آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی‌های اصلی

  • بالکن
  • کافه‌ها
  • گرمایش مرکزی
  • پنجره‌های دوجداره
  • آشپزخانه‌ی  مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • میز‌کار مرمری
  • سونا
  • مغازه‌ها

توصیف املاک

خرسندیم که این آپارتمان‌های فروشی که نزدیک به اتمام ساخت است را با ویوی دریا در استانبول پیشنهاد دهیم، این آپارتمان ها در آوجیلار در بخش اروپایی شهر ک نزدیک به دریای مرمره و کانال جدید است.

خرید آپارتمان در آوجیلار که دارای موقعیت مرکزی است، که مرز‌های جنوبی آن در سواحل دریای مارمارا است، میزبان مارینای غربی است، که در امتداد ضلع غربی دریاچه‌ی کوچوک چکمجه قرار دارد، که برای دسترسی سریع به فرودگاه، این منطقه به بزرگراه E-5 مرتبط است.

مانند بسیاری از مناطق استانبول، آوجیلار  تغییرات زیادی را در این سال‌ها به خود دیده است، جایی که سال‌ها پیش، یک روستای کوچک تبدیل به یک حومه ی مدرن مشهور این شهر شده است که اکنون دارای تسهیلات محلی با مراکز خرید بزرگ، بیمارستان‌ ها و تسهیلات آموزشی است که آن تبدیل به یک منطقه‌ مناسب برای زندگی در طول سال است.

مکان آوجیلار  برای سرمایه گذاری و خرید ملک نیز مناسب است، به این خاطر که نزدیک بودن به دو بزرگراه اصلی استانبول به ساکنان آن دسترسی بسیار خوبی به فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سوم جدید با ارتباط‌های عالی به مرکز استانبول و تمام جاذبه‌های گردشگری آن می‌دهد، و حمل و نقل عمومی آن بصوت مداوم درحال گسترش است. آوجیلار ، برای ارتباطات بیشتر در اطراف شهر وسیع استانبول، ایستگاه متروی خود را دارد.

محل پروژه

محل خرید این آپارتمان‌ها درست کنار بزرگراه E-5، بین مراکز خرید توریوم و پلیکان است، که به بزرگترین دانشگاه استانبول نزدیک است، و با ماشین تنها دو دقیقه تا سواحل دریای مرمره با رستوران‌ها و کافه‌های روبروی دریا، تنها 15 دقیقه تا فرودگاه آتاتورک و دریاکنار مشهور فلوریا و هشت دقیقه تا  دریاچه‌ی کوچوک چکمجه، محل شروع پروژه‌ی کانال جدید استانبول، فاصله دارد.

خرید این آپارتمان ها برای کسانی که رانندگی نمی کنند و یا ترجیح می‌دهند که وارد ترافیک شهری نشوند، مکان این آپاتمان‌ ها ایستگاه مترو را که عملا در ورودی مرکز شهر معروف و تمام جادبه های توریستی آن در کمترین زمان قرار دارد، پیشنهاد می‌شود. درحالی که در این منطقه مغازه‌ای بزرگ، دستگاه های خودپرداز، داروخانه و غیره قرار دارد و یک رانندگی کوتاه شما را به دانشگاه‌های دیگر، بیمارستان و خیلی مکان  های دیگر خواهد برد.

جزئیات مجموعه

در حال حاضر، ساخت ‌و ساز درحال انجام در آوجیلار  با تاریخ اتمام کار برنامه‌ریزی شده برای اواخر ژوئن 2021، با سازنده ای مورد اعتماد که کیفیت ساخت را تضمین داده و با تمام مقررات صادر شده توسط دولت در مورد امنیت زلزله،آتش‌ سوزی مطابقت دارد. همچنین این خانه‌ها در کف و دیوار‌ها عایق گرما و صدا هستند.

این آپارتمان ‌ها در زمینی به مساحت 3.300 متر که 20% آن به فضای سبز اشترکی اختصاص داده شده برای محوطه‌سازی با استخر‌ها و چشمه ‌های زینتی و دو طبقه‌ همکف مجتمع دارای چندین واحد تجاری است که برای ساکنین امکانات خرید، کافه‌ ها و رستوران ‌ها را در همان محل ایجاد می‌کند، و برای بازدید‌کنندگان/خریداران پارکینگ  روباز و پارکینگ زیرزمینی را فقط برای ساکنینی که به آن‌ها پارکینگ اختصاص داده شده، فراهم می کند.

در مجموع 252 خانه و 56 دفتر در بالای مرکز خرید در یک بلوک منحصر به فرد 26 طبقه‌ای برای خرید وجود دارد، که از طریق آسانسور‌هایی از پارکینگ به بالا دسترسی دارند و یا از طریق اتاق پذیرش 24 ساعته به سبک عثمانی، با واحد‌هایی که از یک اتاق خوابه بزرگ تا آپارتمان‌های خانوادگی با سه اتاق خواب، که تمامشان ویوی عالی به شهر، دریای مارمارا و دریاچه ی کوچوک چکمجه دارند.

امکانات موجود در این مکان به ساکنین پیشنهاد استفاده از کافه‌ی پشت بام با یک سالن رو به دریا و شهر، یک استخر شنا، سونا، حمام ترکی، یک باشگاه ورزشی/سالن بدنسازی مجهز، و تسهیلات اجتماعی پشت‌بام را می‌دهد و پذیرش آن به شما خدمات مختلفی مانند خانه‌داری، خشکشویی و غیره ارائه می‌دهد و تمام این‌ها با خدمات امنیتی 24 ساعته و سیتم‌های دوربین حفاظت می‌شوند تا خیال شما کاملا آسوده باشد.

گزینه‌های موجود برای فروش و قیمت ‌ها

قیمت آپارتمان‌های 1 خوابه، 82-92 متری با قیمت 890.000 لیر تا 1.300.000 لیر

قیمت آپارتمان‌های 2 خوابه از 105 متر – 198 متری با قیمت 1.190.000 لیر تا 2.70.000 لیر

قیمت آپارتمان‌های 3 خوابه 322 مترمربع با قیمت 3.400.000 لیر

شرایط پرداخت و خرید آپارتمان ها ارائه شده توسط سازنده

اگر تصمیم دارید که کاملا نقدی خرید کنید، سازنده یک تخفیف 20% از لیست قیمت‌ بالا به شما می‌دهد و اگر ترجیح می‌دهید که بصورت قسطی پرداخت کنید، می توانید 35% پیش ‌پرداخت بدهید و باقیمانده را در 48 قسط برابر هم با  بهره 0% پرداخت کنید.

ویژگی‌های آپارتمان ها

خریدآپارتمان ‌‌ها با طرح ‌های مختلف جادار ارائه می‌شوند و با استاندارد‌های با کیفیت بالا ارائه می‌شوند، آشپزخانه‌ های مدرن مجهز و حمام‌های مدرن کاشی ‌کاری شده هستند و هر خانه به سیستم گرمایش مرکزی و منبع گاز طبیعی مجهز شده است.

پنجره‌هایی که از کف تا سقف قرار گرفته اند نور طبیعی و ویوی دریا را به شما ارائه می‌دهند درحالی که درهای ایوان بزرگ به شما امکان دسترسی به یک بالکن شیشه‌ای با اندازه‌ی خوب با ویوی دریا  و غذاخوری با ویوی دریا و شهر را می دهند.

خرید خانه‌ ای ایده‌آل برای تعطیلات، استراحت، سفر‌های کاری منظم یا زندگی، یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل و مقرون به صرفه با ارائه‌ درآمد اجاره‌‌ ای سالم برای آینده و افزایش سرمایه در مدت زمان کوتاه .

برای جزئیات بیشتر، قیمت‌ ها و دسترسی با ما تماس بگیرید. تیم تخصصی ما در مشاورین املاک استانبول پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند تا واحد‌هایی را که مطابق با فضا و سبک زندگی مورد نظر شماست را انتخاب کنید. همچنین شما را در تمامی مراحل خرید املاک و مستغلات در ترکیه  و تمام چیز‌های لازم برای فروش املاک در استانبول راهنمایی می‌کنند

زندگی و سرمایه گذاری در منطقه آوجیلار استانبول

منطقه آوجیلار در استانبول در بخش اروپایی این شهر واقع شده است که در جنوب اسنیورت در امتداد دریای مرمره و دریاچه کوچوک چکمجه و در شرق منطقه بیلوکدوزو قرار دارد.

آوجبلار علاوه بر نزدیکی به پروژه کانال جدید استانبول ، به دلیل قرار گرفتن در مجاورت یکی از مهمترین جاده های استانبول و در نزدیکی مکان های فعال شهری نیز مشهور است.

در مقاله ما با منطقه آوجیلار در استانبول ، موقعیت جغرافیایی آن ، مزایای زندگی در منطقه آوجیلار استانبول ، داشتن یک آپارتمان در آن ، معروف ترین جاذبه های گردشگری آن و مناظر زیبای ساحل دریای آن اطلاعان بیشتری کسب خواهیم کرد.

آوجیلار استانبول

اطلاعات در مورد منطقه آوجیلار در استانبول

منطقه آوجیلار در ۳ ژوئن ۱۹۹۲ تحت قانون شماره ۳۸۰۶ به عنوان یک شهرداری مستقل تأسیس شد.

جمعیت آوجیلار استانبول امروز طبق آخرین سرشماری که توسط اداره جمعیت و شهروندی آوجیلار در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است ۴۴۸ هزار ۸۸۲ نفر است. آوجیلار در مقایسه با مساحت آن یکی از شلوغ ترین مکان های شهر محسوب می شود.

کلمه آوجیلار در ترکی به معنی ماهیگیران است ، به ماهیگیرانی که قبلاً در این منطقه زندگی می کردند برای محافظت از روستاها و مزارع نسبت داده می شود ، شاید این نام از آنجا ناشی می شود که ساکنان این منطقه به لطف موقعیت خاص ساحلی خود در ساحل دریاچه کوچوک چکمجه و دریای مرمره ماهیگیری دریایی را انجام می دهند.

موقعیت آوجیلار یک پل و ورودی اصلی مرکز شهر استانبول از سمت غربی آن را تشکیل می دهد و همین امر آن را به مکانی استراتژیک و نقطه مهم دفاع در طول تاریخ شهر تبدیل کرده است ، به همین دلیل است که نام منطقه از مدت ها قبل با حملات به این شهر از سمت غرب همراه بوده است  ، جایی که نیروهای عثمانی مشتاق تأمین منطقه کوچوک چکمجه بودند) کوچوک چکمجه به زبان ترکی (با سربازان برای دفاع از پایتخت خلافت عثمانی).

پس از آن ، منطقه برای قرار گرفتن در جاده استانبول – اروپا اهمیت بیشتری پیدا کرد. برخی از معماری های قدیمی عثمانی هنوز وجود دارند ، از جمله مسافرخانه ماهیگیری رویال که در مورد اهمیت تاریخی این منطقه می گوید.

همچنین پروژه جدید کانال آب در استانبول از دریاچه کوچوک چکمجه در مجاورت آوجیلار عبور می کند که بدون شک به املاک و مستغلات این منطقه ارزش افزوده ای را خواهد داد.

آوجیلار در استانبول

آوجیلار در کجای استانبول قرار دارد؟

منطقه آوجیلار در بخش غربی بخش اروپایی استانبول واقع شده و با مناطق زیر هم مرز است:

  • از شرق: دریاچه كوچوک چكمجه و منطقه آن.
  • از شمال: منطقه باشاک شهیر.
  • از غرب: منطقه بیلیک دوزو و منطقه اسنیورت.
  • از جنوب: آوجیلار مشرف به دریای مرمره.

اما بخش مسکونی آن قسمت جنوبی و غربی ، در حالی که قسمت شمالی آن اراضی وسیع کشاورزی است که در سواحل دریاچه کوچوک چکمجه قرار دارد.

زندگی در آوجیلار استانبول

فاصله آوجیلار از مرکز استانبول چقدر است

بزرگراه D-100 و E-5 هر دو از مرزهای منطقه آوچیلار عبور می کنند و مسیر ارتباطی مهمی با مرکز شهر و دیگر مناطق اطراف برقرار می کند.

منطقه آوجیلار در فاصله ۲۶ کیلومتری از میدان تکسیم ، مرکز شهر استانبول قرار دارد.

آوجیلار با بسیاری از وسایل حمل و نقل عمومی مهم مانند بزرگراه های متروبوس که در زمان اوج ترافیک زمان و مسافت را کاهش می دهد به مرکز شهر وصل می شود.

مزایای زندگی در منطقه آوجیلار استانبول

مهمترین مزایای زندگی و اقامت در منطقه آوجیلار استانبول عبارتند از:

  • موقعیت ویژه آوجیلار در نزدیکی بسیاری از مناطق حیاتی ، که مهمترین آن ها منطقه مدرن بیلوکدوزو است.
  • منظره زیبا از دریای مرمره و دریاچه کوچوک چکمجه.
  • شبکه حمل و نقل که مهمترین آن ها بزرگراه های متروبوس است که منطقه را به مناطق مهم دیگر در بخش اروپایی و آسیایی این شهر متصل می کند.
  • امکانات وخدمات حیاتی فراوان در منطقه.
  • حضور بسیاری از مراکز مهم خرید در داخل یا در نزدیکی آن و همچنین بسیاری از بازارهای مهم.
  • منطقه آوجیلار در استانبول تنوع در محیط اجتماعی ارائه می دهد که تعداد فزاینده ای از جامعه عرب را به خود جلب کرده است.
مسکن در آوجیلار استانبول

مکان های توریستی در منطقه آوجیلار

آوجیلار از امکانات حیاتی و جاذبه های توریستی جالبی ، خصوصاً در کنار ساحل زیبای آن برخوردار است.

برخی از مکان های مهم گردشگری در آوجیلار موزه برف (یا پارک برفی) و پارک ساحلی آوجیلار (Avcılar Sahil Parkı) است.

در مرکز آوجیلار رستوران ها و سینما های زیادی وجود دارد و به خاطر فعالیت های شبانه فعال و مناطق شلوغ آن شهرت دارد ، علاوه بر ده ها رستوران فست فود آمریکایی و رستوران های ترک ، خیابان های آن نیز از مغازه ها و کافه های کوچک پر شده است.

۱. ساحل آوجیلار استانبول

در کنار ساحل آوجیلار استانبول امکانات تفریحی و خدماتی زیادی وجود دارد.

ساحل آوجیلار استانبول با داشتن منظره زیبا و مسیرهای خاص خود برای پیاده روی و دوچرخه سواری ، جو اجتماعی را فراهم می کند که گردشگران و ساکنین را به خود جلب می کند ، همچنین مکان هایی را برای بازی های کودکان از جمله پارک ساحلی آوجیلار و پارک شهید مصطفی بورجو اختصاص داده است.

سرمایه گذاری در منطقه آوجیلار استانبول

۲. بازار مارمارای آوجیلار – خیابان مارمارای آوجیلار

بازار تجاری مارمارا در آوجیلار با توجه به تنوع موجود در زندگی و به دلیل رستوران های خود که غذاهای مختلف شرقی و غربی و همچنین خوشمزه ترین غذاها و شیرینی های ترکی را ارائه می دهند ، فرصتی بی نظیر برای خرید از فروشگاه های مدرن یا سنتی خود را فراهم می کند.

بازار مارمارا یکی از فعال ترین بازارها در منطقه آوجیلار است ، علاوه بر اوقات تفریحی برای دوستداران خرید ، نیازهای روزانه را نیز تأمین می کند.

۳. موزه برف در استانبول

موزه برف در Torim Mall در مجاورت آوجیلار در حومه منطقه اسنیورت واقع شده است.

گردشگران و مردم برای لذت بردن از فضای خنک خود در تابستان و بازی های برفی و یخی مناسب برای جوانان و بزرگسالان به پارک برفی می روند ، مکانی که مملو از فعالیت های تفریحی و مناسب برای کل خانواده که در آن احساس بی حوصله نخواهید بود.

خرید آپارتمان در آوجیلار استانبول

۴. مرکز خرید پلیکان – آوجیلار استانبول

مرکز خرید پلیکان در بزرگراه E5 و در فاصله کمی از بیمارستان دولتی آوجیلار قرار دارد.

این مجتمع تجاری بزرگ شامل کالاهای مختلفی است ، علاوه بر رستوران ها ، کافه ها ، و فروشگاه ها ، بخش های زیادی برای کالاهای خانگی ، غذایی ، برقی و الکترونیکی نیز دارد. این بازار همچنین شامل بسیاری از مارک های مهم بین المللی است.

مرکز خرید پلیکان شامل ۹ سینما و بسیاری از امکانات تفریحی مانند سالن اسکیت روی یخ ، بولینگ و بسیاری از رستوران های مجلل و کافه های معروف است.

ساحل آوجیلار استانبول

مزایای سرمایه گذاری در منطقه آوجیلار استانبول

منطقه آوجیلار در استانبول عمدتا به دلیل شلوغ بودن و موقعیت مکانی در نزدیکی مناطق حیاتی شناخته می شود ، همچنین ، قیمت املاک و مستغلات آن به دلیل طبیعت منطقه معتدل است.

بدون شک ، سرمایه گذاری متفکرانه در مورد املاک و مستغلات جدید که شرایط خاص ساخت و ساز برای این منطقه را برآورده می کند ، می تواند یک محیط مناسب برای سرمایه گذاری فراهم کند.

بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل حضور بسیاری از دانشگاه ها و مراکز مهم آموزشی در منطقه ، در املاک و مستغلات تجاری آوجیلار استانبول سرمایه گذاری می کنند ، برخی دیگر در آپارتمان های مناسب برای مسکن دانشجویی سرمایه گذاری می کنند.

همچنین ، سرمایه گذاری در مناطقی که مشرف به پروژه کانال استانبول هستند قطعاً با اتمام پروژه ، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم می کند.

کنار دریای آوجیلار استانبول

مزایای خرید آپارتمان در منطقه آوجیلار

برخی از مهمترین مزایای خرید آپارتمان در منطقه آوجیلاراستانبول:

  • آوجیلار مشرف به دریا و منظره دریایی زیبایی دارد.
  • در نزدیکی کانال جدید استانبول و دریاچه کوچوک چکمجه قرار دارد.
  • بزرگراه E5 از آن عبور می کند و آن را به مرکز شهر و سایر مناطق حیاتی متصل می کند.
  • شبکه حمل و نقل سریع (خط متروبوس) ارتباط مهمی با آوجیلار و مناطق دیگر شهر برقرار می کند.
  • خدمات یکپارچه و حیاتی منطقه و شهرداری و وجود بسیاری از امکانات و بازارهای مختلف.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آوجیلار, اروپایی

جزئیات

به روز شده در ژوئن 5, 2021 در 11:25 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 890لیر
  • متراژ ملک: 89 مترمربع
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht