آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ویلا در سیلیوری استانبول

فروش ویلاهای مجلل دارای اسپای شخصی. واقع در منطقۀ سرسبز و باپرستیژ سیلیوری، دارای استخر بزرگ شخصی. سرمایه گذاری پرسود در استانبول و مناسب شهروندی ترکیه.

کلیات این ویلاهای فروشی

  • نوع: ویلا
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 2200 مترمربع
  • استخر: شخصی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ویلا در سیلیوری استانبول

چرا این ویلا را در سیلیوری بخرم؟

ترک گشت مفتخر است که این ویلای لوکس و خاص را در سیلیوری استانبول به فروش برساند. این ویلا در غرب شهر و منطقۀ رو به رشد سیلیوری در قسمت اروپایی و ساحلی استانبول واقع شده است.

سیلیوری 25 دقیقه تا غرب دریاچۀ بیوک چکمجه در قسمت اروپایی شهر فاصله دارد و با استان تکیرداغ هم مرز است. این منطقه یکی از مناطق شلوغ در تابستان به شمار می رود، زیرا ساکنان شهر برای دور شدن از شلوغی شهر به آن پناه می برند و از 45 کیلومتر ساحل موجود در آن استفاده می کنند. بسیاری نیز خانه های تفریحی در این منطقه دارند و آخر هفته ها به اینجا می آیند.

رفتن به شهر از سیلیوری بسیار آسان است، زیرا بزرگراه های E-5 و TEM با ماشین تنها دقایقی با این منطقه فاصله دارند و به آسانی می توان به قسمت شرقی و جاذبه های معروف مرکز شهر، فرودگاه جدید و استانبول مدرن و جدید شامل کانال جدید و مرکز تجاری باسین اکسپرس، و شهر تکیرداغ در غرب رسید.

توریست های خارجی روز به روز بیشتر با سواحل و دیوار باستانی تراکیه در این منطقه آشنا می شوند و ساکنان دائمی آن روز به روز بیشتر می شوند، زیرا کارخانه های بزرگ استانبول به شمال سیلیوری منتقل می شوند و کارگران نیز به آنجا نقل مکان می کنند، تا علاوه بر اینکه از زندگی در کنار ساحل زیبای آن لذت می برند، بتوانند با ماشین ظرف مدت زمان کوتاهی به محل کار برسند. بسیاری از خانه ها از قیمت مناسبی برخوردارند، اما در محل های باپرستیژتر سیلیوری قیمت ها بالا هستند.

خرید ویلا در سیلیوری استانبول

موقعیت این ویلاهای فروشی در سیلیوری استانبول

این ویلای لوکس فروشی و منحصر به فرد 6 خوابه در سیلیوری، در 5 کیلومتری شمال نوار ساحلی مرمره و در محلۀ سرسبز اورتاکوی واقع شده است و تا شرق مرکز شهر سیلیوری 12 کیلومتر و تا غرب دریاچۀ بیوک چکمجه 14 کیلومتر فاصله دارد.

این ویلا در قسمت جنوبی قلب اورتاکوی قرار داشته و با پای پیاده 9 تا 10 دقیقه با آن فاصله دارد. با خرید ویلا در سیلیوری در این محل می توانید امکانات خوبی از قبیل چندین سوپرمارکت، ادارۀ پست، بانک، مسجد، مدرسه، داروخانه و مراکز پزشکی و تعداد زیادی کافه، بار، رستوران و غیره را بیابید. چندین فروشگاه و غذاخوری نیز در فاصلۀ نزدیکتر وجود دارد. همچنین با یک رانندگی کوتاه به سیلیوری می توانید به چندین مرکز خرید، بیمارستان و دانشگاه برسید. اگر به سمت شرق و مرکز شهر استانبول نیز بروید، به امکانات بیشتری خواهید رسید.

این ویلای فروشی تنها 5 دقیقه تا بزرگراه TEM و 8 تا 9 دقیقه تا بزرگراه E-5 فاصله دارد. شما می توانید ظرف حدوداً 35 تا 40 دقیقه به فرودگاه جدید شهر، ظرف 40 دقیقه به کانال جدید که از دریاچۀ بیوک چکمجه آغاز می شود و ظرف 1 ساعت به جاذبه های دیدنی شهر برسید.

درباره محیط این ویلای فروشی در سیلیوری

این شهرک دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و قسمتی از زمین آن با فضای سبز پوشیده شده است. با اینکه این ملک به امکانات بسیاری دسترسی دارد، اما در محلی آرام و دلنشین قرار دارد. این شهرک 18 ویلای نیمه چسبیده و 3 ویلای مجزا دارد که در اطراف یک استخر تزیینی مرکزی قرار دارند و به استخر شخصی هر ویلا منتهی می شود.

ویلای فروشی مورد نظر ما یکی از ویلاهای مجزا است که در انتهای شهرک واقع شده و زمین آن 2200 مترمربع است. از قسمت ورودی شهرک که وارد خیابان دسترسی به ویلاها می شوید، مسیرهای مجزایی برای هر ویلا وجود دارد. در قسمت انتهایی این خیابان مسیر دسترسی به گیت ورودی این ویلا قرار دارد.

خرید ویلا در سیلیوری استانبول

امکانات ویلای شما

این گیت به خیابانی بزرگ باز می شود که فضای پارکینگ برای 10 ماشین را فراهم می کند. در انتهای آن نیز یک گاراژ سرپوشیده وجود دارد که در آن فضای لازم برای پارک 5 ماشین وجود دارد. در این گاراژ وسایل و قسمت های متفاوتی وجود دارد: یک ژنراتور، استخر و پمپ های گرمکن، چندین کابینت، یک در که به باغچۀ پشتی می رسد، یک در که به پله های منتهی به قسمت نشیمن می رسد، یک در که به اسپا/باشگاه تناسب اندام می رود و شامل یک سونا، باشگاه، کابین دوش و اتاق تعویض لباس می شود، یک آشپزخانۀ کاملاً مجهز و بزرگ و یک دستشویی. این گاراژ همچنین از سمت باغچه و با پله هایی قابل دسترسی است.

فضای سبز این ویلا

مابقی زمین این ویلا با باغچه های بزرگ و سرسبز که در اطراف آن پرچین های مرتب و بلندی وجود دارد، پوشیده شده است. در اطراف این باغچه ها یک استخر بزرگ وجود دارد که سه طرف ویلا را پوشش می دهد که در کنار آن درختان نخل جوان و پل های شیشه ای قرار دارد که به تراس های شناور آفتابگیر می رسد. فضای خالی که در پرچین ها و جود دارد، سبب می شود تا چشم انداز خوبی به بقیۀ شهرک و استخر تزئینی داشته باشیم.

طراحی این ویلای فروشی در سیلیوری

ورودی اصلی در پشت ویلا قرار دارد و از یک تراس مسقف که در کنار مسیر ماشین رو قرار دارد، انجام می شود. این تراس یک درب فولادی دارد که بین دو پنجره با شیشه های مشجر قرار گرفته است. این در به یک راهروی T شکل باز می شود که کف آن با سنگ مرمر پوشیده شده و یک آیفون تصویری دارد که به گیت های ورودی ویلا متصل شده است. در این راهرو همچنین اتاق رختکن و کابینت های قدی ، پله های مرمری به طبقات بالا و پایین و یک دستشویی مهمان قرار دارد و درهایی در آن وجود دارد که به چند اتاق باز می شود.

خرید ویلا در سیلیوری استانبول

طبقه همکف ویلا

طبقۀ هم کف شامل یک آشپزخانۀ بزرگ و بسته است که کاملاً مجهز و مدرن بوده و در آن کابینت های طرح چوب مشکی لاکی، سطوح کاری گرانیتی سفیدرنگ و دیوارپوش های متناسب با آن و نورافکن وجود دارد. درهای پاسیو نیز به یک تراس بزرگ مخصوص غذاخوری باز می شود که مسقف بوده و به استخر راه دارد. همچنین یک پل شیشه ای در کنار آن وجود دارد که به تراس آفتاب گیر مرکز استخر می رسد.

با خرید ویلا در سیلیوری در این طبقه یک نشیمن/نهارخوری بسیار بزرگ قرار دارد که در طی روز نور طبیعی فراوانی دارد که دیواری سنگی و هنری، یک شومینۀ توکار شیشه ای، نورپردازی مدرن و پنجره های قدی بزرگ دارد و چشم انداز آن استخر و باغچه است. همچنین یک پنجرۀ داخلی نیز در آن وجود دارد که به نشیمن کوچکتر دوم باز می شود. این نشیمن به سبک ترکیه ای مدرن طراحی شده و در کنار راهرو قرار دارد و دیوارهای آن نیز به صورت سنگی است و پنجره هایی بزرگ دارد.

طبقه اول ویلا

در این ویلای فروشی در طبقۀ اول تمامی 6 اتاق خواب خانه قرار دارند. همگی این اتاق ها از یک هال دسترسی دارند و تمامی آنها بسیار بزرگ هستند و ویوی استخر و فضای سبز محل را دارند. پنجره های این اتاق ها بسیار بزرگ است و امکانات شخصی در آنها وجود دارد. اتاق بزرگتر، اتاق مستر است و در آن اتاق تعویض لباس شخصی، حمام جکوزی دار، روشویی دوقلو، یک حمام ترکی جداگانه و یک دستشویی وجود دارد.

خرید ویلا در سیلیوری استانبول

کلام نهایی برای این ویلای لوکس

این ملک تمیز و مرتب که تمامی فاکتورهای مثبت را در خود دارد، کاملاً مبله و با استاندارد کیفی بالایی برای فروش گذاشته شده است. قیمت آن شامل تمامی وسایل سفیدرنگ موجود در هر دو آشپزخانه، تهویۀ مرکزی و سیستم گرمایش از کف، سیستم آبگرمکن خورشیدی، حفاظ الکترونیکی درب و پنجره های بیرونی، سیستم هشدار آتش و امنیتی و یک سیستم دوربین های امنیتی می شود.

در کل این ملک بزرگ در یکی از محله های خوب سیلیوری برای زندگی دائمی و یا سرمایه گذاری ایده آل در استانبول مناسب است، زیرا درآمد اجارۀ بالایی دارد، به امکانات بسیاری نزدیک است، فاصلۀ کوتاهی تا ساحل دارد، دسترسی آسانی به فرودگاه و تمامی مناطق شهر دارد و ویوی بی نظیری از طبیعت دارد.

برای خرید ویلا در سیلیوری استانبول و گرفتن اطلاعات بیشتر با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک استانبول به تمام سؤالات شما در مورد املاک پاسخ داده و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را یاری می دهند.

موقعیت

استانبول شهری بزرگ و پر جنب و جوش است که تفریحگاه های فراوانی در آن برای ساکنانش وجود دارد.

سیلیوری یکی از مناطقی است که در کنار سواحل دریای مرمره و غرب دریاچۀ بیوک چکمجه در استانبول قرار دارد.

این منطقه مکانی امن برای ساکنان شهر است تا بتوانند در آن خانه های تفریحی برای آخر هفته ها داشته باشند و از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری دور شوند. ساحل آن یک ساحل شنی بسیار خوب است که انواع ورزش های آبی در آن انجام شده و کافه و رستوران های بسیاری در آن وجود دارد.

مسافت ها

  • فاصله تا شهر: 12 کیلومتر تا سیلیوری
  • فاصله تا ساحل: 5 کیلومتر تا مرمره
  • فاصله تا فرودگاه: 44 کیلومتر
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی

جزئیات

به روز شده در جولای 29, 2022 در 9:06 ق.ظ
  • قیمت: تماس
  • متراژ ملک: 2200 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 6
  • سرویس ها: 6
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht