آسان انتخاب کنید

توضیحات


ویژگی‌های اصلی ملک

  • بالکن
  • زیرزمین
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • پنجره‌های دوجداره
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه
  • جکوزی
  • آسانسور
  • مسیر خودرو
  • اوپن آشپزخانه از جنس سنگ مرمر

توصیف ملک

خیلی سال پیش بویوک چکمجه مرکز بزرگی برای گذراندن تعطیلات در سواحل زیبا و باغ‌های چای به شمار می‌رفت، جایی که همگی بعد از یک هفته‌ی دشوار کاری در آنجا استراحت و بچه‌ها در کنار آب با صدای برخورد موج‌های پی‌درپی به صدف‌های دریای بازی می‌کردند، هرچند بعدها این مکان به مکانی صنعتی تبدیل شد و این سواحل دیگر مثل سابق تمیز و معروف نبودند.

در دوران اخیر کارخانجات به مکان‌های جدید نقل مکان کرده‌اند، سواحل بار دیگر تمیز شده‌اند و توسعه دهندگان صنعت املاک بر این مناطق تمرکز کرده‌اند. مجموعه‌های آپارتمان‌های مسکونی فوق‌العاده، کم جمعیت و جدید در کنار خطوط ساحلی بیوک چکمجه که بهترین دید و منظره به دریا را برای شما به ارمغان می‌آورند‌.

این منطقه که تنها ۵۰ کیلومتر با میدان معروف تکسیم واقع در مرکز شهر فاصله داشته و دسترسی آسانی به بسیاری از مناطق استانبول ازطریق بزرگراه‌های اصلی و سیستم حمل‌ونقل عمومی همیشه در حال گسترش دارد. این منطقه تقریباً مشابه شهری در میان شهر دیگری بوده که اماکن رفاهی نزدیک و در دسترس ازجمله مدرسه، مراکز درمانی و فروشگاه‌های بزرگ را تشکیل می‌دهد و زندگی ایده‌آلی را برای کسانی که تمایل به اسکان یکساله دارند فرآهم می‌آورد. زندگی سالم‌تر و به دور از دغدغه و شلوغی مرکز شهر با داشتن مزیتی مانند نزدیکی به دریا فقط به اندازه یک قدم و داشتن منظره‌ای فوق‌العاده از دریا.

محل توسعه و جزییات ملکی

پروژه‌ی خارج از برنامه‌ی ویلاها با حمام اسپا که در منطقه بویوک چکمجه برای فروش گذاشته شده‌اند، حدود ۳۰۰ متری از ساحل مارمارا قرار دارد. این پروژه در یک خیلج حفاظت شده در جنوب دریاچه‌ی بویوک چکمجه واقع شده که تنها با ده دقیقه رانندگی می‌توان به آنجا رسید و تنها با پنج دقیقه رانندگی به سمت شمال می‌توان به بزرگراه‌های اصلی E-5 رسیده، که این بزرگراه‌ها درواقع محل خطوط مترو اتوبوس ها هستند. همچنین ایستگاه کشتیرانی بیوک چکمجه که در ده دقیقه دسترسی به آن ممکن است. بنابراین محل ساحلی آرام و جذاب که دسترسی عالی به دیگر نقاط شهری را فراهم کرده، حدود ۴۰ دقیقه با فرودگاه جدید فاصله دارد، ۵۰ دقیقه  با جاذبه‌های مرکز شهر، ۳۰ دقیقه با مرکز نمایشگاههای CNR، ۱۰ دقیقه با مرکز نمایشگاه تویاپ و ۲۵ دقیقه با کانال جدید برنامه‌ریزی شده.

منطقه‌ای سرسبز در کنار دریا که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با پای پیاده به مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها، مدارس، پارک‌ها، مجموعه‌ای از بارها، کافی‌شاپ، کافه‌ها و رستوران‌ها و غیره دسترسی داشته باشید، همینطور با ۱۰ الی ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به محل‌هایی مانند بیمارستان‌های خصوصی، چندین دانشگاه، مراکز خرید و بازار Guzelce Marina برسید.

توسعه‌ دهنده‌ای از شرکت راهبردی استانبولی که به شما این اطمینان را می‌دهد که این ویلاها همگی مطابق با تازه‌ترین قوانین ساخت‌وساز بوده و با بالاترین استاندارد کامل می‌شوند. ۱۶ ویلای لاکچری و بزرگ با طراحی سنتی جدید که در حال ساخت با مساحت ۵,۳۶۷ متر مکعبی هستند؛ املاک خصوصی که هر ویلای آن بر روی زمین خصوصی خود ساخته شده و دورتادور آن دیواری کشیده شده و در ورودی مخصوص خود را دارد. باغ‌هایی که بصورت حرفه‌ای محوطه‌سازی شده‌ و با ترکیب تراس‌هایی با سنگ سفید تزیین گشته‌اند. تراس‌هایی که برای شما زندگی در فضای باز، استخر‌های خصوصی و نشیمنگاه سرپوشیده با آلاچیق را فراهم می‌کنند؛ این درحالیست که ورودی هر خانه به پارکینگ خصوصی زیرزمینی خود راه داشته که برای چهار ماشین فضا دارد و آسانسوری که به تمام طبقات ویلا دسترسی شما را آسان می‌کند.

قیمت خرید ویلاها به همراه اسناد مالکیت در محل

قیمت خرید ویلاها  ۶ اتاق خواب، ۳ سالن ویلا با مساحت ۴۷۰ مترمکعب، قیمت از ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تا ۷,۷۵۰,۰۰۰ میلیون لیر ترکیه.

روش‌های پرداخت خرید ویلاها

خریداران نقدی می‌توانند از حداقل تخفیف ۷٪ قیمت‌های بالا بهره‌مند شوند و یا اگر ترجیح می‌دهید می‌توانید ۳۵٪ از مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید  و مابقی ۶۵٪ آن را با دوازده قسط ماهانه با بهره صفر درصد بپردازید.

چیدمان ویلا

ویلاهای پنج طبقه نیمه مجزا و ۶ خوابه، در ورودی اصلی با جنس استیل که در طبقه همکف بالایی واقع شده و به سمت سالن پذیرایی باز می‌شود که دارای دستشویی مهمان است، پله‌ها و آسانسوری که به طبقات بالایی و پایینی راه دارند و از آنجا دسترسی شما به آشپزخانه‌ای مدرن و مجهز که با بخش‌های زیاد و سطوح گرانیت مزین شده را فراهم می‌کند.

همچنین همکف بالایی به سالن غذاخوری فضادار با پنجره‌ای بزرگ به سمت خلیج راه دارد که منظره دریا و استخر را برای شما فراهم می‌آورد.

به سمت پایین که بیاییم سه اتاق خواب در طبقه‌ی اول قرار دارند که یکی از آن‌ها اتاق مستر و فضاداری است که همان منظره و پنجره بزرگ به طرف خلیج را برای شما فراهم کرده، دارای حمام و توالت کاملاً کاشی‌کاری شده و اتاق پرو خصوصی است. خواب‌های دوم و سوم اتاق‌هایی بزرگ و دوبل هستند که حمام و توالت خود را دارند.

در طبقه‌ی آخر یک سالن خیلی بزرگ و آشپزخانه‌ای کوچک قرار دارد که به سمت تراسی سرپوشیده راه داشته که منظره کامل از دریا را برای شما به ارمغان می‌آورد. درحالی که در این طبقه اتاق خواب چهارم قرار دارد، اتاق اختصاصی و بزرگی که می‌توانید در آن ازطریق پنجره‌ای بزرگ از منظره‌ی کامل به سوی دریا لذت ببرید.

به سمت پایین که برویم بعنی در طبقه همکف پایینی، سومین سالن قرار دارد که این سالن هم شامل آشپزخانه‌ای مجهز است. این سالن دارای پنجره‌ای بزرگ به سمت خلیج است که با درهای شیشه‌ای به سمت تراس، استخر و باغ‌ها، سالن را از فضای بیرونی جدا می‌کند.

طبقه‌ی همکف بعدی شامل دو اتاق خواب است که این اتاق‌ها هر دو فضای بزرگی دارند، یکی از آن‌ها دارای اتاقی اختصاصی است و دیگری در همان طبقه شامل حمام خانوادگی جداگانه ای است.

در طبقه‌ی زیرزمینی می‌توانید چندین امکانات رفاهی و سرگرمی را ببینید، باشگاه و اتاق بازی بزرگ، اتاق استراحت سونا، حمام ترکی و یک حمام جکوزی خانوادگی.

خانه‌های لوکس و زیبایی که قرار است در شهریور ۲۰۲۱ تکمیل شوند و در همگی آن‌ها سیستم گرمایشی گازی مرکزی به کار می‌رود، تمامی آشپزخانه‌ها مجهز به فرهای توکار، هود و اجاق گاز خواهند بود و تمامی اتاق ها زیرساخت لازم برای نصب واحدهای تهویه مطبوع را خواهند داشت.

روی هم رفته این ویلاها یا خانه‌های تفریحی برای فروش در استانبول تمامی شرایط لازم را برای تعطیلات خانوادگی خواهند داشت. دیدارهای منظم از شهر، زندگی در طول سال یا انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاری در استانبول برای اجاره سالانه بسیار بالا، ارائه امکانات رفاهی، مسیرهای آسان به شهر و فرودگاه، سالن‌های حمام خصوصی و منظره کامل به سوی دریا از امکانات این ویلاها به شمار می‌روند.

برای جزئیات بیشتر با آژانس ترک گشت در ارتباط باشید؛ گروه مشاوران ما در املاک استانبول به تمامی سوالات شما در رابطه با املاک پاسخ داده، شما را در طول فرایند خرید ملک در استانبول یاری می‌کنند و در زمان چیدمان منزل جدیدتان در استانبول در کنار شما هستند.

 

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در ژوئن 23, 2021 در 12:33 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 5,000,000لیر
  • متراژ ملک: 470 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 6
  • سرویس ها: 6
  • پارکینگ ها: 6
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht