آسان انتخاب کنید

چگونه می توان با خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کرد

اگر از خود می پرسید که چگونه با خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کنید ، دیگر به دنبال آن نباشید. ترکیه طبق قانون شهروندی ترکیه یک برنامه سرمایه گذاری ارائه می دهد که به طور همزمان پاسپورت ، سفر بدون ویزا و بسیاری از مزایای دیگر را برای شما به همراه دارد. ما به عنوان یک آژانس سرمایه گذاری املاک و مستغلات با دفاتر در سراسر ترکیه ، می توانیم هنگام خرید خانه ، تهیه برنامه و دانستن اینکه پاسپورت در عوض چه عواملی است ، شما را در مسیر درست راهنمایی کنیم. این مقاله شهروندی ترکیه را با راهنمای سرمایه گذاری پوشش می دهد ، بنابراین همه شهروندان آینده از همه جنبه ها کاملاً آگاهی دارند.
با خرید ملک پاسپورت ترکیه دریافت کنید

متقاضیان مناسب چه کسانی هستند؟

خبر خوب این است که این طرح مانند بسیاری از کشورهای دیگر فقط مناسب افراد مشهور ثروتمند و بازرگان نیست. قبل از سال 2018 ، حداقل سطح ورود ترکیه برای شهروندان با انگیزه 1 میلیون دلار بود. با این حال ، پس از مشاوره ، دولت ترکیه متوجه شد که این امر باعث کاهش بسیاری از مردم جهان و جلوگیری از سرمایه گذاری مستقیم خارجی آنها شده است. بنابراین ، آنها سطح ورودی را به 250،000 دلار کاهش دادند و این ، به نوبه خود ، آن را به یکی از بهترین طرح های سرمایه گذاری در جهان تبدیل کرد. از بین تمام ملیت های جهان ، فقط شهروندان سوریه ، ارمنستان ، کره شمالی ، نیجریه و کوبا نمی توانند خرید کنند. بنابراین ، هر متقاضی با مقدار مناسب بودجه و سوابق کیفری تمیز ، می تواند درخواست خود را ارائه دهد.

آیا طرح سرمایه گذاری درست است؟

اغلب از ما سوال می شود که آیا واقعی است یا خیر ، و می توانیم آن را تأیید کنیم. ما در گذشته با استفاده از این نرم افزار به مشتریان سرمایه گذاری کمک کرده ایم ، اما همچنین می توانیم به سوابق سراسری مراجعه کنیم تا ببینیم چه تعداد از افراد این روند را به اتمام رسانده اند و اکنون شهروند ترکیه هستند. بسیاری از کشورها برنامه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را ارائه می دهند. طرح سرمایه گذاری ترکیه که گاهی ویزاهای ممتاز یا گذرنامه طلایی نامیده می شود ، نه تنها برای حداقل سطح ورود و بدون ویزا بلکه برای درخواست و تأیید صاف ، سریع و آسان نیز درخواست می کند.
گزارش روزنامه ترکی از سال 2020 گفته است که 7300 خارجی از 93 کشور مختلف طی سه سال گذشته تابعیت ترکیه را از این طریق بدست آورده اند. بنابراین ، اکنون می دانید که برنامه سرمایه گذاری در ترکیه جواب می دهد ، اجازه دهید ما در مورد دانستن ، معیارهای شهروندی و روند درخواست بررسی کنیم. علاوه بر این ، برای دریافت گذرنامه ترکیه و سفر بدون ویزا ، مزایای بسیار دیگری نیز دریافت می کنید ، بنابراین ما همچنین آنها را بررسی می کنیم.

چگونه می توان با خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کرد

1: شماره مالیات ترکیه را دریافت کنید

به یاد داشته باشید ، ما در هر مرحله شما را در روند سرمایه گذاری راهنمایی می کنیم ، اما اولین قدم کسب شماره مالیات ترکیه است. ما این کار را در اداره مالیات محلی در استانی که قصد خرید آن را دارید ، با ارائه عکس گذرنامه و گذرنامه اصلی انجام می دهیم. روند کار سریع است و شماره مالیات را فوراً دریافت می کنید. لطفاً سابقه آن را ثبت کنید ، زیرا در آینده رویدادهای زیادی برای استفاده از آن رخ خواهد داد.

2: یک حساب بانکی باز کنید

پس از دریافت آن ، ما برای کمک به افتتاح حساب بانکی ترکیه به یک بانک ترکی که شما انتخاب کرده اید مراجعه می کنیم. این مهم است زیرا همه معاملات باید یک دنباله کاغذی را ترک کنند و به یک حساب بانکی ثبت شده ترکیه منتقل شوند. تمام آنچه که ما نیاز داریم شماره مالیات و قبض آب و برق است که آدرس فعلی شما را نشان می دهد. ما این موارد را با فرم های درخواست ارسال می کنیم و ظرف 30 دقیقه با حساب خود از بانک خارج می شوید. از بین بسیاری از بانک های ترکی و بین المللی مانند HSBC ، Akbank و Garanti انتخاب کنید.

3: از کجا بخریم

ممکن است از قبل بدانید که در کدام منطقه از ترکیه باید خرید کنید ، اما در غیر این صورت ، ما در مورد استان ها و شهرهای محبوب ترکیه مشاوره می دهیم. در این مرحله ، نحوه استفاده از سرمایه گذاری ملک را در نظر بگیرید زیرا حداقل سه سال آن را حفظ خواهید کرد. اگر می خواهید یک سرمایه گذاری هوشمندانه در املاک و مستغلات با افزایش سرمایه میان مدت و بلند مدت داشته باشید ، شهر استانبول مقصد خوبی است. تحولات گسترده ای که در مناطق حومه طرف اروپایی اتفاق می افتد فرصت های سودآوری برای افزایش سرمایه فراهم می کند.
با این حال ، برای مسافرت های تابستانی در ساحل ، منطقه آنتالیا در ترکیه مدیترانه بهتر خواهد بود. این مکان محبوب ترین مقصد برای تعطیلات ساحلی در ترکیه است و محل زندگی جوامع بزرگ مهاجران است که از یک سبک زندگی آرام و بی رمق با چشم انداز خارق العاده دریا بهره مند هستند. برای کسب درآمد منفعلانه از طریق سرمایه گذاری خود با اجاره خانه ، مناطق معروف گردشگری شامل آنتالیا ، فتحیه و بدروم هستند.

چگونه می توان با خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کرد

4: املاک و مستغلات با ارزش 250،000 دلار را انتخاب کنید

همه خانه ها از طریق سرمایه گذاری واجد شرایط تابعیت نیستند ، بنابراین امروز برای دریافت نمونه کارها از طریق ایمیل با ما ایمیل یا تماس بگیرید. متناوباً ، نمونه کارهای آپارتمان و ویلا در ترکیه را برای فروش مرور کنید. دکمه جستجو به خریداران اجازه می دهد تا بین دامنه قیمت ، مناطق ، انواع و ویژگی های خانه منبع را تهیه کنند. هر لیست شامل همه چیز برای دانستن است ، از جمله قیمت ، مکان ، ویژگی های خانه و جزئیات تماس برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا ترتیب بازدید.

5: خرید ملک برای برنامه سرمایه گذاری

بخاطر داشته باشید که برای برنامه شهروندی با سرمایه گذاری ، این ملک در ترکیه باید حداقل 250،000 دلار ارزش داشته باشد ، یا تکمیل شده یا نزدیک به اتمام است ، دارای یک سند سکونت ، آماده سند مالکیت ، و مناسب برای گزارش های ارزیابی است. این می تواند یک آپارتمان یا یک ویلا باشد. هنگامی که خانه ترکی را می خواهید خریداری کنید ، اولین قدم این است که یک قرارداد فروش محضری تهیه کنید و یک وکیل به کار بگیرید. اگر وکالت دیگری ندارید ، می توانیم لیستی از وکلای شایسته را برای انتخاب شما ارائه دهیم. ما تا زمانی که اسناد مالکیت خود را دریافت نکنید ، بقیه مراحل را برای شما پیش می بریم. هنگام امضای سند مالکیت ، دلیل خرید را برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری ذکر کنید ، و شما متعهد می شوید که ملک را حداقل برای سه سال نگه دارید. به یاد داشته باشید ، تمام معاملات سرمایه گذاری را از طریق حساب بانکی ترکیه انجام دهید. برای انتقال وجوه خارج از کشور ، از یک شرکت ارزی استفاده کنید تا بهترین نرخ ارز و کارمزد پایین را بدست آورید.

چگونه می توان با خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کرد

6: گواهی انطباق و اقامت ترکیه

پس از اتمام ، ما گزارش ارزش گذاری رسمی را برای اثبات ارزش ملک دریافت می کنیم. ما همچنین رسیدهای بانکی را به وزارت محیط زیست و شهرسازی در ترکیه تحویل می دهیم. قبل از اقدام برای برنامه شهروندی توسط برنامه سرمایه گذاری ، متقاضیان نیاز به ویزای اقامت دارند. ما شما را در این فرآیند سریع و آسان راهنمایی می کنیم. تمام آنچه لازم است اثبات این است که شما می توانید رسماً از نظر مالی حمایت کنید و از پوشش خدمات درمانی برخوردار باشید. پس از درخواست آنلاین ، در منطقه ای که ملک را خریداری می کنید قرار ملاقات می گیرید. پس از تأیید ، مقامات کارت اقامت را از طریق پست ارسال می کنند. اولین درخواست برای یک سال تأیید می شود ، زمان کافی برای درخواست تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری کافی است.

7: برای تابعیت ترکیه اقدام کنید

بنابراین ، ما به آخرین مرحله می رسیم که درخواست تابعیت ترکیه توسط برنامه سرمایه گذاری است. یک متقاضی نیاز به
• شناسنامه
• اثبات اقامت ترکیه
• کلیه اسنادی که همسر و وابسته را مانند ازدواج و تولد نشان می دهد. در مورد زنان بیوه ، گواهی فوت را نیز درج کنید
• بیمه سلامت
• گذرنامه
• 12 عکس از گذرنامه بیومتریک
• نسخه های ترجمه شده و محضری کلیه اسناد خارجی
• وکالت نامه. این را می توان به وکیل شما داد
• فرم های درخواست.
درخواست تابعیت از طریق سرمایه گذاری قبل از ورود به دفتر رئیس جمهور در ترکیه برای تأیید رسمی ، به بخشهای زیادی برای بررسی سوابق منتقل می شود. لطفا توجه داشته باشید ، متقاضی نباید سابقه کیفری داشته باشد. مراحل درخواست معمولاً حدود شش ماه طول می کشد. پس از دریافت ، به شما تبریک می گوییم زیرا شما ، همسرتان و فرزندانتان گذرنامه ترکی دریافت می کنید و تابعیت رسمی ترکیه را می گیرید. به ترکیه خوش آمدید! (خلاصه ای سریع از برنامه برنامه سرمایه گذاری شهروندی ترکیه را بخوانید.)

چگونه می توان با خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کرد

مزایای تابعیت ترکیه

1: سفر بدون ویزا

در حالی که برخی از ملیت ها مانند انگلیسی ها و اروپایی ها از آزادی مسافرت در مورد گذرنامه برخوردار هستند ، اما بسیاری از ملیت های دیگر این ویژگی را ندارند. به همین دلیل ، تابعیت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه جذاب به نظر می رسد زیرا سفر بدون ویزا به بیش از 100 کشور در سراسر جهان را تضمین می کند. همچنین ، در نظر بگیرید که ترکیه در سطح جهانی در یک مکان عالی قرار دارد و دنیای سفر به تازگی برای همه سرمایه گذاران باز شده است.

2: برنامه یک بار مصرف

اگرچه روند اجازه اقامت در ترکیه سریع و آسان انجام می شود و اکثر افراد مورد تأیید هستند ، اما با این وجود آرامش درازمدت ایجاد نمی کند. این شامل اغلب درخواست مجدد است تا اینکه متقاضی پس از هشت سال واجد شرایط مجوز طولانی مدت شود. تابعیت از طریق سرمایه گذاری سریع نتیجه می دهد زیرا این برنامه برای یک عمر طول می کشد و به سرمایه گذاران امنیت آینده خود به عنوان شهروند ترکیه را می دهد و به آنها اجازه می دهد زندگی در ترکیه را برنامه ریزی کنند.

3: می تواند غیر مقیم باشد

بسیاری از تابعیت های دیگر توسط برنامه های سرمایه گذاری در سراسر جهان ، متقاضی را ملزم می کند که مدت زمان طولانی قبل ، حین و بعد از اقدام در این کشور زندگی کند. ترکیه چنین نمی کند. سرمایه گذاران می توانند به دلخواه خود رفت و آمد کنند ، بنابراین خواه آنها بخواهند در اینجا زندگی کنند و یا فقط برای تابستان به ترکیه بیایند ، آزادی این کار را دارند.

4: کودکان آینده

برنامه تابعیت ترکیه توسط سرمایه گذاری شما ، فرزندان و همسرتان را تحت پوشش قرار می دهد. هنوز هم ، اگر بعداً تصمیم بگیرید که یک خانواده داشته باشید یا فرزندان بیشتری اضافه کنید ، آنها به طور خودکار از ابتدای تولد شهروند ترکیه می شوند. بنابراین ، یک درخواست شهروندی به اعضای خانواده نیز آرامش خاطر می بخشد.

5: بهداشت و درمان و بازنشستگی

آیا می دانید ترکیه در مورد مراقبت های بهداشتی یکی از مدرن ترین کشورهای جهان است؟ بیمارستان های خاصی مانند ازمیر در غرب ترکیه به دلیل تخصص و تخصص شهرت دارند. در عین حال ، روش هایی مانند کاشت مو و کارهای دندانپزشکی ، ترکیه را در نقشه گردشگری پزشکی قرار داده است. با تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه ، شما در حال استفاده از یک سیستم بهداشتی عالی هستید. بسیاری از مردم وقتی با مکان هایی مانند اسپانیا مقایسه می شوند ، می گویند که سیستم مراقبت های بهداشتی آنها از سالمندان مراقبت نمی کند. لذت بردن از آرامش خاطر در ترکیه آسان است. به همین ترتیب ، در صورت انتخاب ، سرمایه گذاران می توانند برای دریافت بازنشستگی ترکیه در سالهای بعد به طرح بازنشستگی پرداخت کنند.

6: کار و تحصیل به عنوان یک شهروند

اگرچه اجازه اقامت به شما این امکان را می دهد که در ترکیه زندگی کنید ، اما اگر می خواهید کار کنید باید مجوز دیگری را درخواست کنید. به همین ترتیب ، اگر قصد تحصیل در ترکیه را دارید ، این پروسه و پروسه درخواست کاملا متفاوت است. با گرفتن تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک ، شما حق زندگی در اینجا و کار و تحصیل را دارید. این بدان معنی است که برنامه ریزی برای آینده مالی و شغلی شما هرگز آسان نبوده است.

7: آب و هوای باشکوه و غذای ترکی

فکر نکنید سرمایه گذاری در ترکیه همه چیز در مورد پول است زیرا این کشور پیشنهادات بیشتری را ارائه می دهد. سیصد روز آفتاب در سال زندگی در ترکیه را به یک سرگرمی در فضای باز تبدیل می کند. به پیاده روی در فضای باز یا خوابیدن در یکی از بسیاری از سواحل پرچم آبی ترکیه که در حاشیه دریای اژه و مدیترانه واقع شده اند ، فکر کنید. هوا همچنین ناهار خوری به سبک آلفرسکو را تشویق می کند. اگرچه بسیاری از رستوران ها در سراسر ترکیه غذاهای بین المللی ارائه می دهند ، اما توصیه می کنیم با غذاهای ترکی شناخته شده همراه باشید که اصرار جامعه بر مواد اولیه تازه و تغذیه سالم را نشان می دهد.

8: کارهایی که باید انجام شود

آیا می دانید ترکیه قطب ورزشی ماجراجویی در جهان است؟ همچنین هزاران مکان تاریخی ، مسیرهای معروف پیاده روی مانند روش Lycian دارد و طبیعتاً با توجه به اینکه از چهار طرف توسط دریا احاطه شده است ، قایقرانی از تفریحات مورد علاقه است. هفت منطقه جغرافیایی همچنین گیاهان و جانوران مختلفی را ارائه می دهند و فرهنگ و هنر در مکانهایی مانند شهر استانبول و آنتالیا شهرت جهانی پیدا می کند. خسته شدن در ترکیه غیرممکن است. در حقیقت ، بیشتر شهروندان علاقه خود را دنبال می کنند ، خواه این خلاقیت ، سلامت جسمی یا دوست سازی باشد.

9: جامعه ترکیه

یک جمله ترکی قدیمی وجود دارد که می گوید هر غریبه دوست است. یکی دیگر می گوید دوستی های عمیق روی یک فنجان قهوه شکل می گیرد. در واقع ، مهمان نوازی ترکیه در سراسر دنیا به دلیل دوستی شناخته شده است. صرف نظر از اینکه متقاضیان در ترکیه به کجا می روند ، به راحتی می توان در آنجا اقامت کرد و دوست پیدا کرد. سعی کنید این زبان را بیاموزید تا بتوانید از تابعیت خود بیشترین استفاده را ببرید و در کمترین زمان ، ترکیه احساس می کند از خانه خود خانه است.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه