آسان انتخاب کنید

اجاره آپارتمان مبله سالانه در استانبول منطقه اسنیورت

  • اجاره 7,000لیر
  • 720لیر/آیدات
اسنیورت

توضیحات

اجاره آپارتمان مبله سالانه در استانبول منطقه اسنیورت بسیار شیک و دلباز فول امکانات

اجاره آپارتمان در استانبول در رزیدانس بسیار شیک فول مبله و امکانات قرارداد سالیانه اجاره 7000 لیر آیدات 720 لیر دپوزیت 14000 لیر

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

در دو سال اخیر اجاره آپارتمان سالیانه تک خوابه با لوازم در اسنیورت طرفداران زیادی پیدا کرده است خصوصاً در بین ایرانی هایی که به استانبول و ترکیه می آیند.

منطقه اسنیورت خود به تنهایی به اندازه یک شهر جمعیت دارد دارای امکانات و دسترسی خوبی برای زندگی است و بین مهاجران به دلیل اینکه بافت ترکیبی بین قومیت های مختلف وجود دارد زندگی کردن و همزیستی بسیار ساده و مناسب است در این مناطق و بخش‌های آن رزیدانس ها و سیته های بسیار لوکسی ایجاد شده که در بین خارجی ها طرفداران فراوان دارد.

منطقه اسن یورت استانبول دارای بخش های قیمت های اجاره خانه در آن کاملاً  متفاوت باشد به طوری که شما در این منطقه میتوانید آپارتمان یک خوابه با لوازم از 7000 لیر پیدا کنید تا 20000 لیر بستگی به قدرت توان و مالی شما و منطقه‌ای که در این بخش انتخاب می کنید کاملا متفاوت است بعضی از رزیدانس ها و مناطق آن به قدری لوکس هستند که در بین ترک ها نیز طرفداران فراوانی دارد.

فرقی نمی‌کند در کجای اسنیورت زندگی می کنیم معمولاً در تمام بخش‌های آن فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای در دسترس هستند و شما همیشه می توانید با کمترین قیمت بهترین لوازم و مایحتاج خود را تهیه کنید.

زندگی در اسنیورت برای کسانی که برای سال اول است که ترکیه می آیند جای کاملا مناسبی است در این منطقه برج های ارزان قیمتی که همان رزیدانس یا سیته نامیده می‌شوند هست مانند یک آک تاور یا فی تاور که در آن شما می توانید خانه هایی با امکانات ورزشی و در واقع نگهبانی داشته باشید با اجاره ماهیانه بین 5000 تا 6000 لیر و می‌توانید در جایی مثل نویستا آپارتمان اجاره کنید که در آن باید برای هر ماه تقریباً 7 هزار لیر به بالا پرداخت کنید.

در کل برای اجاره آپارتمان سالیانه تک خوابه با لوازم در اسنیورت شما می توانید پس انداز خوبی در طول یکسال نگهدارید و در آینده چنانچه قصد ادامه و اقامت در ترکیه را داشته باشید با شناخت بهتری نسبت به سایر مناطق به دست آورده اید می توانید تصمیم بگیرید که آیا در اسنیورت ادامه بدهید و یا به مناطق گرانتر نقل مکان کنید.

تصمیم شما هرچه که باشد ما برای اجاره آپارتمان سالیانه تک خوابه با لوازم در اسنیورت چه خارج از اسنیورت در کنار شما هستیم با ترک گشت همراه باشید.

وضعیت آگهی: اجاره سالیانه

نوع مسکن: آپارتمان

تعداد اتاق + سالن: 1+1

ناخالص / خالص: مترمربع 88/65

طبقه: 14

تعداد طبقات: 23

عمر ساختمان: 3 سال

نوع گرمایش: ترکیبی

لوازم منزل: کامل

تعداد حمام ها: 2

نوع ساختمان: بتنی

وضعیت ساختمان: بسیار خوب

وضعیت استفاده:

در داخل سایت: خیر رزیدانس است

نوع سوخت: برق و گاز

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, اسنیورت

جزئیات

Updated on دسامبر 6, 2022 at 2:04 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 7,000لیر
  • متراژ ملک: 65 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

Compare listings

Compare
Turkgasht
  • Turkgasht
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!