آسان انتخاب کنید

کرایه خانه ارزان در استانبول منطقه اسنیورت

  • اجاره 4,000لیر
  • 400لیر/آیدات
اسنیورت

توضیحات

کرایه خانه ارزان در استانبول منطقه اسنیورت یک خوابه بدون لوازم در رزیدانس با نگهبانی و امکانات کامل رفاهی قرارداد سالیانه اجاره 4000 لیر دپوزیات 8000 لیر آیدات 400 لیر

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

دارای استخر روباز | باشگاه | سونا | جکوزی | فضای سبز و مسیر پیاده روی | نگهبانی 24 ساعته و دوربین امنیتی وسایر امکانات

وضعیت آگهی: اجاره یکساله “یک خوابه”

نوع مسکن: اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1

تعداد اتاق + سالن: 1+1

ناخالص / خالص: مترمربع 64/51

طبقه: 9

تعداد طبقات: 22

عمر ساختمان:2 سال

نوع گرمایش: مرکزی شوفاژ

لوازم منزل: ندارد

تعداد حمام ها: 1

نوع ساختمان: بتنی

وضعیت ساختمان: نوساز

وضعیت استفاده: تخلیه شده

در داخل سایت: رزیدانس

نوع سوخت: برق و گاز

آشنایی با منطقه اسنیورت استانبول

منطقه اسنیورت استانبول یکی از محله‌های جدا شده از منطقه بیوک چکمجه است که در سال ۲۰۰۸ به منطقه‌ای مستقل در قسمت اروپایی استانبول تبدیل گردید.

با اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 از شرق با منطقه کوچوک چکمجه از غرب با منطقه بیوک چکمجه از شمال با اتوبان E80 و محله هوش‌دره و از جنوب با منطقه فیروزکوی و اتوبان E5 در مجاورت است. همسایگان اسنیورت را در غرب بیوک چکمجه در شمال باشاک شهیر در شمال غربی آرناوات‌کوی و در شرق آوجیلار و کوچوک چکمجه و در جنوب بیلیکدوزو تشکیل می‌دهند.

با اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1منطقه اسنیورت از ۱۲ مرکز درمانی یک بیمارستان عمومی یک بیمارستان هلال احمر و یک پارک شهری قرار دارد میتوانید استفاده کنید. از اول ژوئن سال ۲۰۰۹ امنیت در منطقه به پلیس منتقل گردید.

مساحت اسنیورت ۲۷۷ هکتار و با تأسیس سازمان شهرداری توسعه منطقه شتاب گرفت.

منطقه اسنیورت استانبول از جمله مناطقی است که در آن مهاجران خارجی زیادی به آن روی آورده و مشغول زندگی می‌باشند منطقه‌ای با تعداد زیادی محله و شهرک‌های لوکس نوساز که باعث گردیده خارجیان با هر طبقه‌ای در آن سکنی گزینند.

منطقه اسنیورت استانبول دارای بافتی از بومیان محلی و مهاجران داخلی از دیگر شهرهای ترکیه و خارجیان از دیگر کشورهای منطقه است که باعث شده تا جمعیت کثیری از تمام اقوام از سرتاسر جهان و همچنین بومیان و مهاجران داخلی کنار یکدیگر سبکی دیگر از زندگی مشترک را در یک منطقه تجربه نمایند.

اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 در اسنیورت منطقه‌ای با مراکز خرید بسیار زیبا فروشگاه‌ها و مارکت‌های شبانه‌روزی ،رستوران های به‌نام زنجیره‌ای خارجی و داخلی است. دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی  از جمله متروباس ۲۴ ساعته سبب شده تا شهروندان منطقه زندگی راحتی را تجربه نمایند.

اسنیورت منطقه‌ای است که در آن می‌توان با هر بودجه‌ای اقدام به خرید یا اجاره مسکن با هر سلیقه‌ای از هر نوع سازه‌ای نمود. شهرک‌های مسکونی زیبا برج‌های مجلل با قیمت‌های مناسب در گوشه‌گوشه این منطقه وجود دارند که امکان خرید یا اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 واحدهای مسکونی برای خارجیان را سهل و آسان نموده‌اند.

به‌طور کلی با هر بودجه‌ای حتی کمترین هم افراد بومی و مهاجران داخلی و خارجی این امکان را دارند که در این منطقه اقدام به خرید و اجاره واحد مسکونی مورد علاقه خویش نمایند.

تمام مراکز خرید منطقه اسنیورت به همراه آدرس

مرکز خرید توریم اسنیورت استانبول :

با اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 مرکز خرید بزرگ توریم در بزرگراه E5 بین ایستگاه‌های متروباس حرامی دره و بیلیکدوزو در غرب استانبول در محله اسنیورت واقع گردیده. مجموعه‌ای از امکانات در این مرکز خرید بزرگ در منطقه اسنیورت به چشم می‌خورند که روزانه میزبان تعداد زیادی از مخاطبان خود می‌باشد.

مرکز خرید مارمارا پارک استانبول:

کرایه خانه ارزان در استانبول منطقه اسنیورت 1+1 به مرکز خرید بزرگ و لوکس مارمارا پارک در منطقه اروپایی اسنیورت و بیلیکدوزو در غرب شهر استانبول واقع است که با افتتاح این مرکز خرید تمامی نیازهای مبرم منطقه را برآورده می کند.مرکز خرید مارمارا پارک که به موازات بزرگراه E5 قرار دارد. نه تنها از مناطق بیلیکدوزو و اسنیورت بلکه از بیشتر نقاط شهر استانبول نیز بازدیدکنندگانی دارد که از آن استقبال می کند.

مرکز خرید سیتی سنتر اسنیورت استانبول:

مرکز خرید سیتی سنتر استانبول از مهم‌ترین مراکز خرید منطقه اسنیورت می‌باشد که در سال ۲۰۱۷ با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع در غرب شهر استانبول ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این مرکز خرید در مجاورت با شهرداری اسنیورت و فرمانداری این منطقه در مرکز اسنیورت واقع گردیده است.

مرکز خرید آکباتی استانبول:

مرکز خرید آکباتی یکی از مراکز خرید شهر استانبول در غربی ترین نقطه این شهر واقع در منطقه باغچه شهیر شهر استانبول در قسمت اروپایی می باشد که به علت ساخت شهرک های مسکونی بسیار در اطراف آن از بازدیدکنندگان زیادی برخوردار می باشد. از مرکز خرید آکباتی می توان به لوکس ترین مرکز خرید در حومه شمال غربی شهر استانبول اشاره نمود که با ساختار قوی و معماری بی نظیر باشد. موجب جذب بازدیدکنندگان از دیگر مناطق شهر استانبول به این مرکز گردیده است که با اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 تمام این مراکز خرید در دسترس شما هستند.

اماکن دیدنی و آثار تاریخی اسنیورت

پارک رجب طیب اردوغان استانبول:

پارک رجب طیب اردوغان در محله اسنیورت در منطقه اروپایی استانبول در جاده اوجیلار به اسنیورت واقع گردیده است. این مرکز تفریحی و فرهنگی دارای امکانات متعددی از جمله ورزشی، هنری و تفریحی برای اهالی منطقه اسنیورت می‌باشد.

موزه شکلات پلیت استانبول:

یکی از متفاوت‌ترین موزه‌های شهر استانبول موزه شکلات این شهر می‌باشد که در منطقه اسنیورت در غرب شهر استانبول واقع گردیده است و به دلیل جذابیت‌های فراوان روزانه میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان می‌باشد. در این موزه که با محوریت شکلات‌های متفاوت از تمام فرهنگ‌ها می‌باشد حالتی خاص را به این موزه متفاوت بخشیده است که با  بازدید از آن نکات خاصی در این موزه با اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 نصیب شما خواهد شد.

پارک آبی آکولا کلاب دلفین استانبول:

پارک آبی آکوا کلاب یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی استانبول است که سالیانه تقاضا برای استفاده از آن بسیار زیاد می‌باشد. پارک آبی آکوا کلاب در سال ۲۰۰۱ میلادی درهای خود را به روی عموم گشوده است و تا هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی می‌باشد. سرویس‌های رفت‌و‌آمد متعددی از سطح شهر برای دسترسی به این مکان موجود می‌باشد. پارک‌ آبی آکوا کلاب خدمات زیادی از جمله پارک آبی، استخرهای بزرگ اسلایدهای آب و دیگر خدمات مدرن در این مجموعه فعال می‌باشد اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1.

پارک آبی آکوا کلاب دلفین در غرب شهر استانبول در منطقه باشاک شهیر در قسمت اروپایی استانبول واقع گردیده است.

پارک شهدا اسنیورت استانبول:

یکی از اماکن تفریحی اهالی منطقه اسنیورت پارک شهدا می‌باشد که به‌عنوان تفرجگاهی برای پیاده روی و گذراندن اوقات فراغت در این منطقه ساخته شده ، از این پارک محلی در اواخر هفته‌ها برای پیک نیک استقبال خوبی می‌شود.

پارک قاضیان اسنیورت استانبول:

پارک باغ قاضی‌ها از اماکن تفریحی و سرگرمی در منطقه اسنیورت می‌باشد که با هدف ایجاد یک مرکز سرگرمی و تفریحی برای خانواده‌ها در این منطقه از اسنیورت استانبول ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. با اجاره آپارتمان ارزان یکساله در اسنیورت استانبول 1+1 امکانات تفریحی متعددی از جمله مراکز بازی کودکان، کافه‌ها و رستوران‌ در این پارک موجود است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, اسنیورت

جزئیات

Updated on دسامبر 6, 2022 at 3:40 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 4,000لیر
  • متراژ ملک: 64 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, تک خواب

املاک مشابه

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!