آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ویلا در زکریا کوی استانبول

ویلای لوکس ۶ خوابه برای فروش در زکریا کوی استانبول با مناظر طبیعت این ویلا در نزدیکی دریای سیاه و تنگه‌ی بسفر قرار دارد. سرمایه‌گذاری بلندمدت در ساریر استانبول.

قیمت فروش: ۱,۱۲۶,۱۵۶ دلار

کلیات این ویلا:

  • نوع: ویلا
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت زمین: ۱۰۰۰ مترمربع
  • استخر: مشترک
  • پارکینگ: خصوصی
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت تمام هفته

چرا این ملک را در زکریا کوی استانبول خریداری کنیم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که به شما این ویلای لوکس و بزرگ تازه ساز را در استانبول برای فروش معرفی کند. این منطقه در ناحیه‌ی ثروتمند ساریر قرار گرفته، که در منطقه‌ی سرسبز زکریا کوی مسافت کوتاهی از خط ساحلی جنوب دریای سیاه قرار دارد.

منطقه‌ی ساریر دارای چندین محله متمایز است، که برخی از آن‌ها در سواحل بسفر قرار دارند و برخی دیگر در شمال مرزهای دریای سیاه و برخی دیگر به وسیله جنگل سرسبز در اطراف شان احاطه شده‌اند. با وجود این جنگل‌ها، هوایی تمیز به دور از شلوغی و جنب‌وجوش مرکز شهر به شما هدیه داده شده. در این جنگل‌های زیبا شما می‌توانید پیاده قدم بزنید و برای تابستان پیک نیک به آنجا بروید و از فعالیت‌های مختلفی که مختص خانواده‌ها هست لذت ببرید.

به طور کلی خانواده‌های ثروتمند استانبول که این مناطق را برای زندگی دائم شان انتخاب می‌کنند، عاشق این هستند که طبیعت اطراف خانه شان را احاطه کند. همچنین وجود راه‌های ارتباطی بسیار عالی به شهر که تنها چند کیلومتر از مراکز توریستی و معروف شهری مثل میدان تکسیم و سلطان احمد فاصله دارد.

این ناحیه همچنین دارای امکانات فراوان و بسیار است که برخی از بهترین مدارس بین المللی شهر در این ناحیه قرار گرفته‌اند. مراکز خرید متمایز، بیمارستان‌ها و کلینیک ها، دانشگاه‌ها و خیلی مکان‌های دیگر، دارا بودن راه‌های ارتباطی عالی به شهر از طریق مرکز تجاری مسلک که خانواده‌های پر درآمد را به خود جذب می‌کند و آنها مجبور نیستند مسافت زیادی را تا محل کارشان طی کنند.

موقعیت ملک و جزئیات خرید ویلا در زکریا کوی استانبول

این ویلای لوکس ۶ خوابه فروشی در منطقه‌ی زکریا کوی استانبول قرار گرفته که کم و بیش دارای مسافتی برابر با دریای سواحل دریای سیاه و خطوط ساحلی تنگه بسفر است، که می‌توان به هر جفت این مکان‌ها با رانندگی ۱۲ الی ۱۳ دقیقه‌ای رسید. در حالی که تنها ۵ دقیقه از جنگل انبوه و بزرگ و سرسبز بلگراد فاصله دارد.

با خرید این ویلا در زکریا کوی استانبول با رانندگی مسافتی کوتاه برابر با ۶ الی ۷ دقیقه شما می‌توانید به بزرگراه مرمره شمالی برسید که همچنین دسترسی مستقیمی به فرودگاه بین المللی جدید در ۲۵ الی ۳۰ دقیقه در اختیار شما می‌گذارد، یا اینکه می‌توانید با رانندگی ۱۳ الی ۱۴ دقیقه‌ای به پل سلطان سلیم که در طول تنگه بسفر تا استانبول اروپایی کشیده شده برسید.

دو دقیقه تا مرکز زکریا کوی که امکانات رفاهی فراوانی را داراست می‌رسید، از جمله مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، مدارس برای تمامی سنین از جمله مدرسه بین المللی بریتانیایی، پارک‌ها و مکان‌های بازی، بیمارستان‌ها و رستوران‌هاو کافه‌ها. مرکز ناحیه‌ی ساریر در ۱۵ دقیقه‌ای از این منطقه قرار دارد.

به سمت جنوب که می‌روید شما چندین مراکز خرید بزرگ، دانشگاه و چندین بیمارستان را پیدا می‌کنید. در حالی که منطقه‌ی مالی و تجاری مسلک در کمتر از ۲۵ دقیقه از این منطقه یا جاذبه‌های مرکز شهر در ۴۰ و ۵۰ دقیقه‌ای این منطقه قرار دارند.

این ویلا بخشی از یک مجتمع خصوصی کوچک است که دارای ۱۳ ویلای خصوصی لوکس جداگانه است. مجتمعی دیوار شده و دارای درب ورودی که همه‌ی ویلاها دارای باغ‌های خصوصی بزرگ و پارکینگ شخصی هستند. این ویلاها همچنین از یک استخر شنای مشترک و یک مرکز تناسب اندام استفاده می‌کنند، که همگی به وسیله دوربین‌های مداربسته و خدمات امنیتی در ۲۴ ساعت شبانه روز و در طول هفته نظارت و حفاظت می‌شوند.

طراحی این ویلای لاکچری در زکریا کوی استانبول

در اینجا ما به شما یک ویلای ۶ خوابه چهار طبقه را در زکریا کوی استانبول ارائه می‌کنیم که در زمینی به مساحت هزار متر مربع قرار گرفته. ناحیه بالایی سمت پشت ویلا دارای جاده‌ای تزیینی و سنگ فرش شده است که دارای فضای فراوان برای سه ماشین، نواحی کوچکی از باغ‌های قشنگ و پله‌هایی که به قسمت کنار ویلا منتهی می‌شوند است. در آنجا یک باغ بزرگ قرار گرفته که اکثرش چمن کاری شده. چندین درخت میوه و تنوعی از درختچه‌های سرسبز و درختان گل.

در این ویلا در زکریا کوی از طبقه همکف بالایی به داخل ویلا از طریق ایوانی شیشه‌ای که آن طرف خیابان یا جاده قرار گرفته وارد می‌شویم. این ویلا دارای درب استیل ضد سرقت داخلی است که به یک سالن ورودی بزرگ با پوشش سرامیک روشن باز می‌شود. نورپردازی‌های مدرن، پله‌های چوبی، آسانسور به طبقات بالایی و پایینی و یک دستشویی مهمان در این طبقه دیده می‌شوند.

سالن ورودی مستقیماً به یک سالن غذاخوری و استراحت بزرگ منتهی می‌شود، که دارای کفپوش لمینت گرم و نورپردازی‌های مدرن است. این سالن از نور کافی روز برخوردار است. سالن استراحت که در کنار آن قرار گرفته، دارای شومینه‌ای زمستانی با مشعل چوبی شیشه‌ای در گوشه‌ی خانه است. چندین درب پاسیو که به یک بالکن شیشه‌ای بزرگ باز می‌شوند، و به سمت باغ‌های پایینی دید دارند. این بالکن‌ها دارای فضاهای نشیمن بیرونی و مناظر فوق العاده زیبای طبیعت هستند.

دری در انتهای سالن ورودی قرار گرفته که به آشپزخانه‌ای بزرگ باز می‌شود. زمین این آشپزخونه از کفپوش کاشی و دارای نورپردازی مدرن با وسایل چوبی سفید است. سطوح کار گرانیت سیاه و کاشی‌های که با آن مطابقت دارند. آشپزخانه این ویلا در زکریا کوی استانبول دارای دو پنجره به سمت باغ و یک درب پاسیو برای دسترسی بیشتر به بالکن اصلی است.

از پله‌ها یا آسانسور که برای رفتن به طبقه‌ی باغ پایینی استفاده کنید، می‌توانید در آنجا فضای نشیمن بزرگی را پیدا کنید که دارای دومین آشپزخانه کاملا مجهز و مدرن است. در این ویلا در زکریا کوی استانبول یک شومینه‌ی دیگر در گوشه‌ی خانه و یک درب پاسیوی پهن که به تراس سایه دار بزرگ باز می‌شود و از آنجا به باغ‌های پایینی منتهی می‌شود وجود دارد.

این ۶ اتاق در تمام چهار طبقه در این ویلا در زکریا کوی قرار گرفته‌اند. یک اتاق خواب دو نفره در طبقه‌ی پایین که دارای منظره باغ است و از یک حمام خانوادگی جداگانه استفاده می‌کند. در همان طبقه یک اتاق رختکن یا رخشورخانه هم وجود دارد.

طبقه‌ی همکف بالایی دارای اتاقی دوبل است که حمام خصوصی خود را دارد و به بالکن بزرگ نیز دسترسی دارد.

به سمت بالا در طبقه‌ی اول سه اتاق خواب دیگر قرار گرفته‌اند. یک اتاق سوئیت دوبل بزرگ با جارختی بزرگ و ۲ اتاق مهمان بزرگ دوبل که دارای دومین حمام خانوادگی مدرن هستند. این دو اتاق به بالکن‌های خصوصی با منظره‌ی طبیعت راه دارند و یکی از آن‌ها از منظره‌ای زیبا از طریق پنجره های بزرگ زمین به سقف بهره‌مند است.

آخرین اتاق خواب در طبقه‌ی بالایی در این ویلا در زکریا کوی استانبول قرار گرفته. بزرگترین اتاق خواب مستر با اتاق پرو اختصاصی. یک حمام مدرن و درب بزرگ پاسیویی که به سمت تراس پشت‌بام خصوصی با مناظر عالی به سرتاسر نمای سرسبز زکریا کوی باز دید دارد.

این ویلای بی نظیر لوکس فروشی در زکریا کوی استانبول به صورت مبله نشده به ترک گشت ارائه شده. قیمت فروش این ویلا شامل سیستم تهویه مطبوع مرکزی، سیستم گرمایشی کف خانه، سیستم خانه‌ی هوشمند، کرکره‌های برقی بر روی تمام دربهای بیرونی و پنجره‌ها می‌شود.

به طور خلاصه، ویلایی خانوادگی و با کیفیت برای زندگی یک ساله یا فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در استانبول برای جذب خانواده‌های متمایز به درآمد اجاره‌ای بسیار بالا در زکریا کوی استانبول. دسترسی آسان به فرودگاه و تمام مناطق شهری، نزدیکی به سواحل دریای سیاه،جنگل بلگراد و تنگه‌ی بسفر، در کنار امکانات رفاهی فراوان، امکانات در محل، یک باغ بزرگ خصوصی، فضاهای نشیمن بیرونی و فراوان و مناظر فوق‌العاده‌ی طبیعی.

برای خرید ویلا در زکریا کوی استانبول با تیم ترک گشت برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید، مشاوران املاک اختصاصی ما به تمامی سوالات شما در این مورد پاسخ داده و برای شما ممکن ترین درآمد اجاره را فراهم می‌کنند و در طول فرآیند خرید ملک در ترکیه و مبله کردن خانه‌ی جدیدتان شما را یاری می‌کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول

جزئیات

به روز شده در دسامبر 27, 2021 در 11:26 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 12,000,000لیر
  • متراژ ملک: 1000 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 6
  • سرویس ها: 5
  • پارکینگ ها: 3
  • سال ساخت: 2018
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht