آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در مال تپه در بخش آسیایی استانبول

پیش فروش آپارتمان های لوکس در استانبول آسیایی. در بزرگراه E-5 با امکانات داخل مجموعه، ویوی دریا و جزیره و شرایطی با سود صفر. سرمایه گذاری در استانبول.

جزئیات پروژه

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 7157 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

چرا این خرید ملک در مال تپه در بخش آسیایی استانبول؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در منطقۀ مالتپه، یکی از پرطرفدارترین مناطق در قسمت آسیایی استانبول و تقریباً در شمال جنگل آیدوس استانبول قرار دارد که با یک رانندگی کوتاه می توانید به فرودگاه برسید.

مالتپه محله ای باپرستیژ در استانبول است که در سواحل شمالی دریای مرمره واقع شده است. با یک رانندگی کوتاه از این ناحیه می توانید به شرق کادیکوی برسید و تا غرب فرودگاه بین المللی صبیحاگوکچن تنها 25 دقیقه فاصله دارید.

این منطقه به دلیل آن که در نوار ساحلی واقع شده، به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک است و امکانات محلی زیادی دارد، بسیار پرطرفدار است. همچنین در این ناحیه پارکی بزرگ در کنار دریا به وسعت 1200000 مترمربع که در قسمت آسیایی بزرگترین پارک به شمار می رود، بازار بزرگ CarrefourSA که فروشگاه های برند، سینما و سایر امکانات تفریحی را در خود دارد، رستوران ها و بانک های مختلف نیز وجود دارد. تعداد زیادی مدرسه، دانشگاه و امکانات پزشکی نیز وجود دارد که منطقۀ مالتپه را به محلی مناسب برای زندگی دائمی تبدیل می کند.

خانه های مالتپه با وجود این که در کنار دریا قرار دارند، نسبت به خانه های سایر مناطق با موقعیت مشابه، از قیمت پایین تری برخوردارند. از سوی دیگر افزایش قیمت ها در مناطق اروپایی استانبول که در ساحل قرار دارند، خریداران ملک را به این منطقه کشانده است. به علت رشد تقاضا برای ملک در این محل نیز قیمت ها در حال بالا رفتن هستند.

موقعیت و اطلاعات پیشرفت پروژه خرید ملک در مال تپه در بخش آسیایی استانبول

پروژۀ پیش فروش آپارتمان در مال تپه هم اکنون در کنار بزرگراه E-5 و 3.2 کیلومتری شمال خط ساحلی و پارک مرمره آغاز شده است.

موقعیت این پروژه در کنار بزرگراه، دسترسی آن را به تمام نواحی شهر آسان کرده است. با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو برسید و تا ایستگاه قطار مرمره 5 دقیقه، تا بزرگراه TEM در شمال 15 دقیقه، تونل اوراسیا 25 دقیقه و ترمینال کشتی رانی بستانچی 15 دقیقه فاصله دارید. بنابراین طی چند دقیقه می توانید به مرکز آسیایی شهر برسید، از دریا عبور کرده و به یالووا و جزایر پرینسس بروید و یا به بسفروس رفته و به نقاط دیدنی مرکز اروپایی شهر بروید که تقریباً 40 دقیقه طول می کشد.

با یک رانندگی 10 دقیقه ای و حتی کمتر می توانید به بازار، دانشگاه و بیمارستان و با یک پیاده روی کوتاه می توانید به فروشگاه و سوپرمارکت، بانک و خودپرداز، مدرسه برای تمام سنین، مراکز پزشکی و داردخانه و تعدادی بار، کافه، کافی شاپ و رستوران برسید.

این پروژه توسط یکی از سازندگان اصلی شهر و در زمینی به مساحت 7157 مترمربع ساخته می شود و شامل سه بلوک است. یکی از برج های مسکونی آن 35 طبقه است که در کل 364 خانۀ 1 تا 3 خوابه را در خود جای داده است که از طبقۀ شانزدهم به بالا از ویوی دریا و جزیره برخوردارند. دو بلوک دیگر هر یک 6 طبقه دارند که 400 واحد اداری با اندازه های مختلف را در خود جای داده اند. این مجموعه با قوانین ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی مطابقت داشته و در اواخر آوریل 2023 به اتمام می رسد.

با خرید ملک در مال تپه در بخش آسیایی استانبول در اطراف هر سه بلوک باغچه ای سرسبز همگانی وجود دارد و ساکنان آن پس از شروع زندگی در این مجموعه از امکانات زیر برخوردار خواهند بود:

  • یک استخر روباز بزرگ
  • استخر کودکان
  • تراس آفتاب گیری
  • محل بازی کودکان
  • مرکز تناسب اندام
  • حمام ترکی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • آسانسور
  • کافه و رستوران
  • گاراژ پارکینگ امن برای ساکنین
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • ژنراتور برق
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • پذیرش 24 ساعته

همان طور که در مجموعه های استاندارد سیستم دوربین مداربسته و خدمات امنیتی ارائه می شود، در این مجموعه نیز برای رفاه شما عزیزان این خدمات موجود خواهد بود.

قیمت خرید ملک در مال تپه در بخش آسیایی استانبول

آپارتمان های 1 خوابه 50 تا 64 مترمربع قیمت از 1593772 تا 1880055 لیر ترکیه

واحدهای اداری 84 تا 135 مترمربع قیمت از 2597657 تا 4037065 لیر ترکیه

شرایط پرداخت

سازنده به خریداران نقدی 5 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا می دهد. همچنین شما می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 24 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی آپارتمان ها در مال تپه در بخش آسیایی استانبول

ورودی واحدها در هر بلوک از یک لابی مجزا است و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر واحد یک درب فولادی دارد و از طریق آیفون تصویری به درب های ورودی لابی متصل می شود.

واحدها آشپزخانه های بزرگ اپن دارند. این آشپزخانه ها بسیار مدرن بوده، کابینت ها و سطوح کاری گرانیتی و باکیفیت خواهند داشت و لوازم توکار اجاق گاز، هود و فر در آنها تعبیه می شود.

تمام خانه ها سیستم گرمایش مرکزی گازی خواهند داشت و زیرساخت تهویۀ هوا در تمام اتاق ها قرار داده می شود.

آپارتمان ها بالکن ندارند، اما پنجره های بزرگ واحدها نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می رسانند و ویوی زیبایی از دریا، طبیعت، شهر و واحدهای طبقۀ شانزدهم به بالا ویوی جزیره را دارند. طبقات پایین نیز ویوی شهر و باغچه های اطراف را دارند.

حمام ها مدرن بوده و از کف تا سقف کاشی کاری شده است. کف سایر فضاها نیز با لمینیت و سرامیک پوشیده شده است.

در کل این آپارتمان های لوکس در استانبول تمام نیازهای شما را برآورده می کنند و برای زندگی دائمی، تفریح، سفرهای کاری و سرمایه گذاری ایده آل هستند. زیرا از امکانات محلی بسیاری دارند، به علت نزدیک بودن به بزرگراه و سیستم حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات مجموعه عالی است و ویوی دریا، طبیعت و شهر را دارد.

برای خرید خانه در مال تپه در بخش آسیایی استانبول اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

املاک در مالتپۀ استانبول

سرمایه گذاران و خریداران املاک به مالتپه علاقۀ زیادی دارند، زیرا قیمت ملک در اینجا بسیار رقابتی است، به خصوص زمانی که آن را با همسایۀ خودش کادیکوی که منطقۀ خوبی است، مقایسه کنیم.

در گذشته مالتپه به داشتن تاریخی شش قرنه و چشمه های جوشان آب معروف بود، اما این روزها معروفیت آن به دلیل امکانات آموزشی برجسته و سواحل تابستانی آن است که این منطقه را برای تمام سطوح جامعه ایده آل می کند.

این منطقه در کنار دریای مرمره و در شبه جزیرۀ کوکایلی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و مساحت آن 50 کیلومترمربع است. نواحی اطراف آن شامل کادیکوی، سانجاک تپه، آتاشهیر و کارتال است.

جمعیت منطقه بیش از 497000 است. از جمله پروژه های مهم، آپارتمان های جدید مالتپه است که هدف آن ارتقای کیفیت زندگی ساکنین است. تخصیص بودجه، برنامه های کمک مالی، آگاهی عمومی و پروژه های منطقه ای با مشارکت اتحادیۀ اروپا و در زمینه های سلامت عمومی، آموزشی، علمی، تحقیق اجتماعی و توسعه، انجام شده است.

محله ها و املاک مالتپه

برای خرید ملک از مالتپه می توانید از بین 18 محلۀ موجود انتخاب کنید که هریک خصوصیت ها و جذابیت های خاص خود را دارد. محله های کنار دریا شامل آلتین تپه، کوچوک یالی، چنار، ایده آل تپه و یالی است. از بین تمام این محله ها، ساکنین بیشتر کوچوک یالی را ترجیح می دهند. این محله بسیار لوکس است و قیمت ها در آن بالاتر است. بقیۀ محله ها در کنار ساحل نیستند، اما با یک پیاده روی کوتاه می توان به خط ساحلی رسید.

زمرداولر پرجمعیت ترین محله است که قلب و مرکز منطقه نیز محسوب می شود. کم جمعیت ترین محله نیز بیوک بالکالکوی است که کنار ساحل نیست. محله های دیگر باغلارباشی، فیض الله، فیندیکلی، آیدین اولر، گولسویو، گولنسو، آلتای چشمه، اسنکنت و باشی بیوک هستند.

بعضی اوقات ممکن است زمین برای فروش در مالتپه پیدا شود، اما اگر به لیست املاک فروشی نگاهی بیندازید، بیشتر ملک های فروشی را آپارتمان ها تشکیل می دهند. آپارتمان ها به صورت پیش فروش یا آمادۀ تحویل و در مجتمع های بزرگ هستند که امکاناتی شامل استخر، باغچه های سرسبز، باشگاه داخل مجموعه، امنیت و غیره را دارند.

خیابان بغداد: مرکز خرید استانبول آسیایی

ساکنین املاک مالتپه دسترسی خوبی به خیابان بغداد دارند. این خیابان همانند خیابان استقلال در قسمت اروپایی استانبول است. این خیابان طویل از کادیکوی تا مالتپه کشیده شده است و حال و هوا و محیطی لوکس دارد و بهترین فروشگاه های شهر در آن قرار دارند. این خیابان دارای همه نوع تفریحات و بازار در فضای باز است که در آن غذاخوری ها، کافه ها، بارها، رستوران ها بوتیک ها و برند های لوکس و بین المللی به وفور یافت می شوند.

زندگی در کنار دریا و پارک ساحلی مالتپه

مناطق ساحلی در آخر هفته ها و تعطیلات مدارس زنده می شوند، زیرا خانواده ها و ساکنین محل برای لذت بردن از کافه ها، مسیرهای پیاده روی و ویوی بی نظیر جزایر پرینسس به اینجا می آیند. در گذشته نیز تا دهۀ 1970، افراد محلی متمول از این ساحل ها به عنوان مقصدی تفریحی در تابستان استفاده می کرده اند.

اگر منظور شما از ریلکس کردن، داشتن فضایی سرسبز، قدم زدن و تماشای جهان در حال حرکت باشد، عاشق پارک مالتپه خواهید شد. این پارک مهم ترین و معروف ترین پارک ساحلی است. امکانات آن شامل فضای برگزاری کنسرت و تجمعات با ظرفیت 130000 نفر، زمین های فوتبال، بسکتبال و والیبال، پیست اسکیت بورد، مسیرهای پیاده روی، دوی کند و دوچرخه سواری، باشگاه شنا و تناسب اندام، زمین بازی کودکان، یک مرکز قایقرانی، 63 هزار مترمربع فضای پیک نیک، یک زمین مینی گلف و 20 هزار درخت است که باعث می شود فراموش کنید که در استانبول زندگی می کنید. خریداران املاک مالتپه می توانند به همراه خانواده از این پارک لذت ببرند.

امکانات حمل و نقل و رفت و آمد

قایق های محلی ساکنین را به سرعت به نواحی دیگر می رسانند. برای رفتن به مکان های دورتر نیز می توانید از اتوبوس های مسیر بزرگراه E-5 استفاده کنید و به مناطق دیگر بروید. برای مناطق اروپایی استانبول نیز کشتی وجود دارد. این کشتی ها از منطقۀ کادیکوی و اوسکدار در همسایگی مالتپه حرکت می کنند. همچنین با یک رانندگی 40 دقیقه ای می توانید به پل های 15 جولای و فاتیح سلطان برسید. یکی از جنبه های مثبت برای خریداران خارجی املاک در مالتپه این است که فرودگاه صبیحا گوکچن با پروازهای بین المللی از همه جای دنیا و در تمام طول سال، با ماشین تنها 30 دقیقه راه است.

چگونه در مالتپه ملک بخریم؟

اگر می خواهید لیستی از املاک پیش فروش و آمادۀ تحویل و تجاری در مالتپه را دریافت کنید، با ما تماس بگیرید و یا ایمیل بزنید. اگر در استانبول هستید به دفتر ما بیایید و به صورت رو در رو با مشاوران املاک ما صحبت کنید.

اگر خارج از کشور هستید و می خواهید در املاک ترکیه سرمایه گذاری کنید، سفر بازدیدی ما برایتان ایده آل خواهد بود. ما به عنوان یک آژانس املاک مهم در ترکیه تمام مناطق و نواحی را پوشش می دهیم و سرمایه گذاری شما در املاک ترکیه به خوبی پیش خواهد رفت.

4.8/5 - (6 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, مالتپه

جزئیات

به روز شده در دسامبر 15, 2021 در 1:58 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,593,772لیر
  • متراژ ملک: 63 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, تجاری, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht