آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول

فروش واحدهای اداری بزرگ و نوساز در مرکز شهر استانبول، نزدیک به مسلک و لونت در کایتحانه. سرمایه گذاری ایده آل در استانبول.

کلیات این واحد اداری فروشی

  • نوع: تجاری
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 5000 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول
خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول

چرا این واحدهای اداری فروشی را در مرکز بخریم؟

ترک گشت مفتخر است که این مجموعۀ تجاری را در استانبول به فروش برساند. این واحدهای تجاری مدرن در قسمت اروپایی شهر و در منطقۀ مرکزی کایتحانه، نزدیک به مناطق تجاری و مالی لونت و مسلک واقع شده است.

کایتحانه در سال های اخیر توسعۀ زیادی یافته است و به منطقه ای دلخواه برای زندگی دائمی تبدیل شده است. زیرا موقعیتی عالی و مرکزی دارد، دسترسی آن به سایر مناطق شهر عالی است و پس از تکمیل فرودگاه سوم استانبول در شمال، به منطقه ای مهم تبدیل می شود. این فرودگاه تعداد توریست ها را به صورت قابل توجهی افزایش داده و انتظار می رود ظرفیت مسافر آن در هر سال 150 میلیون نفر باشد.

این ناحیه مخصوص طبقۀ کارمند بوده و کارمندانی که در شهر کار می کنند، ترجیح می دهند تا در اینجا زندگی کنند تا ساعات کمتری را صرف رفت و آمد به ادارۀ خود در مرکز شهر یا منطقۀ تجاری مسلک در نزدیک آن، کنند. این ناحیه امکانات روزمرۀ فراوانی دارد، شامل مراکز خرید بزرگ، بیمارستان معروف فلورانس نایتینگل و چندین دانشگاه و مدرسۀ خوب برای تمام سنین. این امکانات آن را به محلی خوب برای خانواده ها و همچنین تفریحات آخر هفته و یا سفرهای کاری تبدیل می کند.

کایتحانه دسترسی آسانی به سایر مناطق دارد. این منطقه به پل سوم استانبول نزدیک است که به استانبول آسیایی دسترسی دارد. بزرگراه های TEM و E-5 نیز به این محل نزدیک است و با استفاده از آن می توان به سرعت به فرودگاه دسترسی داشت. همچنین در کایتحانه یک ایستگاه جدید مترو نیز شروع به کار کرده است که فاصلۀ میان مجیدیه کوی و محمودبی را کاهش داده است.

خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول
خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول

موقعیت مجموعه و جزئیات واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول

این مجموعه واحد اداری مدرن و بزرگ در کایتحانه، درست در کنار بیوک دره کادسی قرار دارد که به دو بزرگراه اصلی شهر متصل می شود. بزرگراه TEM در شمال ظرف 5 دقیقه و بزرگراه E-5 و خط متروباس در جنوب ظرف 10 دقیقه در دسترس هستند.

این مجموعه در قسمت شرق نوار ساحلی بسفروس و پل فاتح سلطان محمت قرار دارد که ظرف 10 دقیقه می توانید به آن برسید. با یک پیاده روی 5 دقیقه ای نیز می توانید به ایستگاه متروی محل و چندین ایستگاه اتوبوس برسید. بنابراین دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر وجود دارد. شما می توانید ظرف 30 دقیقه به فرودگاه جدید و ظرف 20 دقیقه به میدان تقسیم برسید. لونت و مسلک نیز در همسایگی این ناحیه هستند و ظرف چند دقیقه می توان به آن جا رفت.

این محل از شهر موقعیتی مرکزی دارد و برای کسانی که به دنبال آغاز یا جا به جایی دفتر کسب و کار خود در استانبول هستند، ایده آل است. همچنین این ملک برای کسانی که می خواهند به منظور سرمایه گذاری ملکی در استانبول بخرند و از اجارۀ بالای آن برخوردار شوند، مناسب است. این مجموعه همچنین فاصلۀ کمی تا مناطق مالی و تجاری شهر دارد.

این مجموعۀ کوچک مطابق با قوانین و مقرارت ساختمان دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع ساخته شده است. این مجتمع از یک بلوک H شکل 6 طبقه تشکیل شده است. طبقۀ هم کف دارای 18 واحد خرده فروشی است که شامل فروشگاه و غذاخوری است. پنج طبقۀ بالای آن نیز دارای 90 واحد اداری در اندازه های مختلف است و طراحی آن به صورت باز (تیغه کشی نشده) است. با خرید این مغازه های فروشی در مرکز شهر از امکانات زیر برخوردار است:

  • اتاق جلسات
  • مسئول طبقه
  • آسانسور
  • محل نشستن در حیاط مرکزی مجتمع
  • ژنراتور برق
  • پارکینگ امن سرپوشیده
  • دستشویی عمومی و اتاق روشویی در تمام طبقات

به منظور رفاه حال شما عزیزان، تمامی این فضاها به صورت 24 ساعته توسط دوربین مداربسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول
خرید واحدهای اداری فروشی در مرکز استانبول

قیمت خرید واحدهای اداری فروشی در استانبول

واحدهای اداری 105 تا 925 مترمربع قیمت از 349000 تا 3700000 دلار آمریکا

تمام واحدها آمادۀ تحویل هستند. امکان فروش اقساطی وجود ندارد.

ویژگی های واحدهای اداری فروشی در استانبول

بلوک یک لابی مشترک دارد و با استفاده از آسانسور و راه پله می توان به طبقات مختلف دسترسی داشت. تمام واحدها طراحی باز دارند و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از پارتیشن برای ساختن دفتر شخصی خود استفاده کنید و یا از فضای واحد به عنوان یک دفتر با فضای باز شامل چندین میز کار، استفاده کنید.

این واحدهای اداری فروشی در استانبول سیستم گرمایش مرکزی دارند و دیوارها کاملاً شیشه ای هستند. بالکن ها به صورت بالکن فرانسوی طراحی شده و ویوی شهر و طبیعت را دارند. زیرساخت مورد نیاز برای نصب سیستم تهویۀ هوا نیز وجود دارد.

اگر به دنبال کسب درآمد از اجارۀ دفتر کار برای شرکت ها هستید و یا می خواهید کسب و کار خودتان را در استانبول آغاز کنید، این واحدهای اداری فروشی مدرن در مرکز شهر برای شما مناسب هستند. این واحدها از موقعیت خوبی برخوردارند، دسترسی خوبی به شهر دارند و رفت و آمد در آن زیاد است. همچنین شما و کارکنان تان می توانید از ویوی طبیعت و امکانات فراوان موجود در محل لذت ببرید.

برای خرید واحدهای اداری فروشی در استانبول و کسب آگاهی از جزئیات بیشتر، قیمت ها و موجودی واحدها با ترک گشت تماس بگیرید. تیم حرفه ای ما در استانبول به تمامی سؤالات شما پاسخ داده، شما را برای انتخاب واحد مناسبتان راهنمایی کرده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه یاریتان خواهند کرد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کایتهانه

جزئیات

به روز شده در آوریل 14, 2022 در 2:07 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 4,500,000لیر
  • متراژ ملک: 105 مترمربع
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht