آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید نرمال آپارتمان در استانبول و بیلیک دوزو

فروش نرمال آپارتمان های مدرن و نوساز در استانبول. نزدیک به وست مارینا در بیلیک دوزو با هزینۀ شارژ پایین. سرمایه گذاری ایده آل و مناسب در املاک استانبول.

کلیات نرمال آپارتمان های فروشی

  • نوع: آپارتمان
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: محوطۀ پارکینگ کنار خیابان
  • مناسب اقامت: بله
  • دارای شرایط شهروندی ترکیه: بله
خرید نرمال آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

چرا این ملک نرمال را در استانبول بخرم؟

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه نرمال آپارتمان های نوساز را در استانبول به فروش برساند. این مجموعه با ماشین 5 دقیقه تا نوار ساحلی مرمره و وست مارینا فاصله دارد و در منطقۀ بیلیک دوزو در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است.

بیلیک دوزو بین دریاچه های بیوک چکمجه و کوچوک چکمجه قرار دارد و مرزهای جنوبی آن در سواحل دریای مرمره قرار دارد. بزرگراه E-5 و خط متروباس نیز در شمال آن قرار دارد.

دولت در سال های اخیر برنامۀ باسازی عظیمی را در این ناحیه انجام داده است. هدف دولت ترکیه از این گونه برنامه ها، تبدیل نواحی حومۀ شهر به مناطق مدرن بوده است و به همین علت نیز در این منطقه مجتمع های مسکونی بی نظیر، مراکز خرید، مدرسه، بیمارستان و غیره ساخته شده است. با گسترش این ساخت و سازها خانه های فراوانی در نزدیکی دریا ساخته شده تا بتوان از شلوغی مراکز شهر دور شد.

با گسترش شبکۀ حمل و نقل در استانبول، هر روزه مناطق بیشتری به مرکز شهر دسترسی پیدا می کنند. سیستم مترو نیز هم اکنون مناطق بسیاری را تحت پوشش خود درآورده است. با تغییراتی که در این ناحیه انجام شده، بیلیک دوزو از موقعیتی مرکزی برخوردار شده و دسترسی آسانی به فرودگاه جدید و سوم استانبول در شمال دارد. این فرودگاه یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان است و پس بهره برداری از تمام باندهای پروازی آن، توریست های بیشتری از قسمت های مختلف دنیا به استانبول خواهند آمد.

خرید نرمال آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

موقعیت نرمال های فروشی در بیلیک دوزو و جزئیات آن

این مجموعه آپارتمان کوچک و نوساز در بیلیک دوزو کمتر از 4 کیلومتر تا شمال وست مارینا، حدود 11 کیلومتر تا غرب دریاچۀ کوچوک چکمجه و 15 کیلومتر تا جنوب شرقی دریاچۀ بیوک چکمجه فاصله دارد.

بزرگراه E-5 و ایستگاه متروباس در شمال 10 دقیقه با شما فاصله دارد. همچنین تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس محلی در نزدیکی مجموعه در دسترس است. بنابراین دسترسی به تمام نقاط شهر بسیار آسان است. شما می توانید ظرف 50 دقیقه به جاذبه های تاریخی سلطان احمد بروید و ظرف 45 دقیقه به فرودگاه جدید بین المللی در شمال برسید.

با خرید نرمال آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول با یک سواری 10 تا 15 دقیقه ای ، شما می توانید به چند مرکز خرید بزرگ و مدرن و مرکز تفریحات، مرکز نمایشگاهی تویاپ، بیمارستان و چندین دانشگاه برسید. این منطقه امکانات روزمرۀ فراوانی دارد که در چند قدمی شما قرار دارد، از قبیل چندین فروشگاه و سوپرمارکت، داروخانه و مراکز پزشکی، پارک، بانک، خودپرداز، مدرسه برای تمام سنین، کافه و رستوران و تفریحات کنار دریا.

این مجتمع خوش نقشه شامل یک بلوک 5 طبقه است که 16 آپارتمان نوساز و پنت هاوس دوبلکس 2، 3 و یا 5 خوابه را در خود جای داده است. این مجتمع دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و شامل یک محوطۀ پارکینگ و محل بازی کودکان است. اطراف مجموعه نیز در حال محوطه بندی برای ایجاد فضای سبز است.

قیمت خرید نرمال آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو

آپارتمان های 2 خوابه 109 تا 112 مترمربع قیمت از 1600000 تا 1800000 لیر ترکیه

خانه های 3 خوابه 134 تا 136 مترمربع قیمت از 2100000 تا 2600000 لیر ترکیه

پنت هاوس های دوبلکس 3 خوابه دارای 2 نشیمن 170 تا 174 مترمربع قیمت 3200000 لیر ترکیه

پنت هاوس های دوبلکس 5 خوابه دارای 2 نشیمن 212 تا 214 مترمربع قیمت 3900000 لیر ترکیه

اسناد این خانه های نوساز آمادۀ تحویل است و سازنده فقط یک تراکنش را برای پرداخت مبلغ ملک، می پذیرد.

آپارتمان ها مطابق با قوانین ساختمان دولت ترکیه برای ایمنی و عایق بندی ساخته شده و از استاندارد بالایی برخوردار هستند.

خرید نرمال آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

طراحی نرمال آپارتمان های بیلیک دوزو

ساکنین این بلوک می توانند از طریق لابی امن به آپارتمان ها دسترسی داشته باشند و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. واحدها از طریق آیفون تصویری به درب های لابی متصل شده و درب ورودی آپارتمان ها از جنس درهای امنیتی فولادی است.

آپارتمان ها طراحی اپن و یا بسته دارند. آشپزخانه ها مدرن و به سبک شیکر بوده و نورپردازی مدرن در نشیمن ها و آشپزخانه ها وجود دارد. واحدها سیستم گرمایش مرکزی گازی دارند و زیرساخت مورد نیاز برای نصب تهویۀ هوا در اتاق ها وجود دارد.

با خرید آپارتمان های نرمال فروشی در استانبول کف واحدها با سرامیک و لمینیت پوشیده شده است و نور طبیعی فراوانی از طریق درب های پاسیو وارد اتاق ها می شود. در پاسیوها به تراس های باغچه دار، بالکن های فرانسوی، بالکن های مسقف بزرگ و یا تراس های روی بام باز می شود.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن ها نصب شده است.

کلام نهایی برای خرید آپارتمان در استانبول

اگر به دنبال خرید خانه در استانبول هستید، این آپارتمان های لوکس و بزرگ در استانبول برای هر منظوری مناسب است، برای تفریحات، سفرهای کاری به شهر و زندگی دائمی در شهر ایده آل است و نقطه ای عالی برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شود، زیرا اجارۀ سالیانۀ آن بالا است، از طریق بزرگراه ها و سیستم حمل و نقل عمومی، دسترسی آسانی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات محلی آن بسیار خوب است، امکانات خود مجموعه زیاد نیست و به همین علت هزینۀ شارژ آن پایین است و ویوی طبیعت دارد.

برای خرید نرمال آپارتمان در استانبول بیلیک دوزو و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما مشاوره می دهند و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را راهنمایی می کنند.

موقعیت آپارتمان های فروشی

استانبول مناطق زیادی در قسمت اروپایی و آسیایی استانبول دارد که برخی از آنها آبادتر از بقیه هستند و برخی از آنها نیز درحال توسعه هستند و در آینده کاملاً تغییرخواهند کرد. مناطق قدیمی به مناطق مدرن تبدیل می شوند و ساختمان های باکیفیت و بی نظیر، مراکز خرید بزرگ و همه نوع امکانات از قبیل مراکز نمایشگاهی و سالن اجتماعات، مراکز ورزشی، بیمارستان و غیره در آن ساخته می شود. برخی از این مناطق نیز آیندۀ استانبول جدید را تشکیل داده و دسترسی عالی به مرکز شهر و قسمت آسیایی استانبول خواهند داشت.

مسافت ها

فاصله تا شهر: 38 کیلومتر تا سلطان احمد

تا ساحل: 3.9 کیلومتر تا وست مارینا

فاصله تا فرودگاه: 54 کیلومتر

4.3/5 - (7 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در ژانویه 29, 2023 در 12:59 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,600,000لیر
  • متراژ ملک: 109 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 5
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht