آسان انتخاب کنید

پبش خرید ملک لاکچری در جاملیجا اسکودار در بخش آسیایی استانبول

  • شروع قیمت از 4لیر
اسکودار

توضیحات

چرا این ملک را خریداری می کنم؟

  • موقعیت مرتفع با چشم انداز بسفر
  • آپارتمانهای کاملاً جدید و بزرگ در کاملیکا
  • مجموعه ای عالی با امکانات اجتماعی در داخل
  • آپارتمان هایی تا حداکثر شش اتاق خواب برای انتخاب
  • مناسب برای زندگی در طول سال در طرف آسیایی استانبول

ویژگی های اصلی املاک

محوطه بازی برای معاشرت کودکان
سونا ، حمام ترکی ، اتاق بخار
سالن ورزشی کاملا مجهز در مرکز تناسب اندام
استخر سرپوشیده داخلی
کافه تریای موجود در محل که غذای گرم سرو می کند

شرح ملک

این پروژه معاصر در موقعیت مرتفع واقع شده است در جاملیجا اسکودار استانبول با منظره طبیعی و دریای بسفر چشم اندازهای فوق العاده دارد – مناسب برای کسانی که می خواهند در یک طرف آسیایی و یک خانواده زندگی کنند. سند آماده است

فقط چند دقیقه با امکانات محلی و حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد و جابجایی در استانبول ، این املاک جاملیجا به سرعت در حال فروش هستند – قبل از فروش همه واحدها ، امروز اقدام کنید.

درباره پروژه و ملک ها

این پروژه جدید و جدید معاصر در مجموع از هفت بلوک آپارتمان تشکیل شده و در زمینی به مساحت 14300 مترمربع ساخته شده است. 89 خانه در این مجموعه وجود دارد و خریداران می توانند از بین املاک مختلف تا شش اتاق خواب با یک طبقه و دوبلکس در دسترس انتخاب کنند. نقشه های چند طبقه انتخاب چیدمان داخلی را فراهم می کند. تاریخ تکمیل دسامبر 2021 است.

امکانات اجتماعی در سایت موجود است ، از جمله سالن بدن سازی مجزا ، اتاق رختکن و خدمات اسپا برای استفاده زنان و مردان. در خارج ، باغ های محوطه سازی فضای زیادی برای استراحت هنگام پیاده روی فراهم می کنند و مسیرهای آهسته دویدن نیز در دسترس است. باغها با درختان پوشانده شده اند تا محیط طبیعی ایجاد شود.

آپارتمان ها توسط یک معمار مشهور چیده شده اند و یا اقامتگاهی یک طبقه یا دوبلکس هستند. اتاق نشیمن با طرح باز به طور آشكار به آشپزخانه منتقل می شود و درها به بالكن های متصل یا تراس هایی با چشم انداز طبیعت زیبا باز می شوند. خانه ها برای زندگی راحت و عملی خانوادگی طراحی شده اند.

امکانات و ویژگی های آن شامل

  • باغ ها ، پیاده روی ، مسیرهای آهسته دویدن
  • کافه تریای موجود در محل که غذای گرم سرو می کند
  • استخر سرپوشیده داخلی
  • سالن ورزشی کاملا مجهز در مرکز تناسب اندام
  • سونا ، حمام ترکی ، اتاق بخار
  • محوطه بازی برای معاشرت کودکان
  • فضای پارکینگ ماشین برای هر واحد
  • سیستم امنیتی 24 ساعته در محل
  • و خیلی بیشتر در کل

قیمت و در دسترس بودن ملک

قیمت ملک های 3 + 1 خوابه در ابعاد 130 مترمربع و برای خرید از 4،414،600 لیر

قیمت ملک های 4 + 1 خوابه در ابعاد 172 متر مربع و برای خرید از 5،874،300 لیر

قیمت ملک های 6 + 1 خوابه در ابعاد 348 متر مربع و برای خرید از 14،924،300 لیر

اطلاعات طرح پرداخت

برای خریدارانی که کاملاً نقدی خرید می کنند تخفیف در نظر گرفته شده است.

50٪ پیش پرداخت و مانده مانده پرداخت شده طی 18 ماه.

مکان در استانبول

با ویوی بسفر با دید 360 درجه ، جاملیجا در بخش آسیایی استانبول در اسکودار یافت می شود و یکی از محبوب ترین مناطق مسکونی شهر است و مورد علاقه کودکان دارای فرزند است. این خانه ها برای پیاده روی روزانه پنج دقیقه با جنگل جاملیجا فاصله دارند تا از خارق العاده ترین منظره های قابل تصور لذت ببرید. فروشگاه های محلی و امکانات رفاهی روزانه همه در نزدیکی هستند ، در حالی که حمل و نقل عمومی برای انتقال به مرکز شهر برای اهداف کاری در دسترس است.

خرید قسطی ملک در ترکیه: شرایط مهم قانونی

آیا بدنبال خرید ملک در ترکیه هستید؟ با شرایط قسطی در ترکیه بدون بهره آشنا شوید و نحوه خرید ملک قسطی در ترکیه را بیاموزید.

آیا خارجی ها می توانند ملک را به صورت قسطی در ترکیه خریداری کنند؟

با توجه به رقابت بی نظیر بازار املاک و مستغلات ترکیه در چند سال گذشته برای راه اندازی پیشنهادات بزرگ املاک و مستغلات ، با دادن امکان خرید ملک در ترکیه به اقساط مناسب ، به جهش کیفی فروش ملک در ترکیه کمک کرده است. برای مدت طولانی تا ۲۴۰ ماه ، نه تنها برای سرمایه گذاران داخلی ، بلکه همچنین برای خارجی ها ، و برخی از پیشنهادات قسطی برای خارجی ها به مدت هفت سال به تأخیر افتاده است ، که گزینه جستجوی ملک های قسطی در ترکیه را به گزینه ای مناسب برای همه کسانی که مایل به مالکیت و سرمایه گذاری هستند تبدیل کرده است.

شرایط اقساط در ترکیه چگونه است؟

قوانین ترکیه هنگام خرید قسطی یک ملک خریدار را به شرایط خاصی ملزم نکرده و تنها شرایط تحت شرایط خرید ملک در ترکیه است. پس از انتخاب ملک مناسب و ارائه کپی سند مالکیت “تابو یا “بیانیه زمین” ، کپی موقعیت ملک در طرح شهرداری یا بیانیه محل و اخذ شماره مالیات از خدمات مالیاتی ، خریدار گذرنامه را به ترکی ترجمه می کند و آن را با چهار قطعه عکس پرسنلی از دفتر اسناد رسمی تأیید می کند ، سپس قرارداد خرید را با فروشنده امضا می کند و اولین پرداخت را انجام می دهد ، سپس درخواست انتقال مالکیت را به آژانس های تخصصی می دهد ، و پس از تأیید ، خدمات چاپ از ثبت زمین با فروشنده بررسی می شود.

چگونه در ترکیه ملک به صورت قسطی خریداری کنیم؟

دو روش خرید قسطی ملک در ترکیه وجود دارد و مردم روش اول بدون بهره را از طریق خرید مستقیم ملک از شرکت های کارگزاری ترجیح می دهند. همانطور که شرکت قرارداد رسمی فروش را ترتیب می دهد ، در آن ارزش پرداخت ها و روش پرداخت اقساط تعیین می شود. روش دوم خرید ملک از طریق وام بانکی ؛ بانک ملک را خریداری می کند و تا زمان پرداخت تمام اقساط ، شارژ آن را بر عهده می گیرد.

آیا اقساط بدون بهره ملک در ترکیه وجود دارد؟

املاک و مستغلات ترک گشت بهترین فرصت را برای اقساط بدون سود بانکی فراهم می کند و ویژگی این اقساط سهولت در پرداخت ، استفاده از اختلاف ارز ، به دست آوردن قیمت مناسب تر ، علاوه بر کاهش ارزش پول است و اولین مورد پرداخت در برخی از گزینه های اقساط ۳۵٪ است که فرصت خوبی را برای کسانی که مایل به داشتن اقساط در املاک هستند فراهم می کند. گزینه هایی برای پیش پرداخت ۵۰٪ و بعد از دو سال ۵۰٪ بیشتر وجود دارد و ۱۵٪ پیش پرداخت و مابقی اقساط بیش از دو سال وجود دارد.

مدل های ملک های متمایز برای فروش در ترکیه با اقساط مناسب

شرکت ترک گشت مدل های متمایز بسیاری را برای خرید ملک قسطی در ترکیه ، در بسیاری از شهرهای ترکیه از جمله اقامتگاه مارینا در منطقه مدرن بیلیکدوزو در استانبول ، و همچنین مجموعه برج های ماسلاک در استانبول ، و در آنتالیا ، پروژه گلدن پالم ، پروژه کنیالتی آنتالیا و در ساکاریا پروژه رودخانه ساکاریا ، و در ترابزون مجموعه دریاچه پارک ، اقامتگاه های ماریا ، پروژه اسکای لایف ، پروژه مسکونی کناکلار، مجموعه پیریمیوم و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

موارد مهم قانونی در هنگام خرید قسطی ملک در ترکیه

در خرید قسطی ملک موارد مهمی وجود دارد که در این بند توضیح می دهیم ، در صورت انتقال مالکیت به خریدار ، وی می تواند ملک را حتی در صورت اقساط بفروشد ، اما شرکت های املاک و مستغلات – غالباً – این کار را انجام می دهند مالکیت را به خریدار منتقل نکنید تا پس از اتمام پرداخت ها ، مگر اینکه وی تضمین های خاصی را به نفع شرکت برای تضمین حق آن ارائه کرده باشد ، همانطور که شرکت های کارگزاری خصوصی یا دولتی قرارداد فروش معتبر را به خریدار ارائه می دهند.

این به معنای انتقال مالکیت نیست ، بلکه به معنای فروش ملک به خریدار دیگری است که باقیمانده مبالغی را که قبلاً متحمل شده است تسویه خواهد کرد. شرکت باید در زمان فروش به شخص ثالث حضور داشته باشد زیرا مالک اصلی ملک است.

همچنین قبل از فروش ملک به شخص جدید ، نسبت ثابتی یا زمان مشخصی برای پرداخت از قیمت ملک وجود ندارد ، اما قرارداد فروش که از خریدار اول به خریدار دوم منعقد شده مستلزم پرداخت هزینه های اضافی مربوط به دفتر اسناد رسمی ، و توافق شده است که آن را بین دو طرف پرداخت شود.

همچنین خریدار می تواند پس از تأیید مالک ، ملک را به یک یا چند نفر بفروشد و بسته به هر سهم ملک پس از پرداخت کامل اقساط ، سند مالکیت را تحویل دهد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, اسکودار

جزئیات

به روز شده در ژوئن 11, 2021 در 10:48 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 4لیر
  • متراژ ملک: 130 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3~6
  • سرویس ها: 2~5
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: پنج خواب, چهار خواب, سه خواب, هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht