آسان انتخاب کنید

چگونه می توان با سرمایه گذاری در یک ملک به یک شهروند ترک تبدیل شد

چگونه می توان با سرمایه گذاری در یک ملک به یک شهروند ترک تبدیل شد

چگونه می توان با سرمایه گذاری در یک ملک به یک شهروند ترک تبدیل شد

تقاضا در بازار املاک و مستغلات در استانبول به بالاترین سطح در چند ماه گذشته رسیده است. در واقع ، داده های رسمی اعلام شده توسط موسسه آماری ترکیه ترک Sat نشان داد که 134.4 درصد افزایش در اکتبر 2020 نسبت به مدت مشابه سال گذشته مشاهده شده است. این تقاضای زیاد خصوصاً پس از آیین نامه جدید مربوط به اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که در سپتامبر 2018 آغاز شد ، افزایش یافته است. در واقع ، طبق گفته ترک سات ، در مجموع 30.431 واحد مسکونی بین خارجی ها بین ماه های اکتبر و ژانویه خریداری شده است. در اینجا یک بررسی اجمالی از نحوه دریافت تابعیت و خرید خانه رویایی خود به طور همزمان آورده شده است!

مطابق با اصلاحیه قانونی که از سال 2018 لازم الاجرا شده است ، خارجیانی که ملکی با حداقل 250،000 دلار خریداری می کنند می توانند تابعیت ترکیه را کسب کنند. اولین قدم برای یک فرد خارجی که مایل به شهروندی ترکیه است خرید ملکی با حداقل ارزش 250.000 دلار است. هنگام خرید ملک نکات خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

قیمت مستثنی از مالیات ملک باید حداقل 250،000 دلار باشد.

کلیه املاک غیر منقول مانند آپارتمان ، ویلا ، زمین ، هتل ها ، مزارع … و غیره طبق این آیین نامه واجد شرایط تابعیت هستند.

حتی اگر پرداخت به دلار انجام شود ، قیمت ملک در سند مالکیت با لیره ترکی نوشته می شود. نرخ ارز مطابق نرخ موثر فروش فعلی بانک مرکزی ترکیه تصویب خواهد شد.

ملک باید از یک شخص ترک یا شرکت ترک مستقر در کشور خریداری شود. خرید ملک خریداری شده از خارجی قابل قبول نخواهد بود.

اگر پرداخت به صورت نقدی انجام شود ، پذیرفته نخواهد شد. باید از بانکی به حواله بانکی باشد. اگر خریدار خارجی حساب بانکی در یکی از بانک های ترکیه داشته باشد ، می تواند انتقال را از آن حساب نیز انجام دهد.

شما می توانید چندین ملک را خریداری کنید به شرطی که وی آنها را با هم خریداری کند و ارزش کل این ملک ها باید بیش از 250.000 دلار باشد.

یکی از مهمترین قسمتهای این فرآیند ، گزارش ارزیابی است. برای تعیین اینکه آیا ملک به دست آمده برابر با مقدار مشخص شده در آیین نامه است ، گزارش ارزیابی باید توسط متخصصانی تهیه شود که از هیئت مدیره بازار سرمایه مجاز و مجاز هستند.

تابعیت ترکیه به صاحب ملک (شما) ، همسر و فرزندان زیر 18 سال شما داده خواهد شد.

پس از به دست آمدن سند مالکیت (تاپو ، سندی رسمی مبنی بر داشتن مالک ملک) ، گزارش ارزیابی و رسیدهای پرداخت ، شما یا وکیل خود می توانید قول کتبی (عدم فروش ملک به مدت 3 سال) را در اداره ثبت اسناد و املاک. پس از وعده داده شده ، وزارت امور خارجه “سند انطباق سند عنوان” را به آدرس ایمیل شما یا وکیل شما ارسال می کند.

خانه خود را گرفتید ، اکنون می توانید تابعیت بگیرید

چگونه می توان با سرمایه گذاری در یک ملک به یک شهروند ترک تبدیل شد

یک سند دیگر وجود دارد که باید قبل از شروع پر کردن اولین فرم درخواست به دست آورید: بیمه نامه پزشکی. شما باید بیمه درمانی داشته باشید که در ترکیه معتبر باشد. از آنجا که دوره بیمه باید مدت زمان اقامت مورد نیاز را پوشش دهد ، بیمه درمانی باید حداقل یک سال اعتبار داشته باشد. بیمه درمانی باید از ترکیه تأمین شود. در صورت داشتن وکیل ، بیمه درمانی توسط وکالت / موسسه حقوقی ارائه می شود.

پس از ارائه مدارک مورد نیاز به مقامات مربوط به قرار مجوز اقامت ، کسب مراحل تابعیت ترکیه به طور رسمی آغاز می شود. کارت اجازه اقامت ظرف یک هفته آماده می شود و پس از دریافت کارت ، فرم درخواست تابعیت ترکیه را از وب سایت رسمی دولت پر می کنید. در صورت نداشتن وکیل ، باید یکبار دیگر در دفتر تقاضای تابعیت خارجی با تعیین مدارک اضافی در جلسه اخذ تابعیت ترکیه شرکت کنید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست تابعیت ترکیه به شرح زیر است:

فرم درخواست

گذرنامه ، کپی گذرنامه و ترجمه محضری

گواهی وضعیت مدنی به عنوان؛ سند ازدواج ، طلاق یا گواهی فوت همسر ،

گواهی تولد که اطلاعات شناسایی متقاضی و شناسنامه یا گواهی شناسنامه همسران و فرزندان زیر 18 سال را نشان می دهد

درصورت وجود كودك در حضانت یكی از والدین و از وی خواسته می شود كه به همراه والدین تابعیت تركیه را بدست آورد ، سندی كه حاكی از تأیید پدر یا مادر دیگر است كه توسط مقامات ذیصلاح كشور آنها تهیه یا توسط دفاتر اسناد رسمی تهیه شده است. در ترکیه،

2 عکس بیومتریک (همچنین در CD نیز لازم است)

رسید هزینه خدمات

به طور خلاصه ، شما باید اسناد زیر را به وکیل خود ارائه دهید.

اگر متاهل هستید ، گواهی های تولد همسر و فرزندان با یک برگه آپوستیل و محضری ترجمه ترکی تهیه شده توسط مقامات شهرستان محل اقامت وی.

گواهی وضعیت مدنی سند ازدواج با آپوستیل و ترجمه محضری ترکی که توسط مقامات شهرستان محل اقامت وی ​​تهیه شده است.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه