آسان انتخاب کنید

خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول

  • شروع قیمت از 5,778,976لیر
سیلیوری

توضیحات

خلاصه ویلاهای فروشی در سیلیوری

پیش فروش ویلاهای لوکس مجزا در استانبول. نزدیک به دریای مرمره در سیلیوری. سرمایه گذاری ایده آل در املاک استانبول.

کلیات ویلاهای فروشی در سیلیوری

  • نوع: ویلا
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 22773 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: اختیاری
  • پارکینگ: شخصی
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول
خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول

چرا این ملک را در سیلیوری بخرم؟

ترک گشت مفتخر است که این ویلاهای در حال ساخت را در سیلیوری استانبول پیش فروش نماید. این ویلاها در قسمت اروپایی استانبول در غرب دور و در منطقۀ ساحلی سیلیوری قرار دارند. این منطقه یکی از پرتوسعه ترین مناطق در حومۀ شهر استانبول است.

منطقۀ سیلیوری در نوار ساحلی دریای مرمره واقع شده و 25 دقیقه تا غرب دریاچۀ بیوک چکمجه و نزدیک به 64 کیلومتر تا جنوب غربی فرودگاه جدید فاصله دارد. این ناحیه به سرعت در حال توسعه است، زیرا بسیاری از کارخانه های استانبول در حال خروج از مناطق مرکز شهر است و به همین دلیل بسیاری از کارگران نیز به این ناحیۀ ساحلی بی نظیر نقل مکان می کنند.

یکی از مزایای خرید ملک در سیلیوری قیمت های خوب آن است. این املاک از کمترین قیمت ها برخوردار بوده و ارزش پول شما را بالا می برند، زیرا با مقدار پولی که پرداخت می کنید در هیچ کجای استانبول نمی توانید ملکی مشابه آن بخرید. اما از آن جا که سرمایه گذاران خارجی با بودجۀ محدود در این محل سرمایه گذاری می کنند، ما به هر کسی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارد، پیشنهاد می کنیم تا این کار را بدون تأخیر انجام دهد، زیرا قیمت ها رو به افزایش هستند و در آینده نیز افزایش بیشتری خواهند داشت.

تعداد توریست ها نیز در این ناحیه در حال افزایش است، زیرا سیلیوری محلی تاریخی است که تاریخ آن به هزاران سال پیش برمی گردد. همچنین این منطقه بهترین ساحل ها در استانبول را دارد و کسانی که می خواهند در آخر هفته ها از شلوغی و سر و صدای شهر فرار کنند، این محل را انتخاب می کنند.

خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول
خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول

موقعیت مجموعه و جزئیات خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری

این ویلاهای مدرن و مجزا در سیلیوری کمتر از 3 کیلومتر تا نوار ساحلی مرمره فاصله دارند و در منطقۀ آرام و سرسبز کاواکلی قرار دارند. این محل 6 کیلومتر تا شرق سیلیوری مرکزی و کمتر از 30 کیلومتر تا غرب دریاچۀ بیوک چکمجه فاصله دارد.

محل پروژه ویلاهای فروشی در سیلیوری در کنار یک جادۀ پرتردد واقع شده که بزرگراه های TEM و E-5 را به هم وصل می کند. برای رسیدن به بزرگراه TEM باید 5 دقیقه به سمت غرب و برای رسیدن به بزرگراه E-5 باید 1 دقیقه به سمت جنوب بروید. همچنین ظرف یک ساعت می توانید به جاذبه های مرکز شهر و مناطق تاریخی آن بروید. فرودگاه بین المللی جدید شهر ظرف 40 دقیقه و کانال جدید ظرف 45 دقیقه در دسترس هستند. شما می توانید تنها 1 ساعت به سمت غرب بروید تا به شهر تکیرداغ برسید.

با 6 کیلومتر رانندگی به سمت مرکز می توانید به امکانات فراوانی در ناحیۀ کاواکلی برسید. فروشگاه در چند قدمی مجموعه قرار دارد و با یک رانندگی دو دقیقه ای می توانید به فروشگاه های بیشتر، سوپرمارکت، مدرسه، یک مسجد، بانک و خودپرداز، پارک و تعدادی کافه، رستوران و غیره برسید. ایستگاه اتوبوس نزدیک مجموعه قرار دارد و با استفاده از آن ظرف 5 تا 8 دقیقه می توانید به دو مرکز خرید، یک دانشگاه و یک بیمارستان برسید.

درباره سازنده ویلاهای فروشی در سیلیوری

ساخت این مجموعه ویلاهای لوکس فروشی توسط یکی از سازندگان مورد اعتماد محلی انجام می شود و با جدیدترین مقررات ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی مطابق خواهد داشت. تاریخ اتمام آن انتهای می 2022 است.

این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و در زمینی به مساحت 22773 مترمربع ساخته می شود. این پروژه شامل 35 ویلای مجزا است که 25 ویلای آن دارای استخر شخصی است. تمام این ویلاها باغچۀ بزرگ شخصی و مسیر دسترسی شخصی دارند. 10000 مترمربع از این زمین به باغچه های سرسبز همگانی اختصاص داده می شود.

با خرید این ویلاها در سیلیوری این مجموعه پس از تکمیل، تعدادی امکانات خواهد داشت که از این قبیل است:

  • زمین بسکتبال
  • زمین بازی کودکان
  • محل نشستن در باغچه
  • کافه
  • مسیر پیاده روی

برای امنیت خاطر شما عزیزان، تمام فضاها با استفاده از دوربین مداربسته و نیروهای امنیتی به صورت 24 ساعته کنترل می شود.

خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول
خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول

قیمت خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری

ویلاهای 1+4 خوابه 368 تا 607 مترمربع قیمت از 5778976 تا 8446196 لیر ترکیه

سازنده فقط پرداخت نقدی را می پذیرد.

طراحی ویلاهای ویلاهای فروشی در سیلیوری

ویلاهای دوبلکس 4 خوابه دارای درب های ورودی سایه بان دار فولادی هستند که در کنار خانه قرار دارد. این درب به راهروی بزرگ ورودی باز می شود که کف آن با سرامیک رنگ روشن پوشیده شده و نورپردازی مدرن، حمام مهمان/خانواده که کاملاً کاشی کاری شده، راه پله به طبقۀ اول و یک پنجرۀ قدی که به باغ باز می شود، در آن وجود دارد.

طبقۀ هم کف ویلا یک آشپزخانه/غذاخوری بزرگ دارد که کاملاً مجهز شده و در آن کابینت های مدرن و باکیفیت فراوان، سطوح کاری گرانیتی و نورپردازی مدرن نصب می شود. همچنین در این محل درب پاسیو وجود دارد که به یک تراس روباز بزرگ و باغچۀ شخصی راه خواهد داشت.

در طبقۀ بالا نیز یک نشیمن/غذاخوری بزرگ وجود دارد که در آن همانند طبقۀ دیگر، نورپردازی مدرن وجود خواهد داشت. همچنین کف آن با لمینیت گرم پوشیده می شود. درب پاسیو در این فضا نیز وجود دارد که دسترسی به فضای بیرونی را میسر می کند.

هر 4 اتاق خواب در طبقۀ اول و در کنار ورودی قرار دارند. در این اتاق ها درب پاسیو وجود دارد که به یک بالکن مرکزی شیشه ای با ویوی فضای سرسبز محل، راه دارد. 3 اتاق سایز استاندارد داشته و بالکن فرانسوی یا پنجره های بزرگ دارند. این 3 اتاق از یک حمام مدرن خانواده در همین طبقه استفاده می کنند.

در این ویلاهای فروشی در سیلیوری اتاق چهارم اتاق مستر و بسیار بزرگ است که در آن حمام اختصاصی وجود دارد و یک بالکن شیشه ای شخصی با ویوی باغ و طبیعت خواهد داشت. کف تمام اتاق خواب ها با لمینیت پوشیده شده و همگی نورپردازی مدرن خواهند داشت.

این ویلاها بدون وسایل تحویل داده می شوند و از استاندارد ساخت بالایی برخوردار خواهند بود. وسایل توکار و سفیدرنگ اجاق گاز، فر و هود در آشپزخانه نصب می شود. سیستم گرمایش ویلا نیز به صورت گرمایش از کف خواهد بود.

خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول
خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول

کلام آخر ویلاهای فروشی در سیلیوری

در کل این ویلاهای لوکس در منطقۀ سیلیوری برای سفرهای مداوم، زندگی دائمی و یا سرمایه گذاری در استانبول ایده آل است، زیرا امکانات فراوانی دارد، دسترسی آسانی به شهر، ساحل و فرودگاه دارد، خود مجموعه امکاناتی دارد، چندین جایگاه برای نشستن در فضای باز دارد، امکان استفاده از استخر شخصی وجود دارد و ویوی زیبایی از طبیعت دارد.

برای خرید ویلاهای فروشی در سیلیوری و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران املاک حرفه ای ما در استانبول به تمامی سؤالات شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما مشاوره می دهند و در هر مرحله از خرید ملک در استانبول حتی در هنگام خرید لوازم منزل جدیدتان، شما را راهنمایی می کنند.

1/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, سیلیوری

جزئیات

به روز شده در آوریل 25, 2022 در 7:59 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 5,778,976لیر
  • متراژ ملک: 355 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4-6
  • سرویس ها: 3
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht