آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه‌ خرید ویلا در بیلیک دوزو

ویلای لوکس ۸ اتاق خوابه برای فروش در استانبول با مناظر دریا و طبیعت در منطقه‌ی بیلیک دوزو با استخری خصوصی ‌ پارکینگ امن شخصی. سرمایه‌گذاری در استانبول.

قیمت: ۵۹۳,۷۹۱ دلار

کلیات ویلا:

  • نوع: ویلا
  • مساحت زمین: ۴۵۰ مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: خصوصی
  • شهروندی: واجد شرایط
  • استخر‌: خصوصی

برای چه این ویلا را در بیلیک دوزو بخریم؟

آژانس ترک گشت مفتخر است که این ویلای لوکس هشت خوابه تازه تکمیل شده با کیفیت را در استانبول برای فروش به شما پیشنهاد کند. این ویلا در قسمت اروپایی نشین شهر استانبول در منطقه تازه توسعه یافته بیلیک دوزو قرار گرفته.

منطقه‌ی بیلیک دوزو موقعیتی عالی دارد و در ناحیه‌ای که در حال تبدیل شدن به مرکز جدید استانبول است قرار گرفته. این منطقه در سواحل شمالی دریای مرمر و جنوب اسن یورت با دریاچه‌های کوچک چکمجه و بیوک چکمجه در هر طرف از آن قرار گرفته.

این ناحیه به تفرجگاه ساحلی غربی استانبول نزدیک است. با دیدن توسعه‌ی برخی از مجتمع‌های لوکس و زیبا و خانه‌هایی که دارای مناظر زیبای دریا هستند و همچنین برخی از آنها آنقدر خوش شانس هستند که از مناظر تفرج‌گاه‌های ساحلی نیز بهره‌مند شده‌اند.

تسهیلات این منطقه بسیار عالی هستند. رستوران‌های غذاخوری مجلل در تفرجگاه ساحلی، مدارس، امکانات آموزشی با آموزش از پیش دبستانی تا مراحل دانشگاهی، چندین مراکز درمانی و بیمارستان به همراه بازار و مراکز خرید که همگی برای اقامت ۱ ساله به دور از شلوغی و تکاپوی مرکز شهری مناسب هستند. بزرگراه ای-بش در این منطقه قرار دارد‌. دسترسی به فرودگاه، شهر و مراکز تجاری نیز برای کارکنان شهری که برایشان مهم است هر روز مسافت زیادی را طی نکنند آسان شده.

موقعیت و جزئیات پروژه

این ویلای لوکس جدید با منظره‌ی دریا در منطقه‌ی بیلیک دوزو، در محله‌ی سرسبز و آرام درگزی قرار گرفته. حدوداً شش و نیم کیلومتر از جنوب سواحل شرقی دریاچه بویوک‌چکمجه، حدود ۲ کیلومتر از سواحل محلی دریای مرمر و تقریباً ۱۶ کیلومتر به سمت غرب دریاچه کوچک چکمجه از جایی که کانال جدید مسیر خود را تا دریای سیاه ادامه می‌دهد.

در محله‌های اطراف امکانات و تسهیلات زیادی وجود دارند، از جمله مغازه‌ها که در ۵۰ متری از آن قرار گرفته‌اند، کمی آن طرف تر با پیاده‌روی شما می‌توانید مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مدارس برای تمامی سنین، پارک‌ها، مسجد، کافه‌ها، بارها و رستوران‌های متعدد را پیدا کنید. ایستگاه‌های اتوبوس محلی در رسیدن به بانک‌ها، سواحل نزدیک، انواع بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز خرید بسیار عالی هستند.

رسیدن به مناطق دیگر استانبول، بزرگراه ای فایو و خط مترو اتوبوس با ۱۰ دقیقه رانندگی به سمت شمال در دسترس هستند. ۱۵ دقیقه آن طرف‌تر ترمینال کشتیرانی بویوک‌چکمجه برای دسترسی به یالووا قرار گرفته. با رانندگی به سمت شرق می‌توانید به تفرجگاه ساحلی غربی در حدود ۲۰ دقیقه برسید. به سمت شمال دسترسی به فرودگاه جدید بین المللی در ۵۰ دقیقه‌ای، آن طرف تر به سمت شرق دسترسی به مسجد سلطان احمد و تمام جاذبه‌های توریستی در حدود ۵۵ دقیقه‌ای.

یک ویلای لوکس با مساحتی برابر با ۴۵۰ متر مربع که به صورت خصوصی دیوار شده و دارای دروازه ورودی با یک پارکینگ دارای کرکره برقی و پارکینگی باز که در آنجا می‌توانید برای خودتان پارکینگ با سقف باز یا حتی گاراژ بسازید. مسیری برای پیاده‌روی که در آن محوطه خصوصی خیره کننده‌ای از فرش‌های چمنزار مشمول است. چند درخت بلند مثل کاج برای حفظ حریم خصوصی، درختچه‌های سرسبز متنوع و یک تراس پشتی بزرگ که شامل استخر شنای خصوصی و باربیکیویی توکار است. این تراس منظره‌ای به سمت دریای مرمر دارد.

طراح ویلا در بیلیک دوزو

این ویلا بر روی چهار طبقه ساخته شده و از طریق درب جلویی وارد می‌شود. پله های مرمر در پایان گذرگاهی که به درب استیل شیشه ای ختم می شود. با باز شدن این درب، یک سالن پذیرایی با کاشی‌های مرمر بزرگ، پله‌هایی که به طبقات بالاتر و پایین‌تر راه دارند، نورپردازی‌های سقفی توکار، کمدهای توکار آینه‌ای بزرگ و درب هایی که به اتاق‌های مختلف منتهی می‌شوند.

دربی باز در انتهای سالن ورودی که به سالن غذاخوری و استراحت با کفپوش لمینت گرم‌تر منتهی می‌شود. نورپردازی‌های بیشتر، تلویزیون یا صفحه نمایش دیواری و یک پنجره‌ی بزرگ زاویه‌دار که به سمت استخر خم می‌شود.

آنسوی سالن ورودی یک آشپزخانه یا سالن غذاخوری بسته وجود دارد که به باغ‌ها دسترسی دارد. آشپزخانه‌اب کاملاً مجهز و مدرن با کف کاشی‌کاری شده و نورپردازی‌های مدرن. طیف وسیعی از واحدهای مایل به سفید و بصورتی تزئینی شیشه کاری شده، سطوح گرانیتی به رنگ مشکی. گرانیت ترکیبی سیاه و سفید و یک پنجره‌ی بزرگ و پهن مشکی.

طبقه‌ی همکف یا اول دارای ۸ اتاق خواب است، یک اتاق دوبل فضادار که به باغات دسترسی دارد و وجود یک حمام بزرگ خانوادگی/مهمان جداگانه کامل کاشی‌کاری شده مدرن. در این منطقه یک انباری بزرگ هم وجود دارد.

به سمت زیرزمین که می‌روید یک رخت‌شور خانه و دو اتاق خواب بزرگ دوبل با پنجره‌های مرتفع و کفپوش لمینت قرار گرفته‌اند، که هردوی آن‌ها از یک حمام خانوادگی کامل کاشی شده در یک طبقه استفاده می‌کنند.

از پله‌ها بالا به سمت طبقه‌ی اول که بروید متصل به سالن ورودی است. در اینجا سه اتاق خواب وجود دارند که همگی آنها بزرگ و دوبل هستند و دارای اتاق‌های پرو خصوصی، بالکن‌های خصوصی که هر دو از ترکیبی از مناظر دریا و طبیعت بهره می‌برند. در این طبقه همچنین یک سالن غذاخوری بزرگ قرار گرفته که دارای منظره‌ی وسیع دریا و بالکن فرانسوی است.

آخرین طبقه بخشی از فضای پشت بام است که دارای دو اتاق خواب، یک اتاق دوبل استاندارد و یک سوئیت که هر دو از حمامی استفاده می‌کنند که به تراس بزرگ باز می‌شود و دارای منظره دریا و طبیعت و فضاهای نشیمن بیرونی است.

یک ویلای تازه تکمیل شده لوکس که به املاک استانبول به صورت مبل نشده ارائه شده و آماده تحویل است. قیمت آن شامل وسایل توکار آشپزخانه، سیستم گرمایشی مرکزی، زیر ساخت تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها می‌شود.

روی هم رفته این ویلای با کیفیت فروشی در استانبول چه برای تعطیلات، چه برای اقامت یکساله یا تفریحات شهری بسیار ایده آل است و انتخابی بسیار عالی به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت در استانبول برای دستیابی به درآمد اجاره سالیانه بالا به حساب می‌آید.. با پیاده‌روی مسافتی کوتاه به امکانات رفاهی، سواحل و تفرج‌گاه‌های ساحلی می‌رسید. دسترسی آسان به تمام مناطق شهر، باغ‌های خصوصی، استخر شخصی، فضاهای نشیمن بیرونی فراوان و مناظر عالی دریا و طبیعت.

همین امروز با آژانس ترک گشت برای خرید ویلا در بیلیک دوزو و کسب جزئیات بیشتر یا دیدن ویلا تماس بگیرید. مشاورین املاک ما منتظر پاسخگویی به تمامی سوالات شما راجع به املاک هستند، شمارا منصفانه مشاوره می‌کنند و در طول تمامی مراحل خرید ملک در استانبول در دسترس هستند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در ژانویه 5, 2022 در 10:46 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 7,000,000لیر
  • متراژ ملک: 450 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 8
  • سرویس ها: 4
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht