آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه آپارتمان دو خوابه با لوازم در آکسارای استانبول

  • روزانه 2,000لیر
  • 0لیر/ماهیانه
فاتح آکسارای
با اشیاء دو خواب اجاره 1+2 اجاره کوتاه مدت با لوازم شامل تمام قبوض مرکز نرمال آپارتمان
اجاره روزانه آپارتمان دو خوابه با لوازم در آکسارای استانبول
فاتح آکسارای
  • روزانه 2,000لیر
  • 0لیر/ماهیانه

توضیحات

اجاره روزانه آپارتمان دو خوابه با لوازم در آکسارای استانبول اجاره روزانه: 2000 لیر اجاره یک ماه و هفتگی: تماس ظرفیت: 4 نفر

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

این خانه شخصی در قلب شبه جزیره تاریخی قرار گرفته است ، تنها با 7 دقیقه پیاده روی از مسجد آبی ، حاجی سوفیا ، کاخ توپکاپی و Grand Bazaar. این خانه کاملاً مبله بوده و دارای ماشین لباسشویی ، یخچال بزرگ ، ماشین ظرفشویی ، آشپزخانه بزرگ ، سالن است.

اگر قصد تفریح گردشگری و خرید را دارید یکی از بهترین مناطقی که برای اقامت کوتاه مدت واقعا مناسب است منطقه فاتح استانبول یا همان آکسارای استانبول است که از قدیم در بین ایرانی ها فوق العاده پرطرفدار و دوست داشتنی بوده است.

.برای اجاره روزانه آپارتمان دو خوابه با لوازم در فاتح استانبول این واحد بسیار مناسبی است دسترسی خیلی خوبی به وسایل نقلیه بازار های قدیمی و بناهای باستانی و کل شهر دارد

اجاره روزانه آپارتمان دو خوابه با لوازم در آکسارای استانبول جدیداً بازسازی شده است و تمام لوازم آن همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید نوع و شیک هستند امیدواریم که از اقامت در واحدهایی که شرکت ترکیه گشت برای شما در نظر گرفته لذت برده و آرامش کافی داشته باشید.

این واحد دارای کولر اسپلیت یک اتاق خواب و در سال نان مبل تخت شو وجود دارد که به راحتی می توانند ۵ نفر بزرگسال را در خود جا دهد اگر قصد سفر به ترکیه و شهر استانبول و اقامت در منطقه فاتح را دارید این آپارتمان یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت شما است

لوازم آشپزخانه و زندگی در آن کامل و کافی برای ۵ تا ۶ نفر وجود دارد پس بدون هیچ نگرانی به راحتی می توانید در آن اقامت داشته باشه و از تمیز بودن و در دسترس بودن و قیمت مناسب آن بهره مند شوید.

منطقه فاتح در استانبول منطقه ای مرکزی است که از به عنوان یک شبه جزیره تاریخی یاد می کنند و خودش نیز از چندین محله تشکیل شده است. اطراف منطقه فاتح را چندین منطقه ی دیگر نظیر منطقه زیتین بورنو (Zeytin burnu) و ایوپ (Eyup)، دریای مارمارا، تنگه بسفر و گلدن هورن (golden horn) نیز احاطه کرده است.اجاره روزانه آپارتمان تک خوابه با لوازم در فاتح استانبول بهترین گزینه برای افرادی با تعداد 5 نفر وعشق به خرید و گردشگری میباشد. دو منطقه ی فاتح و امینونو دو منطقه از شبه جزیره تاریخی تا سال ۲۰۰۸ نیز بودند. فاتح و امینونو دو منطقه از شبه جزیره تاریخی تا سال ۲۰۰۸ بودند. خیابان فاتح توسط یونانی های پیدا شد و در ابتدا نام آن بایزنتیوم بود. با امپراتوری رومانیایی نام این شبه جزیره مجددا تغییر کرد و نام آن به کانستنتینیپول (Consetentinipol) تغییر پیدا کرد. در طی دوره بایزنتیوم شهر، مرکز فرهنگ یونانی و مسیحیت شد. سلطان محمت فاتح این شهر را در سال ۱۴۵۳ میلادی تصاحب کرد و آن را به عنوان پایتخت جدیدی از امپراطوری عثمانی معرفی کرد. سلطان محمت فاتح اقدام به ساخت این شهر نمود و از مردم سراسر اروپا دعوت کرد تا جامعه شهری را بسازند. پس از گذشت ۱۰ سال وی مسجد فاتح را ساخت، رفته رفته منطقه فاتح به یکی از توریستی ترین محله های استانبول تبدیل شد و گردشگرانی که به این شهر می آیند فاتح از جمله محله هایی است که آن را برای گردشگری خودشان انتخاب می کنند.

شما می توانید اجاره روزانه آپارتمان دو خوابه با لوازم در فاتح استانبول را از قبل با ما هماهنگ کنید و یا اینکه واحدهای دیگر دو خوابه سه خوابه را نیز بازدید و بر اساس نیاز خود واحد مورد نظر را رزرو کنید.
2.4/5 - (16 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • محله آکسارای, اروپایی, فاتح, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 21, 2022 در 10:36 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 2,000لیر
  • متراژ ملک: 80 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • اتاق ها: 3
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht