آسان انتخاب کنید

خرید خانه در عمرانیه استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 1لیر
عمرانیه

توضیحات


ویژگی‌های اصلی خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول

  • بالکن
  • کافه‌ها
  • مکان بازی کودکان
  • پنجره‌های دوجداره
  • امکانات رفاهی
  • آشپزخانه‌های مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • رستوران
  • ماهواره

توصیف آپارتمان در عمرانیه استانبول

ترک گشت با افتخار این پروژه آپارتمان‌های لوکس در استانبول برای فروش را به شما پیشنهاد می‌کند. این آپارتمان‌ها در قسمت آسیایی شهر در حومه معروف و مدرن عمرانیه نزدیک به مرکز شهر قرار دارند.

عمرانیه یکی از نواحی سریعا در حال رشد در استانبول است که در طول چند سال اخیر شاهد تغییرات شهری چشمگیری بوده. این ناحیه دارای مناظر سرسبز درکنار مجموعه‌های خرید مدرن با مجتمع‌های مدرن مسکونی است که مناسب هر نوع سبک زندگی هستند. امکانات روزمره رفاهی و فراوان در کنار مدارس متعدد برای تمامی سنین، مکان‌های ورزشی و پزشکی و خیلی دیگر که این ناحیه را برای اسکان یکساله مناسب کرده‌اند.

یکی دیگر از نکات مثبت این ناحیه راه‌های ارتباطی هستند که در بزرگراه TEM قرار دارند و مسافتی کوتاهی که تا بزرگراه E-5 برای شما فراهم شده. هر دوی این بزرگراه‌ها به شما اجازه‌ی دسترسی ۲۰ دقیقه‌ای به منطقه‌ی اروپایی استانبول ازطریق پل‌های موجود را داده و همچنین به مناطق آتاسهیر، کادیکوی، اوسکادار پایتخت‌های تجاری و مرکز شهر قسمت آسیایی استانبول می‌دهند.

تمامی موارد ذکر شده باعث می‌شوند تا عمرانیه مکانی عالی برای خرید آپارتمان در استانبول باشد، حومه شهر مدرنی که از نظر اندازه و جمعیت درحال رشد بوده و در تمام طول سال از خانواده‌ها و کارگران بازده اجاره‌ی بالایی برای شما فراهم می‌کند.

محل و جزئیات خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول

این مجموعه آپارتمان های لوکس برای فروش در منطقه عمرانیه در حدود ۱۵ دقیقه‌ای از شمال مرکزی کادیکوی و ۱۰ دقیقه ای از شرق تنگه بسفر و ۳۱ کیلومتری غرب فرودگاه صبیحه گوچکن قرار دارد.

دسترسی به موارد بالا و دیگر مناطق آسیایی و اروپایی استانبول با ساخت پروژه ای که تنها ۱۰ دقیقه از دو بزرگراه اصلی شهر فاصله دارند آسان شده است. پنج دقیقه از نزدیکترین ایستگاه مترو، ۱۵ دقیقه از پل شهدای پانزدهم ژوئیه و خط مترو اتوبوس، ۲۰ دقیقه از تونل اوراسیا و ترمینال کشتی کادیکوی و ایستگاه قطار مارمارای فاصله دارد. همچنین مسافت پیاده روی کوتاه شما را می تواند به خدمات اتوبوس محلی برساند. بنابراین هم برای رانندگان و هم برای عابران پیاده عالی است.

محله‌ای که دارای امکانات رفاهی متعددی است و فاصله زیادی با شما ندارد. امکاناتی مانند مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، بانک‌ها و اداره پست، مدارس برای تمام سنین، پارک‌ها، تعداد زیادی کافه، بار، کافی شاپ، رستوران و غیره‌. شما می‌توانید با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی به مجموعه‌ای از بیمارستان‌ها، چندین دانشگاه و مراکز خرید مدرن با امکانات سرگرم کننده ای که تنها چند دقیقه از این پروژه فاصله دارند دسترسی داشته باشید.

ساخت این پروژه در دست تکمیل است و تاریخ تکمیل آن در اواخر سپتامبر سال ۲۰۲۱ است. مجتمعی که اطراف آن دیوار شده و درب ورودی دارد و شامل سه بلوک آپارتمان ۱۵ طبقه‌ای است که دارای ۱۷۲ خانه‌ی لوکس ۱ الی ۴ خوابه هستند. بسیاری از آن‌ها فروخته شده‌اند، اما آپارتمان‌های بزرگ ۳ الی ۴ خوابه برای فروش در دسترس هستند؛ همچنین این مجموعه دارای مغازه هایی از برندهای معتبر و گزینه‌های غذاخوری و ۲۴ واحد تجاری هستند. تمامی این خانه‌ها مطابق با آخرین و به روز ترین قوانین دولتی برای عایق کاری و امنیتی ساخته می‌شوند، که توسط سازنده استانبولی مدیریت می‌شوند. سازنده که به شما این اطمینان را می دهد که تمامی خانه‌ها مطابق با استانداردی بالا تکمیل می‌شوند.

وقتی که در این مجتمع زندگی شروع شد، ساکنین و مهمانان می توانند از امکانات رفاهی در محل  استفاده کرده و لذت ببرند.

با خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول امکاناتی مانند:

  • مناظر باغ و برکه‌های تزیینی
  • محیط بازی کودکان
  • پارکینگ امن داخلی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مرکز تناسب اندام یا باشگاه
  • ژنراتور برق
  • ماهواره مرکزی
  • آسانسور در هر آپارتمان

تمامی این مکان ها برای آرامش خاطر شما توسط دوربین ها و خدمات امنیتی نظارت می شوند.

 قیمت‌ خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول

آپارتمان‌های سه خوابه ۱۱۹ و ۱۲۱ متری قیمت از یک میلیون و ۴۲۰ هزار تا یک میلیون ۷۷۸ هزار لیر ترکیه.

آپارتمان‌های دوبلکس سه خوابه ۱۷۹ متری با قیمت دو میلیون و ۶۳۰ هزار لیر ترکیه.

آپارتمان‌های دوبلکس ۴ خوابه ۲۰۵ متری با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار لیر ترکیه.

شرایط پرداخت خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول

اگر انتخاب کنید که مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید تخفیف ۱۰ درصدی از لیست قیمت‌های بالا به شما داده می شود، یا اینکه می توانید ۵۰ درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی آن را با اقساط بدون بهره ۱۲ ماهه پرداخت کنید. همچنین تمامی اسناد حقوقی در محل بوده و منتظر انتقال به نام خریداران هستند.

طراحی آپارتمان ها در عمرانیه استانبول

هر بلوک آپارتمان دارای دسترسی امن از ورودی لابی مشترک است که با پله‌ها و آسانسور به تمامی طبقات راه دارد. تمامی آپارتمان‌ها دارای درب استیل ضد سرقت بوده و توسط آیفون های تصویری به ورودی لابی متصل می شوند.

واحد‌های پیشنهاد شده همگی با آشپزخانه‌ای مجهز، مدرن و جداگانه طراحی شده‌اند. وسایل و سطوحی با کیفیت شامل وسایل توکار، مایکروفر، اجاق گاز و هود.

روشنایی روز از طریق پنجره‌های بزرگ و دربهای پاسیو به تمامی اتاق‌ها راه پیدا می‌کند. بعضی از خانه‌ها دارای فضاهای نشیمن بیرونی با بالکن‌های شیشه‌ای بزرگ هستند، بعضی از این درب ها به بالکن‌های فرانسوی بزرگ باز شده که دارای مناظر طبیعی و شهری هستند.

حمام و توالت های کاملا مدرن کاشی کاری شده با به روز ترین و مدرن ترین وسایل نصب شده. کف دیگر مناطق این خانه‌ها شامل ترکیبی از لمینت گرم یا سرامیک هستند.

تمامی آپارتمان‌ها دارای زیرساخت‌های در محل برای واحد‌های تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی بوده که شما می توانید انتخاب کنید کل سیستم ها با هزینه خودتان برای اقامت یکساله در استانبول جای‌گذاری شوند.

در کل این آپارتمان‌های لوکس در قسمت آسیایی نشین استانبول دارای تمامی شرایط مطلوبی هستند که شما به هر دلیلی می‌خواهید در استانبول خانه بخرید. خانه‌هایی ایده آل برای تفریحات مرتب به دور از شهر یا سفرهای تجاری. خانه‌های خانوادگی برای اقامت یکساله یا فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری در ترکیه و همچنین دسترسی آسان به شهر و مسیرهای فرودگاه. امکانات رفاهی فراوان و امکانات رفاهی در محل، فروشگاه و سالن‌های غذاخوری در کنار مناظر طبیعی و شهری.

همین امروز با آژانس ترک گشت برای خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول و دریافت جزئیات بیشتر و اطلاع از قیمت ها و آماده بودن خانه‌ها تماس بگیرید. گروه مشاورین املاک ما در ترکیه به تمامی سوالات شما در ارتباط با خرید خانه در ترکیه پاسخ داده، به شما راهنمایی‌های منصفانه و صادقانه کرده و شما را در طول فرایند خرید ملک و پس از آن در ترکیه راهنمایی می کنند.

منطقه عمرانیه استانبول

منطقه عمرانیه استانبول یکی از مناطق آسیایی شهر استانبول است که از غرب با منطقه اسکودار، از جنوب با منطقه آتا شهیر، از شرق با منطقه سنجاق تپه و از شمال با منطقه چکمه کوی همسایه است. منطقه عمرانیه چهارمین منطقه پرجمعیت استانبول است. این منطقه از ۳۵ محله تشکیل شده است و مساحت آن حدود ۲۲ هکتار می باشد. عمرانیه از نظر تنوع اقتصادی، منطقه ای بسیار غنی می باشد که صنایع کوچک تولیدی پوشاک، قطعات یدکی و محصولات چوبی تشکیل شده است. این منطقه نمونه ای از شهرنشینی است که در آن قسمت های روستایی و محلی هم حفظ شده اند.

مراکز خرید عمرانیه استانبول

از مراکز خرید منطقه عمرانیه میتوان به مرکز خرید آکیو پارک، مرکز خرید آسیا پارک، مرکز خرید جان پارک و بویوکا اشاره کنیم.

اماکن دیدنی عمرانیه استانبول

از اماکن دیدنی و آثار تاریخی این منطقه جنگل ایگلامور، پارک تفریحی ترابزون و عمارت حکیم باشی می باشد.

هتل های عمرانیه استانبول

هتل دابل تری بای هیلتون، هتل فرازر پلاس آنتاسیا، هتل آئولو مای سیتی از هتل های معروف و پتج ستاره در این منطقه هستند.

بیمارستان های عمرانیه استانبول

بیمارستان دولتی عمرانیه و بیمارستان خصوصی اطلس از مراکز درمانی در این منطقه می باشند.

حمل و نقل عمرانیه استانبول

حمل و نقل عمومی در این منطقه آسان است و میتوانید با مترو یا اتوبوس و دلموش به این منطقه دسترسی داشته باشید. منطقه عمرانیه در حال تغییرات بزرگی است. به همین دلیل روز به روز ارزش سرمایه گذاری در این منطقه بالا می رود.

قیمت اجاره و فروش آپارتمان در عمرانیه استانبول

میانگین قیمت فروش یک آپارتمان نرمال برای ۱۰۰ متر مربع در عمرانیه، ۴۳۵۰۰۰ لیر  می باشد. نمودار تغییرات قیمت فروش در این منطقه در بازه زمانی یک ماه ۳.۲۷ درصد، در سه سال ۱۷.۴ درصد و در پنج سال ۴۵.۹ درصد افزایش داشته است. همچنین میانگین قیمت اجاره یک آپارتمان معمولی برای ۱۰۰ متر مربع ۱۶۲۶ لیر می باشد که با توجه به نمودار تغییرات قیمت اجاره در این منطقه در بازه زمانی یک ماه ۲.۲۹ درصد، در سه سال۱۷.۶ درصد و در پنج سال ۳۴.۶ درصد افزایش داشته است. در این نمودار کل جمعیتی که در منطقه عمرانیه وجود دارند، حدود ۷۱۰۰۰۰ نفر است که در یک سال با افزایش۲.۹۱ درصدی روبرو بوده است.

کیفیت زندگی در عمرانیه استانبول

وضعیت اقتصادی و اجتماعی در منطقه عمرانیه در سطح A قرار دارد که با توجه به جمعیت، تراکم مسکن، موسسه های بهداشتی، حمل و نقل عمومی، سطح جرم و جنایت و اطلاعات رضایت از زندگی محاسبه میشود. همچنین ۲۸ درصد این منطقه را افراد مجرد و ۶۳ درصد را افراد متاهل تشکیل می دهند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, عمرانیه

جزئیات

به روز شده در جولای 6, 2021 در 10:20 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1لیر
  • متراژ ملک: 120 مترمربع
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht