آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی‌های اصلی

  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • محل تفریح کودکان
  • سینما
  • پنجره‌های دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور

توصیف ملک

خرید آپارتمان در بخش آسیایی یا آناتولی استانبول از جمله بخش‌هایی است که اغلب توسط گردشگران به فراموشی سپرده می‌شود، زیرا بسیاری از آنها به جاذبه‌های بخش اروپایی استانبول از جمله مسجد آبی و بازار بزرگ توجه می‌کنند، با این حال، بخش آسیایی استانبول اگرچه در مقایسه با همسایه اروپایی خود در سمت دیگر تنگه بوغاز اندکی آرامتر است، اما از تاریخ غنی برخوردار است.

کادیکوی مرکز فرهنگی بخش آسیایی استانبول است که خیابان بغداد در آن قرار دارد که فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی در آن وجود دارند و معماری‌های قدیمی و مناظر اجتماعی سرزنده‌ای دارد. اگرچه بسیاری از ساکنین شهر تمایل دارند تا دور از مرکز شلوغ شهر و در مناطق مسکونی بسیار مشهور زندگی کنند و بسیاری از آنها نیز به بخش اروپایی استانبول علاقه دارند، بخش‌های متعددی در قسمت آسیایی استانبول وجود دارند که در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های قابل توجهی مواجه شده‌اند و در آنها مجموعه‌های آپارتمانی مدرن، ویلاهای خصوصی در اماکن طبیعی با گستره‌ای از امکانات محلی وجود دارد و می‌توان آنها را شهرهایی در داخل شهر قلمداد نمود.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در نزدیکی مرکز شهر یا خط ساحلی که قیمت‌ها بسیار بالا هستند، نباشید، قیمت ملک در بخش آسیایی استانبول می‌تواند ارزش بیشتری نسبت به هزینه پرداختی برای شما فراهم آورد.

موقعیت و جزئیات پروژه

پروژه خرید آپارتمان‌های هوشمند و لوکس بخش آسیایی استانبول در یک کیلومتری دریا و بندر پرازدحام توزلا قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه سابیها گوکجن واقع در جنوب شهر در حدود 12 دقیقه است. آپارتمان‌ها در شرق پندیک قرار دارند و قلب تپنده کادیکوی در غرب شهر در مدت 35 دقیقه قابل دسترسی است.

از آنجایی که موقعیت این پروژه در مجاوزت بزرگراه E-5 است و فاصله آن تا جنوب بزرگراه TEM در حدود 15 دقیقه است، دسترسی به تمام نقاط در طول و عرض شهر بسیار آسان است. شایان ذکر است که ایستگاه قطار مارمارای نیز در فاصله 600 متری قرار داشته و با 10 دقیقه رانندگی می‌توان به ایستگاه متروی پندیک رسید. همچنین، با چند دقیقه پیاده‌روی امکان دسترسی به چندین ایستگاه اتوبوس وجود داشته و فاصله با پل عثمان قاضی که استانبول را با عبور از دریای مرمره به یالوا، موندانیا و بورسا متصل می‌کند، با استفاده از وسیله نقلیه در حدود 30 دقیقه است.

امکانات متعددی در توزلا وجود دارند و می‌توانید به فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مدارس و یک دانشگاه، یک بیمارستان، چندین داروخانه، بانک‌، کافه، کافی‌شاپ و رستوران‌های متعدد به آسانی و با پیاده‌روی دسترسی داشته باشید. همچنین، با استفاده از خودروی شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی نیز می‌توانید به چندین دانشگاه، بیمارستان، مراکز خرید بزرگ و توزلا مارینا دسترسی داشته باشید.

این آپارتمان در زمینی به مساحت 8000 مترمربع توسط یکی از سازندگان برتر استانبول در حال ساخت است و مجتمعی مدرن و ترکیبی با چهار بلوک 20 طبقه است که 474 واحد مسکونی تک خوابه الی چهار خوابه، 160 دفتر و 126 واحد تجاری در آن جای دارند. همچنین، چندین فروشگاه و مکان غذاخوری نیز در محل وجود داشته و تمام آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ساختمان کاملا با اصول امنیتی و عایق‌بندی مصوب دولت ترکیه منطبق است و در مارس سال 2022 تکمیل خواهد شد.

بعد از تکمیل، مجتمع گستره‌ای از امکانات را برای ساکنین و مهمانان ارائه خواهد داد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ مسقف داخل ساختمان
  • محل بازی کودکان
  • باشگاه مجهز
  • میدان پیاده‌روی
  • مرکز آبگرم
  • سینمای کوچک
  • اتاق سرگرمی
  • اتاق بازی
  • آسانسور در هر بلوک
  • ژنراتور پشتیبان برای مواقع قطعی برق
  • تلویزیون ماهواره‌ای مرکزی

تمام منطقه مسکونی به طور ایمن حصارکشی شده و به منظور اطمینان خاطر شما خدمات امنیتی به طور 24 ساعته فعالیت می کنند.

آپارتمان‌های موجود و قیمت

  • قیمت آپارتمان‌های تک خواب ـ 71 الی 91 متر مربع ـ قیمت از 754.000 تا 1.240.000 لیر
  • قیمت آپارتمان‌های دوخوابه ـ 105 الی 157 متر مربع ـ قیمت از 1.075.000 تا 2.025.000 لیر
  • قیمت آپارتمان‌های دوبلکس 2 خوابه ـ 145 الی 171 متر مربع ـ قیمت از 1.698.000 تا 2.986.000 لیر
  • قیمت آپارتمان‌های دوبلکس 4 خوابه ـ 277 متر مربع ـ قیمت 3.931.000 لیر

سند حقوقی تمام واحدها آماده و بدون هزینه تحویل داده خواهد شد.

شرایط پرداخت سازنده

افرادی که قصد پرداخت کل قیمت به صورت نقدی دارند از تخفیف 10 درصدی برخوردار می‌شوند. در صورت تمایل، می‌توانید 50% قیمت را پرداخت کرده و مابقی مبلغ را طی اقساط 12 ماهه با بهره 0 درصد پرداخت نمایید.

ویژگی های آپارتمان ها

هر چهار بلوک دارای یک لابی ورودی ایمن هستند که در آن راه پله یا آسانسور امکان دسترسی به تمام طبقات را فراهم می‌آورد. ورود به تمام واحدها از طریق درب فولادی ضدسرقت بوده و سیستم ویدئوی مرکزی نیز تمام ورودی‌ها را تحت نظارت قرار داده است.

تمام واحدها دارای آشپزخانه مجزا بوده و آشپزخانه نیز با لوازم مدرن و با کیفیت تجهیز شده است. کفپوش آشپزخانه‌ها از جنس کاشی بوده و در آشپزخانه تجهیزاتی نظیر اجاق گاز، هاب، ماشین ظرفشویی و یک فن مکنده نیز وجود دارد.

تمام واحدها از سیستم گرمایش مرکزی گازی برخوردار بوده و سیستم تهویه در تمام اتاق‌ها فعال خواهد شد.

تمام اتاق‌ها به دلیل وجود درب‌های بزرگ پاسیو که به بالکن فرانسوی یا بالکن شیشه‌ای بزرگ باز می‌شوند، روشنایی بسیار خوبی دارند و تمام واحدها می‌توانند از چشم‌انداز شهر لذت ببرند و طبقات بالاتر می‌توانند نمایی از دریا و جزیره را مشاهده‌ کنند.

سرویس‌‌های بهداشتی از کف تا سقف با کاشی پوشانده شده و با لوازم مدرن تجهیز شده‌اند، این در حالی است که محل استراحت، محل غذاخوری و اتاق‌های خواب کفپوشی از جنس لمینت گرم‌تر داشته و کفپوش آشپزخانه‌ها و راهروها از جنس سرامیک است.

خرید این خانه‌های لوکس با تمام نیازهای شما برای خرید یک آپارتمان در استانبول را برآورده کرده و خانه‌های خانوادگی ایده‌آل برای گریز از شلوغی شهر یا اقامت در سفرهای تجاری هستند. این منازل همچنین فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه به شمار می‌روند. فاصله آنها به مرکز شهر و فرودگاه کوتاه بوده و امکانات محلی و امکانات موجود در محل ساختمان و نمای شهر یا دریا و جزیره از دیگر برتری‌های آنها به شمار می‌روند.

برای خرید  این آپارتمان ها و جزئیات بیشتر، قیمت‌ ها و دسترسی با ما تماس بگیرید. تیم تخصصی ما در مشاورین املاک استانبول پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند تا واحد‌هایی را که مطابق با فضا و سبک زندگی مورد نظر شماست را انتخاب کنید. همچنین شما را در تمامی مراحل خرید املاک و مستغلات در ترکیه  و تمام چیز‌های لازم برای فروش املاک در استانبول راهنمایی می‌کنند

تاریخچه منطقه توزلا

در دوران عثمانی نمک مردم استانبول از این منطقه استخراج میشده. به خصوص که در آنزمان یک منطقه تفرجگاهی و منطقه ای با چشمه های آبگرم و درمانی بوده.

در سال ۱۹۹۲ با جداسازی و کوچکتر کردن مناطق شهرداری استانبول، پندیک، کارتال و توزلا از یکدیگر جدا و مستقل شدن. این منطقه ۱۳ کیلومتر ساحل و تعداد زیادی جزیره کوچک داره که در دل دریای مرمره قرار دارن.

منطقه ۸۷/۶۷ کیلومتر مربعی  ۱۷ محله داره.

  1. AKFIRAT MAHALLESİ (محله آکفیرات)
  2. ANADOLU MAHALLESİ (محله آنادولوو)
  3. AYDINLI MAHALLESİ (محله آیدین لی)
  4. AYDINTEPE MAHALLESİ (محله آیدین تپه)
  5. CAMİ MAHALLESİ (محله جامی)
  6. EVLİYA ÇELEBİ MAHALLESİ (محله اولیا چِلِبی)
  7. FATİH MAHALLESİ (محله فاتیح)
  8. İÇMELER MAHALLESİ (محله ایچمه لر)
  9. İSTASYON MAHALLESİ(محله ایساسیون)
  10. MESCİT MAHALLESİ (محله مسجیت)
  11. MİMAR SİNAN MAHALLESİ (محله میعمار سینان)
  12. ORHANLI MAHALLESİ (محله اورهان لی)
  13. ORTA MAHALLESİ (محله اُرتا)
  14. POSTANE MAHALLESİ (محله پُستانه)
  15. ŞİFA MAHALLESİ (محله شیفا)
  16. TEPEÖREN MAHALLESİ (محله تپه اورن)
  17. YAYLA MAHALLESİ (محله یایلا)İ

اماکن تفریحی و مراکز خرید منطقه توزلا

توزلا این روزها به رستورانهای غذاهای دریایی معروف هست. در اسکله توزلا هم بعنوان یکی از مهمترین اسکله های بارگیری شهر استانبول، تجارت همیشه ادامه داره. پیست کارتینگ و پیست مسابقات فرمول یک استانبول، دانشگاههای سابانجی و کوچ ،بزرگترین پارک آبی استانبول، آکادمیهای آموزشهای دریایی ، پاساژ( Viaport Marina )، آکواریوم و بیمارستانهای مجهزی مانند (ÖZEL GİSBİR HASTANESİ ) و مجتمعهای آموزشی و رفاهی بسیاری در توزلا وجود دارند

  • آکواریوم استانبول (Istanbul Aquarium)

یکی از بهترین پارک های موضوعی استانبول، آکواریوم استانبول است که بزرگ ترین آکواریوم موضوعی در دنیا ست این پارک، آکواریومی دو طبقه با مخازن بزرگ و کوچکی است که در مجموع شامل  ۱۷۰۰۰ جاندار دریایی در ۱۵۰۰ گونه متفاوت می شه. البته امکانات آکواریوم استانبول تنها به دیدن این موجودات خارق العاده محدود نمی شه و علاوه بر اون، چندین استخر سرباز و سرپوشیده، سالن ماساژ، رستوران هایی با منظره بی نظیری رو به دریا و مرکز خرید بزرگی در آکواریوم استانبول وجود داره.

یکی از نکات خارق العاده این آکواریوم وسیع، شبیه سازی ۱۷ منطقه و زیست بوم جهانی است که در این میان می توان مکان هایی چون دریای سرخ، سیاه، اژه ومدیترانه و مرمره رو دید. از دیگر تفریحات این مجموعه هیجان انگیز می توان به غذادهی به جانوران دریایی، غواصی کنار کوسه ها، ماجراجویی در هزارتوی آینه ای، شبیه ساز( flyride) و برگزاری مراسم مختلف در آکواریوم اشاره کرد.

  • باغ وحش بسفر ( Bosphorus Zoo)

این باغ وحش محوطه ای بزرگ و جذاب در بخش آسیایی استانبول است که با بخش اروپایی شهر فقط دو ساعت فاصله داره  اگه این باغ وحش رو برای تفریح و گشت و گذار انتخاب کنید، با ورود به اون با طیف وسیعی از حیوانات مختلف و گل و گیاهان جالب توجه روبرو میشید.

درکل می توان گفت ۲۸۶ گونه مختلف جانوری و ۶۰۰ گونه گیاهی در بخش باغ بسفر در معرض دید عموم قرار دارند و این یعنی علاوه بر باغ وحش، باغی فوق العاده نیز پیش روی شما قرار داره. در باغ وحش بسفر امکان اون رو دارید که در محیطی استاندارد و تمیز از بخش شیر، خرس، خرگوش، ببر، گربه، سگ، روباه، اسب، گورخر، شتر، بز، میمون، گوزن، کروکودیل، لاک پشت، مار، پرندگان و ماهی ها بازدید کنید.

باغ وحش بسفر یکی از بزرگ ترین باغ وحش های کشور ترکیه و البته تنها باغ وحش معتبر استانبول هست. خوب بدانید گرچه این باغ وحش نام بسفر و استانبول رو یدک میکشه، اما دقیقا در خود شهر استانبول قرار نداره و در نزدیکی این کلان شهر تاریخی و دوست داشتنی واقع شده.

  • مرکز تفریحی و خرید ویاپورت مارینا توزلا

ویاپورت مارینا مجموعه جذابیه متشکل از مرکز خرید، سرگرمی و تفریحی و مرکز تجارت که همگی در حاشیه دریای مرمره قرار دارن. در مرکز خرید ویاپورت مارینا طیف متنوعی از برندها و فروشگاه های شناخته شده دنیا رو از نزدیک خواهید دید و همچنین تعداد زیادی کافه های درجه یک و رستوران در اختیار شما قرار می گیرن.

این چند مکان معرفی شده فقط بخشی از مراکز تفریحی و مراکز خرید منطقه توزلا ست.

بافت فرهنگی اجتماعی منطقه توزلا

از لحاظ بافت ساکنین منطقه توزلا، در محله های نزدیک به دریا مانند پُستهانه و ایستاسیون خانه های ویلایی و آپارتمانها و مجتمع های شیک و لوکس به چشم میخورن. البته در محله های نزدیک به جنگل مانند تپه اورَن و گوچ بیلی هم همین بافت وجود دارد. بطور کلی توزلا منطقه ای نوسازه  که بافت قدیمی در اون  کمتر به چشم میآد و معمولا مجتمع ها و آپارتمانهای نوساز بسیاری رو میتوان در اون پیدا کرد. اینم باید بگم  که بعضی بدانید بعضی از مناطق شمالی و نزدیک به اسکله ی توزلا صنعتی و لجستیکی هستن

در مجموع در توزلا تراکم جمعیت زیاد نیست و تمرکز منازل و مجتمع ها بیشتر در جنوب اون ست

بیمارستانهای منطقه توزلا

منطقه توزلا به لحاظ خدمات دهی بهداشتی و درمانی به ساکنان از امکانات و تجهیزات مطلوبی برخورداره. بیمارستان های تخصصی و مراکز بهداشتی خصوصی مجهز بطور ۲۴ ساعته به عرضه خدمات مشغولن . برای آشنایی چند بیمارستان و درمانگاه رو معرفی می کنم.

  1. بیمارستان دانشگاه اوکان                                                          OKAN ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ
  2. بیمارستان دولتی توزلا                                                              TUZLA DEVLET HASTANESİ
  3. بیمارستان خصوصی گیسبیر توزلا                                                ÖZEL TUZLA GİSBİR HASTANESİ
  4. بیمارستان تخصصی دهان و دندان خصوصی دانشگاه اوکان               OKAN ÜNİVERSİTESİ TUZLA DİŞ HASTANESİ
  5. بیمارستان خصوصی توزلا                                                          ÖZEL TUZLA HASTANESi

مدارس خصوصی منطقه توزلا

خانواده های ساکن منطقه توزلا در آرامش کامل میتونن مدرسه مطلوب خود و فرزندانشون رو اعم از خصوصی یا دولت انتخاب کنند. این مدارس طوری پراکنده اند که کل منطقه رو پوشش میدن. برای آشنایی چند مدرسه در منطقه توزلا رو معرفی می کنم

  1. کالج خصوصی توزلا آچه                          Özel Tuzla Açı Koleji
  2. مدارس خصوصی موفقیت توزلا                 Özel Tuzla Uğur Okulları
  3. کالج خصوصی بیلفن                              Özel Bilfen Koleji
  4. مدارس بنیاد وهبی کوچ                          Vehbi Koç Vakfı Okulları

امکانات دسترسی به منطقه TUZLA

برای رسیدن به توزلا ،خط متروی مارمارای فعال است و ادامه خط متروی M4نیز به زودی به این منطقه میرسه. اتوبوس و دلموش در داخل توزلا مثل بقیه مناطق استانبول فعالیت دارن.

در منطقه توزلا متروبوس تردد نداره.

ایستگاههای مترو- تراموای خط مارمارای:

  • ایستگاه ایچملر    İçmeler
  • ایستگاه توزلا       Tuzla

دانشگاههای منطقه TUZLA

برخی دانشگاههای این منطقه جزو دانشگاههای خوب ترکیه محسوب میشن. برای آشنایی چند دانشگاه مشهورتر منطقه توزلا رو معرفی می کنم.

  1.  مجموعه دانشگاهی ای ت یو توزلا                           İTÜ Tuzla Kampüsü
  2. دانشگاه اوکان استانبول                                         Istanbul Okan University
  3. دانشگاه پیری رییس                                              Piri Reis University – Sea Campus
  4. دانشگاه سابانجی                                                Sabancı Üniversitesi
  5. دانشگاه شهرسازی استانبول اورهانلی                     İstanbul Medeniyet Üniversitesi Orhanlı Yerleşkesi

مزایای خرید ملک در منطقه توزلا

منطقه توزلا به لحاظ نزدیکی به ساحل، دوری از شلوغی شهر و واقع شدن در خروجی استانبول بطرف بدنه اصلی سرزمین ترکیه یعنی آناتولی زیاد ارزان هم بحساب نمی آید ولی در این منطقه شما می تونید ملک و آپارتمان با قیمت مناسب و نسبتا ارزان هم پیدا کنید.

میانگین قیمت خانه در این منطقه آسیایی استانبول بین 320 تا 800 هزار لیر کارشناسی میشه.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, توزلا

جزئیات

به روز شده در ژوئن 5, 2021 در 1:40 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 754لیر
  • متراژ ملک: 71 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht