آسان انتخاب کنید

خرید ویلای لاکچری در استانبول در منطقه ساریر

  • قیمت 6,200,000لیر
زکریاکوی ساریر

توضیحات

بررسی اجمالی

این ویلا جذاب در یک باغ آرام برای یک سبک زندگی خصوصی در ترکیه واقع شده است و در منطقه زکریاکوی ساریر در استانبول واقع شده است و در فاصله کمی از مدارس ، مراکز خرید و همه موارد ضروری سبک زندگی قرار دارد. این خانه برای کسانی که می خواهند در یک خانواده در شهر زندگی کنند مناسب است.

چرا این ملک را خریداری کنید

  • ویلا مستفل بزرگ برای خرید در زکریاکوی ساریر در استانبول
  • باغ سبز با اتاق برای ساخت استخر شنا
  • چهار اتاق خواب برای زندگی یک خانواده بزرگ
  • مکان آرام با منظره های طبیعت احاطه شده است
  • دقایقی با مدارس و وسایل حمل و نقل عمومی فاصله دارد

امکانات و مکان


این ویلا که در یک منطقه مسکونی در زکریاکوی ساریر در استانبول واقع شده است ، همه چیز را برای زندگی خانوادگی فراهم کرده و برای دیدن آن بسیار توصیه می شود. با ایجاد برخی تغییرات کوچک و تغییر دکوراسیون ، این می تواند به یک خانه شگفت انگیز در منطقه ای که بسیار مورد توجه است تبدیل شود. با تماس با ما سریعاً بازدید خود را ترتیب دهید تا با تیم محلی ما صحبت کنید.

درباره ویلا

این فهرست فضای داخلی وسیعی به ابعاد 480 متر مربع را ارائه می دهد و وارد یک اتاق نشیمن آرامش می شود که در اطراف یک شومینه قرار دارد – مناسب برای جمع آوری و گذراندن اوقات با عزیزان. آشپزخانه جداگانه است و برای ذخیره سازی به کمد های زیادی مجهز شده است. دری از سالن استراحت به باغ باز می شود.

در کل ، چهار اتاق خواب در داخل خانه وجود دارد که فضایی را برای یک خانواده شش هشت نفری فراهم می کند تا راحت در کنار یکدیگر زندگی کنند. پنجره ها و بالکن های بزرگ چشم انداز زیبایی به باغ و محیط طبیعی دارند. دو حمام مجهز به دوش های قدرتمند ورودی هستند.

از ویژگی های این خانه می توان به کفپوش با کیفیت بالا در سراسر اتاق ، واحدهای تهویه مطبوع در اتاق ها ، شومینه آرام در اتاق نشیمن ، کمدها و واحدهای مجهز در آشپزخانه ، پنجره های دو جداره در سراسر کشور ، رادیاتورهای گرم برای زمستان و موارد دیگر اشاره کرد. برای انتقال آسان به زندگی در استانبول.

جزئیات باغ و فضای خارجی

ویلا در یک قطعه زمین خصوصی به ابعاد 720 متر مربع واقع شده است. در خارج ، باغ با چمن پوشیده شده و همیشه با چندین درخت میوه و گیاه ، محیطی آرام برای استراحت نگهداری می شود. در صورت تمایل برای ساخت یک استخر خصوصی در باغ وجود دارد – لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد آن با ما تماس بگیرید یا امروز با ما تماس بگیرید. یک گاراژ بسته اتاق پارک پارک وسیله نقلیه را دارد.

مکان در استانبول

این ویلا که در در زکریاکوی ساریر در استانبول واقع شده است ، با طبیعت و چشم اندازهای سبز احاطه شده است – مناسب برای کسانی که می خواهند از مرکز شلوغ شهر استانبول فرار کنند. زکریاکوی ساریر در استانبول که در میان مهاجران و خریداران خارجی خانه مورد علاقه است ، به دلیل داشتن ویلاهای با کیفیت و خانه های جداگانه شهرت دارد. در زکریاکوی ساریر در استانبول کلیه امکانات مورد نیاز برای یک خانواده وجود دارد – مدارس نخبه ، مراکز خرید با مارک برتر ، بیمارستان های دولتی و موارد دیگر. حمل و نقل عمومی و بزرگراه ها رفت و آمد و رانندگی به سمت مرکز شهر را برای کار روزانه آسان می کنند.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله ساریر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 18, 2021 در 2:45 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 6,200,000لیر
  • متراژ ملک: 750 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4
  • سرویس ها: 3
  • پارکینگ ها: 5
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht