آسان انتخاب کنید

ویلاهای فروشی خصوصی اقساطی در استانبول در زکریاکوی

  • شروع قیمت از 16,575,000لیر
ساریر

توضیحات

ویلاهای فروشی خصوصی اقساطی در استانبول در زکریاکوی

فروش ویلاهای 4 خوابه و خارج از پلان استانبول در سارییر با چشم انداز طبیعت. خانه های هوشمند با گرمایش از کف. نزدیک به سواحل دریای سیاه و دسترسی آسان به شهر و فرودگاه. سرمایه گذاری با کلاس و ارزش بالا در املاک استانبول.

کلیات این ویلاهای اقساطی:

  • نوع: ویلایی
  • بخش: اروپایی
  • منطقه: سارییر
  • محله: زکریاکوی
  • تابعیت: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 4500 متر مربع
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24/7
  • شروع قیمت: از855 هزار دلار
  • نوع فروش: اقساطی
  • تاریخ تحویل: سال 2023

جزئیات مکان این ویلاها در زکریاکوی

ترک گشت خرسند است که این ویلاهای معتبر خارج از پلان را برای فروش در استانبول در محله آرام زکریاکوی در منطقه ثروتمند سارییر و در شمال مرکز استانبول اروپایی ارائه می دهد.

این منطقه عمدتاً توسط خانواده های ثروتمند ترجیح داده می شود که زندگی طبیعی با دسترسی آسان به مرکز شهر را ترجیح می دهند، زیرا رفت و آمد به شهر از طریق بزرگراه اصلی و از طریق ماسلاک شلوغ نسبتاً آسان است. علاوه بر آن، این منطقه سبک زندگی بسیار سالم تری نسبت به مرکز شهر دارد و مناطق سبز وسیع جنگل بلگراد ارائه می دهد.

سارییر یک مکان عالی برای زندگی در تمام طول سال است و دارای مدارس بین المللی عالی، بیمارستان ها و برخی از بهترین مراکز خرید شهر است. همچنین سواحل دوست داشتنی در بسفر و نواحی ساحلی دریای سیاه در نزدیکی آن وجود دارد.

منطقه آرام زکریاکوی در سارییر کمی در مرکز استانبول قرار دارد و در نزدیکی یک بزرگراه اصلی قرار دارد که دسترسی مستقیم به بزرگراه های اصلی، فرودگاه جدید استانبول و جنگل بلگراد را می دهد.

برخی فاصله های اصلی

  • 29 کیلومتری تکسیم
  • فاصله تا ساحل: 10 دقیقه
  • فاصله تا فرودگاه: 33 کیلومتر

چرا این ویلاها را بخریم؟

این ویلاهای لوکس خارج از پلان در زکریاکوی در یک منطقه سرسبز زیبا قرار دارند. میدان معروف تکسیم که در نزدیکی تقاطع فرودگاه جدید استانبول و تنها در 25 دقیقه ای آن قرار دارد، فقط 29 کیلومتر با آن فاصله دارد.

با 10 دقیقه رانندگی به سمت شمال، به سواحل خیره کننده دریای سیاه یا سواحل بسفر و پل می رسید. به طور کلی منطقه ای عالی با دسترسی آسان به تمام مناطق شهر اعم از بخش اروپایی و آسیایی است.

این پروژه در حال ساخت ویلاهای مجلل با دامنه های سرسبز و تپه ها در میان طبیعت احاطه شده است. با این حال، این منطقه محلی با وجود مجموعه‌ای عالی از امکانات محلی مانند رستوران‌ها و کافه‌های عالی، فروشگاه‌های عالی از داروخانه‌ها تا فروشگاه‌های DIY، چندین سوپرمارکت و مدارس ابتدایی و متوسطه، منطقه‌ای عالی و نسبتاً آرام در استانبول برای زندگی در تمام سال یا سرمایه گذاری برای درآمد سالانه اجاره ای بسیار بالا فراهم می‌کند.

امنیت کامل در این ویلاهای خصوصی

این مجتمع خصوصی با دیوار و در در زمینی شیبدار به مساحت 4500 متر مربع، متشکل از 4 بلوک با میزبانی 16 ویلا، همراه با باغ ها و گاراژهای خصوصی قرار دارد.

این مجموعه با امنیت 24 ساعته و سیستم دوربینی محافظت می شود تا خیال خانواده شما را راحت کند.

قیمت فروش ویلاهای زکریاکوی

ویلاهای 4 خوابه، 227 – 231 مترمربع، قیمت از 855٫000 تا 1٫039٫062 دلار

برنامه پرداخت

گزینه 1: 50% پیش پرداخت + 12 قسط ماهانه برای مابقی مبلغ

گزینه 2: پرداخت نقدی (لطفاً برای تخفیف های نقدی احتمالی با مشاوران ترک گشت تماس بگیرید)

اسناد مالکیت آماده است و تاریخ تکمیل آن برای پایان سپتامبر 2023 تعیین شده است. این پروژه برای برنامه شهروندی ترکیه واجد شرایط است.

ویلاهای فروشی خصوصی اقساطی در استانبول در زکریاکوی

طراحی ویلاهای زکریاکوی

در این پروژه یک ویلای نیمه مستقل با چهار اتاق خواب در سه طبقه ارائه می شود که ورودی در طبقه همکف فوقانی در کنار پارکینگ سرپوشیده قرار دارد.

یک درب ورودی فولادی به یک راهرو پذیرایی بسته باز می شود که کفپوش لمینت عالی در سطح آن دیده می شود. این راهرو میزبان سه در و یک راه پله باز به طبقات بالا و پایین است.

دو در به 2 اتاق دو نفره دسترسی دارد که یکی جادارتر است. هر دو استفاده خصوصی از یک اتاق دوش اختصاصی دارند. اتاق سوم یک اتاق یک نفره بزرگ است که به عنوان یک کتابخانه یا اتاق سرگرمی استفاده می شود.

طبقه دوم ویلاها

با رفتن به طبقه پایین تر، یک منطقه نشیمن وسیع با پلان باز با یک آشپزخانه مدرن کاملاً مجهز همراه با واحدهای باکیفیت و چند کالای سفید نصب شده، از جمله اجاق گاز، فر، هود، مایکروویو و ماشین ظرفشویی پیدا می کنید. قسمت نشیمن مدرن شامل یک شومینه خیره کننده در طرف دیگر است. علاوه بر این، درهای پاسیو در قسمت نشیمن، به فضای باغ‌های محوطه‌سازی شده خصوصی دسترسی می‌دهند که زندگی در فضای باز فراوان را برای تابستان ارائه می‌دهد. در این طبقه، یک رختکن خوش دست نیز وجود دارد.

طبقه سوم و پشت بام

با بالا رفتن از پله ها به طبقه بالا، محوطه اولیه شامل دو اتاق و یک اتاق خدمات است. اتاق اول یک اتاق مطالعه است، اتاق دوم یک اتاق خواب بزرگ مستر با یک اتاق رختکن، یک تراس پشت بام خصوصی با مناظر خیره کننده طبیعت، و یک اتاق دوش خصوصی و کاملاً کاشی کاری شده مدرن با وان است.

ویلاهای فروشی خصوصی اقساطی در استانبول در زکریاکوی

یک توسعه دهنده مشهور این پروژه را اجرا می کند و آن را با استانداردهای بالا و با قیمت هایی که شامل کالاهای سفید ذکر شده، سیستم گرمایش از کف گازسوز و سیستم خانگی هوشمند و خلاقانه می شود، تکمیل می کند.

به طور کلی این پروژه لوکس و فروشی در استانبول، برای تعطیلات شهری یا سفرهای کاری، زندگی در تمام طول سال در شهر یا سرمایه گذاری عالی در استانبول برای کسب درآمد از اجاره سالانه ایده آل خواهند بود، زیرا نزدیک به بسیاری از امکانات محلی است، فاصله کمی تا سواحل دارد و دسترسی بسیار آسان به فرودگاه و تمام مناطق شهر را ارائه می‌دهد.

برای خرید ویلاهای فروشی خصوصی اقساطی در استانبول در زکریاکوی و کسب اطلاعات بیشتر، قیمت و موجودی، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در هنگام خرید ملک در استانبول پاسخ خواهند داد. آنها شما را در تمامی جنبه‌های فرآیند خرید ملک در ترکیه و فراتر از آن راهنمایی خواهند کرد.

نکته پایانی درباره ویلاها

لطفا توجه داشته باشید که تصاویر بالا فقط برای مصور کردن مطلب هستند. ترک گشت این تصاویر را از طریق مالک/توسعه دهندگان ارائه می کند. تصاویر نشان داده شده تصاویر سه بعدی/کامپیوتری از یک پروژه خارج از پلان یا سفارشی ساخته شده است. بنابراین، تکمیل نهایی در پایان ممکن است متفاوت باشد. همه مشتریان این حق را دارند که برای هرگونه درخواست اضافی یا تغییراتی که ممکن است مشمول هزینه اضافی خریداران باشد، در مورد مواد و عناصر طراحی مستقیماً با توسعه دهندگان صحبت کنند. ترک گشت هیچ مسئولیتی در قبال مواد بازاریابی ارائه شده به ما ندارد.

محل

سارییر در امتداد خط ساحلی زیبای دریای بسفر در شمال مرکز شهر استانبول در سمت اروپایی شهر قرار دارد. این منطقه نه تنها میزبان ساحل خیره کننده است، بلکه برخی مناطق جنگلی سرسبز را نیز ارائه می دهد.

این منطقه گران قیمت، دارای خانه های لوکس بسیاری در امتداد ساحل و داخل کشور در نزدیکی مناطق جنگلی است. بسیاری از افراد ثروتمند ترکیه اکنون به دلیل دسترسی آسان آن به شهر همراه با هوای پاک و زندگی در طبیعت و تحصیل با کیفیت در دبیرستان ها و دانشگاه های این منطقه، در آن ساکن شده اند.

4/5 - (3 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آوریل 4, 2023 در 9:50 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 16,575,000لیر
  • متراژ ملک: 225 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4
  • سرویس ها: 4
  • پارکینگ ها: 4
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht