آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در لوتوس نیشان تاشی

خانه آپارتمان‌های هوشمند در استانبول برای فروش. آپارتمان‌های لوکس در نزدیکی میدان تکسیم و نیشان تاشی با بهره صفر درصد 24 ماهه. سرمایه‌گذاری به صرفه در استانبول.

کلیات پروژه لوتوس نیشان تاشی

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت زمین: ۹۰۰۰ مترمربع
  • شرایط: تازه‌ ساخت
  • پارکینگ: گاراژ
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت هفته

معرفی پروژه لوتوس نیشانتاشی در استانبول

چرا این ملک را در نیشان تاشی خریداری کنیم؟

آژانس ترک گشت خرسند است که به شما این مجتمع تازه تکمیل شده از آپارتمان های باکلاس در استانبول برای فروش را معرفی کند. این مجتمع در قلب مرکز خرید شهر استانبول محله‌ی نیشان تاشی، ۲کیلومتر آن طرف‌تر از میدان تکسیم قرار گرفته.

محله نیشان تاشی محله‌ی مرکز شهر شلوغ و پرتکاپو است. بخشی از منطقه‌ی شیشلی نزدیک به بشیکتاش و سواحل تنگه بسفر و شاخ طلایی. ناحیه‌ای سرگرم‌کننده اگر به دنبال زندگی اجتماعی پرجنبشی هستید، فرهنگ و هنر، بسیار منطقه ای مدرن برای زندگی و بازدید. بنابراین قیمت‌های خانه در این منطقه بالا هستند.

در هر کجا که درجستجوی کافه‌های خیابانی سنتی، رستوران‌های غذاخوری خوب و مجلل، رستوران برگر یا بار هستید، مجبور نیستید که زیاد دور شوید. شما همچنین در این منطقه بوتیک‌های طراحی فشن، تئاتر و سینما، استودیوهای هنر و خیلی چیزهای دیگر را پیدا می‌کنید.

این ناحیه همچنین دارای مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مانند بانک‌ها، سوپرمارکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز خرید و بیشتر هتل‌های لوکس و مجلل مرکز شهر در این منطقه واقع شده اند. ازطریق اتوبوس، مترو، کشتی‌ها، تاکسی ها، و برای رانندگان دسترسی به تمام مناطق شهری از طریق بزرگراه‌ها، پل‌ها، تونل اوراسیا رسیدن به مناطق مختلف اروپایی و آسیایی شهر بسیار آسان است.

جزئیات و موقعیت خرید ملک در لوتوس نیشان تاشی

این مجتمع تازه تکمیل شده از آپارتمان‌های بزرگ و لوکس برای فروش در منطقه‌ی نیشان تاشی تنها دو کیلومتر از میدان تکسیم زنده و پرتکاپو فاصله دارد، که ۳ کیلومتر از سواحل تنگه‌ی بسفر و تنها قدری بیشتر از ۴ کیلومتر از شاخ طلایی، پل آتاتورک که دسترسی به جاذبه‌های توریستی و سلطان احمد را در ۲۰ دقیقه فراهم می کند.

به عنوان بخشی از مرکز شهری پرتکاپو ‌و شلوغ، محله‌های اطراف دارای تعداد بسیاری امکانات که کمابیش در چند قدمی از خانه شما قرار دارند هستند. انتخابی عالی از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، مراکز خرید بزرگ، بانک‌ها، عابربانکها، مدارس برای تمامی گروه‌های سنی، موزه‌ها، پارک‌ها، گزینه‌های اجتماعی متعددی از جمله کافه‌ها، بارها، شیرینی‌پزی، کافی‌شاپ، رستوران‌ها و غیره. در حالی که با رانندگی مسافتی کوتاهی می‌توانید به مراکز خرید بزرگ تر، دانشگاه و بیمارستان‌ها دسترسی داشته باشید.

راننده و عابران پیاده می توانند از طریق راه‌های ارتباطی به مناطق اروپایی و آسیایی شهر دسترسی پیدا کنند. این مجتمع در فاصله پیاده‌روی از ایستگاه مترو محلی، ۱۰ دقیقه‌ای از بزرگراه ای فایو و خطوط مترو اتوبوس، ۱۵ دقیقه‌ای از تنگه بسفر و همچنین مسافت پیاده‌روی از انواع متعدد ایستگاه‌های اتوبوس، محله تکسیم و منطقه بشیکتاش در ۵ دقیقه‌ای، فرودگاه جدید در فاصله‌ی ۴۰ دقیقه‌ای از آن قرار دارند.

مجتمع ترکیبی با ارتفاع پایین که تازه تکمیل شده و در مساحتی برابر با ۹,۰۰۰ متر مربع توسط یکی از سازندگان جدید استانبول که این سازه را مطابق با آخرین قوانین ساخت و ساز دولت ترکیه برای امنیت و عایق‌بندی ساخته است. این مجتمع دارای یک بلوک آپارتمان ۸ طبقه ای با سردری شیشه‌ای، متشکل از مرکز خرید با ۷۲ واحد تجاری که دارای فروشگاه‌ و سالن غذاخوری، ۹۹ اداره با سایزهای متنوع،۷۲ آپارتمان هوشمند بزرگ یک الی ۴ خوابه هستند. همه‌ی این خانه‌ها مطابق با آخرین استاندارد کیفیت ساخته شدند.

با خرید ملک در لوتوس نیشان تاشی میهمانان و ساکنین مجتمع می‌توانند از امکاناتی که در خود مجتمع وجود دارند استفاده کنند. امکاناتی نظیر:

  • باغ حیاط مشترک
  • استخر بیرونی
  • مرکز تناسب اندام
  • ماهواره مرکزی
  • آسانسور
  • ژنراتور برق
  • پارکینگ امن

این مجتمع از طریق سیستم‌های امنیتی و دوربین‌ها در طول شبانه روز و هفته برای آرامش خاطر شما و خانواده تان در مرکز استانبول نظارت می‌شوند.

آپارتمان‌ها و ادارات در دسترس و قیمت‌های خرید ملک در لوتوس نیشان تاشی

آپارتمان‌های مسکونی

آپارتمان‌های یک خوابه ۱۵۳ الی ۲۶۸ متری، قیمت از ۸۱۶ هزار تا یک میلیون و ۲۳۹ هزار دلار آمریکا.

آپارتمان‌های دوخوابه ۲۳۱ الی ۲۷۱ متری. قیمت از یک میلیون و ۷۰ هزار دلار تا ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار آمریکا.

آپارتمانهاغی سه خوابه ۲۴۴ الی ۴۰۳ متری، قیمت از ۱,۱۲۵,۰۰۰ تا ۲,۳۹۶,۰۰۰ دلار آمریکا.

آپارتمان‌های چهار خوابه ۲۹۸ الی ۵۱۷ متری، قیمت از ۱,۴۸۷,۰۰۰ تا ۲,۳۹۶,۰۰۰ دلار آمریکا.

آپارتمان‌های اداری برای خرید در پروژه لوتوس

آپارتمان‌های یک خوابه ۱۳۵ الی ۲۰۷ متری، قیمت از ۶۳۵,۰۰۰ تا ۹۵۲,۰۰۰ دلار آمریکا.

آپارتمانهای دو خوابه ۲۳۷ الی ۳۵۴ متری، قیمت از ۱,۳۲۴,۰۰۰ تا ۱,۸۱۸,۰۰۰ دلار آمریکا.

آپارتمانهای سه خوابه ۳۴۵ الی ۳۴۶ متری، قیمت از ۱,۹۸۳,۰۰۰ تا ۱,۹۹۵,۰۰۰ دلار آمریکا.

شرایط پرداخت واحد‌های آماده‌ی تحویل در پروژه لوتوس

سازنده این آپارتمان‌ها تخفیف بزرگ ۲۰ درصدی برای تمامی خریداران نقدی را پیشنهاد می‌کند. یا اینکه شما می‌توانید با پیش پرداخت ۵۰ درصد از قیمت اصلی و باقیمانده به صورت پرداخت‌های ماهانه برای 24 ماه با بهره 0 درصد بهره ببرید.

طراحی آپارتمان‌های لوتوس نیشان تاشی

می‌توان از طریق لابی مشترک امن به آپارتمان‌ها و ادارات دسترسی پیدا کرد. همچنین آسانسورها و پله‌ها به تمامی طبقات راه دارند. درب این خانه‌ها از جنس استیل ضد سرقت بوده و از طریق آیفون تصویری به لابی اصلی متصل می‌شوند.

با خرید آپارتمان در لوتوس نیشان تاشی طراحی چیدمان این آپارتمان‌ها متنوع است و برخی از آن‌ها دارای فضای نشیمن بزرگ و باز و برخی دیگر دارای آشپزخانه‌های بسته هستند. هر آپارتمان دارای آشپزخانه‌ای مجهز شامل سطوح کار با کیفیت از جمله فر گاز، هود و تهویه مطبوع توکار به رنگ سفید است.

گرمایش مرکزی گازی و تهویه مطبوع کنترل شده در تمام خانه‌ها نصب شده. همه اتاق‌ها دارای زیرساخت‌های تهویه مطبوع، پنجره‌های دوجداره و درب پاسیو هستند که نور فراوانی را به داخل اتاق راه می‌دهند. درب پاسیو در برخی از این خانه‌ها به بالکن‌های شیشه‌ای با مناظر باغ و شهر باز دید دارند.

حمام و توالت‌های مدرن که از سقف تا زمین کاشی‌کاری شده‌اند. در حالیکه که کف سایر خانه از جنس سرامیک با کیفیت و یا لمینت گرمتر پوشش داده شده. هر خانه دارای سیستم هوشمند است که به شما اجازه دسترسی به خانه از طریق اینترنت از راه دور را می‌دهد.

به طور خلاصه این آپارتمان‌های لوکس فروشی در استانبول به هر دلیلی مثل تفریحات شهری یا سفرهای کاری، اقامت یکساله در قلب استانبول یا سرمایه گذاری طولانی‌مدت و عالی با درآمد اجاره‌ای بسیار بالا، نزدیکی به بزرگراه‌های اصلی و سیستم حمل و نقل عمومی برای دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، امکانات رفاهی فراوان در مسافت کوتاه پیاده روی، امکانات در محل و مناظر باغ و شهری ایده‌آل هستند.

همین امروز با آژانس ترک گشت برای خرید ملک در لوتوس نیشان تاشی و کسب جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و دسترسی به خانه‌ها تماس بگیرید، یکی از مشاورین صمیمی ما در املاک استانبول به تمامی سوالات شما راجع به خانه‌ها پاسخ می‌دهد، شمارا مشاوره منصفانه می کنند و در طول تمامی مراحل خرید ملک در استانبول راهنمایی و یاری می‌کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی

جزئیات

به روز شده در ژانویه 1, 2022 در 11:51 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 10,000,000لیر
  • متراژ ملک: 153 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, تجاری, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht