آسان انتخاب کنید

توضیحات

بررسی اجمالی خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

ظرف پنج دقیقه تا خیابان معروف به بغداد  این پروژه مجلل تجدید حیات کادیکوی برای آپارتمان ها از یک – پنج اتاق خواب ، با امکانات در محل از جمله یک مرکز خرید و چشم اندازهای خارق العاده از جزایر بسفر و پرنسس وجود دارد.

ویژگی های آپارتمان ها در کادیکوی استانبول

نوع ملک: آپارتمان

اتاق های خواب: 1-5

حمام ها: 1-4

مکان: استانبول – کادیکوی

 فضای زندگی: 50-350 متر مربع

استخر: مشترک

چرا این ملک را در کادیکوی استانبول خریداری کنید

– بزرگترین پروژه لوکس که در منطقه بازسازی کادیکوی قرار دارد

– طراحی شده برای تقلید از هتل با کیفیت پنج ستاره با امکانات

– مناظر خیره کننده دریا و بسفر و جزیره پرنسس

– مرکز خرید در محل با فروشگاه ها و بوتیک های مارک دار

– آپارتمان با ارزش سرمایه گذاری بالا

درباره پروژه آپارتمانی در کادیکوی استانبول

این مجموعه توسط یک معمار مشهور ترک به سبک پست مدرن طراحی شده است ، یکی از بزرگترین مجموعه هایی است که در یک منطقه بازسازی شده در کادیکوی قرار دارد و برای زندگی مانند یک هتل پنج ستاره با کیفیت برای امکانات و مکان های مشترک طراحی شده است.

این پروژه در زمینی بزرگ به مساحت 30،000 مترمربع ساخته شده و شامل 1100 ملک برای فروش است که متغیر از یک – پنج اتاق خواب است. برای انواع بودجه ها و اندازه ها خانه ای پیدا خواهید کرد. در کل پنج بلوک آپارتمان با فضای بسته 158،000 متر مربع وجود دارد.

این پروژه در دسامبر 2018 با رعایت استانداردهای عالی و بخشی از پروژه خیابان کادیکوی به پایان می رسد. منطقه جدیدی واقع در خیابان معروف بغداد در جهان که در آن فروشگاه ها و بوتیک های لوکس زیادی خواهید یافت.

درباره آپارتمان های کادیکوی

در این پروژه ، آپارتمانهایی از یک – پنج اتاق خواب و با ابعاد 50 مترمربع – 250 مترمربع پیدا خواهید کرد. فضای داخلی ساختمان و آپارتمان ها با کفپوش مرمر ، پنجره های عظیم و چشم اندازهای باورنکردنی در سراسر جزایر بسفر و جزایر پرنسس به شکلی لوکس ترسیم شده است.

امکانات برای خریداران آپارتمان در کادیکوی استانبول

– چندین استخر شنای باز و بسته

– سالن آفتاب گرفتن

– مناطق بازی کودک در دسترس است

– پیاده روی در مسیرها

– مناطق سبز بزرگ

– امنیت 24/7 با دوربین مدار بسته

– پارکینگ زیرزمینی

– سونا / حمام ترکی

– مرکز خرید و امکانات رفاهی

قیمت خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

قیمت خرید آپارتمان 1 + 1  از 59 مترمربع از 1.111.000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان 2 + 1 از 107 مترمربع از 1.665.000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان 3 + 1 از 131 مترمربع از 1.724.000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان 4 + 1 از 189 متر مربع از طریق تماس با ما

قیمت خرید آپارتمان 5 + 1  از 282 مترمربع از طریق تماس با ما

توجه: این قیمت ها قیمت خرید نقدی است.

برنامه پرداخت و خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

30٪ پیش پرداخت با مانده موجودی برای مدت زمان حداکثر 36 ماه اقساط پرداخت می شود.

برای تجزیه و تحلیل کامل قیمت ملک و خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول و در دسترس بودن ، امروز با ما تماس بگیرید.

ارزش سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

این پروژه بخشی از منطقه كادیكوی ، منطقه ای از استانبول است كه از سال 2011 با افزایش قیمت باورنكردنی 136 درصدی روبرو شده است. این منطقه در حال حاضر تحت سرمایه گذاری عظیم دولت قرار دارد و مجموعه ای از مگاپروژه ها را ایجاد می كند كه بدون درز اروپا را به آناتولی متصل می كند. تمام این سرمایه گذاری ها در مدت پنج دقیقه از زمان انجام پروژه انجام می شود ، از جمله:

– هزینه تونل اوراسیا 2 میلیارد دلار

– هزینه مارمارای 4 میلیارد دلار

– مترو کادیکوی 1.5 میلیارد دلار هزینه داشته

– هزینه بازسازی دانشگاه مرمره 500 میلیون دلار

– تونل استانبول با هزینه 5 میلیارد دلار در سال آینده آغاز می شود

این منطقه تاریخی و مرکزی استانبول با کمبود کیفیت و مجتمع و آپارتمان همراه با کادیکوی به عنوان مقصد مورد علاقه ترکیه در طبقه متوسط ​​مدرن ، قرار است با رشد باورنکردنی و افزایش قیمت در آینده قابل پیش بینی ادامه یابد.

محل خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

کادیکوی در سمت آسیایی استانبول واقع شده است و یک منطقه مرکزی تاریخی است که به دوران بیزانس ترکیه برمی گردد. کادی کوی یکی از مناطق مورد علاقه برای طبقه متوسط ​​به بالا استانبول است و به عنوان مرکز آموزش در استانبول در نظر گرفته می شود ، و هزاران دانشجو هر روز برای تحصیل در مراکز معتبر به کادیکوی سفر می کنند. کادیکوی میزبان کافه ها و رستوران های ساحلی است و همچنین پارک ساحلی زیبای کالامیس مارینا و مدا را در اینجا خواهید یافت. مشهورترین خیابان کادیکوی خیابان بغداد با شهرت جهانی است ، خیابان بزرگی با مارک لوکس که ثروتمندان و ثروتمندان استانبول برای خرید به آنجا می روند.

گردش در محله کادیکوی

فاصله ها

سلطان احمد ظرف 15 دقیقه

شیشلی و تکسیم ظرف 20 دقیقه

کادیکوی / اسکودار ظرف 10 دقیقه

مرکز خرید آکاسیا در عرض 5 دقیقه

خیابان بغداد در عرض 5 دقیقه

استادیوم فوتبال فنرباغچه 10 دقیقه پیاده روی است

خرید ملک در کادیکوی استانبول

املاک در کادیکوی، در سمت آسیایی استانبول ، ترکیبی از جدید است. خانه های جدید کادیکویبا ساختمان های تاریخی شانه می خورند و افزایش سرمایه گذاری در منطقه زیرساخت ها را بهبود بخشیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات در کادیکوی با ما تماس بگیرید.

درباره کادیکوی در استانبول

رو به دریای مرمره و منطقه تاریخی اروپا ، کادیکوی یکی از مناطق قابل توجه آسیایی در استانبول است. این مرکز که مرکز فرهنگی محسوب می شود ، دارای جمعیت بیش از 500000 نفر است. با مرزهای اوسکودار ، آتاشهیر و مالتپه ، مشهورترین مکان دیدنی آن ایستگاه قطار Haydarpaşa است ، اما به عنوان یکی از بنادر اصلی کشتی استانبول شهرت زیادی کسب می کند.

چرا خرید املاک و مستغلات در کادیکوی؟

بازار مسکن یک بازار همه جانبه است و دارای آپارتمان های 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 خوابه ، آپارتمان ، پنت هاوس دوبلکس و ویلا برای فروش است. آنچه که بسیار مورد تقاضا است ، زندگی بدون برنامه و سبک زندگی جدید است. آپارتمانهای بزرگ شامل دکوراسیون مدرن معماری در ساختمانها ، شامل دکوراسیون و طراحی شیک و آشپزخانه ها و حمامهای مجهز هستند. در خانه های مجلل ، خریداران می توانند چشم انداز دریا ، کمد های اتاق حمام ، حمام مجزا و موارد دیگر را داشته باشند.

امتیازات سبک زندگی دررزیدانس ها ، امکانات عمومی است که نمونه هایی از آن شامل استخرهای شنا در محیط داخلی و فضای باز ، باغ های زیبا ، بارها ، رستوران ها و مغازه ها ، سالن های ورزشی مجهز ، سونا و جمام ترک است. خریدارانی که خود را انتخاب می کنند می توانند از قیمت های تخفیف دار و برنامه های اقساطی بدون بهره که از شش ماه تا یک سال به طول می انجامد نیز لذت ببرند.

برای جستجوی املاک کادیکوی ، لیست های خانه های فروشی ما را مرور کنید. این موارد شامل همه چیز برای دانستن است و اگر آن خانه نظر شما را جلب می کند ، از اطلاعات تماس برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا صحبت با نماینده با تلفن استفاده کنید. متناوباً ، بودجه و آنچه را در خانه می خواهید به ما اطلاع دهید و ما مجموعه ای از املاک بالقوه را از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهیم کرد. اگر قبلاً در منطقه استانبول هستید ، با ما تماس بگیرید تا زمان و تاریخ بازدید را برای دیدن خانه های کادیکویدر بازار ترتیب دهیم.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کادیکوی

جزئیات

به روز شده در جولای 9, 2021 در 1:50 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1,111,000لیر
  • متراژ ملک: 59 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~5
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: پنج خواب, تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht