آسان انتخاب کنید

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره

  • شروع قیمت ها از 2,000,000لیر
کوچوک چکمجه

توضیحات

خلاصه خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

پیش فروش آپارتمان های لوکس و بزرگ در استانبول. نزدیک به کانال جدید در کوچوک چکمجه با وام 18 ماهه بدون سود. سرمایه گذاری در املاک کوچوک چکمجه استانبول.

کلیات ملک:

  • نوع ملک: آپارتمان
  • مساحت طرح: 8000 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره
خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره

چرا این ملک را کوچوک چکمجه استانبول بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس و جادار در استانبول را به فروش برساند. این مجموعه در قسمت اروپایی شهر و نزدیک به کانال جدید در منطقۀ کوچوک چکمجه قرار گرفته است.

کوچوک چکمجه در شهر بزرگ استانبول موقعیتی مرکزی دارد و امکانات محلی فراوانی از قبیل مدرسه، بیمارستان، دانشگاه، مراکز خرید بزرگ و غیره در آن وجود دارد. همچنین دریاچه ای زیبا با همان نام کوچوک چکمجه نیز در آن قرار دارد که در آینده ای نزدیک بخشی از کانال جدید خواهد بود و فاصلۀ بسیار کمی تا سواحل دریای مرمره دارد.

کوچوک چکمجه دسترسی خوبی به مکان های تاریخی شهر و جاذبه های آن دارد که از طریق دو بزرگراه اصلی شهر که از کنار این منطقه عبور می کنند، انجام می شود. سیستم مترو نیز در این منطقه وجود دارد و می تواند شما را در زمان بسیار کوتاهی به سایر مناطق استانبول برساند. به عنوان مثال با استفاده از مترو می توانید ظرف 40 دقیقه به فرودگاه جدید و ظرف 25 دقیقه به میدان تقسیم برسید.

بازسازی های اخیر که در مناطق حومۀ شهر انجام شده سبب ساخته شدن مجموعه های مسکونی مدرنی در این منطقه شده است که برخی از آنان دارای ویوی بی نظیری از دریاچۀ کوچوک چکمجه و دریای مرمره دارند. همگی این ویژگی ها سبب شده است تا ترک ها این محل را برای زندگی کردن ترجیح دهند. علاوه بر این، کوچوک چکمجه محله ای آرام است که دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر قرار دارد. سرمایه گذاران خارجی نیز می توانند از درآمد کوتاه مدت و بلندمدت آن بهره ببرند.

موقعیت منطقه و جزئیات ملک خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

این آپارتمان های مدرن در کوچوک چکمجه کمتر از 2 کیلومتر تا شرق دریاچۀ کوچوک چکمجه، 12 کیلومتر تا شمال خط ساحلی مرمره و 36 کیلومتر تا جنوب فرودگاه جدید بین المللی فاصله دارد.

دسترسی به سایر نقاط شهر بسیار سریع است، زیرا این پروژه در کنار بزرگراه TEM قرار دارد و ظرف 1 دقیقه می توانید به آن برسید. همچنین 20 دقیقه تا شمال بزرگراه E-5 و خط متروباس، 10 دقیقه تا جنوب و ایستگاه قطار مرمره فاصله است و در سال 2021 یک ایستگاه مترو در فاصلۀ 5 دقیقه ای از پروژه افتتاح خواهد شد. شما می توانید ظرف 45 دقیقه به نقاط دیدنی مرکز شهر و ظرف 10 تا 12 دقیقه به مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس و بازار استانبول برسید.

دسترسی های این آپارتمان ها در کوچوک چکمجه

در این محل امکانات فراوانی وجود دارد، از قبیل فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، بانک، داروخانه مدرسه و کالج، پارک های سرسبز و تعداد زیادی کافه، بار و رستوران. با یک رانندگی کوتاه می توانید به استادیوم المپیک آتاتورک، چندین بیمارستان، دانشگاه و مراکز خرید متعدد برسید.

این مجموعۀ مدرن و کوچک دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و در زمینی به مساحت 8000 مترمربع توسط یکی از سازندگان مهم و مورد اعتماد شهر ساخته می شود. این سازنده به شما اطمینان می دهد که تمامی قوانین و مقررات دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی صوت و حرارت در خانه ها اجرا می شود و پروژه در سپتامبر 2023 به اتمام می رسد.

این مجموعه دو بلوک 13 و 15 طبقه دارد و در مجموع 150 آپارتمان بزرگ 1 تا3 خوابه را در خود جای داده اند. در اطراف این بلوک ها باغچه هایی بزرگ و بسیار زیبا قرار دارد که در آن حوضچه های دکوری و آب نما ساخته می شود. علاوه بر این 150 خانه، تعدادی واحد تجاری نیز وجود دارد که به غذاخوری و فروشگاه اختصاص داده می شود. تمامی این واحدها با استاندارد بالایی ساخته خواهند شد.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره
خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره

با خرید این املاک در کوچوک چکمجه این مجموعه پس از اتمام کار امکانات فراوانی خواهد داشت:

  • استخر سرپوشیدۀ گرم
  • مسیر پیاده روی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • حمام ترکی
  • زمین ورزشی
  • باشگاه
  • محوطۀ بازی
  • محل نشستن در باغچه ها
  • آسانسور در هر دو بلوک
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور

برای رفاه حال شما عزیزان این مجموعه توسط دوربین مداربسته و نیوروهای امنیتی محافظت می شود.

لیست قیمت خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول

املاک 1 خوابه 73 تا 78 مترمربع قیمت از 159140 تا 207742 دلار آمریکا

آپارتمان های 2 خوابه 131 تا 143 مترمربع قیمت از 309491 تا 400390 دلار آمریکا

خانه های 3 خوابه 166 تا 170 مترمربع قیمت از 369385 تا 479608 دلار آمریکا

نحوۀ پرداخت

خریداران نقدی آپارتمان ها در کوچوک چکمجه از 10 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 50 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در در 18 قسط ماهانه بدون سود پرداخت نمایید.

خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره
خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول با وام 18 ماهه بدون بهره

طراحی آپارتمان ها در کوچوک چکمجه

ورودی بلوک ها از لابی انجام می شود و با استفاده از راه پله و آسانسور می توانید به تمام طبقات بروید. هر واحد درب ورودی فولادی دارد و با آیفون تصویری به لابی متصل می شود.

آپارتمان ها دارای آشپزخانه های اپن یا بسته خواهند بود. این آشپزخانه ها مجهز بوده و کابینت ها و سطوح کاری مدرن و باکیفیت در آن نصب می شود. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آشپزخانه ها تعبیه می شود.

پنجره ها و درب های قدی پاسیو نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می دهند و درب های پاسیو به بالکن هایی بزرگ با ویوهای مختلفی از باغچۀ مجتمع و شهر و نورهای چشمک زن آن، باز می شود.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن نصب شده است. کف بقیۀ طبقات نیز با سرامیک و لمینیت پوشیده می شود.

سیستم سرمایش و گرمایش این املاک در کوچوک چکمجه

هر خانه سیستم گرمایش مرکزی خواهد داشت و زیرساخت تهویۀ هوا در تمامی اتاق ها نصب می شود.

در کل این آپارتمان های لوکس و بزرگ در استانبول برای تفریحات، سفرهای کاری، زندگی دائمی یا سرمایه گذاری ایده آل هستند، زیرا دسترسی خوبی به شهر دارد، امکانات منطقه فراوان است، امکانات خود مجموعه فراوان است و آپارتمان ها ویوی طبیعت دارند.

برای خرید ملک در کوچوک چکمجه استانبول و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را یاری می کنند.

کوچوک چکمجه

کوچوک چکمجه یکی از مناطق استانبول است که در قسمت اروپایی شهر واقع شده و جمعیت آن حدوداً 785 هزار نفر است.

منطقۀ کوچوک چکمجه در کجای استانبول قرار دارد؟

این منطقه در قسمت اروپایی استانبول و در جنوب شهر واقع شده است. در اطراف آن منطقۀ باستانی و خاص باشاک شهیر و منطقۀ معروف باغچیلار، باهچه لی اولر و باکرکوی قرار دارد. کوچوک چکمجه با دریاچه ای بزرگ که به دریای مرمره می ریزد، از آوچیلار جدا می شود. این منطقه یکی از مناطق مهم استانبول است که ساخت و ساز و سرمایه گذاری در آن درحال رونق گرفتن است.

مزایای زندگی در منطقۀ کوچوک چکمجه

با زندگی در کوچوک چکمجه شما می توانید از سلامت و ثبات در آن لذت ببرید. این منطقه دارای چندین مرکز خرید است، همچون مرکز خرید آرمونی پارک و آرنا پارک و چندین مرکز دیگر که در صفاکوی و محله های دیگر قرار دارد. این مراکز اهمیت زیادی برای ساکنین دارد، زیرا نیازهای آن ها را برآورده می کند. چندین مرکز فرهنگی و دانشگاه نیز در این منطقه وجود دارد. طبیعت کوچوک چکمجه بسیار زیباست و در سواحل اروپایی دریای مرمره قرار دارد. ویوی بی نظیری از دریاچۀ کوچوک چکمجه در محل، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

جغرافیای کوچوک چکمجه

کوچوک چکمجه در دشتی وسیع با پستی و بلندی کم قرار گرفته است و ارتفاعات داخلی آن در کنار دریا و دریاچه افزایش می یابد. ارتفاع لبۀ شمالی این منطقه به 200 متر می رسد. دره ها به علت وجود طبیعت مورفولوژیکی دریاچه در این ناحیه، ظاهری متفاوت دارند. این دریاچۀ طبیعی (در کنار دریا) بسیار عالی است و یکی از دریاچه های نادر در جهان و جزو شگفتی های طبیعت به حساب می آید. نهرها و سیستم آبی در این منطقه نرخ جریان غیرمعمول دارند و به دلیل سرعت ساخت و ساز و صنعتی شدن، بسیاری از آن ها در مناطق مسکونی باقی مانده اند. این نهرها تبدیل به رودی شده اند که پسماندهای شهری و صنعتی را تخلیه کرده و به دریا می ریزد.

دریاچه ها

دریاچۀ کوچوک چکمجه

شاید مهم ترین دریاچۀ این منطقه، دریاچۀ کوچوک چکمجه باشد که در 15 کیلومتری غرب استانبول واقع شده و ناحیه ای به وسعت 14 کیلومتر را پوشش می دهد و در نتیجۀ ذوب شدن یخ در دورۀ جغرافیایی قبلی پدید آمده است. پس از آن که سطح دریا بالا آمد، تنگۀ قلعه جنان جدا شد و گودال مرمره پر شد. دهانه های درۀ قدیم در نتیجۀ این ورود دریا، به زیر آب رفت و «ریا» در نهایت پدید آمد. با گذشت زمان این حلقه در کنار دریا تبدیل به دریاچه شد.

جزئیات بیشتر دریاچۀ کوچوک چکمجه

با این که دهانۀ دریاچه توسط حلقۀ ساحلی بسته شد، هنوز هم ارتباط دریاچه با دریا از گلوگاهی در عمق 1.5متری برقرار است. به همین دلیل آب آن نیمه شور است. هرچند به دلیل افزایش ساخت و ساز و جمع شدن رودخانه هایی که به دریاچه می ریختند، این ارتباط کمتر برقرار می شود. دریاچۀ کوچوک چکمجه با سنگ آهک، سنگ مارنی و سنگ آهک میوسن احاطه شده و توسط رود نقاش در شرق و رود آشکنوز در غرب و رود سازیلیدر در بینابین آن ها، تغذیه می شود. در گذشته ماهی های فراوانی در دریاچه وجود داشت، اما آلودگی های خانگی و صنعتی پس از دهۀ 1970 اثر منفی بر زندگی آن ها داشت. این آلودگی همچنین پروژۀ استفاده از دریاچه و انتقال آب آن به سد بیوک چکمجه را منتفی کرد. این خط انتقال که در سال 1992 و ظرف مدت یک سال تکمیل شده بود، مورد استفاده قرار نگرفت. با اینکه پسماندهای صنعتی کاهش زیادی داشته است، اما کار جمع آوری آلودگی از دریاچۀ کوچوک چکمجه ناتمام مانده و پسماندهای خانگی هنوز هم به آن می ریزد. این دریاچه هنوز هم دارای مواد اضافی هست (نبود اکسیژن کیفیت آب را کم کرده و رنگ آن به دلیل افزایش بیش از حد فسفات و مواد نیتروژنی در آب به سبز متمایل است).

رودخانۀ سازلدر

رودخانۀ سازلدر مهم ترین رودخانه در استانبول است. این رودخانه به دریاچۀ کوچوک چکمجه می ریزد و در جهت جنوب شرقی جریان داشته و سفره های زیرزمینی کوچک را در جنوب دهکدۀ دورسان جمع آوری می کند و پس از پیشروی به سمت دریاچه و پخش شدن روی زمین، آن را درون دریاچه می ریزد. مساحت سازلدر 84 کیلومتر مربع است و متشکل از آب باران است. میانگین نرخ جریان آن در ایستگاه بوسنا 0.928 مترمکعب بر ثانیه است. میانگین حجم سالانۀ آب آن نزدیک به 35 میلیون مترمکعب است. به دلیل این که سازلیدر به سد تبدیل شد و دهکدۀ باستانی ساملر نیز زیر آب رفت تا بتواند آب آن را نگه دارد، دریاچۀ کوچوک چکمجه دیگر نمی تواند از آب آن استفاده کند.

زندگی اجتماعی در کوچوک چکمجه

اخیراً ساخت و ساز در بخش مهمی از منطقه و بر طبق منطقه بندی و شرایط فنی آن در حال انجام است. در این محل که ساخت و ساز به صورت انفرادی انجام می شود، از دهۀ ۱۹۹۰ و اجرای طرح “مسکن جمعی”، بزرگراه TEM که از این منطقه عبور می کند، نقش مهمی در حمل و نقل بین ایکتلی و استانبول داشته است. این محل همچنین از نظر کوتاه بودن زمان رفت و آمد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از سوی دیگر سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، باعث توسعۀ صنعت در این منطقه شده است. منطقه کوچوک چکمجه در اصل یک ناحیه صنعتی است. بیش از ۲۰۰ کارخانۀ بزرگ و سایت های صنعتی تجاری و نزدیک به ۱۰۰۰۰ شرکت و کارگاه صنعتی در این منطقه وجود دارد که توسط شهرداری به ثبت رسیده اند. بنابراین می توانیم این طور بگوییم که بخش زیادی از جمعیت این ناحیه را کارگران و خانواده هایشان تشکیل می دهند. با سرمایه گذاری هایی مانند سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی در ایکیتلی با ۴۹ شرکت و ۳۳۰۰۰ کارگاه، این منطقه روز به روز در حال گسترش است. علاوه بر این، ۴ مرکز فرهنگی در کوچوک چکمجه وجود دارد: مرکز فرهنگ و هنر (CKS)، مرکز فرهنگی و هنری  هالکالی (HKSM)، مرکز فرهنگی و هنری سیواکوی (SKSM) و مرکز نمایش های هنری یحیا کمال بیاتلی (YKB).

مکان های توریستی در منطقه کوچوک چکمجه 

در این منطقه چندین جاذبه وجود دارد که افراد را در فصول مختلف به سوی خود می کشاند. مکان های مختلفی نیز متناسب با گروه های سنی متفاوت وجود دارد، افرادی که به ماجراجویی و کشف تاریخ علاقه دارند، به غار یاریم بورگاز و افرادی ‌که به تفریحات علاقه دارند، همراه با خانواده و بچه ها به پارک تفریحی کاوکالی می روند. مرکز فرهنگی صفاکوی نیز در این منطقه قرار دارد. موزۀ ماشین های قدیمی مهمت آرسای نیز یکی از زیباترین مکان های استانبول است که جذابیت زیادی برای علاقه مندان به ماشین های قدیمی دارد. قصر فلوریا آتاتورک نیز در این محل است و به موزه ای تبدیل شده که هر روزه بازدیدکنندگان را به سمت خود فرا می خواند.

دریاچۀ کوچوک چکمجه 

کوچوک چکمجه یکی از زیباترین دریاچه های استانبول است که چندین باشگاه قایق رانی در آن قرار دارند و در پانزده کیلومتری مرکز شهر استانبول واقع شده است. این محل یکی از بهترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب است، اما پس از آن که آب تمیز دریاچه آلوده به مواد پسماند صنعتی شد، دولت شروع به پاکسازی آن کرده است.

ساحل کوچوک چکمجه

این ساحل در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و ورود به آن برای عموم آزاد است. هرکسی می تواند وارد آن شده و در آنجا کمپ بزند. بین دریای مرمره و دریاچۀ کوچوک چکمجه ساحلی پر از شن و سنگریزه وجود دارد. آب با سرعت زیاد در آن جریان دارد و هزاران نفر به تماشای طبیعت این ساحل، پرندگان زیبا و غروب آن می نشینند و برخی نیز از ورزش های آبی آن لذت می برند.

حمل و نقل در کوچوک چکمجه 

متروباس مهم ترین وسیلۀ حمل و نقل عمومی در کوچوک چکمجه است. علاوه بر خدمات داخل منطقه، این متروباس ها حمل و نقل بین مناطق شهر را نیز پوشش می دهند. شهرداری بیش از چهارصد متروباس را  در اختیار دارد که در مسیرهای از پیش تعیین شده حرکت می کنند و باعث سهولت حمل و نقل افراد و کاهش ازدحام می شوند. خط متروی قبضه-هالکالی نیز یکی از خطوط مهم در استانبول است که بین مسیرهای کوچوک چکمجه و قبضه حرکت می کند و مسیر سه ساعتۀ آن را به یک ساعت و چهل دقیقه کاهش داده است. وسایل حمل و نقل عمومی دیگری نیز وجود دارند که در سرتاسر استانبول مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای سرمایه گذاری و خرید ملک در منطقه کوچوک چکمجه 

سرمایه گذاری و خرید ملک در کوچوک چکمجه یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در شهر دو قاره ای است. زیرا این منطقه شاهد رشد صنعتی و شهری، رنسانس فرهنگی و افزایش امکانات زندگی بوده است. سرمایه گذاری در کوچوک چکمجه یک انتخاب استراتژیک است. این ناحیه در استانبول اروپایی قرار داشته و مهم ترین ستون های شهر در وسط آن قرار گرفته اند.

مزایای خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه 

کوچوک چکمجه یکی از مهم ترین مناطق استانبول است که خریداران آپارتمان در ترکیه را به سوی خود می کشاند، زیرا بسیاری از این آپارتمان ها چشم انداز دریاچه را دارند و سبکی از زندگی را برای شما فراهم می آورد ‌که ترکیبی از طبیعت و صنعت است و امکانات و خدماتی مدرن در آن وجود دارد. خصوصیات این آپارتمان ها برای خریداران مطلوب است و کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در استانبول هستند، می دانند که این ناحیه یکی از بهترین املاک را در ترکیه دارد. خصوصیت اصلی این خانه ها مدرن بودن آنها و انطباقشان با استانداردهای بین المللی است. این محل همچنین دارای مجتمع هایی است که خدماتی لوکس ارائه می دهند.

تماس از طریق اینستاگرام ترک گشت

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در مارس 8, 2022 در 11:10 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 2,000,000لیر
  • متراژ ملک: 75 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 3
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht