آسان انتخاب کنید

توضیحات

بررسی کلی خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه و برنامه‌های پرداخت سودآور، همراه با رشد عالی سرمایه و چشم اندازی برای اجاره دادن ملک پس از خرید. این آپارتمان‌ها در یک پروژه جامع ارائه می‌شوند که طیف وسیعی از امکانات را برای ساکنین ارائه می‌دهند، یک خرید ایده‌آل هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای تجربه سبک زندگی در استانبول. این آپارتمان‌ها اکنون تکمیل شده و آماده نقل مکان هستند.

ویژگی های خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول:

نوع ملک : آپارتمان

اتاق خواب‌ها : 1-5

سرویس بهداشتی: 1-3

موقعیت : استانبول- بیلیک دوزو

مساحت فضای اسکان به متر مربع: 350-49

استخر : مشترک

چرا باید این ملک را  در بیلیک دوزو خریداری کنید؟

  • موقعیت مرکز شهر با محیطی سبز و طبیعی
  • امکانات عالی شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها
  • امکان رشد سرمایه و قابلیت اجاره دادن سریع
  • تکمیل شده و اماده انتقال سریع است
  • ایستگاه مترو درست در کنار پروژه افتتاح می‌شود
  • ایستگاه متروبوس در ورودی پروژه وجود دارد

امکانات و موقعیت خانه ها در بیلیک دوزو

این پروژه که از نظر استراتژیک برای حمل نقل آسان در سراسر استانبول در داخل شهر واقع شده است، محیطی دوستانه و خانوادگی را در یک منطقه سرسبز ارائه می‌دهد و پر از امکانات محلی و فروشگاه‌ها برای زندگی روزمره است- که مطمئناً شما نمی‌خواهید این فرصت را از دست دهید- یک مکان ایده‌آل برای زندگی در طول سال در استانبول.

درباره پروژه در بیلیک دوزو

این پروژه که در یکی از تثبیت شده‌ترین مناطق بیلیک دوزو واقع شده است در میان جنگل‌های دیدنی و اقامتگاه‌های لوکس دیگر قرار دارد، در یک محیط بسیار زیبا بیش از 1000 ملک برای فروش ارائه شده است. همچنین برای زندگی روزانه در این مکان بیش از 100 مغازه محلی را خواهید یافت. این پروژه در مرکز منطقه شهری واقع شده است و از مزایای آن می‌توانید تا بی‌نهایت بهره‌مند شوید. یک سبک زندگی عالی شهری در مرکز استانبول به شما ارائه می‌شود.

مراکز، و امکانات برای ساکنین در بیلیک دوزو از جمله :

  • سه منطقه گردهمایی اجتماعی برای لذت بردن از مشآت پروژه
  • سه استخر شنا
  • پارک‌هایی بزرگ با مناطق بازی مخصوص کودکان و مسیر‌های پیاده روی
  • مرکز تناسب اندام و سالن ورزشی مجهز
  • رستوران‌های سطح بالا
  • بوتیک‌ها و مغازه‌های فروش برند‌های مطرح
  • مرکز خرید محلی
  • ایستگاه متروبوس درست روبروی ورودی پروژه
  • ایستگاه مترو که درست در آن طرف خیابان پروژه ساخته شده است(2 دقیقه پیاده روی)
  • 2 بیمارستان بزرگ و مجهز در فاصله 5 دقیقه پیاده‌روی
  • 1 دانشگاه بزرگ در فاصله 5 دقیقه پیاده‌روی
  • و بسیار بیشتر

قیمت‌های خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

قیمت خرید 1+0 واحد استودیویی در ابعاد 49 متر مربع و قیمت 82700 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان‌های 1+1 در ابعاد 76 متر مربع و قیمت 124700 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان‌های 1+2 در ابعاد 158 متر مربع و برای قیمت آن با ما تماس بگیرید

قیمت خریدآپارتمان‌های 1+3 در ابعاد 158 متر مربع و قیمت 282300 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان‌های 1+4 در ابعاد 212 متر مربع و برای قیمت آن با ما تماس بگیرید

شرایط پرداخت خرید خانه در بیلیک دوزو

شما می‌توانید امروز ملک خود را فقط با 30% پیش پرداخت از مبلغ موردنیاز، و باقیمانده قابل پرداخت در مدت 30 ماه، خریداری کنید. یک پیشنهاد ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک توزیع منطقی پرداخت برای یک معامله آسان هستند

لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد موجود بودن و تغییرات قیمت ملک به صورت به روز با املاک ترکیه تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم بود که به جستجوی شما برای یافتن ملک مورنظر در بیلیک دوزو کمک کنیم. این پروژه مجلل اکنون تکمیل شده است

مراقب و مدیریت بعد از فروش در بیلیک دوزو

املاک ترکیه مراقبت‌های پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد، از جمله مدیریت و اجاره آپارتمان برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند بیشترین استفاده را از خرید خود ببرند. خانه‌هایی با این کیفیت واقعاً در بازار اجاره استانبول بسیار خوب جواب می‌دهند.

موقعیت خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

در حال حاضر بیلیک دوزو یکی از مناطق مهم برای سرمایه‌گذاران و کسانی است که قصد خرید املاک و متسغلات در استانبول را دارند و وقتی که کیفیت این پروژه را بررسی می‌کنید، به راحتی می‌توانید به دلیلش پی‌ببرید. در منطقه‌ای که به سرعت در حال پیشرفت است، بیلیک دوزو برای کسانی که قصد دسترسی به کلیه نقاط شهر را دارند از طریق اتوبان E5 این موقعیت را فراهم می‌کند، این مسیر می‌تواند در لحظه‌ای شما را به هر نقطه‌ از شهر که بخواهید متصل کند. بیلیک دوزو همچنین با متروبوس(تراموا) به خوبی آشنا است و ایستگاه‌های آن در سراسر این منطقه یافت می‌شوند. بیلیک دوزو بهترین رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سایر امکانات لازم برای زندگی روزمره را در خود جای داده است آنهم در فاصله یک پیاده‌روی کوتاه از محل زندگی. یکی از بزرگترین مراکز خرید در کل شهر در نزدیکی آن واقع شده است. در مدت زمان 20 دقیقه رانندگی می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک برسید، جایی که از آن می‌توانید پرواز‌های مختلف به سراسر جهان را به راحتی انجام دهید. بیلیک دوزو، امروز بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در بازار مسکن استانبول، و مکانی مناسب برای زندگی در شهر است.

ویژگی‌های کلیدی خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

  • یک پروژه مسکونی و سرمایه‌گذاری عاقلانه
  • فرصت سرمایه‌گذاری
  • کیفیت بالای ساخت و پروژه پایان یافته
  • آپارتمان‌های جدید
  • مناسب برای درخواست شهروندی ترکیه

شرح ملک در بیلیک دوزو

این آپارتمان‌ها آماده برای تضمین اجاره ماهیانه 7500TL هستند.

این مکان عالی آپارتمان‌ها در منطقه بیلیک دوزو، فقط 1 دقیقه پیاده‌روی تا متروبوس(تراموا) را دارد

آپارتمان های بیلیک دوزو در نزدیکی بزرگراه‌ها و خدمات ضروری شهری واقع شده‌اند

بررسی اجمالی پروژه خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

این یک پروژه مسکونی/سرمایه‌گذاری است و در زمینی به مساحت 73.800 مترمربع ساخته شده است.

این پروژه شامل 15 بلوک در 9 طبقه است که علاوه بر 116 واحد تجاری شامل 1150 واحد آپارتمان نیز می‌باشد.

گزینه‌های آپارتمان‌ها در این پروژه از 0+1 تا 1+4 شروع می‌شوند.

این پروژه توسط پارک مرکزی استانبول با مساحت 30.000 متر مربع احاطه شده است.

این پروژه ارزشمند‌ترین پروژه ساختمانی در منطقه بیلیک دوزو با موقعیتی منحصر به فرد در نزدیکی بزرگراهE5  است .

سند مالکیت آن آماده است و همین موضوع این خرید را مناسب برای تابعیت ترکیه می‌کند.

محل پروژه در بیلیک دوزو

موقعیت منحصر به فرد و متمایز این پروژه در منطقه بیلیک دوزو، نزدیکی به بزرگراهE5  است که آن محل را پر جنب و جوش و فعال می‌کند.

منطقه بیلیک دوزو با بازده بالایی از سرمایه‌گذاریی در نظر گرفته شده است و به نوعی مرکز مدرن استانبول است.

مکان متمایز این ملک، نزدیکی آن به بزرگراهE5 ، است که مهمترین جاده حمل و نقل شهری و برون شهری در استانبول است و همچنین عبور منظم متروبوس(تراموا) از دیگر ویژگی آن است.

این منطقه به دانشگاه‌های بزرگ، مدارس، بیمارستان‌ها و سایر خدمات ضروری شهری بسیار نزدیک است.

واقع در ساحل غربی استانبول، در بزرگراه E5 ، محل اتصال آسیا و اروپا.

به دلیل رشد روزافزون فعالیت‌ها فرهنگی در بیلیک دوزو تبدیل به یکی از مکان‌های دیدنی استانبول شده است. این منطقه در میان مراکز شهری در حال توسعه به سمت غرب شهر است. طول خط ساحلی آن 123 کیلومتر است، هوای پاک، ساختمان‌های مدرن و مقاوم در مقابل زلزله، سهولت حمل و نقل، بافت جمعیتی جوان از ویژگی های این منطقه است. این پروژه مراکز فرهنگی و ورزشی، مناطق مخصوص غواصی و قایقرانی، امکانات اجتماعی، مراکز خرید مجهز، زمین بازی کودکان، سالن های تئاتر و فیلم و اماکن تفریحی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

وست ساید (غرب شهر) استانبول به لطف جنگلی که از سه طرف آنرا احاطه کرده است و نزدیکی بی نظیر به بزرگراه E5 و متروبوس(تراموا)، در موقعیتی بسیار منحصر به فرد قرار دارد. وست ساید استانبول نام این مرکز عالی برای زندگی است که شما همیشه آن را آرزو داشتید. چه سبکی را انتخاب خواهید کرد، سبک وست ساید یا سبک ایستگاه وست ساید؟ دو سبک متفاوت، دو روش زندگی متفاوت اما با کیفیتی یکسان و اعتبار همانند در هر اینچ مربع از خانه شما.

ایستگاه وست ساید از آپارتمان‌های 1+1 و 1+0 تشکیل شده است. برای ایجاد حس پویایی، و ساختن جهان منحصر به فرد خود، با یک ورودی جداگانه و امکانات اجتماعی و تفریحی جداگانه. واقع در کمتر از یک کیلومتری بزرگراه E5 و خط متروبوس(تراموا). این سبک از طراحی ایستگاه وست ساید برای جوانان و حتی بیشتر از آن برای کسانی که احساس جوانی می‌کنند طراحی شده است، طراحی آن برای کسانی است که قلبی جوان دارند و می‌خواهند از زندگی در یک محیط ممتاز شهری لذت ببرند. سبک وست ساید دارای آپارتمان‌هایی با اندازه‌های متفاوت است و بالطبع گزینه‌های متفاوتی را نیز پیش‌ روی شما می‌گذارد. این آپارتمان‌ها در یک چشم‌انداز سرسبز واقع شده‌اند و برای هر‌یک از اعضای خانواده شما نوع خاصی از زندگی انحصاری را ارائه می‌دهند. در حالی که بچه‌های شما در باغ و زمین‌های بازی کنار شما گشت و گذار می‌کنند، شما هر لحظه از روز خود را به سعادتی خالص تبدیل خواهید کرد، از مرکز تناسب اندام و باشگاه پروژه و استخر و البته آپارتمان بزرگ‌ خود لذت خواهید برد. وست ساید استانبول در یک محیط خاص قابل مشاهده برای برای صدها هزار نفری خواهد بود که هر روز از آن منطقه عبور می‌کنند، نماد استانبول جدید و نقطه تلاقی بیلیک دوزو با همه شهر خواهد بود. وست ساید استانبول دارای یک پاساژ در طبقه همکف با 24000 متر مربع مساحت است، در حالی که معماری فعال آن نمایانگر زنده‌ترین جنبه‌های زندگی در یک محیط شهری است. این پروژه در مجموع شامل 1152 آپارتمان با انواع مختلف نقشه است، از 0+1 تا 1+4 . با اندازه متوسط 10 طبقه در هر بلوک، وست ساید استانبول شما را به لذت بردن از شهر بدون بریدن از زندگی دعوت می‌کند. مراکز خرید و سرگرمی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، تمام فرصت‌های زندگی در شهر را درست در کنار خانه جدید شما برایتان به ارمغان می‌آورد. نخلستان بیلیک دوزو که مورد علاقه مردم محلی است، درست در کنار مجموعه واقع شده است. بنابراین در حالی که از تمام مزایای زندگی در شهر لذت می‌برید، صداهای طبیعت گوش شما را نوازش خواهد داد، علاوه بر این، در این مجموعه 30000 متر مربع از کل پروژه وست ساید استانبول به فضاهای سبز اختصاص داده شده است. بنابراین در حالی که در خانه خود زندگی سعادتمندی دارید، یک طرف شما نخلستان و جنگل و از طرف دیگر یک ترکیب سبز و آبی در حیاط خانه خود خواهید داشت. شما به لطف سیستم دسترسی کارتی برای وسایل نقلیه و عابران پیاده هیچ مشکلی در تردد خود نخواهید داشت، سیستم ظبط دوربین مداربسته در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، تیم امنیتی در تمامی ساعات و روزها، سیستم دزدگیر پیشرفته و اطفای حریق، سیستم‌های آب پاش در پارکینگ مجموعه و آیفون تصویری آپارتمان و همچنین خط ویژه‌ای که به شما امکان می‌دهد با پرسنل امنیتی تماس سریع داشته باشید، همه اینها بخشی از ویژگی‌های این آپارتمان‌ها در قلب وست ساید استانبول است.

درباره ویژگی‌های آپارتمان‌ها در بیلیک دوزو

  • مرکز تناسب اندام
  • استخر
  • حمام ترکی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مناطق قایقرانی
  • مناطق غواصی
  • مراکز خرید
  • زمین‌های بازی کودکان
  • سالن‌های تئاتر و فیلم
  • چشم انداز گسترده و سبز
  • سوپر‌مارکت
  • سیستم دسترسی به کارت عابر پیاده

چرا این ملک را در بیلیک دوزو خریداری می‌کنید؟

  • طراحی مدرن و لوکس داخلی
  • مناسب برای معلولین
  • سبک زندگی عالی و لوکس در طبیعت ناب
  • موقعیت مرکز شهر
  • سرمایه‌گذاری عالی
  • دارای منطقه پارکینگ مهمان
  • امکانات حمل و نقل
  • امنیت بالا
  • فرصت زیاد برای سرگرمی‌ها و اوقات فراغت

فناوری در پروژه بیلیک دوزو

  • سیستم‌های خانگی هوشمند
  • ژنراتور
  • سیستم ماهواره‌ی مرکزی
  • سوئیچ هوشمند و صفحه لمسی پنل کنترل
  • ترموستات و تهویه مطبوع هوشمند

امنیت در پروژه بیلیک دوزو

استاندارد زلزله و امنیت آتش در سطح بین‌المللی

سرویس امنیتی 24/7 ( بیست چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته)

دوربین‌های مدار بسته 24 ساعته

سیستم اینترکام

مدیریت هوشمند مجموعه

فاصله های پروژه بیلیک دوزو

5 دقیقه تا بزرگراه E5

5 دقیقه تا خط متروبوس

5 دقیقه تا پارک مرمره

5 دقیقه تا مرکز خرید بزرگ میگروس

5 دقیقه تا بیمارستان مدی جانا

5 دقیقه تا بیمارستان مدی هوس

10 دقیقه تا بیمارستان مدیلایف

1 دقیقه تا نخلستان بیلیک دوزو

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در جولای 17, 2021 در 1:22 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 710لیر
  • متراژ ملک: 49-350 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~5
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب, سوئیت

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht