آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول

فروش ویلاهای لوکس نوساز در استانبول. نزدیک به مرکز شهر و بسفروس در منطقۀ باپرستیژ عمرانیه. سرمایه گذاری پرسود در املاک استانبول.

  • نوع: ویلا
  • شهروندی: واجد شرایط
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

مشاهده همه ویلاهای فروشی در استانبول

خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول

چرا این ویلا را در عمرانیه بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این ویلاهای لوکس کوچک را در استانبول به فروش برساند. این ویلاها در قسمت آسیایی استانبول و منطقۀ خوب عمرانیه واقع شده اند و فاصلۀ کوتاهی تا مرکز شهر و نوار ساحلی بسفروس دارند.

عمرانیه در گذشته یک دهکدۀ کارگرنشین کوچک در استانبول بوده است. اما امروزه این منطقه یکی از مناطق پرتوسعه در استانبول است و به محلی دلخواه برای زندگی تبدیل شده است و امکانات بسیاری دارد، از قبیل مراکز خرید بزرگ، مراکز تفریحی و مجتمع های مسکونی مدرن. این منطقه تنها 10 دقیقه تا کادیکوی، مرکز شهر آسیایی، فاصله دارد که مرکز اصلی حمل و نقل به قسمت اروپایی استانبول نیز به شمار می رود.

علت دیگر محبوبیت عمرانیه در میان مردم، فضای سبز بی نظیر آن است. زیرا این منطقه در کنار جنگل بزرگ چکمه کوی قرار دارد و خانه هایی که در آن وجود دارد، سبک زندگی به مراتب سالمتری را نسبت به مرکز شهر ارائه می دهد.

دسترسی به فرودگاه آسان است و فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن تنها 30 دقیقه با آن فاصله دارد. فرودگاه بین المللی جدید در قسمت اروپایی نیز از طریق یکی از پل های استانبول ظرف 45 دقیقه در دسترس است. از طریق این پل همچنین می توانید به قسمت اروپایی استانبول و جاذبه های معروف آن نیز بروید.

مشاهده همه املاک فروشی در عمرانیه استانبول

خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول

موقعیت مجموعه و جزئیات خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول

این پروژۀ جدید از ویلاهای مدرن در عمرانیه و استانبول آسیایی و در محلۀ پرطرفدار و مرکزی آتاکنت قرار دارد. این مجموعه کمتر از 15 دقیقه تا مرکز مالی آتاشهیر، 15 دقیقه تا شمال کادیکوی و کمتر از 10 دقیقه تا شرق تنگۀ بسفروس فاصله دارد.

این مجموعه بین دو بزرگراه اصلی شهر قرار دارد و تا بزرگراه E-5، 5 دقیقه و تا بزرگراه TEM، 7 دقیقه فاصله دارد که هر دو به یکی از پل های بسفروس و سایر نواحی شهر می روند. تنها 15 دقیقه تا نزدیکترین ایستگاه مترو، 15 دقیقه تا ورودی تونل اوراسیا و 20 دقیقه تا ایستگاه قطار مرمره یا ترمینال کشتی رانی، راه است. بنابراین دسترسی به مناطق اروپایی و آسیایی به سرعت انجام می شود.

این مجموعه فاصلۀ کوتاهی با یک پارک سرسبز و زیبا دارد که ظرف چند دقیقه و با پای پیاده می توان به آن رسید. امکانات روزمرۀ فراوانی از قبیل فروشگاه، سوپرمارکت، مدرسه، بانک، مراکز پزشکی و داروخانه در نزدیکی مجموعه قرار دارند و شما می توانید از غذاخوری و سایر امکانات جمعی فراوان این محل نیز بهره مند شوید. با استفاده از ماشین یا حمل و نقل عمومی ظرف 5 تا 10 دقیقه می توانید به بیمارستان، دانشگاه و چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن برسید.

این مجموعۀ شخصی و کوچک متشکل از 10 ویلای بزرگ و لوکس 4 تا 5 خوابه است که برخی از آنها به صورت دیوار به دیوار و برخی دیگر به صورت ویلا در وسط حیاط طراحی شده اند و باغچه های مختلفی با فضاهای بسیار زیبا دارند.

امکانات ویلاها

به منظور رفاه حال و امنیت شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان، مجموعه به صورت 24 ساعته با دوربین های مداربسته و تیم امنیتی محافظت می شود. ساکنین می توانند از گاراژ پارکینگ امن در زیرزمین استفاده کنند. در صورت قطعی برق، ژنراتور پشتیبان در مجموعه وجود دارد.

قیمت خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول

ویلاهای 4 خوابه دارای 2 نشیمن 232 تا 234 مترمربع قیمت از 12460334 تا 13107955 لیر ترکیه

ویلاهای 5 خوابه دارای 2 نشیمن 252 تا 270 مترمربع قیمت از 15886364 تا 18187500 لیر ترکیه

این ویلاهای لوکس در استانبول آمادۀ تحویل هستند و امکان فروش اقساطی وجود ندارد.

خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول

طراحی ویلاهای 4 خوابه در استانبول

این ویلاها در 4 طبقه طراحی شده اند و درب ورودی آن از نوع درب امنیتی فولادی است و به یک راهرو باز می شود که کف آن با سنگ مرمر رگه دار سفیدرنگ پوشیده شده است. این خانه دارای نورپردازی مخفی در سقف، اتاق رختکن، کابینت و راه پله به طبقات بالا و پایین است. در طبقۀ هم کف ویلا چندین اتاق وجود دارد.

هر ویلا در طبقۀ هم کف خود دارای یک آشپزخانه/غذاخوری کاملاً مجهز است که در آن کابینت های پنلی چوبی به رنگ خاکستری روشن، سطوح کاری گرانیتی خاکستری روشن و دیوارپوش های رگه دار سفیدرنگ وجود دارد. درهای پاسیو نیز در این طبقه وجود دارد که به باغچۀ شخصی باز می شود.

درب بعدی به نشیمن/غذاخوری بزرگی باز می شود که کفپوش آن از جنس لمینیت است و نورافکن های مدرن دارد. در این فضا نیز درب پاسیو وجود دارد که به فضای باز دسترسی دارد تا در طول روز بتوان از نور طبیعی استفاده کرد. درب انتهایی نیز به دستشویی باز می شود که کاملاً کاشی کاری شده است.

اتاق خواب ها

اولین اتاق خواب در طبقۀ زیرزمین قرار دارد که اتاقی مستر و بسیار بزرگ است و کف آن از جنس لمینیت است و فضای بزرگی برای تعویض لباس و یک دوش شخصی مدرن دارد. درب پاسیوی آن به یک تراس باغچه دار بزرگ راه دارد.

2 اتاق خواب دیگر نیز در طبقۀ اول قرار دارند که یکی از آنها یک اتاق سوییت مانند بزرگ است که دو بالکن فرانسوی دارد و ویوی آن باغچه های اطراف است. اتاق دیگر نیز سایز استاندارد دارد و در آن یک بالکن شخصی وجود دارد. این اتاق از حمام خانوادگی موجود در همان طبقه استفاده می کند.

طبقۀ آخر سقف شیبدار دارد و اتاق خواب چهارم در آن قرار دارد. این اتاق خواب سایز دوبل است و به تراس شخصی روی بام راه دارد و ویوی زیبایی از باغچه و شهر دارد و از حمام خانوادۀ موجود در همان طبقه استفاده می کند.

در این طبقه یک نشیمن اپن و آشپزخانۀ مجهز دیگری وجود دارد که به یک تراس روی بام دیگر باز می شود و ویوی باغچه و شهر را دارد.

تمام خانه ها آمادۀ تحویل هستند و بدون لوازم برای فروش در عمرانیه گذاشته شده اند. اما قیمت آن شامل وسایل هود، اجاق گاز، فر، تهویۀ هوا و سیستم گرمایش موجود در زیرزمین می شود و همۀ آن ها به تلویزیون ماهوره ای مرکزی متصل شده اند.

سخن پایانی

در کل، این ویلاهای لوکس و باکیفیت در استانبول آسیایی خانه ای خوب با موقعیتی مرکزی است که یک سرمایه گذاری پرسود به شمار می رود و درآمد اجارۀ بسیار بالایی دارد، تا امکانات محلی چند قدم فاصله دارد، به جاده های مواصلاتی و سیستم حمل و نقل عمومی نزدیک است و دسترسی خوبی به شهر دارد، دسترسی آسانی به ساحل دارد و ویوی زیبایی از شهر و باغچه ها دارد.

برای خرید ویلاهای فروشی در عمرانیه استانبول و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات احتمالی شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما مشاوره می دهند و در تمام مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

4/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, عمرانیه

جزئیات

به روز شده در می 19, 2022 در 10:01 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 12,460,334لیر
  • متراژ ملک: 252 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4-6
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: پنج خواب, چهار خواب