آسان انتخاب کنید

توضیحات


خرید اقساطی آپارتمان در مال آف استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه شروع قیمت از 2.400.000 لیر با اقساط 18 ماهه بدون بهره و بدون کمیسیون در 2021

ویژگی های اصلی  خرید آپارتمان در مال آف استانبول

  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری

توضیحات آپارتمان در مال آف استانبول

ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس و جادار در شهر استانبول را در مال آف استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها در منطقۀ باشاک شهیر و در قسمت اروپایی شهر قرار دارد و محل خوبی برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شود.

 درباره منطقه باشاک شهیر و خرید آپارتمان در مال آف استانبول

منطقۀ باشاک شهیر یکی از مناطق استانبول است که در در جنوب فرودگاه جدید استانبول قرار دارد و تا آنجا 30 دقیقه فاصله دارد. این منطقه تقریباً در شمال جادۀ باسین اکسپرس و نزدیک به تقاطع بزرگراه های TEM و E-5 قرار دارد و به همین علت دسترسی آسانی به سایر نقاط استانبول دارد.

در حال حاضر ساخت و سازهای بسیاری در این منطقه انجام می شود که در رأس آنها پارک بوتانیکال گاردن و شهر سلامت مدرن، است که یکی از بزرگترین مؤسسات سلامتی در اروپاست و نزدیک به 2682 تخت بیمارستانی دارد که در 12 بیمارستان قرار دارند. هم اکنون استادیوم 76 هزار نفری المپیک که در سال 2002 تکمیل شد نیز در منطقه باشاک شهیر قرار دارد. تلاش های ترکیه برای گرفتن میزبانی بازی های المپیک تاکنون بی ثمر بوده است.

امکانات رفاهی دیگر در این منطقه شامل تعداد زیادی مدرسه، کالج و دانشگاه، مراکز خرید و غیره است. این منطقه بسیار سرسبز است و برای زندگی دائمی و سرمایه گذاری بسیار عالی است و اجاره بهای بالایی دارد.

محل پروژه و جزئیات  خرید آپارتمان در مال آف استانبول

این آپارتمان ها در فاصلۀ بسیار کوتاهی از تقاطع بزرگراه TEM قرار دارد و ظرف 1 دقیقه می توان به مرکز تجاری باسین اکسپرس رسید. از سمت جنوب 5 کیلومتر تا بزرگراه E-5 فاصله است که با یک رانندگی 5 دقیقه ای می توان به آن رسید. تا دریاچۀ کوچوک چکمجه و ابتدای کانال جدید 10 دقیقه راه است و اگر بیشتر به سمت جنوب بروید، ظرف 25 دقیقه به سواحل دریای مرمره خواهید رسید.

درباره مکان پروژه

با خرید آپارتمان در مال آف استانبول برای افرادی که ماشین ندارند، اتوبوس های فراوان و ایستگاه مترو وجود دارد و با استفاده از آنها می توانند به نقاط دیدنی شهر و سایر نقاط برسند. همچنین تعداد زیادی فروشگاه، سوپرمارکت، مدرسه، بانک، داروخانه، بار، کافه و رستوران و حتی یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و خرید شهر در همسایگی شما قرار دارد. همچنین مراکز خرید دیگر، دانشگاه ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی در نزدیک شما هستند.

این سازۀ بزرگ در مراحل پایانی قرار دارد و در زمین بزرگی به مساحت 123000 مترمربع و توسط یکی از سازندگان به نام استانبول ساخته می شود. بخش نهایی این پروژه شامل 4 برج مدرن است که 23 تا 29 طبقه دارند و در کل 1114 خانۀ بزرگ و لاکچری را در خود جای داده اند. هر یک از این خانه ها از 1 تا 5 اتاق خواب دارند. تمام خانه ها از استاندارد بالایی برخوردارند و با تمامی قوانین ساختمانی ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی مطابقت دارند.

با خرید آپارتمان در مال آف استانبول ساکنین این مجموعه و مهمانان پس از تکمیل مجموعه، از امکانات زیر برخوردار خواهند بود:

  • استخر روباز
  • استخر کودکان
  • تراس های آفتاب گیر
  • استخر سرپوشیدۀ گرم
  • زمین بازی روباز
  • پارکینگ گاراژ امن برای ساکنین به همراه خدمات پارک خودرو
  • مرکز اسپا به همراه اتاق سونا و ماساژ و غیره
  • یک باشگاه کاملاً مجهز
  • مرکز خرید
  • کافه و رستوران
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • آسانسور در هر بلوک
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنزاتور برق
  • خدمات نظافت/خانه داری
  • یک هتل به نام و لوکس

برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی این فضاها با دوربین های مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته حفاظت می شود.

قیمت خرید آپارتمان در مال آف استانبول

قیمت خرید آپارتمان های 1 خوابه 80 تا 91 مترمربع قیمت از 281500 تا 288000 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان های 2 خوابه 115 تا 126 مترمربع قیمت از 399000 تا 456000 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان های 3 خوابه 154 تا 210 مترمربع قیمت از 512000 تا 753000 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان های 4 خوابه 261 تا 311 مترمربع قیمت از 878000 تا 985500 دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان های 5 خوابه 645 تا 679 مترمربع قیمت از 2346000 تا 2592000 دلار آمریکا

نحوۀ پرداخت خرید آپارتمان در مال آف استانبول

اسناد حقوقی آمادۀ انتقال هستند و کلید آپارتمان ها آمادۀ تحویل است. خریدارانی که به صورت نقدی خرید خود را انجام می دهند از تخفیف 10 درصدی بر روی قیمت های بالا برخوردار خواهند شد. اما در صورتی که پرداخت اقساطی را انتخاب نمایید، می توانید 50 درصد از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت بدهید، به خانه نقل مکان کرده و مابقی را در اقساط مساوی 18 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی آپارتمان ها در مال آف استانبول

همۀ خانه ها از لابی پذیرش قابل دسترس هستند و از طریق راه پله و آسانسورها می توان به تمام طبقات دسترسی داشت. درب های فولادی آپارتمان ها از طریق آیفون تصویری به درب ورودی لابی وصل می شود.

با خرید آپارتمان در مال آف استانبول برخی از واحدها آشپزخانۀ مجزا دارند و برخی دیگر آشپزخانۀ اپن دارند و در تمام آنها تجهیزات مدرن، سطوح کاری باکیفیت و لوازم توکار مانند فر، هود و اجاق گاز نصب می شود.

وجود پنجره ها  درب های قدی پاسیو سبب می شود تا نور طبیعی در تمام خانه ها وجود داشته باشد. پنجره ها و پاسیوها ویوی بی نظیری از طبیعت دارند و هر خانه بسته به معماری واحد به باکن های شیشه با اندازه های مختلف دسترسی دارد.

حمام ها کاملاً کاشی کاری شده و تجهیزات مدرن دارند. بقیه فضاها نیز با سرامیک و لمینیت گرم پوشیده شده است. تمام خانه ها سیستم گرمایش مرکزی گازی دارند و زیرساخت نصب تهویۀ هوا در تمام اتاق ها وجود دارد.

کلام آخر درباره خرید ملک در مال آف استانبول

با خرید خانه در مال آف استانبول این آپارتمان های لوکس در استانبول تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای سفرهای کاری و تفریحی و زندگی دائمی با خانواده عالی هستند و انتخابی منحصربه فرد برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شوند. زیرا اجاره بهای بسیار بالایی دارند و دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارند، امکانات محلی زیادی دارند و ویوی طبیعت و فضای نشیمن بیرونی و یک زندگی لوکس از جاذبه های دیگر آن است.

برای خرید ملک در مال آف استانبول و کسب جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند و در خرید لوازم منزل جدیدتان نیز به شما کمک می کنند.

مال آف استانبول

بزرگترین مرکز خرید و سرگرمی ترکیه. آپارتمان های فروشی در مال آف استانبول و دوبلکس کامل به سبک زندگی متفاوت برای زندگی ، کار و سرگرمی در ترکیه.

مال آف استانبول

یکی از مهمترین مقاصد گردشگری استانبول است. به طور کلی توسط گردشگران ، اعراب و مردم حوزه خلیج فارس ترجیح داده می شود ، زیرا به راحتی تمام نیازهای آنها را برآورده می کند. این جایی است که خانواده می تواند تمام نیازهای محل اقامت ، لباس ، هدایا ، وسایل الکترونیکی و غذا را پیدا کند.

از نظر بسیاری – کشف تمام اسرار بیش از یک روز طول می کشد. یکی از بازدیدکنندگان آن از ایالت کویت ، گفت: “مرکز خرید مال آف استانبول … شما از مرکز خرید مال آف استانبول چه می دانید؟

مرکز خرید استانبول در سال ۲۰۱۴ با هفت برج با الهام  طراحی خود از شهر استانبول افتتاح شد. این مجموعه شامل ۴ برج مسکونی ، یک برج اداری ، یک هتل بزرگ و ساختمان هتل و یک مرکز خرید بزرگ است.

مرکز خرید مال آف استانبول در کجا واقع شده است؟

در شریان اصلی اتصال فرودگاه آتاتورک و بزرگراه TEM با بزرگراه شمالی مارمارا که دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می کند ، در این نقطه مرکزی مرکز خرید مال آف استانبول ، بزرگترین مرکز خرید ، سرگرمی مدرن ترکیه ، در منطقه باشاک شهیر، یکی از مهمترین مناطق رشد و توسعه شهری در بخش اروپایی استانبول واقع شده است.


فروشگاه های استانبول

چگونه می توان به مرکز خرید مال آف استانبول رفت؟

برای رفتن به مرکز استانبول با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی استانبول ، می توانید از ینی کاپی یا آکسارای با استفاده از خط M1b به ایستگاه کیرازلی با مترو M1 بروید و سپس با قطار رایگان به ایستگاه ایکیتلی در باشاک شهیر بروید ، در اینجا مرکز خرید را در فاصله ۸۰۰ متری  پیدا خواهید کرد.

برای رسیدن به مرکز خرید از چندین ایستگاه می توانید از اتوبوس های عمومی نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از خط اتوبوس تندرو (متروبوس) به ایستگاه ینی بوسنا دسترسی پیدا کنید ، سپس سوار اتوبوس 98H یا 78B شوید و در ایستگاه دمیرجیلر (شهر صنعتی) پیاده شوید ، آنجا مرکز خرید را قبل از ایستگاه اتوبوس پیدا خواهید کرد.

در مورد منطقه فاتح ، می توانید با استفاده از اتوبوس شماره 146T یا 142E به مرکز استانبول آمده و در ایستگاه اتوبوس مال آف پیاده شوید.

علاوه بر این ، تاکسی ها و اتومبیل های شخصی با راننده از اکثر شرکت های گردشگری استانبول مانند سفرک در دسترس هستند.

ساعت کاری در مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول هر روز در طول هفته از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب باز است.

بخش های مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید استانبول از ۴ بخش عمده تشکیل شده است:

۱. مجتمع مسکونی: آپارتمان های مال آف استانبول.
۲. هتلی با آپارتمان های هتل: هتل مرکز خرید مال آف استانبول.
۳. دفاتر تجاری: دفاتر مال آف استانبول.
۴. مرکز خرید: مرکز خرید مال آف استانبول.

مجتمع مسکونی: مجتمع مسکونی مال آف استانبول

افسانه فانتزی جدیدی در استانبول ، با معماری نفیس و سبک زندگی بسیار متمایز ، ترکیبی از لوکس و روح تاریخی استانبول ، با جزئیات دقیق.

انتخاب “بهترین از بهترین ها” در مرکز خرید استانبول ، بزرگترین پروژه ترکیبی ترکیه و جاذبه اصلی این شهر ، تعریف زندگی ایده آل در آپارتمان های مسکونی را دوباره تعریف می کند. یک محیط غنی در اینجا انتظار شما را می کشد ، پذیرای تنوع فرهنگی بیشتر از ۳۵ کشور جهان ، برای لذت بردن از یک زندگی هماهنگ و با کیفیت بالا ، غوطه ور در آشنایی ، در مجموعه ۱۰۸۱ برج آپارتمانی محل اقامت واقع در ۴ برج مسکونی.

مراکز خرید استانبول

مصالح ساختمانی منتخب در آپارتمان های مرکز خرید مال آف استانبول نهایت راحتی و ظرافت را توام با جدیدترین جزئیات و مصالح و سیستم های پیشرفته مبتنی بر فناوری که از آخرین استانداردهای بین المللی مدیریت خانه برخوردار هستند ، ارائه می دهند.

با یک سیستم خانه هوشمند که امکان دسترسی از راه دور را فراهم می کند ، از راحتی و امنیت بیشتری لذت ببرید تا تمام ویژگی های خانه خود را با یک ریموت کنترل کنترل کنید!

هماهنگی ظریف بین طراحی و زیبایی با جزئیات منحصر به فرد حاصل می شود که با بالاترین سطح طراحی مطابقت دارد ، از درهای چوبی متمایز ، پانل های شیشه ای شفاف گسترده گرفته تا کف های پارکت عایق بندی شده در اتاق های نشیمن ، دیوارهای حمام مرمر طبیعی و لوازم جانبی حمام وارداتی ، یکی از معتبرترین مارک های جهان می باشد.

شما با جزئیات عالی معماری از اشعه های خورشید به طور مداوم لذت خواهی برد ، جایی که واحدهای مسکونی مجلل در دسترس است (پنت هاوس) با پوشش شیشه ای نمای بیرونی دیوارهای سنتی ، که هر روز صبح با تابش نور خورشید  در امتداد فضای داخلی و فضای باز در بالکن های بیرونی شما را با انرژی مثبت اشباع می کند.

آشپزخانه های زیبا با چشم انداز شهر ، مجهز به کابینت های آشپزخانه کاربردی با طراحی های مدرن و منحصر به فرد ؛ لوازم آشپزخانه تعبیه شده در آشپزخانه ، کابینت و کشو است.

آپارتمان های مرکز خرید استانبول

استانبول در نوک انگشتان شما: مرکز خرید مال آف استانبول از شهر چقدر فاصله دارد؟

مرکز خرید مال آف استانبول گزینه های مناسب حمل و نقل و دسترسی به چندین نقطه مهم در شهر پهناور استانبول را از طریق خط مترو ایکیتلی و خط مترو محمود بی – مجیدیه کوی ارائه می دهد که انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۱۸ به بهره برداری برسد.

با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو می توانید به مهمترین نقاط حیاتی شهر مانند فرودگاه آتاتورک ، منطقه آتاکوی ، میدان تکسیم ، مجدیه کوی و بندر بشیکتاش دسترسی داشته باشید.

همچنین از طریق بزرگراه قابل دسترسی است ، جایی که مرکز خرید در نزدیکی جاذبه های اصلی شهر واقع شده است:

۱۳ کیلومتری فرودگاه آتاتورک.

۲۵ کیلومتری پل شهدا ۱۵ جولای (بسفر).

۴۵ کیلومتری پل یاووز سلیم.

۶ کیلومتر از کانال جدید استانبول فاصله دارد.

از آپارتمان جدید خود در مجتمع مرکز خرید مال آف استانبول ، با داشتن گزینه عالی اقامت و سرمایه گذاری ، در یکی از مهمترین مکان های مورد علاقه گردشگران در استانبول ، تمام جزئیات و خدمات قبل و بعد از خرید این ملک به شما توسط شرکت ترک گشت بصورت رایگان ارائه می شود.

II – هتل مال آف استانبول اقامتگاهی لوکس

اقامتی لوکس برای افراد خاص در سوئیت ها و آپارتمان های سرویس دهی شده ، مرکز خرید مال آف استانبول زندگی زیبایی را با فرصت های خیره کننده ، درک منحصر به فرد از خدمات هتل و چشم انداز جدیدی از تجمل برای استانبول ترکیب می کند.

با همکاری هتل ۵ ستاره مشهور جهان ،  در مکانی عالی در برج هتل مال آف استانبول واقع شده است و منظره ای باشکوه از دنیای رنگارنگ استانبول زیبا را ارائه می دهد.

گام دیگر برای رسیدن به زندگی با شکوه این است که مجتمع مسکونی مال آف استانبول یکی از بهترین خدمات اقامتی هتل ۵ ستاره است که با تمام جزئیات یک سبک زندگی متمایز تزئین شده است.

هنگامی که اولین قدم های خود را به اتاق های بزرگ ، با طراحی های زیبا و حرفه ای با جلوه ای تاریخی می برید ، از ظرافت شگفت زده خواهید شد.

سبک زندگی افراد مشهور در کلاس جهانی ، یک هتل ۵ ستاره در کلاس یک هتل جهانی ؛ سوئیت های لوکس Moi HIGH RESIDENCE لحظات بسیار ویژه ای از آسایش و رفاه را برای شما ، خانواده و عزیزانتان فراهم می کنند.

فرصتی برای تجربه یک سبک زندگی با کیفیت دوگانه در کنار رستوران ها ، کافه ها ، مغازه ها ، گالری های هنری ، اتاق جلسات ، سالن بدن سازی ، مرکز همایش ها ، اسپا و یک مرکز تناسب اندام برای خود ، عزیزان و خانواده خود خواهید یافت.

هتل آپارتمان در مال آف استانبول

زندگی خاص ، تلفیق طراحی لوکس و مدرن برای خوشحالی و راحتی شما بکار گرفته شده است.

این ساختمان در قالب یک برج ۲۵ طبقه ساخته شده است و زندگی مجللی را به شما ارائه می دهد که تمام جزئیات مهم را برای شما و عزیزانتان تامین می کند.

گزینه های موجود: از استودیو تا ۴ خوابه.

متراژ از ۵۸ مترمربع تا ۲۵۱ مترمربع متغیر است.

مجتمعی یکپارچه برای شما در مال آف استانبول

آماده باشید تا سفری جادویی را آغاز کنید که شما را در مناطق آرامش بخش و اتاقهای بسیار آرام اسپا ، استخر سرپوشیده  با زیبایی چشمگیر و خیره کننده در مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و جلسات شفابخشی توسط متخصصین از شرق دور با طبیعی و طراوت ارائه دهد. ، مواد درمانی ، و یک روز تازه را در مرکز تناسب اندام آغاز کنید.

مرکز تناسب اندام ، اسپا ، حمام ترکی ، جکوزی ، حمام بخار ، سونا و اتاق های سلامتی در مال آف استانبول در دسترس خواهد بود.

چرا هتل مال آف استانبول را انتخاب کنید؟

این هتل که به سادگی در مرکز جدید استانبول واقع شده است ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، وای فای رایگان در همه اتاق ها ، تهویه مطبوع آرام ، بالکن و تراس های متعدد را در همه طبقات ارائه می دهد.

سوم: دفاتر تجاری مال آف استانبول

این مکانی مناسب برای راه اندازی یک مدل تجاری جدید و یک کسب و کار معتبر است. دفاتر مجلل دارای درجه A + با طیف گسترده ای از گزینه های نمایش در فضاهای داخلی ، خرید ، سرگرمی ، خدمات و سرگرمی و امکانات اجتماعی و جهانی هستند.

شرکت ترک گشت درصورتی که به دنبال دفتر کار در مال آف استانبول هستید ، گزینه های مناسب متعددی را ارائه می دهد که نیازهای شما را فراهم می کند.

چهارم – مرکز خرید در مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول با بیش از ۳۵۰ مغازه و هزاران مارک تجاری لوکس در سطح محلی و بین المللی ، خرید ، فرهنگ و هنر را در کنار سرگرمی در یک مکان ترکیب می کند و به مفهوم خرید در سطح ملی ترکیه ، به ویژه اروپایی ارزش می بخشد.

برخی از مغازه های مرکز خرید استانبول هنوز برای سرمایه گذاری و مالکیت در دسترس هستند ، بنابراین اگر می خواهید در استانبول سرمایه گذاری کنید و راه های سودآور جدیدی را برای تجارت خود باز کنید این فرصت طلایی شماست.

اندازه مرکز خرید تقریباً ۱۵۶،۰۰۰ متر مربع است و در ۴ طبقه به زیبایی طراحی شده است. جزئیات معماری مرکز خرید استانبول از معماری دقیق مسجد سلطان احمد ، میدان تاریخی تکسیم و کاخ عثمانی یلدیز الهام گرفته شده است. از طریق سالن های بزرگ و سقف های شیشه ای خود که نو خورشید از آنها عبور می کند تا در راحت ترین نورپردازی طبیعت سرمایه گذاری کنند.

فروشگاه های مرکز خرید استانبول

مغازه های مراکز خرید از مد ، وسایل الکترونیکی ، غذاهای سنتی ، مبلمان منزل ، اسباب بازی های کودکان و یک هایپرمارکت بزرگ متناسب با نیازهای شما در دسترس است. مرکز خرید مال آف استانبول مارک های بین المللی بسیاری دارد که جدیدترین روند مد زنان و مردان ، لباس رسمی و سرگرم کننده را به نمایش می گذارد! به همراه جشنواره افسانه ای ارزان قیمت نیست که سالانه برگزار می شود و مارک های بین المللی را برای مدت زمان محدودی با قیمت بسیار پایین به فروش می رساند.

آپارتمانهای فروشی در مرکز استانبول

در اینجا در Gourmet Corner هیجان انگیزترین لحظات زندگی می آید. خوردن و آشامیدن با طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی ، لذت روزانه است. فرصتی برای چشیدن بهترین غذاها ، شیرینی ها و حتی غذاهای محبوب. از طعم و مزه انتخاب کافه ها و رستوران هایی که با هر نوع سلیقه از غذاهای کلاسیک پذیرایی می کنند ازغذاهای خوشمزه ، بین المللی و غذاهای ترکی خوشمزه لذت ببرید.

در تئاتر مرکز خرید مال آف استانبول ، نمایش های محلی و بین المللی ترکی برگزار می شود و کنسرت های مشاهیر برای علاقه مندان به هنر برگزار می شود.

این مرکز خرید همچنین میزبان بسیاری از نمایشگاه ها و جشنواره های بین المللی است که جواهرات ، نقاشی ها ، صنایع دستی ، صنایع دستی اصیل و تزئینات فصلی که از سراسر دنیا به استانبول می آیند را به نمایش می گذارد.

برای دوستداران تفریح ​​، مرکز خرید مال آف استانبول ، بزرگترین شهر سرگرمی داخلی اروپا ، در بالاترین طبقه قرار دارد. دوستداران هنر بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه را پیدا خواهند کرد!

به دلیل موقعیت مکانی منحصر به فرد خود در قلب منطقه باشاک شهیر ، در جاده TEM متصل به دو طرف اروپایی و آسیایی استانبول ، مرکز خرید مال آف استانبول به راحتی توسط اتوبوس های حمل و نقل عمومی ، همچنین خطوط مترو و سرویس حمل و نقل رایگان قابل دسترسی است. مرکز خرید مال آف استانبول برای اقامت بازدیدکنندگان در مشهورترین هتلهای استانبول سرویس رایگان دارد.

رویدادهای مرکز خرید استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول یک سبک زندگی استثنایی را به افراد خاص جامعه ارائه می دهد و شما هر آنچه را که موجب تعجب و آسایش شما از فعالیت ها می شود را پیدا می کنید:

بزرگترین سینمای ترکیه در مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول دارای بزرگترین مجموعه سینمایی در ترکیه ، سنماهای سینتک است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای تغییر مفهوم سینما در این کشور ایجاد شد و ابعاد جدیدی به لذت تماشای فیلم اضافه کرد. اولین شعبه در آنتالیا و سپس در بورسا افتتاح شد و اخیراً بزرگترین مجتمع سینمایی استانبول در مرکز خرید مال آف استانبول افتتاح شد.

آپارتمانهای فروشی در مرکز استانبول

سینماهای سینتک به همه موارد از انتخاب کارمندان ، کیفیت خدمات ارائه شده ، تا لذت تماشاگران و ارائه تجربه ای واقعی برای تماشای فیلم ها مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی ، اهمیت می دهد. سالن های سینما در مرکز خرید مال آف استانبول دارای فیلم هایی از سراسر جهان و همچنین فیلم های برجسته در رده بندی باکس آفیس در سطح محلی و بین المللی با انتخاب های مختلف از جمله درام ، کمدی ، فیلم های خانوادگی ، انیمیشن و موارد دیگر برای همه اعضای خانواده و تمام سنین ارائه می دهد.

آخرین نوآوری ها در توسعه مهندسی فیلمبرداری ، مانند تکنیک های 3D و بیشتر طرح ریزی سه بعدی ، در سینماهای مدرن و مجهز نیز ارائه می شود و یک تجربه سینمایی منحصر به فرد به بیننده می دهد که تمام حواس او را مخاطب قرار می دهد.

تئاتر مرکز خرید مال آف استانبول: هنر و فرهنگ

یک دوره هنری جدید که توسط تئاتر در MoiStage برگزار می شود ، جایی که هنرمندان و گروه های هنری محبوب ترین و بین المللی ترین نمایش ها را به طور مستقیم به مردم ارائه می دهند ، همچنین سرگرمی های فصلی و ورزشی ، نمایش های سیرک ، تئاتر عروسکی و حتی نمایش های تعاملی کودکان . این مرکز خرید دارای ۱۶ سالن نمایش با ظرفیت حداکثر ۳۰۵۰ صندلی است.

در اطراف مرکز خرید ، خیابان های هنری مدرن و سنتی ، یک مرکز اجرای هنری و گوشه های ابتکاری برای عکس گرفتن را خواهید دید! این بازار همچنین دارای باغ های سبز منظره ای منحصر به فرد است که دارای یک کافه فرهنگی شهری است که می توانید هنگام خواندن یکی از کتاب های موجود یک فنجان چای یا قهوه بنوشید. یک مجموعه استثنایی فود کورت و صرافی نیز موجود است.

بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا در مرکز خرید مال آف استانبول

هاموک های غول پیکر ، کرکره های فضایی پرسرعت ، تونل های سرگرم کننده ، یک هتل فانتزی بی نظیر در ترکیه ، که مایه وحشت است و با بازی های ترس و ارواح منفجر می شود !! امتیاز برای خرید و ارائه هدیه و لحظات هیجان و لذت با تمام خانواده در MOIPARK ، بزرگترین شهر سرگرمی داخلی اروپا ، یکی از مهمترین شهرهای تفریحی در ترکیه و خاورمیانه است که ۱۲۰۰۰ متر مربع در داخل مال آف استانبول مساحت دارد.

در خانه سرگرم کننده ، ترن هوایی ، ماشین های کوچک ، ماششین برقی ، ماهیگیری پلاستیکی ، قایق پرنده و اسب سواری ، در بین دو طبقه پر از انواع بازی های مهیج و ده ها بازی سرگرم کننده دیگر زیباترین و بزرگترین شهر بازی های داخل سالن در اروپا MOiPARK در مرکز استانبول واقع شده که هیچ محدودیتی برای هیجان و بازی وجود ندارد.

همچنین انواع بازیهای چالش برانگیز و رقابت بین بازیکنان و ورزشهایی بر اساس قدرت و همچنین وجود یک سالن بولینگ مدرن ، یک پیست مسابقه بزرگ ، بازی های غول پیکر و وسایل نقلیه پرسرعت وجود دارد.

با خانواده ابرقهرمانان Rockheads ، این موجودات فضایی خنده دار ، از کهکشان دور خود B22 به این سیاره می آیند و منتظرند دوستان و فرزندانشان در سراسر MOiPARK به تشویق و شادی در هر یک از بازی های سرگرم کننده اطراف پارک ، جایی که هیچ فضای بازی جز برای بازی و هیجان برای همه سنین ، بازی های کودکان و بزرگسالان طراحی شده اند. دوستان فضایی نیز نمایش های خیره کننده خود را در گوشه گوشه پارک تفریحی ارائه می دهند.

دوستان ما Rockhead همچنین گوشه ای ویژه برای موقعیت های خاص شما خواهند داشت ، برگذاری مراسم تولد به همراه کیک برای فرزندان شما، ارائه کارت های بازی و امتیازات ، یک روز فراموش نشدنی را در پارک Moipark داخل مال آف استانبول سپری می کنند. از وعده های غذایی خوشمزه و شیرینی های خود در رستوران و کافه زیبای گوشه باغ لذت ببرید و سوغاتی های منحصر به فرد  را که به عنوان قهرمان باغ در اختیار شماست از فروشگاه اختصاصی خریداری کنید. به MOIPARK در مال آف استانبول بیایید و لذت را از همین حالا شروع کنید!

مرکز خرید مال آف استانبول بهترین مرکز خرید اروپا!

مال آف استانبول با داشتن سابقه ای از دستاوردها و تاریخچه غنی جوایز ، طی مجموعه پروژه های توسعه خود موفق به کسب جوایز بین المللی متعددی شده است که به عنوان “بهترین پروژه چند منظوره یکپارچه” و “بهترین پروژه توسعه خرید” در ۲۰۱۱ اروپا منتخب جوایز املاک و مستغلات شده است.

همچنین ، مرکز خرید مال آف استانبول برنده جایزه معتبر “Future Achievement Award” در جوایز RLI 2011 ، که توسط یک مجله جهانی خرده فروشی و سرگرمی برگزار شد ، بود.

مال آف استانبول به عنوان “بهترین مرکز خرید” سال ۲۰۱۵ در City Awards انتخاب شد تا بهترین ها را در صنعت املاک لوکس شناسایی کند.

مجتمع مرکز خرید مال آف استانبول همچنین با کسب جایزه “بهترین مرکز خرید اروپا” در گروه “مراکز خرید مگا” ICSC در سطح بین المللی موفق عمل کرده است.

معتبرترین جوایز دریافت شده توسط مرکز خرید مال آف استانبول

  • بهترین جایزه Viva 2017.
  • ICSC – VIVA Best of the Best 2017
  • بهترین جایزه بازاریابی برای سال ۲۰۱۷ – جایزه طلایی برای گروه (موسسات بازاریابی به موسسات B2B).
  • بخش های بازاریابی Solal ۲۰۱۷ – دسته جایزه طلایی B2B
  • گواهی طلای Leed ۲۰۱۵ که توسط شورای ساختمان سبز ایالات متحده (USGBC) صادر شده است.
  • جایزه بهترین مرکز خرید منطقه ای ۲۰۱۵- City Awards.
  • بهترین جایزه بازاریابی برای سال ۲۰۱۴(سازمانهای بازاریابی به سازمانهای B2B).
  • جوایز بازاریابی سولال B2B دسته -۲۰۱۴/ ICSC
  • بهترین پروژه کاربری مختلط – جوایز املاک اروپا ۲۰۱۱
  • بهترین پروژه توسعه مرکز خرید – جوایز اروپایی املاک ۲۰۱۱
  • بهترین پروژه توسعه مرکز خرید – جوایز بین المللی املاک ۲۰۱۱.
  • جایزه تعالی برای پروژه های آینده – جوایز بین المللی تجارت و سرگرمی بین المللی ۲۰۱۱.
  • گواهی برتری ، رتبه ۴ ستاره ، در وب سایت معروف Trip Advisor tripadvisor.com

خدمات موجود در مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول خدمات مهم و متنوعی را ارائه می دهد که راحتی اقامتگاه ها ، میهمانان و بازدید کنندگان را تضمین می کند.

  • دستگاه های خودپرداز.
  • اتاق مخصوص مهد کودک و کودکان.
  • ویلچر
  • صندوق های امانت
  • میز اطلاعات.
  • صرافی
  • دسترسی به اینترنت بی سیم (WiFi).
  • کمک های اولیه.
  • حمام های بزرگ خانوادگی.
  • پارکینگ رایگان.
  • خدمات پارکینگ
  • ایستگاه تاکسی.
  • خدمات حمل و نقل.
  • نقطه بارگیری کالا و سوار کردن مسافران.
  • موقعیت های خانوادگی
  • پارکینگ دوچرخه.
  • نقطه بازیابی مالیات خرید (مالیات بر ارزش افزوده KDV).
  • جلسات خارجی.
  • جلسات داخلی
  • مسجد (نماز جمعه).
  • امکاناتی برای افراد با نیازهای ویژه.
  • دکوراسیون مدرن
4.4/5 - (9 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باشاک شهیر

جزئیات

به روز شده در جولای 30, 2021 در 9:44 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,392,750لیر
  • متراژ ملک: 80-350 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~5
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2018
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht