آسان انتخاب کنید

توضیحات

این ویلا بسیار زیبا و تزئین شده با سلیقه در استانبول بسفر واقعاً خارج از این دنیا است. این سبک زندگی لوکس را در یک منطقه معتبر با طراحی تازه و فضای داخلی بی عیب و نقص ارائه می دهد.

خرید ویلا در بشیکتاش استانبول با منظره باشکوه

چرا خرید این ویلا در بشیکتاش استانبول؟

  1. ویلای لوکس با طراحی قابل توجه
  2. کلاس بالا در منطقه معتبر استانبول قرار گرفته است
  3. قطعه بزرگ به مساحت 1000 مترمربع و 450 مترمربع زیربنا
  4. طراحی مدرن مینیمالیستی با مبلمان پیشرفته
  5. چشم انداز باشکوه بسفر از تراس پشت بام
  6. واقع در نزذیکی ببک- سبک زندگی آرام شهر با پیوندهای خوب
  7. یکی از بهترین نمونه های ویلا در استانبول

امکانات و مکان

این خانه که در زمینی بزرگ به مساحت بیش از 1000 مترمربع واقع شده است ، 450 متر مربع مساحت داخلی مسکونی را ارائه می دهد و دارای شش اتاق خواب بزرگ و شش حمام است – فضای کافی برای لذت بردن از فضای برای کل خانواده. می توان فضای داخلی را به عنوان 7 اتاق خواب با حداقل تغییرات مرتب کرد.

خرید ویلا در بشیکتاش استانبول با منظره باشکوه

ویلا

در داخل ویلا متوجه طراحی مدرن مینیمالیستی همراه با مبلمان هنری و ویژگی های پیشرفته خواهید شد – همه در این فروش گنجانده شده است – تمام جزئیات به حساب آمده است تا این امر برای صاحبان جدید انتقال آسان و روان به زندگی در استانبول باشد.

همه اتاق خواب ها بسیار بزرگ هستند و از پنجره های کف تا سقف بسیار عظیمی برخوردارند که حسی بزرگی و سبک دارند و تقریباً شما را با دنیای خارج یکی می کند. اتاقهای خواب به تراسهای بزرگ و بالکنهایی دسترسی دارند که می توانید در آن منظره باشکوه بسفر را تماشا کنید.

آشپزخانه و محل زندگی کاملاً با تجهیزات و مبلمان مدرن مبله شده است – یک سرآشپز حرفه ای مشکلی برای پختن غذاهای دلپذیر در محوطه لوکس آشپزخانه نخواهد داشت ، در حالی که اتاق نشیمن مناظر شگفت انگیز و یک مکان مرکزی برای شبهای خانوادگی ارائه می دهد.

یک حمام جکوزی و یک احساس چوبی دوست داشتنی در سراسر ویلا وجود دارد تا یک احساس واقعی خانگی و لمس گرم را ارائه دهد.

تراس پشت بام

تراس پانوراما بسیار چشمگیر است و تجربه ای از این دنیا را با بهترین مناظر شهر که می توانیم تصور کنیم ارائه می دهد – منظره ای که شما واقعاً باید خودتان شاهد آن باشید.

منطقه خارج

در خارج از ملک درختان خوبی کاشته شده و چشم اندازهای سبز واقع در یک قطعه زمین بزرگ وجود دارد که در آن می توانید در مناطق نشیمن نشسته و تراس های خاص استراحت کنید.

محل خرید ویلا در استانبول با منظره باشکوه

این ویلا در فاصله کمی از ببک واقع شده است ، در یک قسمت مسکونی معتبر و شگفت انگیز از شهر با چشم اندازهای باشکوه بسفر واقع شده است.

این ویلا کمی در خارج از مرکز شهر یافت قرار دارد، اما با لینک سازی آسان به مرکز شهر ، بهترین احساس هر دو جهان را ارائه می دهد – یک سبک زندگی آرام در شهر با کمی آرامش ، اما در فاصله آسان از برخی از بیشترین مناطق شلوغ و مرکزی استانبول.

به تصاویر این خانه معجزه آسا نگاهی بیندازید و خود قضاوت کنید – این ویلا یکی از چشمگیرترین ویلاهایی است که موفق به تهیه آن در استانبول شده ایم و هر وقت به منظره های پشت بام نگاه می کنیم و نمی توانیم عاشق آن شویم طراحی مدرن مینیمالیستی – یک قطعه کوچک از بهشت در استانبول.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، دریغ نکنید! اکنون با ما تماس بگیرید

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در می 2, 2021 در 10:49 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 10,000,000لیر
  • متراژ ملک: 450 مترمربع
  • مساحت ملک: 1000 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 6
  • سرویس ها: 6
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2015
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: هفت خواب

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht