول به دلیل پرجمعیت ترین شهر بودن منطقه ، عنوان ارزان ترین و لوکس ترین آپارتمان ها را در کل ترکیه دارد.
این شهر با 16 میلیون نفر جمعیت در رشد دائمی است. جمعیت جوان همیشه در جستجوی آپارتمان در اطراف دانشگاههای محبوب جهانی واقع در بشیکتاش ، بیو اوغلو ، توزلا یا کادیکوی هستند. خانواده ها و کارگرانی که از استان بیرون می آیند همیشه به دنبال آپارتمان های نزدیک به مراکز شهر ، تقسیم ، اسکودار ، شیشلی یا کادیکوی هستند.

این گزارش ها همچنین منتشر کردند که پروژه های املاک و مستغلات مشرف به دریا نرخ سود بیشتری را ایجاد می کنند که از 25٪ – به طور متوسط ​​55٪ متفاوت است
و مناطق Sarıyer ، Küçükçekmece ، Maltepe و Kadıköy ضروری ترین مناطق برای کسانی است که به دنبال ویلا های لوکس در استانبول هستند. مناطق Kartal و Üsküdar برای خریداران آپارتمان در استانبول در سمت آسیایی شهر ، جایی که بسیاری از پروژه های جدید املاک و مستغلات در آن ساخته می شوند ، با هر پروژه مسکونی جدید به آرامی تقاضای بیشتری پیدا می کنند.
شما به طور بالقوه می توانید برای تأمین تابعیت ترکیه یک ملک 250.000 دلاری را در استانبول خریداری کنید ، سپس ملک را برای مدت 3 سال بدون فروش اجاره دهید تا دو برابر خرید خود را بدست آورید. در زیر می توانید اطلاعات مربوط به مناطقی که بیشترین مناطق مناسب سرمایه گذاری هستند و همچنین برخی از با ارزش ترین پروژه های در حال رشد را می توانید پیدا کنید.

قیمت ملک در استانبول باکرکوی


باکرکوی یکی از مرکزی ترین و قدیمی ترین مناطق است که به دلیل سواحلش در کنار دریای مرمره شناخته می شود. این منطقه یکی از مناطق باستانی استانبول است که حدود 229،239 نفر جمعیت دارد.

با گزینه های مختلف حمل و نقل و یک ساحل ، منطقه باکرکوی مکانی برای زندگی است
سبک زندگی مجلل این منطقه در استانبول غبطه برانگیز است ، با همه آنچه که می توان فکر کرد که در اینجا یافت شود. رشد پررونق اقتصادی نواحی منطقه ، مانند بزرگراه D-100 و فلوریای مجلل ، باکرکوی را به گزینه قطعی سرمایه گذاران تبدیل می کند ، زیرا تضمین بازگشت سرمایه بالا است. در شرق باکرکوی ، Zeytinburnu ، Küçükçekmece و Bahçelievler در شمال ، Avcılar در غرب ، و شمال غربی Esenler قرار دارد. ارزش املاک و مستغلات نواحی باکرکوی در گذشته اخیر به دلیل پروژه های چند ملکتی که توسط دریای مرمره افزایش یافته است ، افزایش یافته است.
مارینا باکرکوی پروژه ای است که در جاده ساحلی منطقه افزایش یافته است و در کانال بزرگ استانبول قرار دارد و منظره خارق العاده ای از دریای مرمره دارد.
این پروژه ضمن احترام گذاشتن و استفاده از تاریخچه منطقه ، یک منطقه ساحلی با چهار محله ایجاد می کند. مارینا باکرکوی در زمینی به مساحت 111.000 متر مربع در Kazlıçeşme ساخته شده است که شامل 2 + 1 ، 3 + 1 و 4 + 1 اندازه واحد و همچنین بالکن است که قیمت ملک در استانبول باکرکوی از 295.800 دلار شروع می شود.
واحدهای مسکونی “Foretop Bakırköy” که در کنار دریا ساخته شده اند ، دید واضحی از دریا دارند و مطمئناً آینده سیستم های خانه هوشمند هستند. “Foretop Bakırköy” در زمینی به مساحت 62.373 متر مربع ساخته شده است و شامل 239 واحد مسکونی در هفت بلوک است. واحدهای موجود در این پروژه از 350.100 دلار شروع می شوند.
ساختمانها 16 و 17 طبقه ارتفاع دارند. تمام واحدهای مسکونی در اندازه های 4 + 1 ، 4 + 2 دوبلکس ، 5 + 1 و 5 + 2 دوبلکس هستند. 4 + 1 واحد 290 متر مربع و 5 + 1 واحد 363 متر مربع اندازه است. دفاتر خانگی موجود در “Foretop Bakırköy” در اندازه های 1 + 1 و 2 + 1 هستند. واحدهای مسکونی به طور خاص ساکت و آرام طراحی شده اند و فقط یک دیوار مشترک بین واحدهای مختلف دارد.

قیمت ملک در استانبول ساریر


خواستن یک فضای خصوصی ، در یک محیط خلوت و در عین حال نزدیک به جامعه ، برای همه یک رویا است. در ساریر ، همه اینها را می توانید داشته باشید ، و همین امر بیشتر به محض بیدار شدن از یک زندگی لوکس در سمت اروپایی استانبول است. با افزایش پروژه های بزرگ هر ساله ، قیمت مسکن در منطقه طی سال های اخیر دو برابر دلار شده است. قیمت ملک در استانبول ساریر قیمت متوسط ​​متر مربع خانه های واقع در پر تقاضا در مناطق ترابیا-استینیه بین 10 تا 15 هزار دلار است.

درآمد اجاره نیز برای آن دسته از سرمایه گذاران که عموماً مبتنی بر دلار هستند ، درآمد بسیار خوبی است. برای کسانی که مایل به زندگی در لوکس مطلق هستند ، گرانترین ساختمان در این منطقه یک عمارت در ساحل بسفر است که به قیمت 2.405.900 دلار فروخته می شود.
برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در یک فضای جامعه محورتر هستند ، دره Maslak از همه شما در

واحدهای مسکونی احاطه شده توسط طبیعت ، در وسط استانبول استقبال می کند. Valley Forest پروژه ای است که در ساریر واقع شده است ، با اندازه های مختلف از 1 تا 3 اتاق خواب با 242 واحد برای انتخاب. درست در کنار بزرگراه TEM در حال افزایش است که تقریباً به هرجای استانبول امکان دسترسی آسان و سریع را می دهد. این پروژه تنها 1،3 کیلومتر با ورزشگاه ترک تلکام فاصله دارد ، 4 کیلومتر با مرکز تجاری Maslak فاصله دارد که فرصتی عالی برای کسانی است که به دلیل شغل خود مایل به زندگی در نزدیکی مراکز تجاری هستند. این پروژه همچنین حمل و نقل عمومی مختلفی مانند مترو و هاوارای را برای سفرهای فرودگاه ارائه می دهد. دره ماسلاک نام خود را از نمای جنگلی گرفته است که از سه طرف پروژه را احاطه کرده است. قیمت واحد در این پروژه طبیعی خانوادگی از 313.400 دلار شروع می شود.

قیمت ملک در استانبول بشیکتاش


بسیاری از مشاغل مدرن و جدید ، به ویژه بانک ها ، ماسلاک را به عنوان منطقه عملیاتی خود انتخاب کرده اند. بزرگراه E5 که دو قاره را به هم متصل می کند ، با دسترسی سریع به سه پل ، بیمارستان های با کیفیت بالا و مکان های هنری از اینجا عبور می کند. به دلیل نزدیک بودن به قاره آسیا ، اروپا در غرب و کشورهای دریای سیاه در شمال به عنوان یک مرکز اقتصادی انتخاب شد. سیستم حمل و نقل عمومی بهبود یافته و متناسب با نیازهای منطقه طراحی شده است.
مواد درجه یک ده لونت همراه با ساختاری بی عیب و نقص و بی نقص. اتاق نشیمن ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی شما با ظرافترین بازتاب راحتی زنده می شوند. در آپارتمان های 1 + 1 و 2 + 1 قیمت ملک در استانبول بشیکتاش با شروع از 90.200 دلار ، محصولات با آرماتور ایمن می شوند. در هر سطح Levent در هر گوشه از رختکن تا درها از مواد لوکس و با کیفیت استفاده می شود. با طراحی به هر لحظه از زندگی شما ارزش می بخشد.
Ten Levent با معماری جذاب خود باعث می شود که در نگاه اول تفاوت را احساس کنید. کیفیت و راحتی ساختمان شما را هم به زندگی دعوت می کند و هم می توانید سرمایه گذاری سودآوری داشته باشید. Ten Levent با سیستم خانه هوشمند خود زندگی را راحت تر کرده و تجربه ای ایمن را به شما ارائه می دهد. به لطف سیستم خانه هوشمند ، چراغ هایی که هنگام بیرون بودن فراموش کرده اید ، اتوی فراموش شده در پریز یا غذای فراموش شده در خانه بیش از این مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. با اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از هر موقعیتی که نمی خواهید اتفاق بیفتد ، در مورد وقایع ممکن است در آپارتمان شما مطلع شوید.

قیمت ملک در استانبول شیشلی


شیشلی یکی از شلوغ ترین مناطق استانبول است. برخی از مشهورترین محله های استانبول مانند Mecidiyeköy ، Bomonti و Ok Meydanı در آنجا واقع شده اند. شیشلی با داشتن 2،637 شرکت در کل تعداد شرکت های افتتاح شده در استانبول پیشرو است ، در حالی که با مسکن 22 هتل 5 ستاره مختلف صنعت گردشگری را نیز هدایت می کند.
به لطف موقعیت آن ، سرمایه گذاری های زیادی در این مکان انجام شده و بسیاری از سایت های مسکونی ، مراکز خرید ، آسمان خراش ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها در اینجا ساخته شده است. یکی از بزرگترین مراکز تجاری استانبول و اروپا در اینجا قرار دارد که Cevahir نام دارد.
برج استانبول یکی از برجسته ترین مجتمع های مسکونی استانبول است. این پروژه در زمینی به مساحت 6.842 مترمربع ساخته شده و دارای 243 دفتر کار خانگی ، 12 دفتر و 36 فروشگاه است که از 500.100 دلار شروع می شود. اگرچه همه آنها از یکدیگر مستقل هستند ، اما در صورت لزوم می توانند در کنار هم باشند. برج استانبول عمدتا با این مفهوم طراحی شده است تا در صورت تمایل به ساکنان خود مکانی را ارائه دهد که می تواند خانه یا محل کار آنها یا هر دو باشد. سقف های چهار متری ، پنجره های ضد صدا و در عین حال پاپ آپ ، تهویه مطبوع مرکزی و 11 دستگاه آسانسور جزئیاتی هستند که برج استانبول را برای تجارت مناسب می کنند. در اقامتگاه 220 متری ، دید منحصر به فردی از خانه یا شرکت خود خواهید داشت.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه