آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در بیوک چکمجه استانبول

آپارتمان‌هایی با منظره‌ی دریا در استانبول برای فروش.این آپارتمان ها به دریای مرمر در بیوک چکمجه نزدیک و از راه‌های ارتباطی عالی برخوردار هستند. سرمایه‌گذاری در استانبول با بهره صفر درصد.

کلیات پروژه:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت زمین: ۶۸۰۱ مترمربع
  • شرایط: تازه‌ ساخت
  • پارکینگ: گاراژ
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت هفته

چرا این ملک را در بیوک چکمجه استانبول خریداری کنیم؟

آژانس ترک گشت مفتخر است که این پروژه آپارتمان‌های کم ارتفاع لوکس در استانبول برای فروش را به شما معرفی کند. این پروژه آپارتمان ها نزدیک به ساحل دریای مرمر در منطقه بسیار زیبای بیوک چکمجه، قسمت اروپایی نشین شهر استانبول قرار گرفته‌اند.

سال‌ها پیش منطقه‌ی بویوک چکمجه بین کارکنان شهری بسیار معروف بود تا بتوانند از شلوغی و ازدحام شهری گریخته و به آن‌جا پناه ببرند. این منطقه شامل سواحل دوست داشتنی با باغ‌های چای و مکان‌های بازی کودکان است که در آخر هفته‌ها بسیار شلوغ می‌شد. سال‌های بعد این منطقه به منطقه‌ای صنعتی تبدیل شد و دیگر سواحل آن‌جا آنچنان معروف نبودند. اگرچه که امروزه این منطقه با سواحل و تفرج‌گاه‌های تمیز شده دوباره معروف شده است. خانه‌های این منطقه بازسازی شده‌اند و حالا به منطقه‌ای مطلوب در استانبول برای اقامت یکساله تبدیل شده و دوباره سواحل آن در آخر هفته‌ها شلوغ می‌شوند.

این محله در طول خط ساحلی که حدوداً ۱۶ کیلومتر طول دارد در حال گسترش است، و سازندگان املاک در حال ساخت چندین مجتمع مسکونی بسیار زیبا و نزدیک به دریا هستند.بعضی از این مجتمع‌ها از ساحل بالاترند و بعضی از آن‌ها دارای مناظر زیبای ساحل دریای لاجوردی مرمر هستند. تمام این خانه‌ها دارای یکسری امکانات رفاهی نزدیک هستند. امکاناتی از جمله چندین مرکز خرید، امکانات درمانی، مدارس و غیره که برای رشد جمعیت این منطقه عالی و برای تعطیلات خانوادگی ایده‌آل می‌باشند و همین باعث شده که منطقه بویوک‌چکمجه برای سرمایه‌گذاری ملک منطقه‌ای عالی به شمار بیاید.

جزئیات خرید ملک در بیوک چکمجه استانبول

این پروژه جدید از آپارتمان‌های کم ارتفاع با منظره طبیعت برای فروش در منطقه بیوک چکمجه در حال حاضر در دست ساخت است و در منطقه‌ای سبز و آرام در ۱.۵ کیلومتری شمال ساحل دریای مرمر، شرق دریاچه در ۳.۵ کیلومتری که می‌توانید به آنجا رانندگی کنید. شما همچنین می‌توانید در عرض ۲۰ الی ۲۵ دقیقه به غرب تفرجگاه ساحلی و دریاچه کوچک چکمجه برسید.

با خرید ملک در بیوک چکمجه استانبول شما می‌توانید به مناطق دیگر شهر در زمانی کوتاه برسید چرا که این پروژه تنها در در ۵ دقیقه‌ای جنوب خطوط مترواتوبوس و بزرگراه ای فایو، ۲۰ دقیقه از جنوب بزرگراه تم، ۱۰ دقیقه به سمت شرق ترمینال کشتیرانی بیوک چکمجه قرار گرفته. ایستگاه‌های اتوبوس محلی در فاصله‌ای نزدیک قرار دارند که همگی مسافت چند دقیقه‌ای به فرودگاه جدید، حدود یک ساعت به جاذبه‌های مرکز شهر و ۵ دقیقه تا مرکز نمایشگاه‌های تویاپ را برای شما فرآهم می‌کنند.

با خرید خانه در بیوک چکمجه استانبول تسهیلات رفاهی در این منطقه برای اقامت کم و بیش یک‌ساله شما فراهم شده‌اند. با پیاده‌روی مسافت کوتاه شما مجموعه ای از مغازه‌ها چندین سوپرمارکت مدرسه برای تمامی سنین داروخانه مراکز درمانی کافه ها بارها رستوران ها را پیدا می‌کنید. در فاصله ۵ الی ۱۵ دقیقه از این منطقه دانشگاه‌ها مراکز خرید و انواع بیمارستان ها قرار گرفته‌اند..

یک مجتمع مسکونی دیوار شده و دارای درب ورودی که در زمینی به مساحت ۶۸۰۱ مترمربع متشکل از مغازه‌ها و کافه‌های درون مجتمع، ۱۰ بلوک آپارتمان کم ارتفاع مسکونی ۵ طبقه‌ای که همگی دارای ۱۱۰ آپارتمان لوکس و پنت هاوس ۴ خوابه هستند. برخی از آن‌ها دوبلکس و برخی دیگر استاندارد هستند. همگی از مناظر حرفه‌ای باغ‌ها احاطه شده‌اند و مطابق با قوانین ساخت و ساز دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی توسط یکی از سازندگان قابل اعتماد و معروفی که به شما اطمینان می‌دهد تمامی خانه‌ها مطابق با استاندارد کیفی ساخته شده و تا دسامبر 2021 تکمیل می‌شوند.

با خرید این آپارتمان ها در بیوک چکمجه استانبول زمانی که زندگی در این مجتمع‌ها آغاز شود امکانات رفاهی مشترکی در دسترس هستند. امکاناتی نظیر:

  • برکه‌های آب و فواره
  • مکان‌ بازی کودکان
  • سالن بسکتبال
  • نشیمنگاه در حیاط
  • ماهواره مرکزی
  • ژنراتور پشتیان
  • پارکینگ امن
  • آسانسور

شما همین طور از حفاظت کامل دوربین‌های مداربسته و خدمات امنیتی بزای آرامش خاطرتان برخوردار هستید.

آپارتمان‌ها و قیمت‌های خرید ملک در بیوک چکمجه استانبول

قیمت فروش آپارتمان‌های دو خوابه ۱۰۵ متری. قیمت از ۱,۴۸۷,۵۰۰ میلیون لیر تا ۱,۵۶۲,۵۰۰ لیر ترکیه.

قیمت فروش آپارتمان‌های سه خوابه ۱۶۶ الی ۲۰۸ متری. قیمت از ۲,۰۵۰,۰۰۰ میلیون لیر تا ۲,۶۱۲,۵۰۰ لیر ترکیه.

قیمت فروش پنت‌هاوس چهار خوابه با دو سالن استراحت ۲۳۴ الی ۲۹۲ متری. قیمت از ۳,۹۳۵,۰۰۰ میلیون لیر تا ۴,۴۸۷,۵۰۰ لیر ترکیه.

شرایط پرداخت سازنده برای خرید این املاک در بیوک چکمجه استانبول

بسازنده این پروژه به شما پرداختی بدون بهره با ۵۰ درصد پیش پرداخت و اقساط ۲۴ ماهه برای مابقی قیمت را برای خرید این آپارتمان ها در بیوک چکمجه استانبول پیشنهاد می‌کند. در حالی که خریداران نقدی می‌توانند از تخفیف بزرگ ۲۵ درصدی لیست قیمت های بالا بهره‌مند شوند.

طراحی این املاک در بیوک چکمجه استانبول

بلوک این مجتمع از طریق ورودی لابی امن دارای دسترسی است، که هر کدام از این لابی‌ها از طریق آسانسور و پله به تمامی طبقات دسترسی دارند. همه خانه‌ها از درب استیل ضد سرقت و ایفون تصویری متصل به لابی‌های ورودی برخوردار هستند.

با خرید این املاک در بیوک چکمجه استانبول چیدمان این خانه‌ها طوری طراحی شده که به شما میان آشپزخانه‌ای مدرن، مجهز و کاملا جداگانه و یا آشپزخانه‌ای با چیدمان باز را ارائه می‌کنند که همگی دارای وسایل و سطوح کار با کیفیت هستند. وسایلی مانند اجاق گاز، هود و تهویه هوا.

تمام واحدها و اتاق‌ها دارای سیستم گرمایش مرکزی گازی و تهویه مطبوع هستند.

نور طبیعی فراوان از طریق دربهای پاسیوی از سقف تا زمین تمام اتاق‌ها راه داردارد. درب این پاسیوها به بالکن‌های فرانسوی، شیشه‌ای، تراس پشت‌بام، تراس باغ باز می‌شوند که هرکدام از مناظر باغ و مناطق سرسبز برخوردارند.

حمام و توالت های مدرن کاملاً کاشی کاری شده از سقف تا زمین. اتاق‌های دیگر از کاشی و لمینت گرم پوشش داده شده‌اند.

روی هم رفته این آپارتمان‌های لوکس در بیوک چکمجه استانبول به هر دلیلی از جمله تفریحی، تجاری، سفرهای خانوادگی، اقامت یکساله، سرمایه گذاری استانبول به دلیل نزدیکی به امکانات و تسهیلات رفاهی محلی، دسترسی بسیار آسان به تمام مناطق شهری و فرودگاه از طریق بزرگراه‌ها، سیستم حمل و نقل عمومی در کنار مناظر طبیعی عالی و ایده‌آل هستند.

برای خرید ملک در بیوک چکمجه استانبول همین امروز با آژانس ترک گشت برای جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و دسترسی به خانه‌ها تماس بگیرید، یکی از مشاورین صمیمی ما در املاک استانبول به تمامی سوالات شما راجع به خانه‌ها پاسخ می‌دهد، شمارا مشاوره منصفانه می کنند و در طول تمامی مراحل خرید ملک در استانبول راهنمایی و یاری می‌کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در دسامبر 27, 2021 در 10:12 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,450,000لیر
  • متراژ ملک: 105 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht