آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان اقساطی نزدیک به دریا در استانبول کوچوک چکمجه

  • شروع قیمت از 8,112,000لیر
کوچوک چکمجه
سه خواب تحویل در سال 2023 سند آماده تحویل فروش نقد و اقساط مستقیم و بی واسطه
خرید آپارتمان اقساطی نزدیک به دریا در استانبول کوچوک چکمجه
کوچوک چکمجه
  • شروع قیمت از 8,112,000لیر

توضیحات

خرید آپارتمان اقساطی نزدیک به دریا در استانبول کوچوک چکمجه

آرزوی زندگی و سرمایه گذاری پرسود و قسطی در آپارتمان های مدرن و لاکچری که در یک منطقه عالی و در یک شهر بی‌نظیر مانند استانبول قرار دارند را در کنار دریا داشته‌اید؟ اگر اینطور است، مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کردید. چون این‌جا قرار است شما را با یکی از پروژه‌های آپارتمانی ترکیه یعنی آپارتمان های فروشی در کوچوک چکمجه، استانبول آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این پروژه چند منظوره به دست بیاورید و بتوانید بر اساس ترجیحات خودتان تصمیم نهایی‌تان را بگیرید که آیا این املاک مناسب شما هستند یا خیر؟ آپارتمان های مدرن خارج از پلان برای فروش در استانبول. نزدیک به کانال جدید در کوچوک چکمجه با بهره 0٪ و اقساطی. سرمایه گذاری عالی ملک در استانبول در یکی آینده دار ترین مناطق استانبول یعنی باسین اکسپرس.

کلیات این پروژه در اقساطی:

  • نوع: مسکونی
  • تیپ خانه ها: فقط 3 خوابه
  • بخش: اروپایی
  • منطقه: کوچوک چکمجه
  • محله: جمهوریت
  • مساحت زمین: 1000 متر مربع
  • پارکینگ روباز و مسقف
  • امنیت: 24/7
  • قیمت: از312000 دلار
  • نوع فروش: اقساطی

جزئیات منطقه آپارتمان های کوچوک چکمجه

استانبول بیش از جاذبه های گردشگری معروف سلطان احمد و میدان تکسیم و غیره است. بسیاری از مناطق دیگر در سراسر این شهر وسیع وجود دارد، که بسیاری از آنها در چند سال گذشته تحت برنامه های بازسازی برنامه ریزی شده قرار گرفته اند، که به بازار املاک و مستغلات شهر رونق زیادی بخشیده است.

این امر توجه سرمایه گذاران ملکی را که به تعداد زیادی از خارج از کشور به ویژه از کشورهای خلیج فارس، هجوم می‌آورند جلب کرده است، برخی با بودجه های چند میلیون پوندی و برخی دیگر با بودجه های متوسط تر، اگرچه همه به دنبال درآمد اجاره ای در طول سال هستند و اغلب از پروژه های خارج از پلان برای افزایش ارزش سرمایه عالی در کوتاه مدت خرید می کنند.

دسترسی های عالی

ترک گشت خرسند است که این آپارتمان‌های مدرن را در مرکز استانبول جدید نزدیک به مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس و دریاچه کوچوک چکمجه برای فروش ارائه دهد.

منطقه کوچوک چکمجه یک موقعیت مرکزی با امکانات رفاهی محلی فراوان، مدارس، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز خرید بزرگ و خیلی چیزهای دیگر است و همراه با دریاچه زیبای آن بخشی از کانال جدید در آینده خواهد بود که نزدیکی عالی به سواحل دریای مرمره را ارائه می‌کند.

کوچوک چکمجه از طریق بزرگراه های اصلی استانبول که در امتداد لبه منطقه می گذرد، اتصالات عالی به شهر قدیمی و جاذبه های آن دارد. علاوه بر این، سیستم مترو این منطقه را به بسیاری از مناطق دیگر استانبول متصل می کند. فرودگاه جدید در عرض 40 دقیقه و سلطان احمد در کمتر از 30 دقیقه قابل دسترسی است.

توسعه مجدد حومه اخیراً مجتمع های مسکونی مدرن و بی عیب و نقصی را ایجاد کرده است که برخی از آنها از مناظر زیبای دریاچه کوچوک چکمجه و دریای مرمره لذت می برند. این منطقه توسط افرادی ترجیح داده می شود که زندگی نسبتاً آرام تری را به دور از شلوغی مرکز شهر انتخاب می کنند و همچنین سرمایه گذاران ملکی در خارج از کشور که درآمد سالمی از اجاره بلند مدت و کوتاه مدت دارند.

جزئیات پروژه کوچوک چکمجه

این پروژه از آپارتمان های مدرن در کوچوک چکمجه بسیار نزدیک به سواحل شرقی دریاچه است و حدود 5 دقیقه تا خط ساحلی مرمره و 10 دقیقه تا مرکز تجاری Basin Express فاصله دارد

این منطقه دارای کافه‌بارها و رستوران‌های دوست‌داشتنی در کنار دریاچه، همراه با طیف وسیعی از امکانات رفاهی روزمره مانند مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، مدارس، پارک‌ها، بانک‌ها، مراکز پزشکی و داروخانه‌ها است که با یک پیاده‌روی کوتاه یا با رانندگی بسیار کوتاه از پروژه می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. در حالی که مراکز خرید، دانشگاه ها و بیمارستان ها را می توان با 10 تا 15 دقیقه رانندگی به راحتی دید.

این پروژه نزدیک به ایستگاه قطار است، 3 دقیقه از خط متروبوس و بزرگراه E-5 یا 10 دقیقه از بزرگراه TEM فاصله دارد. فرودگاه جدید در 40 دقیقه و جاذبه های مرکز شهر هم در 30 دقیقه قابل دسترسی است.

جزئیات آپارتمان ها و تحویل

این پروژه در حال حاضر در حال ساخت در زمینی به مساحت 1000 متر مربع با تاریخ تکمیل برنامه ریزی شده برای سپتامبر 2023 است. یک مجتمع مسکونی که برای ایمنی و امنیت دیوارکشی شده است و شامل یک بلوک آپارتمانی مدرن 9 طبقه با 50 واحد مدرن 3 خوابه است. چند خانه از چشم انداز دریاچه، و همه از چشم انداز باغ های محوطه سازی شده مشترک لذت خواهند برد. همه اینها باید با قوانین ایمنی و عایق کاری دولت ترکیه تکمیل شود و توسعه دهنده قابل اعتماد اطمینان می‌دهد که تمام خانه ها با استانداردهای بالا به پایان خواهند رسید.

هنگامی که زندگی شروع می شود، این مجموعه هزینه اشتراکی پایینی را با چند امکانات در محل ارائه می دهد.

برخی امکانات این رزیدانس:

  • فضای بازی کودکان
  • پارکینگ سرپوشیده
  • قسمت های نشستن در باغ
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • آسانسور
  • ژنراتور

همه اینها به صورت 24 ساعته توسط یک سیستم دوربین و یک تیم امنیتی برای آرامش خاطر شما نظارت خواهند شد.

آپارتمان ها و لیست قیمت ها

آپارتمان 3 خوابه، 110 متر مربع، قیمت از 312000 تا 357000 دلار

شرایط پرداخت فروشنده

گزینه 1: 50% پیش پرداخت و مابقی مبلغ در اقساط 12 ماهه با نرخ بهره 0%.

گزینه 2: پرداخت نقدی (لطفا برای تخفیف های نقدی احتمالی با مشاوران ترک گشت تماس بگیرید)

اسناد مالکیت آماده انتقال است. این پروژه واجد شرایط شهروندی ترکیه است.

پلان آپارتمان ها

بلوک مسکونی میزبان یک لابی ورودی امن است که دسترسی به تمام طبقات را از طریق آسانسور و پله ها فراهم می کند. هر خانه با یک آیفون تصویری به درهای ورودی اصلی متصل می شود و همه یک درب امنیتی فولادی خواهند داشت.

همه آپارتمان ها به گونه ای طراحی شده اند که یک آشپزخانه مدرن مجزا با واحدهای وسیع و سطوح کاری با کیفیت ارائه دهند. علاوه بر این، همه آشپزخانه ها به بالکنی برای صرف غذا در فضای باز دسترسی خواهند داشت.

سالن استراحت/ناهارخوری بزرگ و همه اتاق‌های دیگر دارای بالکن فرانسوی یا پنجره‌های بزرگ جهت بهره از نور طبیعی زیادی هستند و از مناظر اطراف لذت می‌برند.

حمام ها با یراق آلات مدرن تجهیز می شوند و از کف تا سقف کاملاً کاشی کاری می شوند، در حالی که سایر قسمت های کف با ترکیبی از کاشی های سرامیکی و لمینت گرم تر تجهیز خواهند شد. هر خانه با سیستم گرمایش مرکزی گازسوز نصب می‌شود و همه اتاق‌ها زیرساختی برای نصب واحدهای تهویه مطبوع دارند.

خرید آپارتمان اقساطی نزدیک به دریا در استانبول کوچوک چکمجه

به طور کلی، این آپارتمان های مدرن برای زندگی در تمام طول سال، بازدیدهای منظم تفریحی یا کاری از استانبول، و سرمایه گذاری در ترکیه عالی است، زیرا نزدیک به کانال جدید است و ارتباطات فوق العاده به شهر و فرودگاه، امکانات محلی فراوان و حداقل امکانات در محل برای هزینه های عمومی کمتر را ارائه می‌دهد.

برای خرید آپارتمان اقساطی نزدیک به دریا در استانبول کوچوک چکمجه و کسب اطلاعات بیشتر، قیمت و موجوی همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما در استانبول به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد، بینش واقعی در مورد درآمد احتمالی را به شما ارائه می دهد و شما را در سراسر فرآیند خرید ملک استانبول راهنمایی می کند.

تصاویر پروژه

لطفا توجه داشته باشید که تصاویر بالا فقط برای مصور کردن مطلب هستند. ترک گشت این تصاویر را از طریق مالک ارائه می کند. تصاویر نشان داده شده تصاویر سه بعدی/کامپیوتری از پروژه سفارشی ساخته شده است. بنابراین، تکمیل نهایی املاک ممکن است متفاوت باشد. همه مشتریان این حق را دارند که برای هرگونه درخواست اضافی یا تغییراتی که ممکن است مشمول هزینه اضافی خریداران باشد، در مورد مواد و عناصر طراحی مستقیماً با توسعه دهندگان صحبت کنند. ترک گشت هیچ مسئولیتی در قبال مواد بازاریابی ارائه شده ندارد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در جولای 11, 2023 در 12:20 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 8,112,000لیر
  • متراژ ملک: 112 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht