آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید ویلا در ببک استانبول. با اعتباری عالی در ببک با یک ساحل خصوصی ، استخر شنا و مهمانسرا . سرمایه گذاری عالی در استانبول. فرصت خرید ملک استثنایی در بشیکتاش استانبول و دریافت شهروندی ترکیه در سال 2023.

اطلاعات کلی ملک در ببک بشیکتاش

نوع: ویلایی مستقل
تابعیت: واجد شرایط
مساحت زمین: 1100 مترمربع
زیربنا: 660 مترمربع
استخر: خصوصی
پارکینگ: خصوصی
نوع فروش: نقدی
قیمت فروش: 600 میلیون لیر

جزئیات خرید ویلا در ببک استانبول

ترک گشت مفتخر است که این ویلای واقعاً شگفت انگیز روبروی دریا را در ببک استانبول برای فروش ارائه دهد. یک عمارت بزرگ واقع در منطقه بسیار معروف ببک بشیکتاش، درست در سواحل تنگه بسفر در ضلع اروپایی شهر.

ببک یک محله معتبر در منطقه بشیکتاش است. یکی از شیک ترین مکان ها برای زندگی ، اگرچه بسیاری از آنها نمی توانند از پس قیمت های بالای خانه های این منطقه برآیند این ویلا از جمله گران ترین خانه های استانبول است.

این ویلای استثنایی فروشی در ببک بشیکتاش تقریباً در 8 کیلومتری شمال شرقی میدان معروف تکسیم و بین دو پل از بسفر که به طرف آسیایی استانبول عبور می کنند واقع شده است. و به طور مستقیم در ساحل آب موقعیتی مرتفع واقع شده است که مناظر چشمگیری از بسفر را ارائه می دهد.

ببک در حاشیه یک خلیج وسیع نشسته و دارای یک تفرجگاه طولانی است که یکی از بهترین پیاده روی ها را در امتداد .آب تا قلعه روملی هیسار را ارائه می دهد و دارای رستوران ها ، کافه ها و بارها در کنار آب است

خرید ویلا در ببک استانبول
دید بی نطیر بسفر در این ویلای استثنایی در ببک استانبول

جزئیات بیشتر خرید ویلا در ببک استانبول

این ویلا فروش فوق العاده 7 خوابه لوکس در ببک بشیکتاش درست در روبروی سواحل بسفر قرار دارد. ببک یکی از محبوب ترین مکانها در کل شهر است که در حدود 9 کیلومتری میدان پر جنب و جوش تکسیم و 7 کیلومتری ماسلاک محل کسب و کار واقع شده است و فاصله پیاده تا قلعه روملی واقع شده است.

دسترسی به تمام مناطق شهر از طریق تقاطع بزرگراه تم است که به پل فاتح سلطان محمت متصل می شود. از طریق یک رانندگی کوتاه 6-7 دقیقه ای دسترسی پیدا می کنید و در حدود 40 دقیقه به فرودگاه جدید استانبول می رسید و با عبور از بسفر زیبا میتوانید به استانبول آسیایی بروید ، در حالی که امکانات رفاهی در این منطقه به صورت فروان است. دارای کافه های جلوی آب و رستوران ها ، مدارس مختلف و دانشگاه ، مغازه ها و سوپرمارکت ها و غیره میباشد ، در حالی که نزدیکترین ایستگاه مترو کمتر از 2 کیلومتر است.

این ملک دارای یک زمین بزرگ جلوی دریا با مساحت 1100 مترمربع، دارای دیوارهای بسیار ایمن و مجهز به مجهز به لنگرگاه اختصاصی خود است. دارای یک گاراژ بسته برای چهار اتومبیل ، استخر شنای بی نهایت خصوصی که دارای دکوراسیون است. تراس هایی که منظره ای از بسفر را به صورت مستقیم و نزدیک به چشمان شما ارائه میکنند. منطقه وسیعی از باغ های محوطه سازی شده خصوصی را که توسط نرده های شیشه ای شفاف بسته هستند ، ارائه می دهد ، همچنین باغ ها از منظره عالی یکی از پل های شهر و دامنه های سرسبزاستانبول آسیایی در فاصله دور لذت می برید.

خرید ویلا در ببک استانبول
کشتی ها را از سالن خود مانند یک رویا در ببک مشاهده کنید

درباره طراحی این ویلا در ببک

یک ملک بسیار بزرگ 6 خوابه با یک مهمانسرا 1 خوابه متصل اما مستقل، ملک اصلی ساخته شده در 2 طبقه ، ورودی اصلی ویلا یک درب لعابی است که در یک فریم بزرگ قرار دارد ، به سمت یک ایوان کوچک باز می شود که به یک راهرو بزرگ بسته با کفپوش های کاشی کاری شده شطرنجی منتهی می شود. یک راه پله چوبی بزرگ که به طبقه فوقانی میرود و درهای چوبی بلند برای دسترسی به اتاق های مختلف.

یک درب به یک آشپزخانه / ناهارخوری باز می شود ، که با طیف گسترده ای از متریال سفید ، مات و لعاب داردر سطوح گرانیت کار شده است ، همچنین دارای دو میز جزیره مرکزی بزرگ و فضای بسیار بزرگ برای یک غذاخوری است. کل مجموعه از طریق پنجره های بزرگ جانبی و یک درب لعاب دار که به باغ های رو به دریا باز می شود ، دارای نور طبیعی زیادی است.

درب بعدی به یک اتاق نشیمن / غذاخوری بسیار جادار پیدا باز میشود که کفپوش چوبی با کیفیت و پنجره های عظیم پانوراما را به بیرون بسفر ارائه می دهد ، پنجره مرکزی شامل یک درب است که به قسمت باغ باز می شود ، اتاق فضای کافی برای هر دو سالن را فراهم می کند مبلمان و یک مجموعه غذاخوری رسمی تر.

طبقه دوم ویلای ببک

این طبقه همچنین میزبان سالن پذیرایی / غذاخوری دوم است که به تراسهای استخر باز می شود و دوباره منظره ای کامل از دریا ، یک دستشویی مهمان کاملاً کاشی کاری شده ارائه می دهد ، در حالی که 6 اتاق خواب در هر دو طبقه قرار گرفته اند ، همه اتاق ها دو نفره بسیار بزرگ هستندکه با کف چوبی گرم و بزرگ و پنجره هایی که چشم اندازهای مهیجی را فراهم می کنند.

مهمان خانه متصل به خانه اصلی ، درب ورودی اختصاصی خود را دارد، یک آپارتمان بزرگ 1 خوابه را که میزبان یک اتاق نشیمن خصوصی با آشپزخانه کاملاً مجهز و یک اتاق دوش بزرگ کاملاً کاشی کاری شده است ، اتاق نشیمن و اتاق خواب امکان دسترسی به آن را دارند. این مهمان سرا ، یک پیوست مستقل برای مهمانان یا محل زندگی کارکنان است .

این خانه ویلایی باشکوه برای فروش در ببک استانبول به صورت آماده و غیر مبله ارائه می شود ، قیمت شامل یک سیستم گرمایش مرکزی و تمام کالاهای سفید همانطور که در عکس ها دیده می شود.

ویلای فروش خاص در ببک برای سبک زندگی متفاوت

در کل یک خانه کاملا خیره کننده و بسیار بزرگ با چشم اندازهای چشمگیر ویؤه، ایده آل برای زندگی در طول سال یا یک سرمایه گذاری عالی در استانبول برای درآمد بسیار بالای اجاره ، نزدیک به طیف وسیعی از امکانات محلی و شهر مرکز ، دسترسی بسیار آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه همراه با چشم انداز عالی دریا و طبیعت ، یک باغ بزرگ با استخر ، مکان عالی جلوی دریا و لنگرگاه خصوصی آن را فراموش نکنید.

برای جزئیات بیشتر امروز با ترک گشت تماس بگیرید و تیم اختصاصی ما از مشاورین املاک استانبول به تمام سوالات شما پاسخ می دهند ، به شما مشاوره بی طرفانه و کمک کامل در طول مراحل خرید املاک و مستغلات ترکیه می دهند.

ویدیوی خرید ویلا در ببک استانبول

https://youtu.be/KNEBm8OrfIs

ببک ، منطقه روبه رشد بی نهایت ، مد روز استانبول در امتداد بسفر

ببک یک منطقه بسیار مرسوم ، مد روز در امتداد بسفر است. فضای پر سر و صدایی دارد و با کافه ها و فروشگاه های زیبا که در کنار آب قرار گرفته اند شهرت دارد. مردم محلی همچنین از بیبک به دلیل تفرجگاه زیبا در کنار دریا ، ایده آل برای گردشهای طولانی در طول تنگه ، تعریف و تمجید می کنند.

محل

ببک در ساحل اروپایی بسفر واقع شده است. این یک خلیج خوب و عمیق دارد که در هر دو جهت مناظر خیره کننده ای از بسفر را ارائه می دهد. بدیهی است که این مکان طبیعی جذاب نیز مورد توجه قرار نگرفت. در قرن نوزدهم ، اشراف عثمانی مکان ایده آل ببک را برای ساخت خانه های تابستانی و کاخ های خود انتخاب کردند. امروزه هنوز هم یک منطقه مسکونی محبوب است.

متأسفانه ، تعداد زیادی از این اقامتگاههای تاریخی با معماری معمولی خود در برابر زمان مقاومت نکردند. بهترین نمونه باقی مانده احتمالاً کنسولگری مصر است. این عمارت سفید نو (yalı) توسط عباس هیلمی دوم ، آخرین خدیو مصر ، ساخته شده و در اواخر قرن نوزدهم تکمیل شده است.

کی و چرا از ببک دیدن کنیم؟

مردم محلی عاشق ببک هستند. نه به دلیل نقاط دیدنی. به جز کنسولگری ذکر شده در بالا و یک مسجد کوچک سنگ قهوه ای ، هیچ مکان دیدنی واقعی وجود ندارد.

مردم برای جذابیت جو عالی به ببک می روند. به طور معمول آنها از صبحانه مفصل کنار آب ، کمی خرید و احتمالاً بهترین پیاده روی در امتداد بسفر لذت خواهند برد. برای جغدهای شب در میان شما ، ببک همچنین مکان های بسیار خوبی دارد ، جایی که شما اغلب می توانید Instabulites معروف را مشاهده کنید.

متأسفانه ، ببک نیز قربانی موفقیت خود است. فقط از طریق جاده ساحلی باریک می توانید به شهر برسید. و مطمئناً در آخر هفته خیابان ها مسدود شده و رسیدن به آنجا ممکن است زمان بسیار بیشتری از آنچه پیش بینی می کردید طول بکشد.

مکانهای دوست داشتنی در ببک

Bebek Kahvesi – این کافه مکانی اساسی و در عین حال دلپذیر برای یک صبحانه معمولی ترکی ، یک چای یا یک قهوه است. این هتل در کنار کشتی ، در مجاورت پارک زیبا ببک واقع شده است.

Bebek Badem Ezmecisi – اگر به دنبال بهترین مارزیپان در استانبول هستید ، اینجا مکان ساده ای است. این مغازه از سال 1904 مارزیپان ، شیرینی خمیر بادام را می فروشد.

Midnight Express – فروشگاه مفهومی عالی ، به دلیل تمایل یک معمار و یک طراح مد برای ایجاد بوتیکی که منعکس کننده علایق مشترک آنها باشد ، تاسیس شد.

(midnightexpress.com.tr) Lucca – این یک کافه-کافه کوچک مدرن است. موقعیت مکانی مناسب ، کوکتل های برنده جایزه و طیف گسترده ای از غذاها که در هر زمان از روز سرو می شود ، آن را به یکی از موسسات مورد علاقه ببک تبدیل کرده است. (luccastyle.com)

پیاده روی بسفر – از ببک شروع کنید و تا قلعه اروپایی (Rumeli Hisarı) راه بروید.

ببک یک محله تاریخی استانبولی است که در محدوده و اداره منطقه بشیکتاش قرار دارد. این مکان در خلیج ببک در امتداد سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است و محله های مشابه مرفهی مانند آرناوات کئی و اتیلر آن را محاصره می کنند.

معنای ببک در ترکی

معنای واقعی کلمه “Bebek” در ترکی “بچه” است ، که اشاره به موقعیت جذاب محله در بسفر با خلیج عمیق و پناه داده شده و چشم اندازهای گسترده از هر دو جهت در امتداد آبراه دارد. اعتقاد بر این است که شکل کوتاه شده ای از “Boğaz’ın gözbebeği” است که به معنای واقعی کلمه “مردمک بسفر” یا به عبارت مناسب تر “سیب چشم بسفر” ترجمه می شود ، به عنوان ترجمه تحت اللفظی “مردمک” “در ترکی” کودک چشم “است.

ببک یک منطقه مسکونی محبوب تحت حکومت عثمانی بود و امروز نیز همچنان ادامه دارد. جمعیت آن جامعه متنوع آن زمان را بازتاب می داد ، جامعه ای که هنوز در معماری تاریخی و حوزه های انتخابیه معاصر ببک دیده می شود.

ببک همچنین محل زندگی دانشگاه بوغازیچی است ، یک دانشگاه دولتی تأسیس شده که یکی از موسسات عالی آموزش عالی ترکیه است.

5/5 - (32 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در مارس 9, 2023 در 10:05 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 600,000,000لیر
  • متراژ ملک: 660 مترمربع
  • مساحت ملک: 1100 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 7
  • سرویس ها: 6
  • پارکینگ ها: 4
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, هفت خواب

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht