آسان انتخاب کنید

توضیحات


خرید ویلا در ساریراستانبول ویلای بازسازی شده عثمانی با ویوی بسفر در استانبول برای فروش. نزدیک مرکز شهر و دریا از در روملی هیسار. سرمایه گذاری عالی استانبول.

ما درترک گشت خوشحالیم که این ویلای افسانه ای 7 خوابه در استانبول را برای فروش ، خانه ای متعلق به دوره عثمانی واقع در منطقه ثروتمند ساریر در سمت اروپایی شهر ، واقع در 100 متری سواحل خیره کننده بسفر ارائه می دهیم.

منطقه ساریر بخش وسیعی از استانبول را در بر می گیرد و از مرزهای جنوبی مرکز تجاری ماسلاک تا سواحل جنوبی دریای سیاه امتداد دارد و بخش بزرگی از تنگه بسفر را که محل زندگی برخی از مناطق باستانی شگفت انگیز است را در بر می گیرد. عمارت های ساحلی و برخی مناطق جنگلی انبوه همراه با سواحل زیبای دریای سیاه که محل تعطیلان آخر هفته بسیار محبوبی برای این شلوغ شهر است.

خانه ها در منطقه ساریر در چندین محله یافت می شوند ، همه آدرس های معتبری را ارائه می دهند ، خواه در امتداد خط ساحلی بسفر باشد و یا در مناطق حیرت انگیز حومه ای واقع شده باشد ، خانواده های بسیار ثروتمند و صاحبان مشاغل و غیره را به خود جلب می کند ، که زندگی به دور از شلوغی را ترجیح می دهند مرکز شهری که توسط طبیعت احاطه شده است و سبک زندگی بسیار سالم تری را ارائه می دهد ، اما با دسترسی آسان به مرکز از طریق منطقه ماسلاک و امکانات محلی کافی برای زندگی در طول سال با امکانات عالی آموزشی و پزشکی و مراکز خرید بسیار آسان برای دسترسی به مرکز.

خرید ویلا در ساریراستانبول
ویوی طبقه اول به بیرون

موقعیت و جزئیات خرید ویلا در ساریراستانبول

این ویلا خیره کننده برای تماشای تنگه بسفر در ساریر در محله تاریخی Rumeli Hisar ، همسایه نزدیک به ببک مشهور قرار گرفته است خرید ویلا در ساریراستانبول ، یک منطقه بسیار معتبر با این ملک خیره کننده که کمی مرتفع شده و فقط 100 متر تا خط ساحلی و نزدیک به Fatih واقع شده است. پل سلطان محمت که تقریباً بالای پشت بام ملک به اوج می رسد.

با سراشیبی کوتاه که به سمت آب میروید، تعداد زیادی رستوران و کافه ساحلی بسیار محبوب پیدا می شود ، در حالی که 300 متر پیاده روی برای یافتن قلعه محلی باستانی که منطقه نام خود را از آن پیدا کرده است ، وجود دارد ، در حالی که منطقه محلی نیز امکانات گسترده ای را با فروشگاه های مختلف فراهم می کند ، سوپرمارکت ها ، داروخانه ها ، پارک ها ، مدارس ، دانشگاه بوقازیچی و دانشگاه فنی یلدیز ، همه با پای پیاده قابل دسترسی هستند ، در حالی که با یک رانندگی بسیار کوتاه ، چندین دانشگاه دیگر ، بیمارستان های دولتی و خصوصی ، چندین مرکز خرید بزرگ از جمله پارک Istinye ، همراه با پارک عظیم امیرگان و چندین مارینای کوچک و بازار دیگر در دسترس شماست.

دسترسی های این خانه ویلایی در استانبول

تقاطع های بزرگراه TEM و پل در طی 6-7 دقیقه با ماشین قابل دسترسی هستند یا می توانید در مدت زمان 15 دقیقه به بزرگراه E-5 جنوبی برسید ، هر دو دسترسی عالی به تمام مناطق شهر را فراهم می کنند ، به مراکز تجاری می رسند ماسلاک در 15 دقیقه ، میدان تقسیم در 20 دقیقه ، سلطان احمد در 30 دقیقه از طریق پل گالاتا و فرودگاه جدید شهر در کمتر از 45 دقیقه قابل دسترسی هستند.

این ملک در یک گذرگاه آرام و سنگفرش باریک قرار دارد ، بنابراین یک مکان ساکت و آرام با عبور و مرور فقط ساکنان محلی است ، در حالی که پارکینگ اختصاصی در قسمت عقب ملک است ، بنابراین نباید نگران پیدا کردن مکانی برای پارک باشید .

یک ملک سنتی چهار طبقه نیمه مستقل عثمانی که به طور کامل در کل بازسازی شده است ، همه مطابق با دستورالعمل های دولت به دلیل تاریخچه ساختمان با بسیاری از ویژگی های سنتی از داخل و خارج بازسازی شده است.

نشریه­های مسافرتی خارجی به ندرت درباره منطقه ساریر استانبول که در شمال قسمت اروپایی قرار داره صحبت می­کنن، با این حال این الماس تنگه بسفر برای بیرون رفتن آخر هفته و تعطیلات، جای مورد علاقه ترک­هاست. در طول این مدت، به خاطر هجوم توریست­ها و مردم شهر به ساریر برای لذت بردن از زیبایی­های این منطقه، جمعیت این منطقه زیاد شده.

این منطقه به اندازه مناطق معروف سلطان احمد یا بیوقلو جاذبه توریستی نداره، البته چیزهایی مثل اتمسفر خوب و سنت­های قدیمی دهکده­هایی که تو منطقه هستن، مردم رو جذب می­کنه.

خلاصه تاریخچه ساریر

ساریر منطقه­ای قدیمی توی تنگه بسفره و یکی از دهکده­های ماهیگیری بوده. نقطه اوج این منطقه وقتی بود که اعضای خانواده سلطنتی عثمانی از این منطقه برای شکار و پیک­نیک استفاده کردن. در نهایت این منطقه انحصاری شد و افراد آینده­نگر جامعه ترکیه در این منطقه اقامتگاه­های تابستانی ساختن.

در سال­های بعد سفارت­های خارجی قسمت­هایی از اون رو تصرف کردن و شهرتش رو محکم کردن. علاوه بر این، در طول قرن­ها، جوامعی با اعتقادات و فرهنگ­های مختلف در اینجا زندگی کردن مساجد، کنیسه­ها و کلیساها که در محله­های بویکودره، ینی محله و تارابیا وجود داره این موضوع رو تایید می­کنه.

دسترسی­ها

سرویس­های اتوبوس محلی که به خط متروی M2 متصل هستن، گردش در این ناحیه و محله­های دیگه رو آسون می­کنن. ساریر به پل سلطان محمد فاتح تو بزرگراه E80 نزدیکه و از طریق پل سلطان سلیم یاووز میشه به سرعت به قسمت آسیایی رسید.

البته، بی شک، محبوب­ترین روش سفر فری­های دریایی هستن که میشه از این طریق به مقصدهایی مثل کادیکوی آسیایی، روملی کاواغی، آنادولو کاواغی، جنگل کوی، ایستینیه و ناحیه شلوغ و پرتردد امینونو برسید. برای رسیدن یه این­جا از کشورهای دیگه، فرودگاه فرامدرنی که توی سال 2023 تکمیل میشه فقط 40 دقیقه با ماشین تا این­جا فاصله داره و برای ساکنین امکان دسترسی به مقاصد مختلف جهانی رو فراهم میکنه.

یک قطب تحصیلی در استانبول

توریسم و گردشگری تنها علت شهرت این منطقه نیست. این منطقه به لطف مدارس خصوصی و دولتی زیادی که داره از نظر آموزشی و تحصیلی همیشه تحسین میشه. 115 مدرسه از مقاطع ابتدایی تا دبیرستان، و دانشگاه­ تکنیکی و بیکنت استانبول افراد مستعدی رو که در شرف ورود به بازار کار هستن رو آموزش میده.

ساریر، برای افراد خارجی که می­خوان برای کار به استانبول بیان جذابیت داره، به خاطر موسسه­های بین­المللی مثل مدرسه­های بریتانیایی در زکریاکوی، تارابیا و ینی کوی، مدرسه بین­المللی ترکیه در محوطه روملی حصار و دبیرستان فرانسوی پیرلوتی مشهور.

https://www.turkeyhomes.com/img/content/Sariyer.jpg

11 مکان برجسته در منطقه ساریر استانبول

1: شهر و ساحل کیلیوس: ترکیه مقصد علاقه­مندان ساحله، و منطقه ساریر با ساحل کیلیوس این نیاز رو برطرف می­کنه، روبروی دریای سیاه  قرار گرفته و بعضی ماه­ها جریان­های قوی­ای داره و به این دلیل برای بچه­ها خطرناکه، اما جدا از این، این شهر و ساحل جای محبوبی هستن. دورتر از ساحل، می­تونین با پیاده­روی توی فضای سرسبز کارهای مختلفی انجام بدین، در حالی می­تونین توی بارها و کافه­های کوچک اون منطقه وقت بگذرونید.

2: جنگل بلگراد: این جنگل که نامش رو از پیروزی عثمانی­ها برداشتن، برای قرن­ها زمین خصوصی شکار برای خانواده سلطنتی سلطان و اطرافیانش بود. اما این روزها تبدیل شده به یه مکان سرسبز تو استانبول برای لذت از طبیعت. هرروز افراد زیادی برای پیاده روی اون­جا میرن و آخر هفته­ها هم خانواده­ها و زوج­ها برای پیک­نیک­های کنار دریاچه اونجا میرن. توی این جنگل پارک­های کوچک­تری مثل ایرمک، کمورچوبنت، مهمت آکف ارسوی و نست سویو وجود داره. باغ معروف آتاتورک هم در باغچه­کوی، در کناره جنگل بلگراد قرار گرفته.

3: روملی کاواغی: این ناحیه به رستوران­های دریاییش که به موازات خط ساحلی قرار دارن معروفه. این رستوران­ها ماهی­ها و غذاهای دریایی تازه­ای سرو میکنن، و با ترکیب سینی مزه و راکی یه ترکیب ترکی منحصر به فرد میشن. قانون لذت بردن از همچنین رستوران­هایی زیاده­روی نکردن و همراهان خوب برای گذروندن یه شب عالیه.

4: بویوک دره: ناحیه بویوک دره چند دهه بلا استفاده بود، اما در سال­های اخیر، پر از املاک و آپارتمان­های لوکس شده که محبوبیتش رو افزایش داده. همچنین دارای چند کلیسا هست، موزه سادبرک هانیم، مجموعه­ای که توسط خانواده مشهور و ثروتمند کوچ جمع­آوری شده. خانه آذریان یالی قرن 19 اونجا قرار داره که از سال 1978 تبدیل به موزه­ای شد که امروزه می­بینیم.

5: ایستینیه:  بین ینی کوی و امیرگان قرار گرفته و ناحیه محبوبیه. خلیج کوچکی که در این منطقه هست، آخر هفته­ها افراد زیادی رو جذب میکنه تا از محیط کافه­ها و رستوران­های اون ناحیه لذت ببرن، مزیت دیگه این ناحیه، پارک ایستینیه هست، یه مرکز خرید مدرن و بزرگ با برندهای بین­المللی و ترکی، فودکورت­ها و سرگرمی­های دیگه فقط زیر یه سقف.

https://www.turkeyhomes.com/img/content/EmirganPark.jpg

6: امیرگان: اسمش رو از فرمانرواهای عثمانی که عاشق شکار در این منطقه بودن به دست آورده. امیرگان حالا به خاطر پارک سرسبز زیبا، باغ­های چای که در کنار تنگه بسفر هستن، معروفه. آخر هفته­ها مردم برای وقت گذروندن و تفریح و لذت بردن از تنگه بسفر اونجا میرن. مکان­های برجسته دیگه این ناحیه موزه ساکیب سابانجی و مسجد امیرگان قرن 18 هستن.

7: ینی کوی: کلیساها وکنیسه­ها نشان دهنده آثار فرهنگی یونانی، ارمنی و یهودی ینی کوی می­باشد. ینی کوی به خوراکی­های خوشمزه قنادی­هاش هم معروفه. این معروفیت توی مدت کوتاه شکل نگرفته. عمارت­های یالی که در این محله اعیانی هستن بازار ملک رو تصرف کردن و این عمارت­ها همچنین شامل یالی عفیف پاشا می­شن که در گذشته میزبانی آگاتا کریستی رو بر عهده داشته.

8: تارابیا: سلطان سلیم دوم عثمانی این منطقه رو که الان کنسولگری آلمان اونجا قرار داره رو تحسین می­کرد، که نتیجه اون جذب ترک­های زیادی از همه­جای کشور که بازنشسته شدن به این منطقه هست. این منطقه مثل مناطق دیگه مجاورش، جای خوبی برای خوردن ماهی و غذای دریایی و رفتن به بارها که غذا و موسیقی ترکی دارن هست.

9: زکریاکوی: اتمسفر طبقه متوسط زکریاکوی اخیرا باعث افزایش جذب افراد به عنوان یه منطقه مسکونی شده و تنش بیشتری روی بازار خانه استانبول قرار داده. از اونجایی که نزدیک به مناطق تجاریه، ساکنین زیادی هر روز از این منطقه به مرکز شهر رفت و آمد می­کنن و وقت­هایی که کار نمی­کنن از زندگی دهکده­ای لذت می­برن.

https://www.turkeyhomes.com/img/content/Rumeli.jpg

10: روملی حصاری: به خاطر داشتن قلعه قرن 15این منطقه برای خارجی­ها معروف­تره. از این قلعه وقتی که عثمانی­ها قسطنطنیه رو گرفتن استفاده می­شد، این روزها، توی موزه روباز اینجا کنسرت­های زیادی برگزار میشه.

11: مسلک: درحالی که بیشتر جاهای ساریر تفریحی هستن، ناحیه تجاری مسلک سریع پیشرفت کرده و همواره در حال تغییره. تفاوت این ناحیه اینه که به جای یه منطقه مسکونی، بازار ملکش پر از آسمان­خراشه.

خرید ملک در ساریر، استانبول

ساریر از بهترین مناطق بازار ملک ترکیه هست، با خونه­هایی که موقعیت عالی و چشم انداز تنگه بسفر دارن. اگر بیشتر از 2 میلیون پوند پول دارید می­تونید یه عمارت یالی بخرید. این عمارت­ها که تاریخچه­شون به زمان عثمانی برمی­گرده، به معماری چوبی خاصشون معروفن و بیشترشون در وضعیت محافظت شده هستن. اگر هم هزینه رو ندارید، می­تونین به مناطقی مثل زکریا کوی برای ویلا­های نو ساخت لوکس، باغ­های خصوصی، استخرهای شنا و تکنولوژی خانه توجه کنین. دنبال ویلاها و آپارتمان­های فروشی تو منطقه ساریر باشین و برای اطلاعات بیشتر و برنامه­ریزی برای دیدن کردن از خانه­ها، همین امروز از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید ویلا در ساریراستانبول با ما در تماس باشید

اجاره ویلا فول مبله سالانه در استانبول منطقه ساریر

اجاره ویلا در ببک استانبول

اجاره ویلا استخردار در استانبول

فروش ویلای فوق مدرن در استانبول زکریاکوی

خرید ویلا در استانبول بیکوز

خرید ویلا در استانبول زکریا کوی

فروش ملک در استانبول پروژه دنیز استانبول

5/5 - (6 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 5, 2021 در 2:04 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 8,000,000لیر
  • متراژ ملک: 550 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 7
  • سرویس ها: 5
  • پارکینگ ها: 5
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: با اشیاء, هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht