آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در پندیک استانبول

آپارتمان های لوکس آمادۀ تحویل در استانبول آسیایی. در کنار بزرگراه E-5 در پندیک با دسترسی خوب به شهر و فرودگاه. سرمایه گذاری ایده آل در استانبول.

کلیات پروژه:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 10185 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

چرا این ملک را در پندیک بخریم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که آپارتمان هایی مدرن و نوساز در استانبول را به فروش برساند. این آپارتمان ها در منطقۀ ساحلی پندیک در استانبول آسیایی واقع شده و دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد.

پندیک تا دهۀ 1970 منطقه ای روستایی در کنار ساحل بود، اما طی این سال ها تغییر کرده و به منطقه ای مدرن و دلخواه تبدیل شده که دسترسی خوبی به تمام مناطق آسیایی و اروپایی استانبول دارد، زیرا به بزرگراه E-5، جنوب بزرگراه TEM، چندین وسیلۀ حمل و نقل عمومی و ترمینال کشتی رانی نزدیک است و همچنین با یک رانندگی کوتاه می توان به فرودگاه صبیحا گوکچن رسید.

این منطقه امکانات رفاهی فراوانی برای بازدیدکنندگان و ساکنین آن دارد، از قبیل مراکز خرید، بیمارستان، دانشگاه، یک تفریحگاه در کنار دریا، پارکی سرسبز و بی نظیر، جنگل های بزرگ آیدوس و البته مغازه ها، بار، رستوران، سوپرمارکت، بانک و مدرسه که روزانه به آن ها نیاز داریم. همچنین اگر دوست داشته باشید می توانید ظرف 30 دقیقه به منطقۀ کادیکوی برسید.

خانه های ناحیۀ ساحلی پندیک، مخصوصاً خانه هایی که به تفریحگاه نزدیک هستند، گران ترین قیمت ها را دارند. اما اگر کمی به سمت شمال بروید، می توانید خانه هایی به مراتب ارزان تر پیدا کنید که ویوی رو به جنگل دارند و برای هر منظوری از جمله تفریحات، سفر کاری، زندگی دائمی یا سرمایه گذاری در استانبول مناسب هستند.

موقعیت و جزئیات خرید ملک در پندیک استانبول

این مجموعه آپارتمان های لوکس در منطقه پندیک به تازگی تکمیل شده و در 3 کیلومتری شمال خط ساحلی مرمره واقع شده و تنها 4 کیلومتر از تفریحگاه پندیک و ترمینال کشتی رانی فاصله دارد و با یک رانندگی 10 دقیقه ای به سمت شمال می توانید به جنگل های بزرگ آیدوس برسید.

مجتمع در کنار بزرگراه E-5 واقع شده و نزدیک به 20 دقیقه تا جنوب بزرگراه TEM فاصله دارد. همچنین چند دقیقه تا ایستگاه متروی محلی، 5 دقیقه تا ترمینال کشتی رانی و ایستگاه قطار مرمره راه است. بنابراین دسترسی خوبی به همه جا وجود دارد. فرودگاه صبیحا گوکچن ظرف تنها 20 دقیقه و آتاسهیر و کادیکوی ظرف تنها 30 دقیقه در دسترس است که از آن جا می توانید به تونل اوراسیا رفته و به قسمت اروپایی شهر دسترسی داشته باشید.

دسترسی به امکانات رفاهی این املاک در پندیک

در این مجتمع آپارتمان های فروشی در پندیک امکانات رفاهی محل فراوان است و شما می توانید با پای پیاده به تعداد زیادی فروشگاه، سوپرمارکت، مدرسه برای تمام سنین، مراکز پزشکی و داروخانه، بانک و خودپرداز، دفاتر دولتی، پارک و زمین بازی، کافه، بار و رستوران برسید. مراکز خرید، بیمارستان و دانشگاه نیز با یک رانندگی 5 تا 10 دقیقه ای در دسترس است.

این مجموعه آپارتمان های فروشی، یک مجموعۀ ترکیبی و مدرن است که در زمینی به مساحت 10185 مترمربع ساخته شده و دارای یک مرکز خرید کوچک با 18 واحد تجاری شامل فروشگاه، کافه و رستوران و دو بلوک 9 و 17 طبقه است که یکی از آن ها شامل 78 دفتر کار با متراژهای مختلف و دیگری 72 آپارتمان مسکونی لوکس 2 تا 3 خوابه را در خود جای داده است. تمامی این واحدها مطابق با قوانین و مقررات دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی ساخته شده و از استاندارد بالایی برخوردارند.

این مجموعه علاوه بر غذاخوری و فروشگاه، امکانات مختصری را در اختیار ساکنان و مهمانان قرار می دهد:

  • یک باشگاه
  • گاراژ پارکینگ امن
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور برق

برای رفاه حال شما عزیزان این مجموعه توسط دوربین مداربسته و نیوروهای امنیتی محافظت می شود.

لیست قیمت فروش ملک در پندیک استانبول

آپارتمان های 2 خوابه 100 تا 134 مترمربع قیمت از 2676800 تا 4753400 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 164 تا 169 مترمربع قیمت از 3419700 تا 4420600 لیر ترکیه

واحدهای اداری 100 تا 169 مترمربع قیمت از 2176300 تا 4420600 لیر ترکیه

این آپارتمان ها آمادۀ تحویل بوده و فقط پرداخت نقدی مورد قبول است.

نکته مهم برای خریداران محترم ملک در استانبول

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی آپارتمان ها و قیمت و شرایط فروش تنها برای یک هفته معتبر میباشد. در طول زمان شاهد تغییر قیمت ها، موجودی آپارتمان ها فروشی و همچنین تغییر شرایط فروش خواهیم بود. لذا جهت اطلاع از آخرین واحدهای موجود و شرایط فروش و قیمت دقیق آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 به دلیل حجم زیاد پروژه ها و تغییر مداوم موجودی و قیمت ها و شرایط فروش سازنده امکان بروز رسانی همه پروژه ها به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است جهت دریافت آخرین قیمت ها و موجودی آنها در استانبول حاضر بوده و با کارشناسان ما به صورت حضوری در ارتباط باشید.

طراحی آپارتمان ها در پندیک

با خرید این املاک در پندیک ورودی هر دو بلوک از لابی های مجزا انجام می شود و با استفاده از راه پله و آسانسور می توانید به تمام طبقات بروید. هر واحد درب ورودی فولادی دارد و با آیفون تصویری به درب های لابی متصل می شود.

آپارتمان ها دارای آشپزخانۀ بسته و یا اپن هستند. این آشپزخانه ها کاملاً مجهز و مدرن بوده و کابینت های فراوان و سطوح کاری باکیفیت در آن نصب شده است. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آشپزخانه ها تعبیه شده است.

در طول روز نور فراوانی از پنجره ها درب های بزرگ پاسیو وارد خانه می شود. بیشتر خانه ها فضای نشیمن بیرونی دارند که برخی به صورت بالکن های بزرگ شیشه ای و برخی دیگر به صورت بالکن های فرانسوی است که ویوی شهر یا ویوی تپه های سرسبز و دوردست استانبول را دارد.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن نصب شده است. کف بقیۀ فضاها نیز ترکیبی از سرامیک و لمینیت است.

جزئیات بیشتر خرید این آپارتمان ها در پندیک

تمام آپارتمان ها سیستم گرمایش مرکزی گازی دارند و در نشیمن یک تهویۀ هوا نصب شده است. همچنین زیرساخت نصب تهویۀ هوا در تمام اتاق ها وجود دارد.

در کل این آپارتمان های لوکس در استانبول آسیایی تمام نیازهای شما را برآورده می کنند. برای تفریحات، سفرهای کاری، زندگی دائمی یا سرمایه گذاری ایده آل هستند، زیرا دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه وجود دارد، امکانات محلی بسیار است، امکانات خود مجموعه فراوان است و ترکیبی از ویوی شهر و طبیعت را دارد.

برای خرید آپارتمان در پندیک استانبول و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را یاری می کنند.

منطقۀ پندیک

منطقۀ پندیک یکی از بزرگترین مناطق استانبول آسیایی است. این منطقه از شمال با ناحیۀ سلطان بیلی، از جنوب با دریای مرمره، از شرق با ناحیۀ توزال و از غرب با ناحیۀ کارتال همسایه است.

این منطقه 278 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن 631736 نفر است.

شهرداری پندیک یکی از مهم ترین شهرداری های استانبول است. این شهرداری از جنبۀ اقتصادی و توریسم اهمیت بالایی دارد، زیرا مجموعه های تاریخی فراوانی در آن وجود دارد که قدمت آن ها به دورۀ عثمانی و یونانیان باز می گردد. علاوه بر این، این منطقه بسیار زیباست و طبیعتی چشم نواز داشته و ویوی زیبایی از دریای مرمره دارد.

منطقۀ پندیک از لحاظ آموزشی مدارس خصوصی و دولتی فراوانی دارد، از جمله مدرسۀ پندیک و مدرسۀ بالکان. به علاوه، مراکز فرهنگی و دانشگاه هایی در آن وجود دارد که بهترین رشته های تحصیلی در آن تدریس می شود، مانند دانشگاه پندیک و دانشگاه مرمره.

از نظر خدمات بهداشتی نیز این منطقه بسیار خوب است و خدمات بهداشتی خوبی برای مردم آن فراهم شده است. دومین بیمارستان بزرگ ترکیه و بسیاری بیمارستان های دیگر مانند بیمارستان مدیکال پارک، بیمارستان خصوصی پندیک و بیمارستان خصوصی رمیدی در این منطقه قرار دارند.

از نظر حمل و نقل، پروژه ها و خدمات حمل و نقل در حال گسترش هستند و شامل اتوبوس های عمومی، مینی باس و قطار پندیک هستند که این محل را به هایداپاشا متصل می کند. علاوه بر متروی مرمره، متروی دریایی نیز استانبول آسیایی را به استانبول اروپایی متصل می کند.

فروشگاه ها و مراکز خرید در پندیک

منطقۀ پندیک فروشگاه ها و مراکز خرید شامل بیشتر برندهای محلی و بین المللی، امکانات تفریحی، رستوران و کافه های بسیاری دارد، از جمله مرکز خرید پندوریا و بازار جدید مارین. این منطقه همچنین امکانات تفریحی زیادی دارد که توریست ها و ساکنین محل از آن بهره می برند، مانند موزۀ علوم طبیعی که برای اولین بار در ترکیه حیوانات به صورت تاکسیدرمی در آن به نمایش درآمده است و باشگاه سوارکاری استانبول.

این نقطه از نظر فضای سبز وسیع و فراوانی باغ ها متمایز است. در این محل ها مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد. جنگل های آیدوس نیز در منطقۀ پندیک قرار دارند. این جنگل ها در بالای یک کوه قرار دارند که مرتفع ترین کوه ترکیه است و بقایای قلعۀ آیدوس در آن قرار دارد. این قلعه مربوط به دورۀ عثمانی است.

ساخت و ساز در پندیک رشدی روزافزون دارد. این منطقه اهمیت زیادی از لحاظ سرمایه گذاری دارد و به همین دلیل هم سرمایه گذاری در آن روبه رشد است. این ناحیه یکی از شلوغ ترین نواحی استانبول آسیایی است و جمعیت بالایی در آن زندگی می کنند. به همین علت بسیاری از پروژه های بزرگ مسکونی، سرمایه گذاری و تجاری در این جا وجود دارد و همین امر آن را به مقصد جدیدی برای سرمایه گذاری در استانبول آسیایی و مرکز توجه سرمایه گذاران، تبدیل می کند.

5/5 - (5 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, پندیک

جزئیات

به روز شده در اکتبر 17, 2022 در 12:30 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,676,800لیر
  • متراژ ملک: 105 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2~5
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht