آسان انتخاب کنید

پیش خرید آپارتمان های ارزان در باکرکوی استانبول

  • شروع قیمت ها از 3,278,000لیر
پیشنهاد ویژه
باکرکوی
پیشنهاد ویژه
پیش خرید آپارتمان های ارزان در باکرکوی استانبول
باکرکوی
  • شروع قیمت ها از 3,278,000لیر

توضیحات

خلاصه پیش خرید آپارتمان های ارزان باکرکوی

پیش فروش آپارتمان های فراتر از برنامه در باکرکوی استانبول با نمای طبیعت. فروش اقساطی 18 ماهه با 0% بهره. یک مجتمع لوکس در باکرکوی نزدیک به مرکز شهر. سرمایه گذاری ایده آل در استانبول و مناسب اخذ شهروندی ترکیه در سال 2022.

مشاهده همه واحدهای فروشی باکرکوی

کلیات آپارتمان های باکرکوی

  • نوع: آپارتمانی
  • مکان ساخت: باکرکوی
  • وضعیت: ساخت جدید
  • پارکینگ: گاراژ
  • شرایط اخذ اقامت: دارد
  • شرایط اخذ شهروندی: دارد
  • نوع فروش: پیش پرداخت 40 درصد و اقساط 18 ماهه
  • تاریخ تحویل: سال 2024
  • وضعیت سند: آماده تحویل
  • شروع قیمت: از 3,278,000 لیر
پیش خرید آپارتمان های باکرکوی

چرا این آپارتمان های ارزان را باکرکوی بخریم؟

ترک گشت خرسند است که این مجموعه کوچک از آپارتمان های لوکس ارزان در استانبول را برای پیش فروش به شما خریداران و سرمایه گذاران ملک در استانبول ارائه کند. این خانه های فروشی در سمت اروپایی شهر در باکرکوی واقع شده اند و تنها در 10 کیلومتری غرب سلطان احمد و 3 کیلومتری شمال دریای مرمره می‌باشند.

باکرکوی یکی از قدیمی‌ترین مناطق استانبول این ابرشهر وسیع است. که از شرق با زیتون بورنو همسایه نزدیک است و مرزهای غربی آن با دریاچه در کوچوک چکمجه برخورد می‌کند و دهانه کانال جدید را تشکیل می‌دهد، در حالی که باهچه لی اولر در شمال و خط ساحلی خیره‌کننده دریای مرمره و پارک در جنوب قرار دارد.

ارزش بالای باکرکوی برای خرید ملک

اینجا منطقه‌ای محبوب برای گردشگران است، زیرا دارای معماری تاریخی فراوان، فرصت‌های خرید عالی، پارک‌های سبز خیره‌کننده و باغ‌های گیاه‌شناسی است. در حالی که منطقه ساحلی زیبای فلوریا در باکرکوی قرار دارند. باکرکوی با امکانات رفاهی گسترده، اتصالات عالی به تمام مناطق اروپایی و آسیایی استانبول و نزدیکی به مرکز شهر و کانال جدید است. بنابراین باکرکوی یک منطقه عالی برای هر کسی است که به دنبال ملک سرمایه‌گذاری در استانبول می‌باشد و می‌خواهد در تمام طول سال درآمد اجاره بالایی داشته باشد و یا در آینده ارزش افزوده بالایی بر ملک خود تجربه کند.

اگر ملکی با منظره دریا در باکرکوی خریداری کنید، سرمایه گذاران در منطقه باکرکوی به درآمد بیشتری دست خواهند یافت. با این حال، بودجه شما باید در سطح بالایی باشد، زیرا آپارتمان های فروشی با نمای دریا در باکرکوی قیمت بالایی دارند اما قطعا ارزش این سرمایه گذاری را داشته و خواهند داشت.

مکان و جزئیات توسعه پیش خرید آپارتمان های باکرکوی

این مجتمع کوچک آپارتمانی فروشی با نمای طبیعت در باکرکوی، در حال حاضر در حال ساخت و ساز در محله عثمانیه است که تقریباً در 11 کیلومتری شرق دریاچه کوچوک چکمجه، و 12 کیلومتری غرب از جاذبه های سلطان احمد و فقط 3 کیلومتری شمال خط ساحلی قرار دارد و فقط 2 تا چند دقیقه تا شرق پارک گیاه شناسی باکرکوی فاصله دارد.

با پیش خرید آپارتمان های باکرکوی امکانات رفاهی فراوان در نزدیکی قرار دارند. مانند مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های متعدد، بانک‌ها، خودپردازها، ادارات دولتی، مراکز بهداشتی، داروخانه‌ها، بیمارستان، مرکز خرید، کافه‌ها، شیرینی‌پزی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و غیره، که همگی با پای پیاده قابل دسترسی هستند. همچنین با یک سفر کوتاه 2 تا 10 دقیقه ای به سایر بیمارستان ها، مراکز خرید، دانشگاه ها و مرکز نمایشگاه CNR می رسید.

دسترسی به وسایل حمل و نقل در باکرکوی

در صورت نیاز به دسترسی به مناطق دیگر شهر، بزرگراه E_5 و ایستگاه متروبوس و مترو در فاصله چند قدمی این پروژه قرار دارد. همچنین در عرض 3 دقیقه به سیستم تراموا مرکزی، 5 دقیقه به ایستگاه قطار محلی و ترمینال کشتی، 15 دقیقه به تونل اوراسیا، 20 دقیقه به خط ساحلی بسفر و میدان تکسیم در و در حدود 40-45 دقیقه به فرودگاه جدید در شمال غربی دسترسی خواهید داشت.

تعداد خانه ها و تاریخ تحویل این املاک باکرکوی

این ساخت و ساز از یک توسعه دهنده مشهور و قابل اعتماد استانبول است که اطمینان می دهد قوانین ساختمانی دولت ترکیه برای ایمنی و عایق بندی را رعایت می کند. این مجتمع مسکونی لوکس محصور و دردار کوچک شامل چهار بلوک آپارتمانی 7 طبقه است که از 70 آپارتمان و پنت هاوس 1 تا 4 خوابه و چهار واحد تجاری مفید تشکیل شده است و توسط توسط باغ‌های محوطه‌سازی شده مشترک احاطه شده است تا از مناظر پارک گیاه‌شناسی لذت ببرید. اتمامی واحدها در ژانویه 2024 با استاندارد عالی تکمیل خواهند شد.

برخی امکانات این املاک

این مجتمع نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارد و یک پارکینگ سرپوشیده امن، یک محوطه نشیمن در باغ، یک سیستم تلویزیون ماهواره‌ای مرکزی، یک ژنراتور و یک لابی ورودی امن با آسانسور و پله‌ها به هر طبقه را ارائه می‌کند. در حالی که همه اینها تحت نظارت یک سیستم دوربین امنیتی 24/7 است، بنابراین، هزینه آنها بسیار کمتر از هزینه های متوسط ​​عمومی است.

قیمت پیش خرید آپارتمان های باکرکوی

آپارتمان های 1 خوابه از 62 متر مربع با قیمت 3,278,000 تا 3,357,000 لیر

خانه های 2 خوابه از 85 متر مربع با قیمت 4,566,000 تا 4,771,000 لیر

آپارتمان های 3 خوابه دوبلکس از 229 متر مربع با قیمت 10,428,000 تا 10,823,000 لیر

املاک 4 خوابه دوبلکس از 322 متر مربع با قیمت 15,168,000 تا 17,804,000 لیر

جزئیات پرداخت

اسناد مالکیت در پایان آگوست 2022 بدون هیچ هزینه ای برای خریدار آماده تحویل خواهد بود و سازنده یک تخفیف 15 درصدی از قیمت های فهرست بالا را برای خریداران نقدی ارائه می دهد. یا می توانید 40 پیش پرداخت بدهید. اسناد مالکیت را در صورت آماده بودن دریافت کنید و باقیمانده را با 18 قسط مساوی ماهانه بدون بهره پرداخت کنید.

نکته مهم برای خریداران محترم ملک در استانبول

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی آپارتمان ها و قیمت و شرایط فروش تنها برای یک هفته معتبر میباشد. در طول زمان شاهد تغییر قیمت ها، موجودی آپارتمان ها فروشی و همچنین تغییر شرایط فروش خواهیم بود. لذا جهت اطلاع از آخرین واحدهای موجود و شرایط فروش و قیمت دقیق آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به دلیل حجم زیاد پروژه ها و تغییر مداوم موجودی و قیمت ها و شرایط فروش سازنده امکان بروز رسانی همه پروژه ها به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد. لذا خواهشمند است جهت دریافت آخرین قیمت ها و موجودی آنها در استانبول حاضر بوده و با کارشناسان ما به صورت حضوری در ارتباط باشید.

پیش خرید آپارتمان های باکرکوی

طراحی آپارتمان های باکرکوی

تمامی آپارتمان ها به درب ورودی امنیتی فولادی مجهز هستند و از طریق آیفون تصویری خانه شما را به درهای ورودی لابی متصل می کند.

واحدها با چیدمان‌های مختلفی ارائه می‌شوند، یک آشپزخانه مجزا یا یک فضای نشیمن با پلان باز، که همگی یک آشپزخانه مدرن کاملا مجهز با واحدهای جادار و سطوح کاری با کیفیت را ارائه می‌دهند و با لوازم داخلی -فر، اجاق گاز و هود- تکمیل می‌شوند.

همه خانه‌ها دارای سیستم گرمایش مرکزی گاز کامل خواهند بود و زیرساخت‌های واحدهای تهویه مطبوع در همه اتاق‌ها وجود خواهد داشت، در حالی که حمام‌ها از کف تا سقف کاملاً کاشی‌کاری شده و با آخرین یراق آلات مدرن مجهز می‌شوند.

نور طبیعی زیادی از طریق پنجره‌های تمام قد و درهای پاسیو به تمام اتاق‌ها سرازیر می‌شود و همه واحدها حداقل یک بالکن سایه‌دار برای لذت بردن از چشم‌انداز باغ، پارک و شهر ارائه می‌دهند.

سخن پایانی درباره پیش خرید این آپارتمان ها

به طور خلاصه، این آپارتمان‌های ارزان مدرن در باکرکوی استانبول، تمام گزینه‌های مناسب را برای استراحت‌های شهری یا سفرهای کاری معمولی، زندگی در تمام طول سال یا انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاری در استانبول برای درآمد اجاره بالا ارائه می‌دهد، زیرا دسترسی فوق‌العاده به شهر و فرودگاه دارد و مجموعه ای از امکانات محلی، همراه با حداقل امکانات در محل برای هزینه های جاری کمتر، و مناظر زیبای طبیعت را ارائه می‌دهند.

برای پیش خرید آپارتمان های ارزان باکرکوی و کسب جزئیات بیشتر، قیمت ها و در دسترس بودن، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید و یکی از مشاوران اختصاصی املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ خواهد داد، مشاوره جامع و بینش واقعی در مورد درآمد بالقوه اجاره را به شما ارائه خواهد داد و شما را در هر مرحله از فرآیند خرید ملک در ترکیه و فراتر از آن راهنمایی می کند.

محل

شهر استانبول بسیار وسیع است و دارای 39 منطقه و محله های متعدد است که بسیار بیشتر از مرکز شهر معروف و جاذبه های گردشگری فراوان آن است.

باکرکوی یک منطقه ساحلی است که در نزدیکی شبه جزیره تاریخی فاتح بین سلطان احمد و پروژه کانال جدید قرار دارد و از طریق بزرگراه E-5 و خط متروبوس که از این مکان می گذرد، با تمام مناطق شهر ارتباط بسیار خوبی دارد.

مناطق ساحلی باکرکوی در پشت یک پارک تفرجگاهی ساحلی بزرگ قرار دارند که میزبان کافه‌ها، مناطق بازی، امکانات ورزشی و مسیرهای پیاده‌روی است که برای مردم محلی جهت فرار سریع از شهر بسیار محبوب هستند.

فاصله ها

  • فاصله تا شهر: 10 کیلومتری سلطان احمد
  • فاصله تا ساحل: 3 کیلومتری دریای مرمره
  • فاصله تا فرودگاه: 40 کیلومتر
4.7/5 - (11 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باکرکوی

جزئیات

به روز شده در اکتبر 9, 2022 در 2:23 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 3,278,000لیر
  • متراژ ملک: 65 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 4
  • سرویس ها: 1-3
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht