آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان های لوکس در نیشان تاشی شیشلی با ویوی بسفر استانبول

  • شروع قیمت از 6,250,000لیر
نیشان تاشی

توضیحات


ویژگی‌های کلیدی خرید آپارتمان در نیشان تاشی استانبول

  • بالکن
  • کافه‌ها
  • گرمایش مرکزی
  • امکانات تفریحی کودکان
  • سینما
  • پنجره‌های دوجداره
  • امکانات رفاهی
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور

توصیف آپارتمان در نیشان تاشی استانبول

آژانس ترک گشت بسیار خوشحال است که این پروژه‌ی بی‌نظیر و برگزیده از آپارتمان‌هایی با منظره دریا برای فروش در مرکز شهر استانبول را به شما پیشنهاد کند. این پروژه در منطقه‌ی باکلاس و پرطرفدار شیشلی واقع شده است که بسیار به میدان تکسیم و تنگه‌ی بوسفوروس نزدیک است.

منطقه‌ی شیشلی تقریباً در شمال مرکز شهر تاریخی قرار دارد یعنی در ناحیه‌ی با اعتبار بشکتاش که در سواحل دریای بسفر واقع شده. این منطقه محل بسیاری از شعبه‌های تجاری بزرگ است که اغلب در برج‌های بلند و آسمان‌خراش قرار دارند. مناطق مسکونی در خیابان‌های پشتی این منطقه قرار دارند که معروف به نیروی کار جوان و شهری هستند که ترجیح می‌دهند هر روز مسافت طولانی را تا سر کار خود طی نکنند.

منطقه‌ی بسیار شلوغ شهر با مجموعه‌ی گسترده‌ای از امکانات رفاهی که نیاز میلیون‌ها توریست و جمعیت بسیار بزرگ مرکز شهر را تأمین می‌کنند. همچنین شما می‌توانید به راحتی و آسانی به نقاط دیگر شهر ازطریق وسایل نقلیه عمومی که در دسترس هستند رفته و اگر باید از بزرگراه E-5 استفاده کنید، تنها در چند دقیقه‌ای از شما قرار دارد. حدود ۴۰-۵۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی جدید، ۳۰ دقیقه با مرکز مالی مسلک فاصله داشته و شما می‌توانید ۲-۳ دقیقه به میدان تکسیم و ساحل زیبای بسفر برسید.

محل پروژه‌ی لاکچری و جزییات مربوط به خرید آپارتمان در نیشان تاشی استانبول

توسعه‌ی خارق‌العاده و بی‌همتای این آپارتمان‌های بزرگ و لوکس با منظره دریای بوسفوروس برای فروش در منطقه‌ی شیشلی در نیشان تاشی واقع شده‌ است، که یکی از پرطرفدارترین منطقه‌های مرکز شهر است که در ۳ کیلومتری میدان پر هیاهوی تکسیم و پارک قزی قرار دارد و ۲.۵ کیلومتر هم با سواحل تنگه‌ی بوسفوروس و کمی آنطرف‌تر کاخ دلمه باغچه فاصله دارد.

برای رسیدن به مناطق دیگر این شهر پهناور می‌توانید نزدیکترین ایستگاه مترو را با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی پیدا کنید و اتوبوس‌های محلی که شما را در ۱۰ دقیقه به خطوط رو به گسترش مترو اتوبوس  می‌رسانند. شما می‌توانید تنها در ۵ دقیقه به میدان تکسیم، تنگه‌ی بوسفوروس و بشیکتاش برسید. مسلک به طرف شمال حدوداً در ۲۵ دقیقه‌ای، فرودگاه جدید در ۵۰ دقیقه‌ای و کانال جدید برنامه‌ریزی شده تنها در یک ساعتی از این منطقه قرار دارند.

نیشان تاشی به مراکز خرید بزرگ معروف است، بدلیل اینکه این منطقه در مرکز شهر قراردارد شما می‌توانید امکانات رفاهی فراوانی را در یک قدمی خانه‌ی خود پیدا کنید، امکاناتی مانند مغازه‌های متعدد، سوپرمارکت‌های زیاد، بانک‌ها و خودپردازها، داروخانه‌ها، مدارس، مجموعه‌ی بزرگی از بیمارستان‌ها و مراکز خرید مدرن و بزرگتر که همگی در نزدیکی شما قرار دارند.

پروژه‌ای بسیار عالی که شبیه هیچ پروژه‌ی دیگری در سطح شهر نیست، ساخته شده در زمینی به مساحت ۲۴,۰۰۰ متر مربع توسط یکی از قابل اعتمادترین و معروف‌ترین سازندگان شهر که تضمین می‌کند تمامی این خانه‌ها مطابق با بالاترین استاندارد ممکن کامل می‌شوند و اینکه تمامی ساخت‌وسازها بر طبق اصول و قوانین دولت ترکیه برای داشتن ایمنی و عایق‌کاری تا تاریخ مارس سال ۲۰۲۴ کامل می‌شوند.

مجموعه‌ای ایمن که شامل شش بلوک آپارتمان ده طبقه‌ای است، که در سطوح مختلف زمین قرار دارند و حدوداً شامل ۱۶۰ خانه‌ی دوبلکس و یا فضادار لاکچری یک الی شش خوابه می‌شوند. بعضی از این خانه‌ها دارای استخرهای خصوصی هستند. در طبقات پایینی این بلوک‌ها ردیفی از واحد‌های تجاری برای راحتی در خرید و غذاخوری ساخته شده‌اند ‌

زمانی که این خانه‌ها تکمیل شوند، این مجموعه تنوعی از امکانات رفاهی لوکس در محل را ارائه می‌دهد که شامل:

  • استخر آب گرم سرپوشیده‌ی مشترک
  • باغ‌های با محوطه زیبا
  • تزیینات آبی
  • مرکز تناسب اندام مجهز
  • مکان بازی کودکان
  • مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی
  • کافه و رستوران
  • سینما و اتاق‌های موسیقی
  • ماهواره مرکزی
  • آسانسور در تمامی آپارتمان‌ها
  • پارکینگ امن
  • ژنراتور پشتیبان

تمامی خانه‌ها با دوربین مداربسته و خدمات امنیتی بطور ۲۴ ساعته برای آرامش خاطر شما تعبیه شده‌اند.

قیمت‌ خرید آپارتمان در نیشان تاشی استانبول

قیمت خرید آپارتمان های یک خوابه ۷۶-۱۱۶ متری، قیمت‌ از ۶,۲۱۵,۹۴۵ میلیون تا ۹,۳۹۲,۹۲۴ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های دو خوابه ۱۱۸-۳۵۰ متری، قیمت از ۸,۷۰۴,۱۸۱ میلیون تا ۲۵,۵۷۱,۱۰۲ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های سه خوابه ۲۳۱-۳۵۷ متری، قیمت از ۱۶,۸۳۹,۰۵۳ میلیون تا ۲۹,۴۲۰,۹۰۰ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های چهار خوابه ۳۸۰-۶۵۶ متری، قیمت از ۲۸,۶۹۷,۶۵۳ میلیون تا ۵۶,۲۸۸,۵۳۹ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های پنج خوابه ۵۹۵-۷۶۰ متری، قیمت از ۳۹,۷۲۴,۱۸۷ میلیون تا ۶۰,۵۷۶,۲۶۷ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های دوبلکس دو خوابه ۱۶۸-۲۶۵ متری، قیمت از ۱۲,۷۵۰,۳۸۴ میلیون تا ۲۰,۲۰۱,۸۲۱ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های دوبلکس چهار خوابه ۵۳۴ متری، به قیمت ۳۹,۵۸۲,۱۹۲ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های دوبلکس پنج خوابه ۴۹۲-۵۶۵ متری، قمیت از ۳۷,۴۴۸,۲۸۱ میلیون تا ۴۵,۹۷۰,۶۵۴ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان های دوبلکس شش خوابه ۵۸۱-۶۶۵ متری، قیمت از ۴۶,۵۴۳,۹۴۴ میلیون تا ۵۷,۰۹۸,۰۴۵ میلیون لیر ترکیه.

قیمت خرید واحد‌های تجاری ۳۸۰ متری با قیمت ۳۶,۴۰۹,۱۹۳ میلیون لیر ترکیه.

روش‌های پرداخت خرید آپارتمان در نیشان تاشی استانبول

خریداران نقدی از تخفیف ۱۵٪ لیست قیمت‌های بالا بهره‌مند می‌شوند یا اینکه سازندگان دو روش پرداخت بدون بهره را پیشنهاد می‌دهند:

گزینه‌ی اول: ۵۰٪ پیش پرداخت با مابقی هزینه بصورت اقساط ۲۴ ماهه.

گزینه‌ی دوم: ۴۰٪ پیش پرداخت به همراه ۱۰٪  پرداخت موقتی بعد از یکسال و مابقی هزینه بصورت اقساط ۲۴ ماهه‌.

طراحی آپارتمان در نیشان تاشی استانبول

تمامی این شش بلوک شامل لابی ورودی امن و مشترکی است که به ازطریق پله و آسانسور به تمامی طبقات دسترسی دارد. این آپارتمان‌ها دارای دربهای ورودی استیل و آیفون تصویری هستند که به درب لابی متصل می‌شوند.

واحدها دارای چیدمانی مانند منطقه نشیمن طرح باز و یا آشپزخانه‌ جداگانه هستند، این خانه‌ها دارای آشپزخانه‌ای مدرن و مجهز با دستگاه‌های گران‌قیمت، سطوح گرانیت و وسایل آشپزخانه‌ی تو کار مانند اجاق گاز، هود و مایکروفر هستند.

حمام و توالت هایی که از زمین تا سقف کاملاً کاشی‌کاری شده‌ و این درحالیست که با وسایل لوکس و مدرن تجهیز شده‌اند. طبقات دیگر شامل ترکیبی از کاشی‌های لمینت گرم و سرامیک هستند و در هر خانه سیستم گرمایش مرکزی گازی و جدیدترین سیستم‌های هوشمند یارانه‌ای نصب می‌شود. در تمامی اتاق‌های این خانه‌ها سیستم تهویه مطبوع زیرساختی تعبیه شده است.

تمامی خانه‌ها از فضاهای بیرونی نشیمن با تراس باغ‌های خصوصی، بالکن‌های شیشه بزرگ ژا تراس‌های سقف وسیع کامل شده‌اند، که همگی برای لذت بردن شما از مناظر طبیعی فراهم شده‌اند. طبقات بالاتر منظره‌ی زیبای دریای بوسفوروس تا دامنه‌ی کوه‌های استانبول آسیایی را پوشش می‌دهند. همچنین بخاطر داشته باشید که برخی از این خانه‌ها دارای استخرهای خصوصی هستند که شما می‌توانید در آنجا استراحت کرده و از منظره طبیعی لذت ببرید.

روی هم رفته خانه‌های بی‌نظیر در مرکز شهر استانبول با آدرسی معتبر و پرطرفدار برای تفریحات و سفرهای تجاری عالی است و بطور ایده‌آلی برای سکونت یکساله یا فرصتی فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری پیشرفته با درآمد اجاره‌ی بالا در قلب مرکز شهر شلوغ فرهنگی و تپنده استانبول به شمار می‌رود. این خانه‌ها به امکانات رفاهی فراوان، راه‌هایی به سمت فرودگاه نزدیک هستند و فاصله‌ی کوتاهی با میدان تکسیم و تنگه‌ی بسفر دارند. این خانه‌ها دارای امکانات رفاهی در محل و مجموعه‌ای از استخرهای خصوصی و مناظر دریا هستند.

جهت خرید آپارتمان در نیشان تاشی استانبول با آژانس ترک گشت تماس گرفته تا از جزییات بیشتر و قیمت‌ها باخبر شوید. یکی از مشاوران علاقمند املاک ما در استانبول به تمامی سوالات شما در خصوص ملک و املاک در استانبول پاسخ داده، شما را مشاوره می‌دهند و در هر مرحله از روند خرید ملک در ترکیه شما را یاری و راهنمایی می‌کنند. همچنین به شما در زمان رفتن به فروشگاه برای خرید لوازم خانه و مبلمان کردن خانه‌ی جدیدتان در مرکز شهر استانبول کمک می‌کنند.

محله نیشانتاشی استانبول

بعد از معرفی سایر محله‌های معروف استانبول، به معرفی محله معروف نیشانتاشی می‌پردازیم. این محله که در منطقه شیشلی و در بخش اروپایی استانبول واقع‌شده است یکی از قدیمی‌ترین و درعین‌حال مجلل‌ترین محله‌های استانبول است که مهم‌ترین مکان خرده‌فروشی پوشاک استانبول نیز بشمار می‌آید.
محله نیشانتاشی در دوره عثمانی‌ها، محلی برای مسابقات تیراندازی بود و دلیل آن نیز نزدیکی به کاخ‌های مهم آن دوران مانند کاخ دولمه باغچه و ایهلامور بوده است. پس از پایان حکومت عثمانی و تشکیل کشور ترکیه، ترکهای مقدونی در این محله سکنی گزیدند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به شاعر معروف ترکی، ناظم حکمت اشاره کرد. پس از گذشت چند سال یونانی‌ها، سوری‌ها و ارامنه استانبول نیز این محله را برای اقامت در آپارتمان‌هایی که در آن دوره ساخته‌شده بود برگزیدند.
پس از تشکیل دولت ترکیه، کاخ‌هایی که شاهزادگان در آن زندگی می‌کردند با خانه‌های بازرگانان بزرگ جایگزین شد و با ساخت آپارتمان‌ها، خانواده‌های مسلمان متمول حومه شهر نیز در این محله ساکن و آپارتمان‌نشین شدند. در این دوره، این محله به منطقه‌ای تجاری مسکونی برای ثروتمندان شهر استانبول تبدیل شد که بازرگانان غیرمسلمان و ثروتمندان مسلمان ترک را در خود ادغام کرد. در دوره حاضر نیز، نیشانتاشی در کنار محله‌های اطرافش همچون تکسیم، عثمان بی، هاریبیه تبدیل به بزرگ‌ترین مناطق آپارتمانی استانبول شد.
این محله به‌مرور تبدیل به فروشگاه‌های بزرگ فروش لباس و مرکز مد ترکیه شده است که پر از ویترین‌های خیره‌کننده و فروشگاه‌های لوکس هستند. از مراکز مهم گردشگری محله می‌توان به کاخ و پارک ایهلامور، پارک دنیا باریش، پارک و میدان تکسیم، موزه آتاتورک و تله‌کابین استانبول اشاره کرد که البته بهترین کلاب‌ها و کافه‌رستوران‌های لوکس استانبول نیز در همین محله قرارگرفته‌اند.

محله نیشانتاشی استانبول

مهم‌ترین مراکز دیدنی محله نیشانتاشی

حالا که به صورت کلی با محله نیشانتاشی آشنا شدیم به این نکته می پردازیم که در این محله چه دیدنی هایی وجود دارد.

کاخ ایهلامور استانبول

کاخ ایهلامور، خانه‌ای ییلاقی برای استراحت پادشاهان عثمانی بود که در بخش عاباساگا و در مساحتی حدود 25000 مترمربع ساخته‌شده است. کاخ ایهلامور، در سال‌ 1850 به دستور سلطان عبدالمجید ساخته‌شد و برای استراحتگاه تابستانی از آن استفاده می کردند. این کاخ از دو بخش تشکیل شده است مراسیم پاویلیون که برای مراسم‌های رسمی استفاده می‌شد و بخش مایت پاویلیون که در اصل حرم‌سرای پادشاه بود. دیوارهای قصر برای دور بودن از سروصدا و هیاهوی شهر، بلند ساخته‌شده‌اند و در داخل قصر نیز آثار معماری باروک مشاهده می‌شود. بعد از درگذشت سلطان عبدالمجید، کاخ به‌وسیله سلطان عبدالعزیز و سلاطین بعدی به‌عنوان کاخ ییلاقی استفاده شد تا اینکه چند سال بعد از فروپاشی عثمانی و در سال 1987 این کاخ به‌عنوان موزه در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

مهم‌ترین مراکز دیدنی محله نیشانتاشی

موزه آتاتورک استانبول

این موزه در اصل خانه مصطفی کمال آتاتورک رهبر ترکیه است که سال‌ها بعد از مرگش به موزه‌ای به همین نام تبدیل‌شد. او پس از بازگشت از نبرد در سوریه این خانه 3 طبقه را بناکرد و به همراه مادر و خواهرش در آن سکونت داشت. این خانه در سال 1928 به‌وسیله شهرداری استانبول خریداری و به موزه تبدیل شد و از سال 1942 نیز برای بازدید عموم قرار گرفت. این موزه شامل وسایل شخصی وی ازجمله نقاشی‌ها، عکس‌ها، مدال‌ها و لباس‌های نظامی‌ است.

موزه آتاتورک استانبول

تله‌کابین استانبول

تله‌کابین استانبول در سال 2005 توسط شرکتی ایتالیایی ساخته ‌شد و حدود 400 متر طول دارد. تله‌کابین استانبول از ساحل گلدن هورن تا بالای تپه پیر لوتی کشیده شده است. این تپه که بنام بام عاشقان نیز شناخته می‌شود، دارای زیباترین چشم انداز شهری از استانبول است. کابین‌های آن دارای ظرفیت 8 نفر هستند و در طول مسیر می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از تنگه بسفر و شهر استانبول را در طول مسیر کوتاه 5 دقیقه‌ای آن تماشا کنید و لذت ببرید. روی تپه پیر لوتی نیز تعدادی رستوران و کافه وجود دارند که در فصول بهار و تابستان، تراس‌های آن‌ها مکان مناسبی برای نشستن و لذت بردن از مناظر شهر و دریا وجود دارد. ساعت کار این تله‌کابین از 8:00 تا 23:00 است و هزینه بلیت برای هر نفر در زمان نگارش مقاله 5 لیر بوده است. اگر از تور ارزان استانبول برای سفر استفاده کرده‌اید و قصد دارید به‌وسیله وسایل حمل‌ونقل عمومی به تله‌کابین بروید می‌توانید در ایستگاه پازاریچی پیاده شده و بعد از حدود 10 دقیقه پیاده‌روی به ورودی تله‌کابین برسید.

تله‌کابین استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

این مرکز خرید که در خیابان تشویکیه واقع‌شده است یکی از مراکز خرید مهم استانبول می‌باشد که با داشتن مساحتی در حدود 52000 مترمربع و دارا بودن بیش از 150 فروشگاه از معروف‌ترین برندهای جهان دارای ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 130 میلیون دلار است. علاوه بر فروشگاه‌های مجلل، این مرکز خرید دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعددی نیز می‌باشد که انواع غذاهای چینی، فرانسوی، مکزیکی و ژاپنی را در کنار غذاهای ترکیه ای سرو می‌کنند. این مرکز خرید همچنین دارای چند سینما و کتابخانه نیز هست.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

دانشگاه نیشانتاشی استانبول

این دانشگاه که از دانشگاه‌های خصوصی ترکیه است در سال 2009 تأسیس‌شد و بنیاد آموزش و فرهنگ ترکیه حمایت مالی از این دانشگاه را عهده‌دار است. دانشگاه نیشانتاشی جزو 50 دانشگاه برتر ترکیه است و دارای تأییدیه شورای تحصیلات عالی ترکیه می باشد و تحصیل در آن به زبان‌های ترکی و انگلیسی میسر می‌باشد.

دانشگاه نیشانتاشی استانبول

مسجد تشویکیه استانبول

مسجد تشویکیه که به سبک نئو باروک و به دست برادران بالیان ساخته‌شده دارای ستون‌هایی سفید در جلوی مسجد است که جلوه زیبایی به این مسجد داده و از آن برای برگزاری مراسم‌های مذهبی مربوط به افراد مشهور استفاده می‌شود.

مسجد تشویکیه استانبول

پارک ماکجا در استانبول

این پارک شامل مساحت نسبتاً وسیعی است و بین هاربیه، نیشانتاشی، ماچکا و دولمه باغچه قرار دارد. داخل پارک ماکجا ماشین‌های برقی نیز هست که بازدیدکنندگان را به صورت رایگان جابجا می‌کنند. در این پارک همچنین جشنواره‌های غذایی و گردهمایی‌های یوگا نیز برگزار می‌شود. این پارک برای تفریحات چند ساعت با اعضای خانواده بسیار مناسب می باشد.

پارک ماکجا در استانبول

گالری‌ فرهنگی هنری استانبول

در محله نیشانتاشی علاوه بر اینکه وقایع هنری بسیاری رخ می‌دهد، گالری‌های بسیاری نیز وجود دارند که آثار هنرمندان معاصر را به نمایش درمی‌آورند، به صورت کلی اقامت در این محله برای هنرمندان مناسب می باشد.

گالری‌های فرهنگی هنری استانبول

کافه و رستوران‌های نیشانتاشی استانبول

از بین این رستوران‌های موجود در نیشانتاشی، می‌توان به رستوران دلیکاتسن اشاره کرد که جزو رستوران‌های لوکس استانبول نیز به شمار می آید. دلیکاتسن یک رستوران محلی است که غذاهای غربی و حال هوای آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد. از دیگر رستوران‌های معروف این محله، نیشانتاشی کوش باشی است که غذای اصلی آن کباب بره ترکی با نان پیتا می باشد. قبل از آمدن غذای اصلی نیز از شما به‌وسیله ظرف‌های کوچک رنگارنگ مزه پذیرایی می‌شود تا اشتهایتان برای خوردن غذای اصلی باز شود.

کافه و رستوران‌های نیشانتاشی استانبول

گردش در محله نیشانتاشی استانبول

در محله نیشانتاشی که از بهترین محله‌های استانبول است می‌توان حسابی تفریح کرد و وقت گذراند. می‌توانید هرروز صبح، گردش خود را با یک قهوه در کافه‌های شلوغ و معروف نیشانتاشی که پر از افراد مشهور و سلبریتی هم هست شروع کنید. بعد قدم‌زنان سری به فروشگاه‌های معروف بین المللی مانند روبرتو کاوالی، پرادا، لوئی ویتون، گوچی، فراگامو، زارا و آرمانی بزنید و از خرید لباس و کیف و کفش لذت ببرید. در نیشانتاشی می‌توان چیزهای دیگر مانند عطر و جواهرات منحصربه‌فرد و ادویه و نوشیدنی‌های مختلف و حتی کتاب‌های نایاب و قدیمی را نیز پیدا کرد.
بعد از خرید هم می‌توانید برای صرف نهار از بهترین و متنوع‌ترین رستوران‌های شهر استانبول یکی را انتخاب کنید. در نیشانتاشی بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی شهر را می‌توان یافت. اگر از کوفته و دیگر غذاهای ترکی خسته شده‌اید می‌توانید غذاهای چینی، ژاپنی مکزیکی، ایتالیایی یا فرانسوی را امتحان کنید و لذت ببرید. بعد از غذا هم می‌توانید یک کیک تازه سفارش دهید یا باقلواهای ترکی را امتحان کنید، اما حالا که در نیشانتاشی هستید حتماً سری به شکلات فروشی گودیوا بزنید و شکلات‌های این فروشگاه زنجیره‌ای را نیز امتحان کنید. بعد از خوردن دسر هم می‌توانید از گالری‌های هنری‌ای که در نیشانتاشی هستند بازدید کنید یا به دیدن مسجد تاریخی تشویکیه بروید. در پایان روز نیز در خیابان‌های زیبای این محله قدم بزنید و با فرهنگ بومی مردم منطقه بیشتر آشنا شوید.
اگر از تور ارزان استانبول در زمان کریسمس استفاده کردید حتماً به محله نیشانتاشی سر بزنید چون در این زمان، سراسر خیابان‌های اصلی این محله با چراغ‌های رنگی نورپردازی شده‌اند و فروشگاه‌ها نیز دکور خود را متناسب با حال و هوای کریسمس چیده‌اند.

برنامه گردش در محله نیشانتاشی استانبول

 

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در جولای 6, 2021 در 11:31 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 6,250,000لیر
  • متراژ ملک: 76 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~6
  • سرویس ها: 1~3
  • پارکینگ ها: 6
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: فروش

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht