آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی های اصلی

اتاق ورزشی برای تمرین روزانه
اتاق سینما برای تماشای فیلم
کافه و رستوران که غذا سرو می کند
فروشگاه ها و فروشگاه های تجاری در محل
باغ های حیاط داخلی برای استراحت

شرح ملک

در قلب استانبول در فاصله پیاده روی تا میدان تکسیم و خیابان استقلال ، این پروژه کاملاً جدید آپارتمانهای با کیفیت بالا را برای فروش با قیمت های عالی ارائه می دهد و اکنون به اتمام رسیده است – خریداران می توانند بلافاصله به آنجا نقل مکان کنند.

در مسافت پیاده روی تا چندین بنای تاریخی در تکسیم و مرکز شهر ، این یک فرصت بی نظیر برای خرید خانه ای در مرکز شهر است. این ویژگی ها برای زندگی در طول سال در یک خانواده مناسب است و برای دیدن آنها بسیار توصیه می شود – واحدهای اینجا سریع فروخته می شوند.

درباره پروژه و خانه ها

این پروژه با رعایت استانداردهای عالی ساخته شده و اکنون به اتمام رسیده است و خریداران می توانند بلافاصله پس از خرید به محل نقل مکان کنند. آپارتمان ها در اندازه های مختلف تا چهار اتاق خواب با نقشه های مختلف برای انتخاب در دسترس هستند. باغ های مخفی فضایی برای استراحت در بیرون فراهم می کنند ، در حالی که امکانات اجتماعی برای استفاده روزانه در دسترس است.

از نظر خارجی ، این پروژه احساس سنتی متناسب با معماری عثمانی دارد که در اطراف منطقه تکسیم پیدا خواهید کرد. در داخل خانه ها به گونه ای ساخته شده اند که احساس مدرنیته و سنتی را برای یک محیط راحت در زندگی تلفیق می کنند. واحدها وارد اتاق نشیمن وسیع با آشپزخانه های وسیع می شوند. بالکن ها و تراس ها مناظر زیبایی دارند که به سمت مرکز شهر ویو دارند.

امکانات و ویژگی های آن شامل

  • باغ های حیاط داخلی برای استراحت
  • مغازه ها و فروشگاه های تجاری در محل
  • کافه و رستوران که غذا سرو می کنند
  • تراس هایی با چشم انداز تماشایی شهر
  • اتاق سینما برای تماشای فیلم
  • اتاق ورزشی برای تمرین روزانه
  • اتاق ملاقات برای نیازهای تجاری
  • دفاتر و استودیوهای خلاق
  • فضاهای پارکینگ برای همه وسایل نقلیه
  • دوربین 24 ساعته امنیتی و امنیتی
  • و خیلی امکانات بیشتر در داخل و خارج

قیمت و در دسترس بودن ملک

قیمت خانه های 1 + 1 خوابه در ابعاد 52 متر مربع و از 295،000 دلار برای فروش

قیمت خانه های 2 + 1 خوابه در ابعاد 113 متر مربع و برای فروش از طریق تماس با ما

قیمت خانه های 4 + 1 خوابه در ابعاد 223 متر مربع و از 1،100،000 USD برای فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید در این پروژه ، لطفاً با ما تماس بگیرید تا با تیم ما در استانبول صحبت کنید و خوشحال میشویم که به هر سوالی درباره زندگی در مرکز شهر و تکسیم استانبول پاسخ بدهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید خانه لوکس در حوالی میدان تکسیم استانبول با ما تماس بگیرید

تیم ترک گشت بهترین سایت خرید ملک در میدان تکسیم استانبول می باشد تیم پشتیبانی ما آماده ارائه مشاوره برای خرید خانه در میدان تکسیم استانبول و همچنین ما ارائه دهنده بهترین قیمت برای خرید خانه در میدان تکسیم استانبول است در صورت نیاز برای خرید خانه های دست دوم در میدان تکسیم با ما در ارتباط باشید.تیم ترک گشت با تکیه بر کارشناسان خبره و تیم وکلای مجرب آماده ارائه سرویس های اخذ شهروندی ترکیه با بهترین شرایط برای شما و خانواده محترمتان میباشد. همچنین ما دارای مجموعه گسترده ای است از ویلاها در سراسر استانبول و میدان تکسیم و همچنین خانه های ویلایی مستقل هستیم در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر حتما امروز با ما تماس بگیرید. بهترین قیمت ملک در استانبول را از ما بخواهید.

منطقه تکسیم در استانبول : زندگی و سرمایه گذاری

راهنمای جامع درباره منطقه تکسیم در استانبول ، مزایا و ماهیت زندگی ، مالکیت ، سرمایه گذاری و خرید آپارتمان ، درباره خرید در تکسیم و زیرساخت های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اطلاعات درباره منطقه تکسیم در استانبول

تکسیم یکی از مشهورترین مناطق استانبول است و برای همه ارزش زیادی دارد ، زیرا در گذشته منطقه ای برای تقسیم آب در محله ها و مناطق استانبول بوده است و به همین دلیل این منطقه را به دلیل توزیع و تقسیم آب بین مناطق شهر(تکسیم) نامیدند.همچنین ، تکسیم ، که در قلب استانبول واقع شده ، دارای مکان های تاریخی در استانبول است ، با جلوه های مدرن که علاوه بر بازارهای تجاری ، فضای زیبایی را به بناها می بخشد ، که باعث ایجاد جنبش در میدان تکسیم و خیابان استقلال می شود.

زیرساخت های تکسیم ، استانبول

حمل و نقل در تکسیم ، استانبول

یکی از مناطق حیاتی استانبول ، دارای زیرساخت های پیشرفته ای است. دارای انواع حمل و نقل ، از جمله مترو ، اتوبوس و تاکسی دسترسی به تمامی مناطق استانبول را آسان می کند.

دانشگاه ها و مدارس در تکسیم

از آنجا که تکسیم در مهمترین منطقه بخش اروپایی استانبول واقع شده ، به راحتی به تمام مدارس و دانشگاه های این شهر دسترسی دارد و شامل مدارس و دانشگاه های بسیاری از جمله دانشگاه هنرهای زیبا میمار سینان ، دبیرستان معروف گالاتاسرای ، دبیرستان فرانسوی ها و دبیرستان سنت جورج اتریش می باشد.

بیمارستان ها و مراکز بهداشتی در تکسیم

تکسیم شامل بسیاری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی است که به طور شبانه روزی نیازهای ساکنان یا بازدیدکنندگان را برآورده می کند ، از جمله بیمارستان دولتی در منطقه ، علاوه بر بخش اورژانس ، انواع مختلفی از کلینیک ها ، بیمارستان نظامی و همچنین بیمارستان آجی بادام نیز در آن واقع شده است.

مراکز خرید در تکسیم ، استانبول

تکسیم شامل مغازه ها و فروشگاه های مختلف با انواع مختلفی از کالاها و نیازهای ساکنان است. خیابان استقلال در این منطقه به دلیل مغازه هایی که برای خرید اقلام اساسی و تفریحی برای مردم و گردشگران در نظر گرفته شده ، کاملاً شناخته شده است. بازارهای منطقه تکسیم به دلیل تأمین نیازهای مختلف گردشگران با قیمت های رقابتی شهرت دارند.

تکسیم استانبول

زیباترین مکان های تکسیم در استانبول کدامند؟

خیابان استقلال در تکسیم

خیابان استقلال از میدان تکسیم تا منطقه کاراکوی ، یکی از معروف ترین خیابان های استانبول با قدیمی ترین خانه ها و ساختمان ها ، کوچه های باریک و قدیمی در حومه آن است. این خیابان علاوه بر دبیرستان گالاتا ، که به خاطر ساخت برجسته آن مشهور است ، شامل مکانهای مذهبی ، مانند کلیسای فرو رفته و حسین آقا و مکانهای مدرن گردشگری مانند موزه معروف موم ، مادام توسو است. همچنین ، مراکز دیپلماتیک بین المللی و کنسولگری های چندین کشور مانند کنسولگری روسیه و همچنین مراکز خدمات و هتل های میزبان کنفرانس های بزرگ بین المللی در آن مستقر هستند.

با معروف ترین مناطق استانبول و ویژگی های آن آشنا شوید

میدان تکسیم

میدان تکسیم محبوب ترین در ترکیه است و برای بسیاری از جهانگردان جهان مقصد گردشگری است ، زیرا در مرکز شهر واقع شده است ، شامل بسیاری از مکان های تاریخی ، توریستی و باستان شناسی ، همچنین هتل ها و رستوران ها است و همچنین محل اجتماعات عمومی ؛ به منظور جشن گرفتن رویدادها ، بازاری را شامل می شود که شاهد فعالیت ها ، نمایشگاه های هنری ، فعالیت های کودکان ، نمایشگاه های کتاب است. این میدان همچنین دارای بنای یادبود جمهوری ترکیه و روز آزادی و پیروزی است.

مزایای زندگی در تکسیم استانبول

املاک و مستغلات در منطقه تقسیم به عنوان یک اقامتگاه حیاتی توصیف می شود ، زیرا این منطقه شامل فعالیت های عمده زندگی و تفریحی مختلف است و همچنین شامل لوکس ترین هتل ها ، مجلل ترین رستوران ها و معروف ترین بازارها است و زیرساخت های موجود در آن متناسب با شهرت این مکان توسعه یافته اند و ساکنان منطقه می توانند به دلیل تراکم خدمات مرتبط با حمل و نقل مختلف در استانبول راحت نقل مکان کنند و این منطقه شامل مدرنیته و همچنین مکان های تاریخی در تکسیم است.

مزایای خرید آپارتمان در تکسیم

منطقه اروپایی تاکسیم با زیرساختهای کاملاً پیشرفته خود نوسازی مداوم زیرساخت ها و جاده ها و حمل و نقل به طور کلی مشخص می شود. این منطقه دارای مترویی است که روزانه به هزاران نفر ، مدارس و دانشگاه ها ، معتبرترین هتل ها ، بزرگترین مراکز خدمات ارائه می دهد.

محل های خرید در این منطقه به گونه ای تقسیم شده اند که بازده سود سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را تضمین می کنند.

بهترین پروژه های شرکت امتلاک در تکسیم ، استانبول

زیبایی و اهمیت را شرکت امتلاک می یابید ، زیرا مجلل ترین پروژه های املاک و مستغلات در تکسیم حیاتی ترین منطقه در استانبول را در اختیار دارد. پروژه تکسیم ۳۶۰ برای سرمایه گذاری  و اخذ تابعیت ترکیه مناسب است ، پروژه پاناروما تکسیم  در منطقه بی اوغلو با حفظ آثار تاریخی بر روی بناهای تاریخی در اولین مشارکت بین بخشهای دولتی و خصوصی ساخته شده است.

  • پروژه ما بخشی از نه بلوک ساختمانی تاریخی است که به بهترین روش مدرن ترمیم و بازسازی شده اند ، از جمله ۹۱۸ واحد مسکونی و یک خیابان خرید که زندگی مدرن و اجتماعی را در بر می گیرد.
  • این پروژه معماری مدرن و فضای تاریخی باستان را به شکلی قابل توجه درهم آمیخته است.
  • این پروژه شامل چندین واحد مسکونی ، دفاتر و مغازه ها است که به تحول تمدن منطقه در نزدیکی محله های مجلل نیشانتاشی و خیابان استقلال کمک می کند.
  • منطقه متمایز این پروژه به آن مزیت دیگری نیز می بخشد از سرزندگی ، فعالیت و پیچیدگی ، که علاوه بر موقعیت نزدیک به مهمترین بناهای تاریخی شهر ، سفارتخانه های خارجی ، ثروتمندان و گردشگران را نیز به این بخش می کشاند.
  • منطقه متمایز پروژه به آن یک مزیت اضافی دیگر از سرزندگی می بخشد ، علاوه بر موقعیت نزدیک آن به مهمترین بناهای تاریخی شهر ، سفارتخانه های خارجی ، ثروتمندان و گردشگران را به آن جذب می کند.

4.1/5 - (10 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 2, 2021 در 12:48 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,478,000لیر
  • متراژ ملک: 52 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht