آسان انتخاب کنید

پیش خرید آپارتمان لوکس در بخش آسیایی در اسکودار استانبول

  • شروع قیمت از 1لیر
اسکودار

توضیحات

ویژگی های اصلی


• بالکن
• گرمایش مرکزی
• اوقات فراغت کودکان
• دو جداره
• امکانات
• آشپزخانه مجهز
• بلند کردن
• میز کار مرمر
• ماهواره
• ذخیره سازی
شرح ملک

اسکودار را می توان از نظر موقعیت مکانی به عنوان بشیکتاش در سمت آسیایی استانبول ، پر از تاریخ ، فرهنگ ، غذای خوب و چشم اندازهای شگفت انگیز از بسفر به سمت اروپای شهر و چراغ های خیره کننده درخشان آن مقایسه کرد ، فقط یک کشتی کوتاه مسافرت ، مترو یا رانندگی از روی پل ، با این وجود ، اسکودار بسیار سنتی تر است ، اگرچه به همان اندازه بشیکتاش ثروتمند است.

واقع در مرز کادیکوی، مرکز شهر سمت آسیایی ، که برای برخی به عنوان تکسیم آسیایی شناخته می شود ، پر از تاریخ است ، با این حال این سمت از شهر اغلب توسط گردشگران از آن طرف آب مشاهده می شود.

بازدید از اسکله اسکودار ضروری است که در این طرف شهر ، به ویژه هنگام غروب آفتاب که به نظر می رسد خورشید برای چند ثانیه در کاخ توپکاپی در آن سوی آب استراحت کند ، با یک قهوه ترکی یا چای استراحت کنید و لحظه فراموش نشدنی را میل کنید ، به برخی از مساجد خیره کننده منطقه نگاهی بیندازید یا شاید کمی قایق سواری کنید و یک وعده غذایی را در برج مایدن تاور یا برج دختر که به ترکی گفته می شود لذت ببرید ، یک رستوران جزیره ای بسیار منحصر به فرد که به نظر می رسد در تنگه بسفر شناور است.

مکان و جزئیات پروژه

این پروژه با آپارتمان های لوکس برای فروش در اسکودار فقط 1 کیلومتر از خط ساحلی بسفر نزدیک برج دختر و 7 کیلومتر از قلب شلوغ کادیوی واقع شده است ، بخشی از یک محله قدیمی است که انتخاب گسترده ای از امکانات روزمره و عالی را ارائه می دهد. اتصال به تمام مناطق شهر ، اعم از اروپایی و آسیایی.

این امکانات شامل طیف گسترده ای از مغازه ها و فروشگاه ها ، سوپرمارکت ها ، چندین مدرسه ، بانک ها ، داروخانه، کلوپ های ورزشی ، مساجد ، کافه ها ، کافی شاپ ها و مجموعه ای از رستوران ها و غیره است که بیشتر آنها با یک پیاده روی کوتاه فاصله دارند ، در حالی که تعدادی از بیمارستانها و یک دانشگاه است که در عرض چند دقیقه با پای پیاده می توانید به آنجا بروید ، بسیاری دیگر از مراکز خرید و مسجد عالی جاملیجا به راحتی از طریق یک رانندگی بسیار کوتاه به آنجا می رسید.

برای کسانی که رانندگی می کنند ، پل شهدای 15 جولای و تونل اوراسیا را فقط 10 دقیقه فاصله دارید ، بزرگراه E-5 را می توانید در 3 دقیقه ، بزرگراه TEM را در 15 دقیقه یا پل Fatih Sultan Mehmet را در دسترس داشته باشید. در عرض 20 دقیقه ، همه دسترسی جاده ای به طول و عرض شهر را فراهم است ، در حالی که عابران پیاده با 15-20 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو محلی ، ایستگاه قطار مارمارای و ترمینال کشتی اسکودار می رسند.

یک مجموعه کوچک که در یک قطعه کنج به مساحت 4000 مترمربع توسط یک سازنده مشهور استانبولی در حال ساخت است ، یک مجتمع دارای دیوارهای ایمن و دردار که میزبان سه بلوک آپارتمان کوچک در 5 و 7 طبقه خواهد بود که در مجموع 56 آپارتمان از استاندارد را ارائه می دهد. پنت هاوس دوبلکس 2 و 3 خوابه و 4 خوابه ، در حالی که در زیر بلوک ها تعداد کمی از واحدهای تجاری برای خرید راحت و صرف غذا ، همه اقامتگاه ها در مناطق کوچک باغهای محوطه سازی شده عمومی وجود دارد.

موارد فوق برای مطابقت با آخرین مقررات ساختمانی است که از دولت ترکیه برای ایمنی و عایق بندی صادر شده است ، در حالی که سازنده اطمینان می دهد که پس از اتمام در ماه می 2022 ، تمام آپارتمان ها با رعایت تمام استاندارد ها به پایان می رسند.

پس از اتمام مجموعه ، مجموعه کوچکی از امکانات موجود در محل از جمله:

منطقه بازی کودکان
مناطق نشیمن باغ
مهمان پارکینگ در فضای باز
گاراژ پارکینگ امن برای ساکنان
آسانسور در هر بلوک
ژنراتور برق
تلویزیون ماهواره ای مرکزی

در حالی که این مجموعه همچنین برای آرامش و امنیت شما یک سیستم دوربین و 24 ساعته خدمات امنیتی ارائه می دهد.

آپارتمان های موجود و قیمت ها

آپارتمان 2 خوابه 100 متری با قیمت 1،800،000 لیر

آپارتمان 3 خوابه 130 متر مربعی با قیمت 2،200،000 لیر

آپارتمان دو اتاقه 2 اتاقه 4 خوابه 257 متر مربعی به قیمت 3،900،000 لیر

شرایط پرداخت

برای خریداران وجه نقد ، توسعه دهنده 5٪ تخفیف از قیمت های لیست فوق ارائه می دهد ، یا می توانید گزینه 60٪ پیش پرداخت با 40٪ مانده قابل پرداخت با 12 اقساط ماهانه برابر بدون بهره را انتخاب کنید.

ویژگی های اقامت لوکس

هر سه بلوک آپارتمانی یک لابی ورودی امن با پله ها یا آسانسورهایی که به همه طبقات می رسند را ارائه می دهند ، ورود به تمام خانه ها از طریق درب های ضد سرقت صورت می گیرد ، همه به ورودی های لابی با سیستم آی فون تصویری متصل هستند.

تمام چیدمان های موجود یک آشپزخانه جداگانه دارند که آشپزخانه هایی کاملاً مجهز با واحدهای مدرن و سطح کار با کیفیت ، کفپوش کاشی کاری شده و همچنین شامل برخی از لوازم داخلی – اجاق گاز ، اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی و یک فن کششی است.

پنجره های بزرگ و درهای پاسیویی نور طبیعی زیادی را برای همه اتاق ها فراهم می کند که درها به فضای مختلف باز میشوند مانند: فضای باز ، بالکن های فرانسوی ، بالکن های بزرگ روکش شیشه ای و برخی از آنها با پرده های چوبی ، تراس های باغ یا تراس های بزرگ سقف ، همه برای نمایش منظره محلی است. و نماهای باغ.

حمام ها از کف تا سقف کاملاً کاشی کاری شده و با اتصالات مدرن نصب می شوند ، در حالی که اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و اتاق خواب ها با رنگ های گرمتر چیده می شوند.

هر خانه با سیستم گرمایش مرکزی با گاز کامل مجهز خواهد شد ، زیرساخت های تهویه مطبوع در همه اتاق ها خواهد بود ، در حالی که خانه ها با جدیدترین فناوری سیستم هوشمند خانه هوشمند نصب می شوند.

در کل این آپارتمانهای لوکس آسیایی استانبول فرصتی مناسب را برای خرید یک آپارتمان در استانبول ، خانه های ایده آل برای بازدید منظم از شهر ، خانه های برای تمام ساله یا یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در ترکیه ، ارائه می دهند ، ارائه یک شهرنشینی آسان و پیوندهای فرودگاه ، بیش از امکانات کافی محلی ، و برخی امکانات در محل ، با موقعیت معتبر برای درآمد سالانه بسیار بالا از اجاره.

برای جزئیات بیشتر ، قیمت و در دسترس بودن امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم مشاوران ترک گشت به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند ، به شما مشاوره صادقانه و بی طرفانه ای می دهند و شما را در روند خرید کامل ملک ترکیه و فراتر از آن راهنمایی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای پیش خرید آپارتمان لوکس در بخش آسیایی در اسکودار استانبول با ویوی دریا با ما تماس بگیرید

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, اسکودار

جزئیات

به روز شده در ژوئن 16, 2021 در 12:19 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1لیر
  • متراژ ملک: 100 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht