آسان انتخاب کنید

خرید ویلای ارزان در بیوک چکمجه استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 3لیر
بویوک چکمجه

توضیحات

ویژگی‌های خرید ویلا در بویوک چکمجه استانبول

  • بالکن
  • سینما
  • پنجره‌های دوجداره
  • مسیر رانندگی
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه
  • سطوح آشپزخانه از جنس مرمر
  • ماهواره
  • سونا
  • انبار
  • تراس
  • حمام ترکی
  • سیستم گرمایش از کف
  • رختشوی‌خانه

توصیف ویلا در بویوک چکمجه استانبول

ترک گشت بسیار خرسند است که این پروژه‌ی آماده تکمیل ویلاهای لوکس اسپا در استانبول برای فروش را به شما پیشنهاد کنند. این پروژه در منطقه بسیار مطلوب بویوک چکمجه در قسمت اروپایی نشین این شهر پهناور فرهنگی در شمال غربی ترکیه واقع شده است.

در سالیان گذشته منطقه بیوک چکمجه منطقه‌ی ساحلی پرطرفداری در استانبول بود، جایی که ساکن این شهر در تعطیلات آخر هفته می توانستند بعد از یک هفته کاری به آنجا پناه برده در باغ‌های چای کنار آب به همراه فرزندانشان که در کنار ساحل بازی می‌کنند استراحت کنند.بعدها بتدریج که شهر بزرگتر شد، این منطقه به منطقه صنعتی و در شد که امروزه شاهد فرصت‌های دوباره است با خانه‌های کنار دریا فوق العاده زیبا که این منطقه را دوباره بسیار معروف کرده است.

این منطقه در هر دو طرفش دو دریاچه دارد. از طریق بزرگراه‌هلی اصلی استانبول و سیستم حمل و نقل عمومی همیشه در حال گسترش راه‌های ارتباطی عالی را برای شما مهیا می‌کند. فرودگاه بین المللی جدید در فاصله ۴۰ الی ۵۰ دقیقه ای قرار دارد و مانند بیشتر مناطق استانبول این منطقه شبیه یک شهر درون شهری دیگر است که دارای امکانات رفاهی محلی شامل: مدارس، خدمات درمانی، فروشگاه‌های بزرگی که منطقه بیوک چکمجه را به ناحیه‌ای ایده‌آل برای اقامت یکساله تبدیل کرده است. این منطقه به شما سبک زندگی سالم تر به دور از شلوغی و ترافیک مرکز شهر را ارائه می کند با این منفعت که ساحل در یک قدمی شما قرار داشته و در برخی موارد شما از مناظر زیبای دریا برخوردارید.

محل و جزئیات پروژه خرید ویلا در بویوک چکمجه استانبول

توسعه ویلاهای لوکس برای فروش در منطقه بیوک چکمجه اکنون در حال ساخت است که در ۱۵ دقیقه‌ای از غرب دریاچه، ۶-۷ دقیقه‌ای از شمال ساحل مارمارا، ۱۲ دقیقه‌ای از گوزلچه مارینا و ۱۵ دقیقه‌ای از نزدیکترین ترمینال کشتیرانی قرار دارد.

این ویلاها تقریباً در شمال بزرگراه ای فایو قرار دارند که تنها در ۵ دقیقه دسترسی به آن‌ها ممکن است. حدوداً ۱۵ دقیقه از جنوب بزرگراه تم، ۱۵ دقیقه دسترسی به خطوط مترو اتوبوس که همگی آنها دسترسی شما به تمامی مناطق شهر را در کنار بسیاری از خدمات منظم اتوبوسرانی فراهم می‌کنند.

ناحیه‌ی سرسبز و زیبای بیوک چکمجه که در حال توسعه می باشد، درحالی که امکانات رفاهی در حال رشدی در نزدیکی این منطقه قرار دارند. هرچند با رانندگی مسافتی کوتاه می توانید تنوعی از مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، بارها، رستوران‌ها، مدارس و غیره را پیدا کنید. چندین فروشگاه، تنوعی از دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها که می‌توانید با ماشین حداکثر در مدت زمانی ۲۰ دقیقه‌ای به آنجا برسید.

ساخت ۱۵ ویلای لوکس در قطعه زمینی مرتفع به مساحت ۴،۷۶۶ مترمربع ویلای مجزا و ۱۵ ویلای نیمه مجزا که هر کدام از آن‌ها دارای باغ‌های خصوصی به همراه یک استخر شنای خصوصی و بزرگ با درب ورودی بوده. این باغ ها به صورت حرفه ای محوطه سازی شده اند و شامل پارکینگ‌های زیرزمینی اختصاصی هستند.

طراحی معاصر دوست داشتنی با پنجره‌های بزرگ و زیاد که ازطریق آن‌ها می‌توانید از مناظر بسیار زیبا ‌و سرسبز لذت ببرید. در حالی که ۶ تا از این ویلاها دارای مناظر دریای آزور مارمارا هستند.

این ویلاها مطابق با آخرین قوانین ساخت و ساز دولت ترکیه ساخته و با استاندارد بسیار بالا کامل می‌شوند. موعد تحویل این خانه‌های لوکس در آگوست سال ۲۰۲۱ است که همگی آنها دارای خدمات و دوربین‌های امنیتی ۲۴ ساعته برای آسایش خاطر شما هستند.

ویلاها و قیمت‌های خرید ویلا در بویوک چکمجه استانبول

قیمت خرید ویلاهای نیمه مجزای سه خوابه ۲۰۰ متری با قیمت ۲ میلیون و ۸۶۰ هزار لیر ترکیه. (۱۲۰ مترمربع باغ اختصاصی)

قیمت خرید ویلاهای مجزای سه خوابه ۲۱۷ متری با قیمت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیر ترکیه. (۱۷۰ متر مربع باغ اختصاصی)

در حال در حال حاضر هیچ برنامه پرداختی وجود ندارد و فقط چند واحد باقی مانده است.

چیدمان ویلاهای نیمه مجزا در بویوک چکمجه استانبول

این ویلاهای نیمه مجزا بر روی سه طبقه طراحی شده‌اند. شما می توانید از طریق درب ورودی استیل وارد طبقه‌ی همکف و فضای پشتی شده که به راهروی باز راه داشته که دارای دستشویی میهمان است. دارای پله به طبقات بالایی و پایینی، دسترسی‌ مستقیم به سالن پذیرایی بزرگ و فضا دار که دارای یک فضای کاملا مجهز آشپزخانه و غذاخوری مدرن است. سالن آفتابی بزرگ با درب های پاسیو که مناظر دریا و طبیعی را به داخل خانه راه می‌دهند و دسترسی‌ شما را به باغ‌ها و استخرهای شنا فراهم می‌کنند.

پله‌ها تا زیرزمین پایین می روند و در آنجا شما می‌توانید مکان سرگرمی بسیار بزرگی را پیدا کنید که ترکیبی از اتاق سینما و باشگاه، سونای اختصاصی، حمام ترکی و رختشوی‌خانه مجزا است. دارای ظرفیت بسیار بزرگ برای اتاق مستر که به انتخاب خودتان می‌توانید آنجا را  تماماً به زیر زمین اختصاص داده یا به اتاق‌ خواب مهمان دو نفره تبدیل کنید‌.

در طبقه آخر سه اتاق خواب قرار دارند، یک اتاق خواب بزرگ مستر که دارای اتاق پرو اختصاصی، اتاق دوش حمام خصوصی کاملاً مدرن و کاشی کاری شده، دربهای پاسیو که به بالکنی بزرگ و سایه دار شیشه‌ای باز می‌شوند و دارای مناظر بسیار زیبا و منظره‌ی استخر است.

اتاق دوم در پشت ویلا قرار دارد و اتاقی بزرگ و دو نفره است با منظره وسیعی از طبیعت و بالکن فرانسوی. سومین اتاق خواب مرکزی دارای تخت‌دونفره یا کوچک است با پنجره های باریک و بلند که منظره باغ را برای شما به ارمغان می آورند. هردوی این اتاق‌ها دارای حمامی مدرن، کاملاً کاشی‌کاری شده و مجزا در یک طبقه هستند.

زمانی که کامل شوند در هر ویلا سیستم گرمایش ار کف نصب می‌شود، تمامی اتاق‌ها دارای نورپردازی مدرن و زیرساخت تهویه مطبوع بوده، آشپزخانه‌ها مجهز به وسایل توکار مانند مایکروفر، هود و اجاق گاز هستند.

در مجموع این ویلاهای لوکس برای فروش در استانبول برای تعطیلات خانوادگی، سفرهای شهری، اقامت یکساله یا سرمایه گذاری به صرفه در استانبول با درآمد بالای اجاره سالیانه واجد شرایط هستند. داراب تنوعی از امکانات رفاهی، دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، امکانات لوکس اختصاصی، مناظر طبیعی و گزینه‌ی منظره دریا.

برای خرید ویلا در بویوک چکمجه استانبول و اطلاع از جزئیات با ترک گشت تماس گرفته و تیم اختصاصی مشاورین املاک ما در استانبول به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید ملک پاسخ داده، در طول فرآیند خرید ملک در ترکیه شما را یاری کرده و در زمان مبله کردن خانه جدیدتان در استانبول برای کمک در دسترس شما هستند.

املاک فروشی در بویوک چکمجه ، استانبول

برای کسب اطلاعات در مورد املاک و مستغلات بویوک چکمجه ، در سمت اروپایی استانبول ، با ما تماس بگیرید. املاک در بویوک چکمجه از مجاورت با ساحل دریای مرمره برخوردار است و باعث محبوبیت آن در بین خانواده ها و پیک نیک ها می شود. خانه های بویوک چکمجه شامل آپارتمان ها و ویلا ها هستند ، و لینک های بسیار خوبی به بقیه شهر دارند. لیست های موجود در بویوک چکمجه باعث می شود که سرمایه گذاری دراملاک آن ایده آل برای خریداری شود. سرمایه گذاری در بویوک چکمجه سرمایه گذاری در یکی از مناطق مسکونی استانبول است. خریداران به عنوان یک منطقه در حال ظهور و با پتانسیل بالا برای افزایش سرمایه و بازگشت سرمایه ، مجموعه گسترده ای از آپارتمان ها و ویلا های مدرن را برای فروش پیدا می کنند. آخرین گرایش های معماری ترکیه در معیار سطح بالایی از زندگی است ، اما قیمت مقرون به صرفه برای هر متر مربع نیز منطقه را به عنوان یک ایده آل برای نمونه کارهای سرمایه گذاری شما معرفی می کند.
بخشی از جذابیت خرید در بویوک چکمجه محل ساحل و دریاچه است ، با این وجود این منطقه پتانسیلی بسیار بیشتر از این ارائه می دهد. زمان انتقال به فرودگاه نیو استانبول فقط یک ساعت است ، خریداران می توانند از برنامه پروازهای یک ساله در سراسر جهان استفاده کنند. نزدیکتر به خانه ، رفتن به مناطق دیگر استانبول به سرعت انجام می شود زیرا بزرگراههای E5 و E80 نزدیک هستند. رانندگان همچنین می توانند طی یک ساعت به دو مرکز اصلی سلطان احمد و تکسیم برسند.

امکانات در بویوک چکمجه

گذشته از این ، خریداران امکانات زیادی در آستان خود دارند. مراکز خرید مانند آتریس ، ایمرکز و کرنر لایف فروشگاه های یک مرحله ای برای صرف پول نقد ، غذا خوردن در بیرون و سرگرمی همه زیر یک سقف هستند. در حالی که ارتباطات حمل و نقل ارزان و مکرر ، رفت و آمد در محلی و سایر مناطق استانبول را آسان می کند. این مرکز همچنین دارای فروشگاه ها ، رستوران ها ، بانک ها و موارد دیگر است که در انتظار خریداران خانه است.

خرید ملک در بویوک چکمجه

به طور کلی ، خریداران می توانند خانه های فروشی در 24 محله را انتخاب کنند که برخی از آنها برجسته تر از دیگران هستند. این مرکز قلب عمل است ، در حالی که خانه های کنار دریاچه با چشم انداز خیره کننده دریا اغلب قیمت بالاتری برای هر متر مربع دارند. اگر مطمئن نیستید که می خواهید در کدام منطقه خریداری کنید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد سفرهای بازدید ما جویا شوید. در این مدت ، ما برجسته ترین محله ها و دسترسی به امکانات رفاهی مانند حمل و نقل عمومی را به شما نشان می دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام منطقه متناسب با سبک زندگی و نیازهای شما است.

نحوه خرید ملک در بویوک چکمجه

با جستجوی لیست خرید خانه های ما در بازار فروش ، جستجوی خود را در بویوک چکمجه شروع کنید. هر لیست شامل عکس ها ، نقشه های طبقه در صورت وجود ، جزئیات مکان و ویژگی های کلیدی است که آن خانه را برجسته می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر خانه ، از ویژگی پیام رسانی چت استفاده کنید ، یا با ما تماس بگیرید یا برای ما ایمیل ارسال کنید. ما به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات باتجربه و معتبر در استانبول ، صدها مشتری را در فرآیند خرید خانه ترکیه طی کرده ایم. از مشاهده خانه ها گرفته تا امضای اسناد مالکیت و نقل مکان ، ما اینجا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که خانه های رویایی خود را از بین تمام املاک فروشی در بویوک چکمجه پیدا کرده اید.

3/5 - (2 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در جولای 13, 2021 در 9:11 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 3لیر
  • متراژ ملک: 320-550 مترمربع
  • مساحت ملک: 3 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • پارکینگ ها: 3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: سه خواب

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht