آسان انتخاب کنید

بهترین سایت‌ها برای کاریابی در ترکیه در سال 2020 کدام‌اند؟

کاریابی در ترکیه

شرکت ترک گشت افتخار دارد که اعلام کند در طول این سال ها کاریابی در ترکیه برای ایرانیان عزیزی که از خدمات و سرویس‌های ما استفاده کرده‌اند را به صورت کاملا رایگان انجام داده است

کاریابی در ترکیه

این روزها با پیشرفت تکنولوژی کاریابی سنتی و مراجعه به آگهی‌های روزنامه و پیدا کردن کار طرفداران سابق را ندارد. سایت‌های کاریابی و همچنین شبکه‌های مجازی در این عصر جای روش سنتی را گرفته‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها رزومه بسازید و بر اساس همان رزومه شغل موردعلاقه و مناسبتان را پیدا کنید. برای آشنایی با بهترین سایت‌های کاریابی در ترکیه تا انتهای متن با ما همراه باشید.

کاریابی در ترکیه

چگونه می‌توان به‌صورت اینترنتی برای کاریابی در ترکیه اقدام کرد؟

به‌طورکلی کاریابی در ترکیه چندان کار ساده‌ای نیست. البته بسته به مهارت و تخصص شما این مسئله می‌تواند بسیار راحت باشد. در ترکیه استخدام افراد ترک برای کار به استخدام مهاجران اولویت دارد. مهاجران در پیدا کردن کار در ترکیه به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • افرادی که به زبان خارجه مخصوصاً ترکی مسلط نیستند و مهارت خاصی نیز ندارند. این افراد اغلب کاریابی در ترکیه به‌عنوان کارگر استخدام می‌شوند و معمولاً برای استخدامی محلی اولویت دارد که دارای جای خواب است. متأسفانه اغلب این افراد کارگران غیرقانونی هستند و بدون مجوز فعالیت می‌کنند. بیشتر این افراد درنهایت به علت کلاه‌برداری و یا شرایط دشوار کاری به ایران بازمی‌گردند.
  • افرادی که مهارت‌های فنی دارند و بسیار ساده می‌تواند کار خوب با درامد بالا پیدا کنند. افرادی مانند جوشکار، برق‌کار، آرایشگر و … اغلب این افراد برای کار در ترکیه دست‌ خالی برنمی‌گردند و استخدام می‌شوند.
  • افراد متخصص و باسوادی که با مدرک تحصیلی به ترکیه مهاجرت کرده‌اند و مشغول به کار می‌شوند. فرصت شغلی برای این افراد چندان زیاد نیست ولی اگر بتوانند شغل مناسبی پیدا کنند وضعیت آن‌ها بسیار خوب خواهد بود و از پردرآمدترین‌ها در ترکیه‌اند.
کاریابی در ترکیه

در زیر سایت‌هایی که برای کاریابی در ترکیه می‌توانید به آن ها سر بزنید را برای شما معرفی خواهیم کرد:

شبکه‌های اجتماعی

در مرحله اول کاریابی در ترکیه اینترنتی شاید بد نیست یادآوری کنیم که شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید. شما می‌توانید در این شبکه‌ها رزومه خود را قوی‌تر کنید و یا حتی کار پیدا کنید. این شبکه‌ها قدرت ناشناخته‌ای در خوددارند که هنوز برای ما ناشناخته است. اگر درست نگاه کنید می‌بینید که تمامی آن‌ها از فیس بوک گرفته تا توییتر پر هستند از آگهی‌های شغلی که حتی می‌توانند خیلی مطمئن‌تر و امن‌تر از آگهی سایت‌های کاریابی باشند.

کاریابی در ترکیه

Kariyer

کارییر یکی از بهترین سایت‌های کاریابی در ترکیه است. جالب است بدانید که این سایت علاوه بر اینکه به افراد جویای کار کمک می‌کند تا شغل مناسب خود را پیدا کنند، به کارفرمایان نیز کمک می‌کند تا کارمندان مناسب خود را پیدا کنند.

بخش جذاب دیگری که در این سایت وجود دارد مصاحبه با افراد معروف و داستان‌های موفقیت آن‌هاست.

این سایت علاوه بر این‌ها آموزش‌های حرفه‌ای کاریابی را نیز در برمی‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا یک رزومه خوب برای خود بسازید و بتوانید کار موردعلاقه‌تان را به چنگ آورید.

Yenibiris

ینی بیریس یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های کاریابی در ترکیه است. در این سایت شما امکان پیدا کردن شغل تخصصی خود را خواهید داشت.

علاوه بر این، سایت از فیلتر های بسیار کارآمدی برای پیشنهاد آگهی مناسب به کارجو استفاده می‌کند و شما می‌توانید با بهره بردن از آن‌ها با جست‌وجوی کمتری شغل بهتری پیدا کنید.

Xing

زینگ یکی از سایت‌هایی است که بیشتر از آنکه به دیگر سایت‌های کاریابی در ترکیه شبیه باشد به شبکه‌های اجتماعی شبیه است. این سایت همچنین به «فیس‌بوک افراد جویای کار» نیز مشهور است.

در این شبکه اجتماعی به‌جای آنکه افزایش فالوور محور اصلی فعالیت باشد، ساخت استراتژی شغلی مهم است. شما می‌توانید اعضای شرکت موردعلاقه خود را نیز به دوستان اضافه کنید و از توصیه‌نامه آن‌ها برای پیدا کردن شغل دلخواه بهره ببرید.

Elemanonline

المان آنلاین از دسته سایت‌های کاریابی در ترکیه است که بیشتر موردتوجه نسل جوان قرارگرفته است. در این سایت کارهایی به چشم شما خواهد خورد که کمتر نامشان را شنیده‌اید. این سایت یکی از به‌روزترین‌ها است و جدیدترین مشاغل و نیازمندی‌ها در آن وجود دارد. استفاده از این سایت بسیار آسان بوده و شما می‌توانید به‌راحتی آگهی خورد را در این سایت منتشر کنید.

Secretcv

شاید شما از آن دسته افراد هستید که به آگهی‌های اینترنتی مطمئن نیستید و همیشه از این می‌ترسید که یک کلاه‌برداری عظیم در کمینتان باشد. برای شما هم یک پیشنهاد غیرقابل رد وجود دارد و آن‌هم سایت سکرت سی وی است. این سایت مختص افرادی است که می‌خواهد از کار مطمئن باشند. در حقیقت بزرگ‌ترین کاری که این سایت انجام می‌دهد دست یافتن به این اطمینان است که شرکت و شغل قابل‌اعتماد هستند. کاریابی در ترکیه شما به‌سادگی می‌توانید به آگهی‌های این سایت اعتماد کنید.

کاریابی در ترکیه

Iskur

ایشکور سایت دولتی کاریابی در ترکیه است. در حقیقت این سایت نه بیشتر از باقی سایت‌ها آگهی دارد و نه بیشتر از آن‌ها به کارجو کمک می‌کند تا شغل ایدئال خود را پیدا کند. ولی تمامی افرادی که به دنبال کار می‌گردند درست مثل یک سنت در این سایت عضو هستند.

Linkedin

به جرات می‌توان گفت که لینکدین معروف‌ترین سایت کاریابی در سراسر دنیا است. این سایت از تمامی رقیبانش ساماندهی شده تر عمل می‌کند و مزایای بیشتری را پوشش می‌دهد. پروفایل کارفرما و کارجو و رزومه و اطلاعات شخصی و کاری آن‌ها مدام به‌روز می‌شود و شما می‌توانید همه آنچه نیاز دارید برای همکاری با کاربران ببینید را در این سایت پیدا می‌کنید.

Kariyerzirvesi

در این سایت شما می‌توانید آگهی‌های کاری را در کنار نظر افراد ببینید. این سایت برای افراد از همه‌جا بی‌خبر بهترین گزینه است. مقالات مختلفی در این سایت وجود دارد که شما را چه در پیدا کردن شغل و چه در تخصص و مهارت یاری خواهند داد علاوه بر این نظر افراد متخصص بسیار می‌تواند کمک‌کننده شما در آغاز راه باشد.

Eleman

اگر دوست دارید برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک کار کنید و یا صاحب یکی از آن‌ها هستید و به کارمند نیاز دارید، حتماً سری به المان بزنید. این سایت در این حوزه به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند و درحال‌توسعه بیشتر است

پست‌های مشابه:

راهنمای جامع ثبت شرکت در ترکیه و 10 نکته مهم

مهاجرت به ترکیه با اقامت توریستی در سال 2020 برای چه افرادی مناسب است؟

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه