آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

پیش فروش آپارتمان های دارای ویوی دریاچه در استانبول. خانه هایی لوکس نزدیک به کانال جدید در باغچه شهیر، دارای دسترسی خوب به شهر و وام 18 ماهه بدون سود. شروع قیمت از 214 هزار دلار مناسب سرمایه گذاری در املاک استانبول.

مشاهده همه آپارتمان های فروشی در باهچه شهیر استانبول

کلیات پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

  • نوع: آپارتمان
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 19538 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ملک در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

چرا این ملک را در باهچه شهیر بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان های لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در قلب استانبول جدید و در ناحیۀ سرسبز باغچه شهیر به معنی شهر باغچه ها در استانبول اروپایی قرار دارد.

باغچه شهیر در سال های اخیر تغییرات بسیاری داشته و جزو مناطقی است که بهترین طراحی را داشته اند. در این منطقه مجموعه های مسکونی فراوانی نزدیک به پارک حیات ساخته شده اند. این پارک، یک پارک مرکزی بزرگ در قلب استانبول جدید است که فعالیت های بسیاری از قبیل فعالیت های اجتماعی، ورزشی و تفریحی، از پیک نیک تابستانه گرفته تا قایق رانی بر روی دریاچۀ پارک در آن انجام می شود. همچنین فضای آن بسیار سرسبز است و مردم برای تفریح و دور شدن از شلوغی و هیاهوی شهر و استفاده از هوای تازه به آنجا می روند.

این ناحیه پس از بازسازی به یکی از مکان های دلپذیر برای ساکنان استانبول، خانواده ها و کارمندان تبدیل شده است. این ناحیه همچنین دسترسی خوبی به فرودگاه بین المللی جدید دارد و جادۀ خوب آن به مرکز شهر می رسد. این منطقه برای توریست ها و تاجرانی که دائماً در حال رفت و آمد به این شهر هستند، بسیار محبوب است. این موضوع بدان معناست که سرمایه گذاری در املاک این ناحیه در بین سرمایه گذاران خارجی که به دنبال درآمد حاصل از اجاره هستند، طرفداران خودش را پیدا کرده است. برخی تنها یک ملک می خرند و برخی دیگر نیز برای افزایش درآمد خود اقدام به خرید چندین ملک می کنند.

خرید ملک در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

موقعیت مجموعه و جزئیات پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

این پروژۀ جدید از آپارتمان های دارای ویوی دریاچه حدوداً 1.5 کیلومتر تا پارک حیات و 3 کیلومتر تا شمال غربی دریاچۀ کوچوک چکمجه فاصله دارد. این دریاچه در آینده به دهانۀ کانال جدید تبدیل خواهد شد که به سمت شمال رفته و به دریای سیاه می ریزد.

این مجموعه در کنار بزرگراه TEM قرار دارد و فضای سبز و طبیعی بسیار بزرگی بین این پروژه و دریاچه قرار دارد. بزرگراه TEM همانند بزرگراه E-5 دسترسی بسیار خوبی به سایر مناطق شهر دارد. بزرگراه E-5 در جنوب 10 دقیقه تا مجموعه فاصله دارد که با ماشین می توان به آن رسید. برای افرادی که ماشین ندارند نیز امکانات حمل و نقل خوبی وجود دارد، زیرا این پروژه فاصلۀ کوتاهی تا ایستگاه های اتوبوس دارد و یک ایستگاه متروی جدید نیز در حال ساخت است. فرودگاه جدید ظرف 35 دقیقه، جاذبه های مرکز شهر ظرف 45 دقیقه و مرکز تجاری در جادۀ باسین اکسپرس ظرف 20 دقیقه در دسترس است.

با خرید ملک در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر با یک رانندگی 15 دقیقه ای می توان به برخی از مراکز خرید بزرگ شهر، بیمارستان هی دولتی و خصوصی، استادیوم المپیک آتاتورک و مرکز نمایشگاهی تویاپ رسید. برای ساکنین محلی تعداد زیادی فروشگاه، سوپرمارکت، بانک، مدرسه، داروخانه، مرکز بهداشت خانواده و امکانات غذاخوری و اجتماعی دیگر نیز وجود دارد که با پای پیاده در دسترس است.

خرید ملک در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

درباره سازنده پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

این پروژۀ در حال احداث توسط یکی از سازندگان مهم و مورد اعتماد ترکیه انجام می شود. وی متعهد می شود که ساخت و ساز مطابق با قوانین ساختمان دولت ترکیه در مورد ایمنی و عایق بندی انجام شود. پروژه در زمینی به مساحت 18538 مترمربع در حال انجام است و دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد. این مجموعه شامل 4 بلوک 12 تا 25 طبقه است که در کل 462 خانۀ مدرن 1 تا 4 خوابه را در خود جای داده است و اکثر آن ها ویوی زیبایی از طبیعت، شهر و دریاچه دارند. در زیر این مجموعۀ مسکونی نیز یک مرکز خرید کوچک شامل 52 واحد تجاری وجود دارد که به شما امکان انجام خرید و غذاخوری در محل را می دهد. ساخت و ساز در این مجموعه با استاندارد بالایی انجام شده و خانه ها در دسامبر 2024 آمادۀ تحویل خواهند بود.

قسمت زیادی از زمین های این مجموعه، به مساحت 14000 مترمربع، به باغچه های سرسبز همگانی اختصاص داده شده است. با خرید خانه در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر امکانات مجموعه از این قبیل است:

  • استخر سرپوشیدۀ گرم
  • پارکینگ روباز مخصوص خریداران و مهمانان
  • گاراژ پارکینگ امن مخصوص ساکنین
  • محل بازی کودکان
  • چندین آلایق
  • زمین بسکتبال
  • مسیر پیاده روی و دوی کند
  • یک باشگاه مجهز
  • آسانسور در تمامی بلوک ها
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور

به منظور رفاه حال و امنیت شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان، مجتمع به صورت 24 ساعته با دوربین های مداربسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

قیمت خرید پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

آپارتمان های 1 خوابه 70 تا 74 مترمربع قیمت از 214000 تا 270000 دلار آمریکا

خانه های 2 خوابه 110 تا 139 مترمربع قیمت از 309000 تا 558000 دلار آمریکا

آپارتمان های 3 خوابه 155 تا 194 مترمربع قیمت از 439750 تا 762200 دلار آمریکا

واحدهای 4 خوابه 201 تا 219 مترمربع قیمت از 610000 تا 853000 دلار آمریکا

نحوۀ پرداخت در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

خریداران نقدی از 10 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 50 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 18 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی آپارتمان ها در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر

هر بلوک دارای لابی امن ورودی است که به راه پله ها و آسانسورها راه دارد و به طبقات مختلف می رود. درب ورودی خانه ها از جنس درب های امنیتی فولادی دوقفله است و با آیفون تصویری به درب لابی وصل می شود.

واحدها به صورت اپن و بسته طراحی شده اند. آشپزخانه ها کاملاً مجهز و مدرن بوده و کابینت و سطوح کاری باکیفیت و فراوان در آن ها نصب می شود. همچنین لوازم توکار فر، اجاق گاز و هود نیز در آن ها تعبیه می شود.

سیستم گرمایش مرکزی در تمام واحدها نصب می شود. همچنین آپارتمان ها نورپردازی مدرن خواهند داشت و کف واحدها با سرامیک و لمینیت پوشیده می شود. حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری می شوند. نشیمن ها تهویۀ هوای اینورتر خواهند داشت و زیرساخت نصب تهویۀ هوا در اتاق خواب ها وجود خواهد داشت.

با خرید آپارتمان در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر پنجره ها و درب های دوجدارۀ پاسیو نور فراوانی را در طول روز به اتاق ها وارد می کنند. درب های پاسیو به بالکن های بزرگ شیشه ای و یا تراس های شخصی باغچه دار باز می شود که ویوی زیبایی از باغچه ها، فضای سبز محل، نورهای شهر در شب و دریاچه دارند.

کلام پایانی

در کل، این املاک مدرن در استانبول تمام نیازهای احتمالی شما را برآورده می کنند، برای تفریح، سفرهای کاری و زندگی دائمی مناسب بوده و یا فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شوند، زیرا درآمد اجارۀ بالایی دارند، دسترسی خوبی به شهر و بزرگراه دارند، امکانات محلی ان فراوان است، امکانات خود مجموعه عالی است و از ویوی شگفت انگیزی نیز برخوردار است.

برای خرید ملک در پروژه مدرن یاکا باهچه شهیر و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات احتمالی شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما مشاوره می دهند، میزان درست اجاره بها را به شما می گویند و در تمام مراحل خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را راهنمایی می کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باهچه شهیر

جزئیات

به روز شده در می 19, 2022 در 9:37 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 3,300,000لیر
  • متراژ ملک: 75 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-4
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht