آسان انتخاب کنید

توضیحات

امکانات آپارتمان های فروش برای خرید در بیلیک دوزو

  • بالکن
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری
  • ماهواره
  • سونا
  • فروشگاه
  • انباری
  • حمام ترکی
خرید املاک لوکس فروشی در بیلیک دوزو استانبول
خرید املاک لوکس فروشی در بیلیک دوزو استانبول

توضیحات ملک فروشی در بیلیک دوزو

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان مدرن دارای اسپا در استانبول را پیش فروش کند. این مجموعه در قسمت اروپایی شهر و در منطقۀ در حال توسعۀ بیلیک دوزو قرار دارد.

بیلیک دوزو موقعیتی عالی دارد و در ناحیه ای واقع شده که به آن استانبول جدید می گویند. این منطقه در سواحل شمالی دریای مرمره و در جنوب اسنیورت واقع شده و بین دریاچه های بیوک چکمجه و کوچوک چکمجه قرار دارد.

این ناحیه همچنین به وست مارینا در کنار دریا نزدیک است و مجموعه های لوکس و بی نظیری در آن ساخته می شود. این خانه ها اغلب ویویی زیبا از دریا و برخی از آن ها نیز ویوی تفرجگاه ساحلی را نیز دارند.

امکانات این منطقه بسیار عالی است و در آن رستوران هایی عالی در کنار دریا وجود دارد و تعدادی مدرسه و امکانات آموزشی دارد که از سطوح پیش دبستانی تا دانشگاه را شامل می شود. همچنین مراکز پزشکی و بیمارستان و مراکز خرید و عمده فروشی بزرگی نیز وجود دارد که همگی برای یک زندگی دائمی به دور از شلوغی و هیاهوی مرکز شهر عالی است. بزرگراه E-5 نیز از این منطقه عبور می کند و به همین دلیل دسترسی به شهر و مرکز تجاری برای کارمندانی که هر روز به آن تردد می کنند، آسان است.

خرید املاک لوکس فروشی در بیلیک دوزو استانبول
خرید املاک لوکس فروشی در بیلیک دوزو استانبول

موقعیت مجموعۀ و جزئیات املاک در بیلیک دوزو

این مجموعه آپارتمان های فروشی در کنار دریا، هم اکنون در حال ساخت است و در 100 متری شمال وست مارینا در کنار دریا و خط ساحلی قرار دارد و 15 دقیقه تا جنوب بزرگراه پر رفت و آمد E-5 و خط متروباس فاصله دارد که دسترسی خوبی را به فرودگاه بین المللی فراهم می کنند. ظرف 45 دقیقه می توان به فرودگاه بین المللی، ظرف 40 دقیقه به مرکز شهر و جاذبه های معروف آن و ظرف 30 دقیقه به مرکز تجاری باسین اکسپرس رسید.

در فاصلۀ کوتاهی از مجتمع، بار، رستوران، فروشگاه، سوپرمارکت و کافه های بسیاری وجود دارد که تعداد زیادی از آن ها با یک پیاده روی کوتاه در دسترس هستند. این امکانات با توسعۀ محل افزایش می یابند. همچنین چندین بیمارستان خصوصی و دولتی، دانشگاه و مرکز خرید خوب نیز با یک رانندگی کوتاه در دسترس شما خواهد بود.

این مجموعه توسط یک سازندۀ معروف و مورد اعتماد در زمینی به مساحت 6000 مترمربع ساخته می شود. وی تضمین می کند که ساخت و ساز مطابق با قوانین و مقررات دولت ترکیه در مورد امنیت آتش سوزی، گاز و زلزله و قوانین جدید عایق بندی، انجام شود.

تاریخ تحویل این خانه های فروشی در بیلیک دوزو

این مجموعه اواخر مارس 2022 تکمیل می شود. این مجتمع کم ارتفاع شامل 8 بلوک چهار طبقه است که 108 آپارتمان لوکس 2 تا 5 خوابه را در خود جای داده است. همچنین 3 واحد تجاری نیز موجود است و اسناد تمامی واحدها آمادۀ انتقال است.

نزدیک به 65 درصد از زمین مجموعه به باغچۀ همگانی اختصاص داده شده است. پس از پایان کار مجتمع و آغاز زندگی در آن، مهمانان و ساکنین مجتمع می توانند با خرید این آپارتمان ها در بیلیک دوزو استانبول از امکانات تفریحی زیر واقع در خود مجموعه، لذت ببرند:

  • یک استخر بزرگ روباز
  • تراس های آفتاب گیر در طبقات
  • محل بازی کودکان
  • یک باشگاه مجهز
  • سونا
  • حمام ترکی
  • محل نشستن در باغچه ها
  • گاراژ پارکینگ امن
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور

مجتمع دیوارکشی شده و گیت ورودی خواهد داشت و به منظور رفاه حال شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان، تمامی این فضاها به صورت 24 ساعته توسط دوربین مداربسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

ویژگی های آپارتمان های فروشی در بیلیک دوزو

با خرید این املاک در بیلیک دوزو هر بلوک یک لابی مشترک دارد و با استفاده از آسانسور و راه پله می توان به طبقات مختلف دسترسی داشت. واحدها درب فولادی دارند و با آیفون تصویری به درب ورودی اصلی متصل شده اند.

آپارتمان ها بزرگ و جادار بوده و آشپزخانه های بسته، مجهز به کابینت های مدرن و سطوح کاری باکیفیت خواهند داشت. لوازم توکار فر، هود و اجاق گاز نیز در آشپزخانه ها تعبیه خواهد شد.

خانه ها سیستم گرمایش مرکزی خواهند داشت و زیرساخت تهویۀ هوا در تمام نشیمن ها و اتاق خواب ها نصب می شود.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن ها نصب می شود. پنجره ها و درب های پاسیو قدی بوده و نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می دهند. برخی از درب های پاسیو به بالکن های فرانسوی، برخی به بالکن های بزرگ شیشه ای و بقیه به تراس های بزرگ و شخصی باغچه دار باز می شوند و همگی آن ها ویوی باغچه های مجتمع و در طبقات بالاتر ویوی تفرجگاه ساحلی و دریا را خواهند داشت.

قیمت خرید آپارتمان در بیلیک دوزو

واحدهای 2 خوابه 120 تا 135 مترمربع قیمت از 1500000 تا 1800000 لیر ترکیه

واحدهای 3 خوابه دوبلکس دارای 2 نشیمن 200 تا 230 مترمربع قیمت از 3500000 تا 4250000 لیر ترکیه

شرایط اقساط برای خرید این املاک در استانبول

هیچ گونه طرح خرید اقساطی برای این آپارتمان های فروشی در بیلیک دوزو وجود ندارد.

در کل، این آپارتمان های فروشی در بیلیک دوزو دارای ویوی دریا در استانبول برای هر منظوری از جمله تفریحات، سفرهای کاری، زندگی دائمی و یا سرمایه گذاری در مرکز شهر استانبول، ایده آل هستند. زیرا اجاره های بالایی دارند، به دریا، تفرجگاه ساحلی و امکانات محلی نزدیک است و پیاده می توان به آنجا رفت، دسترسی آسانی به بزرگراه و سیستم حمل و نقل عمومی دارند و دسترسی به شهر و فرودگاه آسان است، امکانات خود مجموعه فراوان است و ویوی دریا و تفرجگاه ساحلی را دارد.

برای خرید ملک در بیلیک دوزو و کسب آگاهی از جزئیات بیشتر، قیمت ها و موجودی واحدها با ترک گشت تماس بگیرید. تیم حرفه ای ما در استانبول به تمامی سؤالات شما پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه یاری تان خواهند کرد.

چرا خریداران ملک به بازار املاک بیلیک دوزو علاقه دارند؟

بدون شک بازار املاک استانبول، فعال ترین بازار ملک در ترکیه است. اما یکی از مناطق استانبول نسبت به مناطق دیگر محبوبیت و جذابیت بیشتری کسب کرده است. بازار املاک بیلیک دوزو که در غرب تنگۀ بسفروس قرار دارد، جوایز بسیاری را به دلیل ممتاز بودن طراحی شهری، از بخش املاک محلی و بین المللی کسب کرده است.

شهرت آپارتمان های فروشی بیلیک دوزو آن را به محل دلخواه خانواده ها، بازنشستگان و نیروی کار حرفه ای برای زندگی تبدیل کرده است. با وجود آن که این منطقه به پرجمعیت ترین شهر ترکیه تعلق دارد، اما از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری به دور است.

این محل محیطی آرام برای زندگی دارد، و با این وجود مزایای زندگی شهری را نیز در اختیار شما قرار می دهد، مثلاً امکان خرید در هر ساعتی از شبانه روز و در نزدیکی محل زندگیتان. همچنین اگر کسی به دنبال خرید ملک در استانبول باشد، می تواند سفری به این منطقه داشته باشد و از نزدیک علت معروف بودن این منطقه به عنوان محلی خوب برای زندگی، را ببیند.

دربارۀ بیلیک دوزو و آپارتمان های فروشی

در کتاب های تاریخی آمده است که در عصر بیزانس، کشاورزان ابتدا در بیلیک دوزو ساکن شدند. طبیعت زیبا و سواحل بی نظیر آن نیز باعث شده بود تا افراد اشرافی در آن دوره این محل را برای تفریح انتخاب کنند و همین روند تا زمانی که قسطنطنیه تحت سلطۀ عثمانیان قرار گیرد، ادامه داشت.

این منطقه برای سال ها و تا قبل از سال 2000 و حتی تا بعد از آن یعنی در سال 2012 که سیستم متروباس تردد به سایر مکان های استانبول را راحت تر کرد، به عنوان محلی برای زندگی شناخته نمی شد. در زمان بازسازی های شهری شاهد افزایش چشمگیر جمعیت این منطقه بودیم و بسیاری از سرمایه گذاران محلی و خارجی به آن تمایل نشان دادند. زیرا بیلیک دوزو با توجه به قیمت زمین و ملک، بازگشت سرمایۀ رضایت بخشی را در بر داشت.

همین دلایل سبب شد تا مجموعه های مسکونی فروشی لوکسی در بیلیک دوزو ساخته شود و از موقعیت رده بالایی برخوردار شود. با این که فضای شهری در بیلیک دوزو دستخوش تغییر شده است، اما از محیط طبیعی آن حفاظت شده و به جنگلی از بتن تبدیل نشده است. این انتقاد به سایر مناطق استانبول وارد شده است. طراحی خوب خیابان ها به علاوۀ میزان بالای فضای سبز، سبب شده تا زندگی در آن حال و هوای بهتری داشته باشد.

خرید و تفریحات در بیلیک دوزو

اگر بگوییم بیلیک دوزو بهشت خریدان املاک استانبول است، پر بیراه نگفته ایم. تعداد بالای مراکز خرید بزرگ که با ماشین 10 تا 60 از شما دقیقه فاصله دارند، موقعیت خوبی را در اختیار خریداران املاک بیلیک دوزو و صاحبان برندهای ترک و بین المللی قرار می دهد. برخی از این مراکز خرید مانند مرکز خرید مرمره پارک خصوصاً نزد خانواده ها بسیار محبوب شده است، زیرا وجود مراکز تفریحی در این مکان ها با سینماهای صفحه بزرگ و تعداد زیادی فروشگاه های فست فود، محبوبیت آن ها را دوچندان می کند.

بیلیک دوزو شب های تقریباً زنده ای دارد و غذاخوری های آن باز است و می توانید با دوستان خود در آن بنشینید و از مصاحبت با هم لذت ببرید. آخر هفته ها در تابستان نیز بسیار شلوغ است، زیرا ترک ها از قدیم در تابستان بیشتر وقتشان را در کنار ساحل می گذراندند. خانواده ها به پارک آبی نیز در منطقۀ همسایۀ خود، کوچوک چکمجه، علاقه دارند.

غیر از این موارد، افراد ماجراجو نیز می توانند از بیوک چکمجه در همسایگی این منطقه سوار بر کشتی شده و به بورسا بروند. بورسا ناحیه ای در جنوب است که به داشتن مکان های تاریخی، فرهنگی و مناظر طبیعی شهرت دارد.

در مورد بیلیک دوزو

موقعیت بیلیک دوزو در خارج از مرکز شهر مزایای بسیاری برای صاحبان ملک و خریداران آپارتمان ها دارد. در محیطی خلوت رفت و آمد سریعتر انجام می شود.

کسانی که خودروی شخصی دارند، می توانند ظرف یک ساعت به تونل اوراسیا، پل بسفروس و پل فاتح سلطان محمت بروند که همگی به استانبول آسیایی می روند. بدون خودرو نیز با استفاده از متروباس می توانید به سایر مناطق استانبول بروید، مثلاً ظرف 30 دقیقه می توانید به تقسیم برسید.

اگر از کشورهای دیگر به استانبول می آیید، فرودگاه آتاتورک دائماً پروازهایی ارزان در اختیار شما قرار می دهد. این فرودگاه با ماشین 25 دقیقه با این محل فاصله دارد. همچنین پس از آغاز به کار فرودگاه سوم استانبول، می توانید در عرض 30 دقیقه به آن برسید.

محله های بیلیک دوزو برای خرید ملک

خریدارنی که دوست دارند در کنار ساحل بیلیک دوزو زندگی کنند، یا از ملکشان ویوی دریا را داشته باشند، باید به محله های ادنان قهوه چی، گورپینار، مارمارا، ساحیل و یاکوپلو بروند.

مقامات محلۀ گورپینار به صورت ویژه بر پروژه های تفریحی تمرکز داشته اند و هم اکنون سواحل شنی مصنوعی در اینجا وجود دارد. این در حالی است که وست استانبول مارینا با ظرفیت 600 قایق تا 7 متر، در محلۀ مارمارا قرار دارد. این محله همچنین با داشتن مراکز خرید و امکانات تفریحی و مدارس ورزشی، محلی ایده آل برای خریداران ملک در استانبول است که دوست دارند زندگی در کنار دریا را تجربه کنند.

Beylikduzu

محله های دیگر مانند ادنان کهوجی، باریس، بویوک شهیر، جمهوریت و کاواکله در این منطقه قرار دارند و فاصلۀ کوتاهی با یکدیگر دارند. به دلیل نوار ساحلی 12.4 کیلومتری این منطقه و بیرون زدن آن به سمت یک جزیرۀ کوچک، ساکنین بیلیک دوزو از هوایی تمیز و شرایط جوی بادی لذت می برند که در تابستان نیز به دماهای بالایی می رسد.

املاک فروشی بیلیک دوزو کمتر از 150 هزار دلار

این آپارتمان های یک خوابه نزدیک به وست مارینا در استانبول سبکی بی نظیر دارند. امکانات عمومی آن شامل فروشگاه ها، امکانات بهداشتی و توریستی، باغ های سرسبز و ویوی زیبای دریا است.

از سوی دیگر در همان مجموعه، ویلاهایی با چهار اتاق خواب و سه حمام وجود دارد که متراژ آن به 533 مترمربع می رسد و باغچه، استخر و پارکینگ شخصی دارد. این خانه ها زیبایی املاک استانبول را به شما نشان می دهند.

برای دریافت ایمیلی از لیست املاک فروشی، یا صحبت در مورد املاک ترکیه با نمایندۀ فروش، همین امروز با ما تماس بگیرید.

تماس از طریق اینستاگرام ترک گشت

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در آوریل 8, 2022 در 11:39 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,000,000لیر
  • متراژ ملک: 70 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-2
  • سرویس : 1
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht