آسان انتخاب کنید

خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

  • شروع قیمت ها از 3,157,000لیر
کوچوک چکمجه

توضیحات

خلاصه خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

خرید آپارتمان های لوکس با موقعیتی عالی در استانبول. ضمانت دولتی و شرایط پرداخت 10 ساله بدون سود. سرمایه گذاری در استانبول، نزدیک کانال جدید.

چرا این ملک را بخرم؟

  • نوع: آپارتمان
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 1000000 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

توضیحات خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

تیم ترک گشت مفتخر است که آپارتمان هایی لوکس و بزرگ را در استانبول پیش فروش کند. این آپارتمان ها در قسمت اروپایی شهر، در کوچوک چکمجه و نزدیک به مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس و کانال جدید قرار دارند.

در طول چند سال اخیر، کوچوک چکمجه با ساخت چندین مجموعۀ مسکونی مدرن با امکاناتی برای خانواده ها، از یک محلۀ فرسوده در حومۀ شهر استانبول به منطقه ای مسکونی، معروف و احیا شده تبدیل شده است.

ناحیۀ کوچوک چکمجه امکانات بسیاری دارد: مراکز خرید بزرگ، مدرسه برای تمام سنین، بیمارستان و غیره. این محل همچنین جاده ها و حمل و نقل عمومی عالی دارد که دسترسی خوبی به مرکز شهر و سایر مناطق شهر ازجمله فرودگاه جدید استانبول در شمال دارد و ظرف 30 تا 35 دقیقه می توان به آنجا رسید.

در این منطقه جدیدترین مرکز تجاری استانبول نیز قرار دارد که در جادۀ باسین اکسپرس قرار دارد و نام آن مسلک 2 است. این مرکز تجاری بسیاری از کسب و کارها، نیروهای کار و خانواده هایشان را به سمت خود جذب کرده است و به همین دلیل، در این منطقه تاجران و توریست های فراوانی هر روزه رفت و آمد دارند. به همین علت کوچوک چکمجه به نقطه ای اصلی برای سرمایه گذاری در املاک تبدیل شده است. املاک این محل اجارۀ بهای بالایی دارند و پس از ساخت کانال جدید استانبول شبیه به مناطقی مانند محله های کنار بسفروس خواهد شد.

موقعیت منطقه و جزئیات ملک

خرید ملک در کوچوک چکمجه دارای ضمانت دولت را دارد و دارای موقعیتی مرکزی است. همچنین این مجموعه موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری در استانبول به شمار می رود. موقعیت پروژه 15 دقیقه تا شمال دریای مرمره فاصله دارد و در محلۀ خوب هالکالی واقع شده است.

این مجموعه تا غرب کانال جدید و غرب جادۀ باسین اکسپرس و مرکز تجاری تنها 5 دقیقه فاصله دارد. موقعیت آن در مرکز واقع شده و امکانات فراوانی دارد که بسیار به آن نزدیک هستند: فروشگاه ها و سوپرمارکت های فراوان، بانک و خودپرداز، مدرسه برای تمام سنین، داروخانه، مراکز پزشکی، کافه، بار و رستوران و یک پارک بزرگ و سرسبز. همچنین با یک رانندگی کوتاه می توانید به بیمارستان، دانشگاه و چندین مرکز خرید برسید که برخی از آنها تنها 2 تا 3 دقیقه با شما فاصله دارند.

از طریق جادۀ اکسپرس می توانید ظرف تنها 10 دقیقه به خط متروباس، بزرگراه E-5 یا TEM برسید. در سال 2023 نیز یک ایستگاه متروی جدید در نزدیکی این محل افتتاح می شود که می توانید با استفاده از آن ظرف 5 دقیقه به ایستگاه قطار مرمره بروید. دسترسی ها در این منطقه بسیار خوب است، فرقی نمی کند که قصد رفتن به کجای شهر را دارید و این منطقه در قسمت اروپایی است یا آسیایی!

اطلاعات بیشتر درباره خرید این ملک در کوچوک چکمجه

این پروژه توسط سازنده ای ساخته می شود که مستقیماً با دولت کار می کند. این ساخت و ساز سه مرحله ای است و دو مرحله از آن هم اکنون تکمیل شده است. قسمت آخر نیز در حال ساخت است و در آخر دسامبر 2023 به اتمام می رسد. این مجموعه کاملاً بر طبق قوانین و مقررات دولت برای امنیت و عایق بندی ساخته شده و خانه ها از استاندارد بالایی برخوردار خواهند بود.

مجموعه در زمینی بسیار بزرگ به مساحت 1000000 مترمربع ساخته می شود. مرحلۀ نهایی پروژه شامل شش بلوک 9 تا 11 طبقه است و در کل 388 آپارتمان بزرگ 2 تا 4 طبقه را در خود جای داده است. این بلوک ها همچنین 13 واحد تجاری نیز دارند که برای رفاه حال ساکنین به غذاخوری و فروشگاه داخل مجموعه اختصاص داده شده است. برخی واحدها ویوی محل را دارند و کل واحدها چشم انداز باغچه های همگانی را دارند که زمینی به مساحت 23449 مترمربع را در بر می گیرد.

پس از تکمیل مجموعه، با خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول امکانات بسیاری در اختیار خانواده های عزیز قرار می گیرد:

  • استخر سرپوشیدۀ گرم
  • حمام ترکی
  • سونا
  • باشگاه
  • زمین مینی فوتبال
  • زمین اسکواش و سایر فعالیت های ورزشی
  • یک مسجد
  • کتابخانه
  • محل بازی کودکان
  • یک موزه
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • گاراژ پارکینگ امن برای ساکنین
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور

تمام مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد. به منظور حفظ امنیت شما و خانوادۀ محترمتان این مجموعه به صورت 24 ساعته توسط نیروهای امنیتی و دوربین مداربسته محافظت می شود.

آپارتمان های موجود و محدودۀ قیمت خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول (اسناد آمادۀ تحویل)

فروش آپارتمان های 2 خوابه 133 مترمربع قیمت از 3157000 تا 3173690 لیر ترکیه

خرید خانه های 3 خوابه 179 تا 188 مترمربع قیمت از 3896567 تا 4341527 لیر ترکیه

فروش املاک 4 خوابه 221 تا 233 مترمربع قیمت از 4341527 تا 5223956 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت

برای خرید ملک در کوچوک چکمجه هیچ گونه طرح تشویقی برای پرداخت نقدی وجود ندارد. تمامی خریداران می توانند از شرایط اقساط طولانی مدت برخوردار شوند. شما می توانید 45 تا 55 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی را به صورت 3 قسط بالونی و در مدت 120 ماه (10 سال) پرداخت کنید. علاوه بر این، آپارتمان ها دارای ضمانت نامه از طرف دولت ترکیه هستند.

طراحی این آپارتمان ها در کوچوک چکمجه

هر 6 بلوک دارای یک لابی ورودی مجزا هستند و با استفاده از راه پله و آسانسور می توان به تمام طبقات رسید. درب ورودی واحدها از جنس فولاد است و هر واحد یک آیفون تصویری دارد که آن را به لابی ورودی متصل می کند.

واحدها دارای آشپزخانۀ اپن یا بسته هستند. تمام آشپزخانه ها مجهز و مدرن بوده، کابینت های فراوان و سطوح کاری باکیفیت در آن وجود دارد. لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آن ها نصب شده است.

پنجره ها و درب های پاسیو قدی بوده و نور طبیعی فراوانی را وارد اتاق ها می کنند. درب های پاسیو به بالکن های بزرگ، تراس های باغچه دار بزرگ و یا تراس های روی بام باز می شوند و ویوهای مختلفی مانند فضای همگانی و باغچه ها و پارک سرسبز محل دارند.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن نصب شده است. کف آشپزخانه و راهروها با سرامیک و کف نشیمن و غذاخوری با لمینیت پوشیده شده است.

تمام خانه ها سیستم گرمایش مرکزی گازی دارند و اتاق ها مجهز به زیرساخت تهویۀ هوا هستند.

در کل این آپارتمان های لوکس در استانبول برای سفرهای کاری، زندگی دائمی یا آخر هفته مناسب هستند و یا گزینۀ خوبی برای سرمایه گذاری هستند، زیرا اجاره بهای بالایی دارند، به امکانات بسیاری دسترسی دارند، دسترسی به مرکز تجاری جدید و کانال جدید، شهر و فرودگاه وجود دارد، امکانات خود مجموعه فراوان است، از جمله محل خرید و غذاخوری، وجود ویوی طبیعت، ضمانت دولت ترکیه و نحوۀ پرداخت بلندمدت بدون سود.

برای اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک و میزان اجاره بها پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را یاری می کنند.

کوچوک چکمجه

کوچوک چکمجه یکی از مناطق حومۀ شهر در قسمت اروپایی استانبول است که سرمایه گذاران می توانند با استفاده از سرمایه گذاری در املاک آن، حق شهروندی ترکیه را دریافت کنند. جمعیت آن هر روز در حال افزایش است، زیرا چندین مدرسه، سوپرمارکت و امکانات مدرن دیگر برای ساکنین وجود دارد که کیفیت زندگی آنان را افزایش می دهد.

کوچوک چکمجه یکی از پرجمعیت ترین مناطق تجاری و صنعتی در بخش سرمایه گذاری در استانبول است. این منطقه در قسمت اروپایی قرار داشته و در اطراف آن مناطق باشاک شهیر، باغچیلار، باغچه لیولر و باکرکوی قرار دارند.

کوچوک چکمجه توسط دریاچه ای که به دریای مرمره می ریزد، از آوچیلار جدا می شود. اخیراً این منطقه به محلی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. مردم با استفاده از قطار برای شنا، ماهیگیری، نشستن کنار دریا و لذت بردن از فضای باز، از استانبول به اینجا می آیند.

این محل 20 کیلومتر تا مرکز فاصله دارد و یک فانوس دریایی در وسط دریاچه دارد که قدمت آن به زمان رومیان بازمی گردد. این فانوس دریایی نشان می دهد که کوچوک چکمجه در زمان قدیم یک شهر بندری بوده است.

تاریخ کوچوک چکمجه

حفاری ها در این منطقه باعث کشف شهر باستانی هلنیستی باتونیا شده است. متخصصان عقیده دارند که خرابه های بیشتری در دریاچه وجود دارد که ممکن است در آینده کشف شوند.

یافته های دیگری که در غارهای یاریم بورگاز کشف شده است، نشان می دهند که مردم این ناحیه ماهیگیر و شکارچی بوده اند. جستجوهای باستان شناسی در اطراف و درون دریاچه باعث کشف آثار باستانی فراوانی شده است، ازجمله ابزارهای سنگی از عصر آهن و دوره های نوسنگی و اشیای بسیار دیگر که به عصر رومیان باز می گردد.

سرمایه گذاری املاک در کوچوک چکمجه

خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول
خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

کوچوک چکمجه مراکز خرید فراوانی مانند آرمونی پارک و آرنا پارک دارد. مدرسه، پارک و بیمارستان های فراوانی در کوچوک چکمجه و در کنار زمین های پروژه های مسکونی جدید قرار دارند.

بازار املاک کوچوک چکمجه با ساخت ساختمان هایی مدرن دستخوش تغییر شده است. موقعیت این محل در کنار دریا باعث ایجاد فضایی خاص در آن شده است. این منطقه همۀ امکانات را دارد، از جمله فروشگاه، رستوران، بانک، مدرسه، دسترسی به سایر مناطق و همین امر آن را به بهترین منطقه برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

در بازار املاک کوچوک چکمجه امکان خرید آپارتمان های لوکس و یا ارزان قیمت وجود دارد. از 26 منطقۀ موجود در کوچوک چکمجه، محلۀ هالکالی معروف ترین است و علت معروفیت آن امکان تجارت، خرید و تفریحات است.

چرا املاک کوچوک چکمجه؟

پروژه های جدید در کوچوک چکمجه توسط معماران معروف ترک طراحی شده و امکانات بی نظیری همچون استخرهای روباز و سرپوشیده، زمین بازی و مراکز تناسب اندام در آن ها وجود دارد که آن را به محلی ایده آل برای اجاره دادن و داشتن درآمد و یا اقامت خود سرمایه گذار، تبدیل می کند.

سرمایه گذاران می توانند از بین آپارتمان های 1 تا 4 خوابه در کوچوک چکمجه در نواحی مسکونی تجاری آن یا حتی با ویوی دریا، انتخاب کنند.

خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول
خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

ویلاهای بسیاری در این ناحیه در کنار دریا یا دریاچه قرار دارند که استخرهای روباز و سرپوشیده، محل پارک ماشین، خدمات امنیتی و امکانات لوکس دیگر در آن ها وجود دارد. سرمایه گذاری در املاک کوچوک چکمجه منفعت بسیاری دارد، زیرا این منطقه در زمینه های صنعتی، شهری و رنسانس فرهنگی در کنار امکانات حیاتی دیگر در حال ارتقا است و سرمایه گذاری در آن را به انتخابی استراتژیک تبدیل خواهد کرد.

کسانی که به دنبال آپارتمانی در قسمت اروپایی هستند، کوچوک چکمجه را بهترین منطقه می دانند، زیرا دریاچه ای زیبا به همراه ویلاهایی با ویوی دریاچه در کنار خدمات لوکس و مدرن در مجموعه های مسکونی قرار دارند.

خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول
خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

برای آن که بهترین پروژه را انتخاب کنید، ترک گشت مشورت با مشاوران املاک را به شما پیشنهاد می کند. این مشاوران تجربیاتی از مناطق محلی و مسائل مالی و قانونی دارند.

تیم ما به زبان های مختلفی از جمله ترکی، انگلیسی، فارسی و اردو صحبت می کنند. بدون شک با کمک کارشناسان ما قبل و بعد از خرید ملک می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. در صورتی که مایل به دریافت شهروندی ترکیه نیز باشید، ما با کمک آژانس حقوقی به شما خدمات حقوقی هم ارائه خواهیم کرد.

نقاط دیدنی در کوچوک چکمجه

دریاچۀ کوچوک چکمجه

خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول
خرید ملک در کوچوک چکمجه نزدیک کانال جدید استانبول

دریاچۀ کوچوک چکمجه یکی از زیباترین دریاچه ها است که در 15 کیلومتری مرکز استانبول قرار دارد. مردم برای لذت بردن از غروب، اسکی روی آب و جت اسکی به این محل می آیند. این دریاچه همچنین محل تمرین چندین کلوب قایقرانی است.

ساحل کوچوک چکمجه

این ساحل در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و ورود به آن برای عموم آزاد است. یک ساحل نیز بین دریای مرمره و کوچوک چکمجه قرار دارد که با شن و ماسه پوشیده شده است و افراد برای لذت بردن از غروب، چشم انداز و ورزش های آبی به آن جا می آیند.

هتل ها و رستوران ها در کوچوک چکمجه

  • هتل الایت ورلد یوروپ کاملاً بر اساس راحتی و نیازهای بازدیدکنندگان طراحی شده است. این هتل اتاق هایی مدرن با طراحی عالی دارد و امکانات بسیاری همچون استخر روباز، مرکز تناسب اندام و شاتل هایی برای رفتن به بازار، مراکز تجاری، رستوران ها و بارها و ویویی بی نظیر دارد.
  • هتل سرنیتی سوایت استانبول ایرپورت 72 اتاق و امکاناتی همچون رستوران، مرکز تناسب اندام و یک استخر سرپوشیده دارد. این هتل تا ساحل تنها 10 کیلومتر فاصله دارد. شما در این جا می توانید اقامتی لوکس با امکانات فراوان را تجربه کنید.

رستوران ها در کوچوک چکمجه

  • خانۀ استیک کادیم، یک خانۀ استیک معروف در کوچوک چکمجه است که محیطی مناسب دارد و علاقه مندان به گوشت از آن لذت خواهند برد.
  • رستوران کندیلی بالیک و ای تی یک رستوران ترکی محلی است که در آن ماهی و گوشت سرو می شود و طراحی داخلی سنتی دارد.
  • رستوران اولیووس غذاهایی بین المللی با طعم عالی سرو می کند و شراب های آن بسیار خوب است.

آموزش در کوچوک چکمجه

برخی مؤسسات کوچوک چکمجه

  • ارل استانبول
  • آیدین استانبول
  • صباح الدین زعیم استانبول

حمل و نقل در کوچوک چکمجه

کوچوک چکمجه تنها 20 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و با ماشین فقط 40 دقیقه تا فرودگاه استانبول فاصله است. متروباس به عنوان امن ترین وسیلۀ حمل و نقل عمومی، محله های حومۀ شهر را به هم متصل می کند. خط متروی قبضه-هالکالی، فاصلۀ بین کوچوک چکمجه و قبضه را از 3 ساعت به 1 ساعت و 40 دقیقه کاهش داده است.

تفریحات و زندگی اجتماعی در کوچوک چکمجه

کوچوک چکمجه با امکاناتی که دارد، هر فصل عدۀ زیادی را به سمت خود جذب می کند. برای کسانی که به ماجراجویی و تفریحات این چنینی علاقه دارند، مکان های زیادی مانند غار یاریم بورگاز وجود دارد. افرادی که بچه دارند نیز می توانند از موزۀ بزرگ آکوآمارین و ماشین بازدید کنند. علاوه بر این، مرکز فرهنگی صفاکوی و قصر فلوریا آتاتورک نیز برای یاد گرفتن تاریخ این منطقه ارزش زیادی دارند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در مارس 12, 2022 در 6:40 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 3,157,000لیر
  • متراژ ملک: 117 مترمربع
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht