آسان انتخاب کنید

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

امروز می‌ خواهیم درباره ی 9 نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه با شما صحبت کنیم. به ‌جهت تفکر بیشتر در این ‌باره، چند نکته هست که باید به آنها توجه کنید و پیش ‌از ادامه ی بحث از این نکات آگاه شوید.

در سال‌ های اخیر پیشرفت ترکیه در پروژه ی املاک و مستغلات و ارائه ی فرصت‌ در برخی شهرها چنان چشمگیر بوده که توجه جهانیان را به خود جلب کرده ‌است. شرکت‌ های ساخت‌ و ساز ترکیه مدام درحال پیشرفت بوده و برای ساختن شیک‌ ترین ساختمان‌ ها در زیباترین مکان‌ ها برنامه ‌ریزی می‌ کنند. با در نظر گرفتن طیف گسترده ‌ای از انتخاب ‌ها که پیش روی افراد با بودجه ‌های مختلف قرار دارد، مجموعه ی سرمایه‌داران ترک می‌تواند سردرگمی انتخاب پیش روی خریداران، بویژه خریداران خارجی را درک کند. خرید ملک در خارج از کشور به‌ نظر طاقت ‌فرسا می‌ رسد و بسیاری از مردم مایل ‌اند در این رابطه با احتیاط قدم بردارند. به‌ این دلیل است که ما برای کمک به شما اینجا هستیم. بنابراین، به ‌جهت کم کردن این نگرانی و سردرگمی، به ده نکته ی مهم اشاره میی کنیم که لازم است در خرید ملک در ترکیه به آنها توجه کنید.

1.نیازها و خواسته ‌های خود را در نظر گرفته و سپس آنها را اولویت ‌بندی کنید.

چه بخواهید خانه‌ ای برای اقامت موقت در تعطیلات بخرید چه در جستجوی مکانی برای سکونت دائم باشید، باید بدانید به‌ دنبال چه نوع ملکی هستید. به این فکر کنید که دلیل شما برای خرید ملک چیست. آیا به این ملک به ‌عنوان محل زندگی نگاه می کنید یا فرصت سرمایه ‌گزاری؟ اگر خرید مدنظر شما آپارتمان ساده‌ ای برای اقامت، آپارتمانی لوکس و مجهز، ویلای کنار دریا، پنت هاوس برخوردار از منظره ی شهر، یا خانه‌ ای ساحلی برای گذراندن تعطیلات باشد، اولین قدم شما برای تصمیم ‌گیری باید روشن کردن چیزی باشد که می‌ خواهید روی آن سرمایه ‌گزاری کنید.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

دانستن این مطلب به شما در تصمیم‌ گیری در رابطه با نوع خانه ‌ای که می‌خواهید بخرید و انتخاب مکان مناسب آن کمک می‌ کند. دومین قدم، تعیین مکان مورد نظر برای زندگی در این کشور خواهد بود. آیا این محل مکانی روستایی، ساکت و آرام و پوشیده از فضای سبز است؟ آیا به ‌دنبال فضایی شلوغ و پرهیاهو با چشم‌ اندازهای وسیع، تجمعات متنوع و تفریحات زیاد هستید؟ اگر قصد دارید خانه‌ ای را خریده و سپس با اجاره دادن آن کسب درآمد کنید، باید به ‌دنبال خرید ملک در قسمت ‌هایی از شهر باشید که اجاره ‌بهای بالاتری دارند، یا در جایی خانه بخرید که احتمال دارد مستأجر مورد نظر خود را زودتر پیدا کنید. در اینجا و در سرمایه‌داران ترک، ما می‌ توانیم به شما در یافتن ملک مورد نظرتان کمک کنیم. می‌ دانیم زمانی‌که هنوز در منطقه یا کشوری زندگی نکرده ‌اید، اطلاعات کافی در رابطه با شهر مورد نظر یا مناطق مختلف واقع در کشور مورد نظرتان را ندارید. بنابراین چیزی در رابطه با آمار و ارقام و مزایا و معایب این مناطق نمی‌ دانید. برای موفقیت در این زمینه به توصیه، راهنمایی و اطمینان ‌بخشی نیاز دارید. ما اینجاییم که به شما کمک کرده و قدم‌ هایتان را استوار گردانیم.

2.کدام منطقه در ترکیه برای شما و خانواده‌ تان مناسب تر است؟

موقعیت مکانی در تصمیم‌ گیری برای خرید ملک مورد نظر نقش حیاتی دارد. فضای محل در کنار امکانات مورد نظر مانند حمل‌ و نقل عمومی، کلینیک ‌های سلامت، مدارس و مراکز خرید با کیفیت، همه مواردی هستند که در تعیین ارزش خانه ی شما نقش دارند و باید در نظر گرفته شوند. هر خریدار خانه نیازهای خاصی را در اولویت دارد و براساس این نیازها مایل است به مناطق و امکانات بخصوصی دسترسی آسان داشته باشد. فضای اجتماعی و مذهبی منطقه ی مورد نظر نیز در تصمیم‌ گیری شما نقش دارد. بعضی خانواده ‌ها ترجیح می‌ دهند در مکان ‌هایی زندگی کنند که علاوه ‌بر محیط خانوادگی سرشار از نجابت و احترام، دارای جمعیت مذهبی مسلمان بوده و به تعداد زیادی از مساجد و مدارس دسترسی داشته باشد. و چنین فضایی را می‌توان در برخی از مناطق محافظه‌ کار ترکیه پیدا کرد.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

از سوی دیگر بعضی افراد محیط ‌های سکولارتر را ترجیح داده و به مکان ‌های توریستی، آزاد و آرام ‌بخش کنار ساحل، تجمعات مختلف و تفریحات شبانه علاقه‌ مندند. یکی از امتیازات کشور ترکیه داشتن مکان‌ هایی به ‌لحاظ فرهنگی مختلف است که یکی از آن ‌ها می‌ تواند مناسب ترجیحات شما باشد. و مردم این کشور بدون در نظر گرفتن تفاوت ‌های مذهبی و فرهنگی با صلح و آرامش در کنار هم‌ زندگی می کنند. در تابستان، ترکیه برای مردمی از هر قشر، بدون توجه به مذهب، ملیت، قومیت و پیشینه، فضایی امن و آرام فراهم می کند. ترکیه کشوری چند فرهنگی بوده و همه را با آغوش باز می‌ پذیرد. با این ‌حال، برای خریداران مهم است که بدانند چه می ‌خواهند و برای یافتن مناسب ‌ترین مکان زندگی خواسته ‌های خود را اولویت ‌بندی کنند. شما باید نیازهای اجتماعی خود و همچنین نیازهای جسمی، تحصیلی، سلامتی و بهداشتی خانواده ‌تان را در نظر داشته باشید.

اینجا و در سرمایه‌داران ترک می ‌توانیم به شما در تحقیق در رابطه با مطالب عنوان ‌شده کمک کرده و مناسب ‌ترین ملک را با توجه به نیازها و بودجه ی در اختیارتان به شما پیشنهاد کنیم. ذکر این مطلب ضروری است که همیشه مسئله ی بدست آوردن و از دست دادن امکانات مطرح است و اینجاست که باید خواسته‌ های خود را بر اساس موجودی مالی یا هر چیز دیگری که برایتان اهمیت بالایی دارد اولویت‌ بندی کنید.

3.اگر به‌دنبال فرصت ‌های سرمایه ‌گزاری هستید به اجاره‌ بها فکر کنید.

بازگشت سرمایه و رشد سرمایه ی اولیه دو عامل بسیار مهم برای تصمیم‌ گیری در رابطه با سرمایه‌ گزاری هستند. با توجه به اینکه این شهر یکی از درحال ترقی ترین مناطق ترکیه در رابطه با املاک و مستغلات به شمار می ‌آید برای سرمایه گزاری انتخابی فوق العاده است. بنابراین، انتخاب ملک مناسب اهمیت بسیاری می ‌یابد.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

راه‌ های مختلفی به جهت سرمایه ‌گزاری از طریق خرید ملک برای سوددهی بیشتر وجود دارد:

الف) خرید ملک با هدف فروش آن در آینده و در زمانی‌که پیش ‌بینی می‌ شود ارزش بیشتری داشته باشد (پروژه ‌های درحال اجرا در محیط، پس ‌از تکمیل شدن می ‌توانند ارزش ملک را بالا ببرند، و بیشتر محله‌ ها پس‌ از تکمیل امکانات مورد نیاز ساکنان قیمت بالاتری خواهند داشت).

ب) ملک سطح پایینی را با قیمت مناسب خریداری کنید. سپس آن را به‌ جهت ارتقای کیفیت و طراحی مناسب، مطابق با استاندارد های قابل ‌قبول بازسازی کرده و در راستای کسب سود به فروش برسانید.

ج) ملکی را به قصد اجاره و کسب درآمد مستمر خریداری کنید.

همه ی موارد مطرح‌ شده، پیشنهادات خوبی برای کسب بازدهی مناسب هستند که هر کدام نیازها و الزامات مخصوص به خود را دارند. بنابراین در رابطه با خریدی که حداکثر سوددهی را برای شما داشته باشد اطمینان حاصل کنید.

بسیاری از پروژه ‌ها در استانبول سودی تضمین شده را به خریداران خود نوید می دهند و در این ‌صورت، سرمایه‌ گزاران می‌توانند با هدف فروش ملک و کسب سود آن را خریداری نمایند. ما اغلب به آن دسته از مشتریان که به فکر سرمایه‌ گزاری در شهر بزرگی همچون استانبول هستند توصیه می‌کنیم مکان ‌های تجاری همچون دفاتری را در نظر بگیرند که می ‌توانند به شرکت‌ های چند ملیتی مستقر در شهر با اجاره‌ بهای بالا اجاره داده شوند.

ملک ‌های ساخته‌ شده در بهترین مناطق شهر به نسبت املاک گران‌ قیمت حاشیه ی شهر که بازاریابی گسترده‌ای نیز دارند، سرمایه‌ های پرسود تری هستند. با این‌ حال، املاک واقع در مناطق سطح بالای شهر نیز می‌توانند گران ‌قیمت باشند. بنابراین، به مشتریانی که بودجه ی محدودی دارند پیشنهاد می ‌کنیم مناطق مختلفی را برای سرمایه ‌گزاری در نظر بگیرند که می‌ توانند به همان اندازه سودآور باشند. ما، در سرمایه‌داران ترک، می‌توانیم امکانات بازدید از املاک و مستغلات را برای شما تا زمان دستیابی به انتخاب خرید مطمئن ‌تسهیل کنیم . به‌ علاوه، مجموعه ی ما آماده‌است که به نیابت از مشتریان با صاحبان املاک مذاکره کرده، از قیمت پیشنهادی آنان تخفیف بگیرد و از دست یافتن به بهترین معامله برای خریداران اطمینان حاصل کند.

4.خرید ملک در ترکیه شرایط اقامت را برای شما فراهم می‌کند.

آیا می ‌دانید افراد خارجی که در ترکیه ملک خریداری کرده باشند می‌توانند درخواست اقامت بکنند؟

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

در سال 2013، دولت ترکیه اعلام کرد که هر کس در رابطه با خرید ملک در این کشور سرمایه ‌گذاری کند، با سهولت و اطمینان خاطر واجد شرایط درخواست اقامت می باشد. این قانون به ‌جهت آسایش و راحتی سرمایه‌ گذاران اجرا شد. البته، اگر قصد سکونت دائم در ملک خریداری ‌شده را ندارید و مایلید از این مکان تنها برای گذراندن تعطیلات استفاده کنید، نیازی به مجوز اقامت نخواهید داشت و می ‌توانید هر زمان که خواستید از ویزای توریستی استفاده کنید. جواز اقامت و زمان سکونت در ملک خریداری شده تا زمانی‌که ملک به نام شما باشد قابل تمدید است. نکته اینجاست که، این تنها نمونه‌ ای از تلاش دولت ترکیه برای ایجاد انگیزه و پشتیبانی از خریداران خارجی املاک و مستغلات می‌ باشد.

5.انتخاب نمایندگی کارآمد مهم است.

هر قدر که ترکیه کشور زیبایی باشد و مردمان مهمان‌ نوازی داشته باشد.، بدون ‌شک هر منطقه ‌ای مردمان خوب و بد را در کنار هم دارد و در این کشور نیز کلاهبرداران زیادی هستند که باید مراقب آنها باشید.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

مجموعه ی ترک گشت، تنها با نمایندگی ‌ها و فروشندگان صادق، باتجربه و دارای مجوز کار معامله می‌کند، علاوه ‌بر ارائه‌ ی پشتیبانی مستمر، اطمینان داریم که از ابتدا تا انتهای پروسه خرید ملک، تجربه ‌ای دلنشین و مطمئن را به شما عرضه می‌ کنیم.

می ‌دانیم که برای یک فرد خارجی ساکن در خارج از ترکیه، انتخاب یک نمایندگی واقعی و قابل ‌اعتماد می ‌تواند چالش ‌برانگیز باشد. و همچنین قویاً معتقدیم که هر مشتری نیازهای منحصربفرد خود را دارد. بنابراین، انتخاب نمایندگی که نیازهای شما را به درستی درک کند دارای بیشترین اهمیت است.

به ‌جهت خرید ملک در ترکیه، قدم ‌های زیادی برای برداشتن وجود دارد و انجام مراحل این کار بسته به اسناد مربوط به ملک و شرایط ویژه ی فروشنده _ خریدار از چند روز تا چند هفته متغیر است. خریدار باید در تمامی مراحل از هزینه‌ ها و پرداختی‌ها مطلع باشد. برای مثال، معمولاً خریداران ۷% تا ۱۱% درصد هزینه ی ملک را به ‌عنوان پیش ‌پرداخت می‌ پردازند. مقدار قابل ‌توجهی از این پول به ‌عنوان مالیات ملک به دولت پرداخت می‌ شود و سپس هزینه‌ های دریافت مهر تأیید، مخارج قانونی اداری و هزینه‌ های کمیسیون بنگاه‌ های معاملاتی نیز افزوده می شود که قابل پرداخت به نمایندگی هستند.

با این ‌حال، علی ‌رغم همه ی هزینه ‌های اشاره ‌شده، خرید ملک در ترکیه بیشتر از هر کشور اروپایی توصیه می‌شود. ترکیه همچنین به سبب برخورداری از راحت ‌ترین فرآیند خرید ملک معروف است. به این دلیل بهترین کشور برای سرمایه‌ گزاری می ‌باشد.

6.انتخاب ‌های دیگر را فراموش نکنید.

به ‌نظر می ‌رسد که بسیاری از مردم فکر می کنند گزینه ‌های انتخاب در ترکیه محدود هستند. ولی واقعیت این است که انتخاب و تنوع در این کشور بی ‌شمار است. به‌هنگام خرید ملک، بخصوص با هدف سکونت دائم در آن، لازم است گزینه‌ های مختلف را در نظر بگیرید. به‌ هنگام خرید از درخواست زمان بیشتر برای دیدن سایر گزینه‌ها خجالت نکشید. یک نمایندگی املاک و مستغلات کارآمد شما را از این کار منع نخواهد کرد و در حد توان شما را در جستجوی گزینه ‌های مختلف یاری خواهد نمود. وظیفه ی نمایندگی این است که تجربه ی خرید شما را به ‌مراتب آسان ‌تر کرده و بدون هیچ‌ گونه بازخورد منفی به شما در راستای تحقیق و جستجوی بهترین گزینه کمک کند.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

به ‌همین دلیل است که تلاش می کنیم تجربه ی بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما علاقه‌ مندیم گزینه‌ های متنوع خرید ملک را به مشتریان خود عرضه کنیم تا از بین آنها گزینه ی مناسب با نیازهای خود را بیابند.

7.بله، بله می ‌توانید چانه بزنید.

از چانه زدن برای پایین آوردن قیمت خجالت نکشید، زیرا که این روالی معمول است. فکر نکنید که قرار است بدون هیچ‌ گونه چانه ‌زنی قیمت ارائه ‌شده را بپذیرید.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

بعضی افراد، ذهنیت لازم برای چانه ‌زنی را ندارند و بعضی دیگر در شرایط تفاوت زبان و فرهنگ برای این کار اعتماد به نفس کافی را احساس نمی کنند. نگران این موارد و مواردی از این‌ دست نباشید. ما، در مجموعه ی ترک گشت، به شما اطمینان می ‌دهیم که در چانه ‌زنی استاد هستیم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا مشتریانمان بهترین معامله را تجربه کنند. مذاکره و چانه ‌زنی با فروشندگان محلی می ‌تواند شامل مواردی باشد که یکی از آن ‌ها پایین آوردن قیمت است. برای مثال، گاهاً فروشندگان ملک مایل به ارائه ی امکانات خاص هستند که مبلمان و لوازم منزل را با یک قیمت شامل می ‌شود. در موارد دیگر، گهگاه فروشندگان ممکن است با ارائه ی روش ‌های پرداخت منعطف‌ تر معامله ی بهتری را به خریداران عرضه کنند.

8.هنگام بازدید از ملک، از آن عکس گرفته و از امکاناتش نت برداری کنید.

درحالی‌که ما همواره همه ی تلاش خود را برای بررسی دقیق و گشت‌ وگزار مجازی به‌ جهت تهیه ی لیست نهایی برای مشتریان خارجی خود بکار می‌ بندیم، توصیه ی همیشگی مان به مشتریان این است که شخصاً از ملک مورد نظر بازدید کنند.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

ما در حد توان به مشتریان خدمت‌ رسانی می ‌کنیم تا بتوانند از املاک مورد نظر لیست نهایی خود را تهیه کرده و کارآیی خود را در بازدید از آنها به حداکثر برسانند. با این‌ وجود، توصیه ی ما به مشتریان این است که شخصاً ملک را ‌به خوبی مورد بررسی قرار دهند، در رابطه با محل آن تحقیق کنند و به محیط و سبک زندگی مردم در منطقه ی مورد نظر توجه داشته باشند. حتی در مدت ‌زمان تحقیق از موارد مهم عکس و فیلم گرفته و یادداشت برداری ‌ها و ارزیابی ‌های لازم را انجام دهند تا مطمئن شوند همه ی موارد را در نظر گرفته ‌اند. ممکن است بعدها با مشاهده ی این فیلم ها و عکس ها به مطالبی پی ببرند که در زمان بازدید متوجه آنها نشده بودند.

ازآنجا که مناطق زندگی در ترکیه با هم تفاوت زیادی دارند، ضروری است قبل ‌از خرید ملک به نکات ذکر شده توجه کنید. همچنین اگر قصد سرمایه‌گزاری روی پروژه ‌ای را دارید که در حال انجام است، حتماً برای بازبینی آپارتمان ‌ها و محوطه ی ملک درخواست دهید و توجه کنید که امکانات و تسهیلاتی که برای آن‌ ها برنامه‌ ریزی‌ شده واقع در چه مناطقی هستند و چقدر با امکانات محلی فاصله دارند.

9.وقتی ملک مناسب را یافتید آن را رزرو کنید.

وقتی خانه ی رؤیایی تان را یافتید، بهترین کار این است که آن را رزرو کنید. پس‌ از اعلام موافقت از جانب شما، قرارداد رزرو ملک می‌ تواند نوشته شود. وقتی بازار در حال توسعه و ترقی املاک و مستغلات ترکیه را می‌ بینیم، بلافاصله در می‌ یابیم که باید فرصت‌ های مناسب را تا زمانی ‌که در دسترس هستند تصاحب کنیم.

نکته ی اصلی در رابطه با خرید ملک در ترکیه9

پس‌ از رزرو، فرآیند خرید به‌ آسانی دنبال می ‌شود و مقدار پول مورد نیاز برای رزرو ملک نیز از قیمت نهایی توافق ‌شده کسر می گردد. اما از آنجا که هزینه ی پرداخت ‌شده در این مرحله، قابل باز پس‌گیری نیست، قبل‌ از رزرو کردن در تصمیم خود محکم و مطمئن باشید.

ترک گشت، مایل است که خدمات حرفه‌ ای دقیقی را به مشتریان ارائه دهد و همیشه آماده ‌است برای کسب رضایت مشتریان قدم ‌های بیشتری بردارد. ما علاقه ‌مندیم که نیازهای شما را کاملاً درک کرده، آنها را برآورده سازیم و به شما در گرفتن بهترین تصمیم کمک کنیم. امیدواریم که قسمت ده نکته‌ ی اصلی برای خرید ملک در ترکیه برای شما حاوی اطلاعات مفیدی بوده باشد.

لطفاً با اطمینان خاطر پرسش‌ های خود را در قسمت پایین مطرح کنید.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه