آسان انتخاب کنید

توضیحات

توضیحات اجاره خانه در تارابیا ساریر

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

مکان: استانبول / اروپایی

منطقه: تارابیا ساریر

نوع آپارتمان: 2 اتاق خواب + 1 اتاق نشیمن

اندازه: 132 متر مربع

طبقه: 3

مبلمان: مبلمان نشده

نوع قرارداد: سالیانه

قیمت اجاره خانه در تارابیا ساریر هر ماه: 5،500 لیر

دپوزیت: 11000 لیر

کمیسیون : 12 درصد

این آپارتمان در ترابیا واقع شده است و دارای 2 اتاق خواب و 1 حمام با یک اتاق نشیمن است. از این مکان می توانید به هر آنچه نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید خانه خود را روی مبلمان خود طراحی کنید این خانه برای شما و خانواده شما بسیار مناسب است. این خانه دارای پنجره ها و بالکن هایی است که می تواند برای شما باز شود تا از آزادی خود نهایت لذت را ببرید ، نشاط شهر را به خانه شما وارد می کند. فن آوری های خانه هوشمند امکان مدیریت اکثر سیستم ها مانند روشنایی ، گرمایش ، سرمایش و تهویه مطبوع را فراهم می کند از طریق تلفن همراه ، به شما امکان می دهد محل زندگی خود را حتی از یک شهر دیگر کنترل کنید. شما در اینجا احساس خواهید کرد که در خانه خود هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پل بوگازیچی: 14 کیلومتر است

پل سلطان: 20 کیلومتر

تونل اوراسیا: 27 کیلومتر است

مرکز خرید وادیستان بول: 10 کیلومتر است

ساحل ترابیا: 1 کیلومتر فاصله دارد

فرودگاه استانبول: 38 کیلومتر است

فرودگاه صبیحا: 51 کیلومتر فاصله دارد

خیابان بغداد: 26 کیلومتر است

میدان تکسیم: 16 کیلومتر است

چگونه در استانبول ترکیه خانه اجاره کنیم؟

باتوجه به جاذبه های خیره کننده توریستی و گردشگری کشور ترکیه و موقعیت آن به عنوان یک کشور اروپایی، سالیانه میلیون ها توریست و گردشگر با قومیت های مختلف به این کشور سفر می کنند و از گذراندن تعطیلات خود لذت می برند. استانبول، آنتالیا، آلانیا، ازمیر و… مناطقی هستند که هرساله پذیرای گردشگران از اقصی نقاط جهان می باشند.

در سالهای اخیر اقتصاد رو به رشد ترکیه موجب شده است تا گردشگران خارجی علاوه بر اقامت توریستی در این کشور، نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و ساخت و ساز نیز اقدام کنند. هتل های متعددی در پی سرمایه گذاری خارجیان در اقصی نقاط ترکیه ساخته شده و همچنین مجتمع های مسکونی متعدد و بسیار لوکس احداث شده است. اگر شما هم قصد اجاره خانه در ترکیه را دارید، با ترک گشت همراه باشید.

اجاره ملک در ترکیه هم به منظور اقامت توریستی و هم برای اقامت طولانی مدت ممکن است. فقط باید دقت داشته باشید املاکی که اجاره می کنید حتماٌ مجوز برای اجاره داده شدن را داشته باشند. املاکی که برای اجاره کوتاه مدت اجاره می روند حتماٌ باید مجوز ویژه اجاره جهت توریست ها را داشته باشند و در مورد اجاره سالیانه نیز، حتما نیاز به کسب اجاره نامه معتبر و محضری می باشد

.

لطفا به چند نکته ی زیر برای انتخاب خانه اجاره ای و همچنین گروه هایی که خانه را از آن ها اجاره می کنید دقت فرمائید:

  •     مهمترین مورد برای انتخاب خانه و سفری راحت و خاطره انگیز این است که امنیت آن خانه تضمین شده باشد و حتما زیر نظر اداره ی امنیت آن منطقه از کشور ترکیه باشد.
  •     ملاک انتخاب شما فقط قیمت نباشد، چون ساختمان های قدیمی ساز، بدون آسانسور و واحد هایی در طبقات بالا در داخل استانبول یا شهرهای دیگر بسیار زیاد است.  هیچ ارزانی و قیمت پائینی بی دلیل نیست.
  • خیلی از خانه های اجاره ای تجهیزات و وسایل خیلی قدیمی دارند و برای خیلی از هموطنان ما اتفاق افتاده است که در طی اقامت خود در این خانه ها خسارت هایی زیادی متقبل شده اند.
  • باتوجه به هزینه های سنگین حمل و نقل در کشور ترکیه قبل از سفر خود با مقصد مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.  لازم به ذکر است انتخاب منطقه ی درست در سفر به کشور ترکیه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه های جاری سفر را کاهش می دهد.
  • خیلی از هموطنان عزیزمان برای آنکه هزینه های ترانسفر را پرداخت نکنند از همان بدو ورودشان دچار سردرگمی می شوند و در بسیاری از موارد با طی نموندن چندین مسیر و پرداخت هزینه های سنگین (هزینه ای بیشتر از هزینه ی ترانسفر) بعد از ساعت ها به مقصد خود می رسند. پس استفاده از ترانسفر برای کسانی که با خانواده سفر می کنند و تعداد آنها بالا می باشد به نوعی الزام محسوب می شود.
  • در مورد پرداخت هزینه به گروه هایی که ثبت نشده اند و به نوعی شخصیت حقوقی و قانونی ندارند اصلا اعتماد نکنید.

هزینه اجاره خانه در ترکیه

باید بدانید که اجاره خانه در ترکیه و در شهر استانبول بسیار مناسب است و از همه مهمتر اینکه نیاز نیست مانند ایران مبلغ سنگینی را به عنوان رهن پرداخت کنید. برای اجاره خانه در استانبول تنها نیاز دارید تا دو برابر اجاره ماهیانه را به عنوان امنیت نزد صاحبخانه قرار دهید. در برخی موارد پرداخت دپوزیت به اندازه یک ماه نیز کافی خواهد بود.

اجاره های خانه در استانبول از رقم 1000 لیر شروع می شود و تا 5000 لیر برای یک خانه معقول در یک منطقه مناسب بالا می رود. قیمت بیشتر بر اساس متراژ و میزان امکاناتی که برای خانه در نظر گرفته شده است تعیین می گردد. مطمئنا با رقم های پایین تر از این هم می توان در استانبول اجاره منزل را انجام داد اما ممکن است که امنیت و آرامش آن به اندازه کافی بالا نباشد.

نرخ اجاره منزل در استانبول نسبت به هر محله متفاوت است و عموما محله های بالای استانبول سه یا جهار برابر بیشتر از محله های متوسط استانبول اجاره بها دارند. مثلاً نرخ اجاره ماهیانه خانه دو خوابه در آکسارای 1000لیر، در شیشلی 2500 لیر و در نیشان تاشی 5000 لیر است.

اجاره روزانه،‌ هفتگی و ماهانه سوئیت‌های ارزان استانبول در مناطق متوسط، توسط دانشجویان و مسافران بسیار رایج است.

مثلاً هزینه اجاره روزانه یا هفتگی سوئیت در تکسیم در حدود شبی 150 الی 250 لیر است و با توجه به امکانات سوئیت و زمانی از سال که قصد اجاره دارید هزینه‌ها متفاوت است. اجاره سوئیت یا خانه ارزان در استانبول و مناطق خاصی مانند آکسارای یا بیلیکدوزو به راحتی امکان پذیر است و حتی در منطقه‌ی نوساز بیلیکدوزو امکان خرید خانه ارزان در استانبول نیز فراهم است.

برای اقامت های بیشتر از یک هفته، گاهی اجاره یک سوئیت یا خانه در استانبول به صرفه تر از سکونت در هتل است چراکه امکان صرفه جویی بیشتر در هزینه‌های وجود دارد.

5/5 - (10 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 6, 2021 در 12:53 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 5,500لیر
  • متراژ ملک: 130 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2016
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht