آسان انتخاب کنید

توضیحات


ویژگی‌های اصلی خرید آپارتمان در کارتال استانبول

  • بالکن
  • کافه‌ها
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • مکان تفریحی کودکان
  • سینما
  • پنجره‌های دوجداره
  • امکانات رفاهی
  • باشگاه
  • آسانسور

توصیف آپارتمان در کارتال استانبول

اینجا در آژانس ترک گشت باعث خوشحالی ما است که این پروژه‌ی آپارتمان‌های لوکس در استانبول را برای فروش به شما معرفی کنیم. این پروژه در منطقه‌ی آناتولی شهر در ناحیه‌ی ساحلی کارتال در شرق کادیکوی واقع شده است.

ناحیه‌ی کارتال خانواده‌های ثروتمند و کارگران یقه سفید را به خود جذب می‌کند، ناحیه‌ای آرام و ساکت نزدیک به دریای مرمره و پارک ساحلی پهناور و سرسبزی که طولی حدود ۳۰ کیلومتر دارد. بیشتر خانه‌های این ناحیه منظره‌ای رو به پارک، دریای آزور و جزایر پرنسس دارند‌.

کادیکوی مرکز قسمت آسیایی استانبول و آتاشهیر، مرکز مالی که در غرب کارتال قرار دارد. به هر دوی این مناطق و دیگر مناطق شهر می‌توان به آسانی ازطریق ماشین یا وسایل نقلیه عمومی دسترسی داشت. فرودگاه صبیحه گوچکن که هم پروازهای داخلی و هم خارجی زا ساپورت می‌کند در شرق این منطقه قرار دارد. درحالی که این خط ساحلی شامل خدمات کشتیرانی در سرتاسر یالوا برای دسترسی به شهر بورسا و شهرهای متعدد دیگر و همچنین تفرجگاه های ساحلی جنوبی هستند.

تملمی موارد ذکر شده منطقه‌ی کارتال را برای سرمایه‌گذاران املاک خارجی مطلوب می‌کند، سرمایه‌گذارانی که در جستجوی درآمد اجاره سالیانه بالایی هستند. با دانستن این اطلاعات که این منطقه دارای راه‌های ارتباطی و مناظر دریایی است، این فرصت می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند اسکان یکساله داشته باشند بسیار مناسب است. همچنین منطقه‌ی کارتال دارای امکانات رفاهی زیادی است. همچنین راه‌های ارتباطی این منطقه را برای کسانی تفریحات مرتب یا سفرهای کاری به شهر دارند ایده‌آل می‌کند.

محل پروژه و اطلاعات مربوط به خرید آپارتمان در کارتال استانبول

این پروژه‌ی مدرن از آپارتمان‌های لوکس بزای فروش در منطقه‌ی کارتال در ۵ دقیقه‌ای از شمال پارک ساحلی و‌ دریای مارمارا قرار دارد. ۱۵ دقیقه‌ از جنگل وسیع آیدوس و ۱۵ دقیقه رانندگی با فرودگاه صبیحا گوچکن فاصله دارد. ۲۵ دقیقه‌ای شرق کادیکوی و ۳۰ دقیقه‌ای تنگه‌ی بسفر و یکی از پل‌ها واقع شده است.

دسترسی به تمامی آن‌ها آسان است، چراکه این پروژه در کنار بزرگراه اصلی E-5 واقع شده و می‌توانید به تقاطع آن در مدت ۷-۸ دقیقه‌ برسید. دسترسی به بزرگراه TEM در ۱۵ دقیقه‌ امکان‌پذیر است، درحالیکه می‌توانید تنها در ۵ دقیقه به ایستگاه مترو و ترمینال کشتیرانی یا ۲۰ دقیقه به تونل اوراسیا برسید. برای عابران پیاده ایستگاه مترو فقط ۶۰۰ متر آنطرف‌تر است، بنابراین نواحی اروپایی و آسیایی استانبول، بورسا و مناطق دیگر به راحتی قابل دسترسی هستند.

برای کسانی که می‌خواهند به منطقه‌ی کارتال برای یکسال نقل مکان کنند، مکان‌ها و امکانات رفاهی زیادی فراهم شده، از جمله، مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، مدارس برای تمامی سنین، بانک‌ها و خودپردازها، داروخانه‌ها و مراکز درمانی و تعداد زیادی مکان‌های غذاخوری و گزینه‌های تبلیغاتی یا می‌توانید با رانندگی مسافتی کوتاه به مدت ۵-۱۰ دقیقه به دانشگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی برسید.

این سازه‌ها توسط سازنده استانبولی ساخته شده‌اند که متعهد است به تمامی قوانین ساخت‌وساز دولت ترکیه برای عایق‌بندی و ایمنی منازل پایبند باشد. این خانه‌ها در اواخر اکتبر سال ۲۰۲۱ تکمیل می‌شوند که شامل یک برج مدرن ۲۷ طبقه‌ای با ۲۲۶ خانه آپارتمان لوکس ۱ الی ۳ خوابه به همراه ۱۳ واحد مناسب تجاری که میزبان فروشگاه‌های برند و غذاخوری های در محل هستند و همگی آن‌ها مطابق به بالاترین استاندارد ممکن تکمیل می‌شوند.

این بلوک آپارتمان در چشم‌اندازی مشترک از باغ‌ها بنا می‌شود که دور تا دور دیوار شده و دارای درب ورودی است. وقتی که زندگی در این آپارتمان شروع شود، ساکنین و میهمانان از مجموعه‌ای از امکانات رفاهی در محل لذت می‌برند.

با خرید آپارتمان در کارتال استانبول امکاناتی مانند:

  • استخر بزرگ بیرونی
  • تراس‌های آفتابگیر
  • سونا
  • باشگاه
  • اتاق بخار
  • سینمای فضای بیرونی
  • آسانسور
  • ژنراتور
  • ماهواره مرکزی
  • پارکینگ داخلی امن

این مجتمع توسط دوربین‌های مداربسته و خدمات امنیتی در ۲۴ ساعت هفته برای آرامش خاطر شما و امنیت خانواده‌تان مشغول به کار هستند.

لیست قیمت خرید آپارتمان در کارتال استانبول

قیمت خرید آپارتمان‌های یک خوابه ۵۹-۸۲ متری، قمیت از ۵۶۰,۰۰۰ هزار تا ۱,۱۷۸,۰۰۰ هزار لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان‌های دو خوابه ۱۱۸-۱۳۰ متری، قیمت‌ از ۱,۲۵۷,۰۰۰ هزار تا ۱,۶۰۸,۰۰۰ هزار لیر ترکیه.

قیمت خرید آپارتمان‌های سه خوابه ۲۰۰ متری، قمیت از ۲,۲۱۷,۰۰۰ هزار تا ۲,۸۳۶,۰۰۰ هزار لیر ترکیه.

شرایط پرداخت و خرید آپارتمان در کارتال استانبول

خریداران نقدی از تخفیف ۱۰٪ قیمت‌های بالا بهره‌مند می‌شوند یا اینکه می‌توانند ۶۵٪ از مبلغ را بصورت پیش پرداخت و مابقی را ۳۵٪ را با اقساط یکسان ۶ ماهه و با بهره صفر درصد پرداخت کنند. همچنین اسناد حقوقی در محل  و آماده‌ی انتقال به نام خریدارن هستند.

طراحی آپارتمان در کارتال استانبول

یک لابی ورودی مشترک که دسترسی امن را به تمامی خانه‌ها فراهم کرده. این لابی دارای پله و آسانسوری است که به تمامی طبقات می‌رسد. همچنین تمامی خانه‌ها دارای درب استیل ضدسرقت بوده که با آیفون تصویری به لابی ورودی متصل می‌شوند.

همگی آپارتمان‌ها شامل نشیمن‌گاه هایی با طراحی باز و مجهز به آشپزخانه‌ای مدرن با سطوح و وسایل با کیفیت هستند. همچنین تمامی آن‌ها با وسایل تو کار سفید مانند اجاق، گاز و مایکروفر تکمیل می‌شوند.

نور زیادی ازطریق پنجره‌های بزرگ دوجداره از زمین تا سقف و دربهای پاسیو وارد هر اتاق از این خانه‌ها می‌شود. اکثر خانه‌ها دارای بالکن‌های فرانسوی بوده و بعضی از آن‌ها با بالکن‌های نشیمن بیرونی و شیشه‌های شفاف ریلی دارای مناظر طبیعی، شهر و دریا هستند.

حمام و توالت کاملاً از زمین تا سقف کاشی‌کاری می‌شود و وسایل مدرن در آن‌ها نصب می‌شوند. همچنین کف سالن‌های استراحت و غذاخوری با کف پوش های لمینت گرم‌تر پوشیده می‌شود.

هر خانه دارای سیستم گرمایش مرکزی گازی بوده و تمامی اتاق‌ها دارای زیرساخت‌های تهویه مطبوع هستند.

به طور خلاصه این خانه آپارتمان‌های لوکس در استانبول تمامی شرایط لازم را دارند، ایده آل برای خانواده ها و بسیار مناسب برای تفریحات شهری یا سفرهای کاری یا فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه هستند. مسافتی کوتاه از مرکز شهر و فرودگاه، امکانات رفاهی محلی، منظره دریا و طبیعت و امکانات رفاهی در محل.

همین امروز با آژانس ترک گشت برای خرید آپارتمان در کارتال استانبول و اطلاع از قیمت ها و جزئیات بیشتر تماس گرفته و مشاورین املاک ما در استانبول به تمامی سوالات شما در ارتباط با املاک پاسخ می دهند و به شما مشاوره‌ای منصفانه و صادقانه داده و در طول فرآیند خرید ملک شما در ترکیه و پس از آن راهنمایی می‌کنند.

منطقه کارتال استانبول

منطقه کارتال یکی از مناطق آسیایی در استانبول است که در سواحل دریای مرمره قرار دارد و از شرق با پندیک، از شمال با سنجاق تپه و از غرب با مال تپه همسایه است.

ویژگی های منطقه کارتال استانبول

همانطور که می دانید منطقه کارتال یکی از مناطق آسیایی استانبول است که بین پندیک و مال تپه واقع شده است. در زبان ترکی کلمه کارتال به معنی عقاب می باشد. یکی از مزایای منطقه کارتال این است که شما می توانید بین منظره جنگل و دریا برای آپارتمان خودتان انتخاب داشته باشید.

این منطقه دسترسی خوبی به تمامی مناطق را دارد و دارای دو خط مترو به موازات یکدیگر است. یکی خط متروی M4 که منطقه‌ی پندیک شروع می شود و از منطقه کارتال در راستای اتوبان D100 عبور کرده و در انتها به منطقه کادیکوی می رسد و خط متروی دیگر، خط متروی مارمارای است.

فاصله این منطقه تا فرودگاه سبیحا ۱۵ دقیقه و به خیابان بغداد که یکی از قشنگ ترین خیابان های استانبول است، ۲۰ دقیقه می باشد.

ساحل کارتال بیش از ۸ کیلومتر است و از لحاظ جغرافیایی همسایه جزیره‌ی بویوک آدا می باشد و این موضوع ارزش کارتال را از نظر گردشگری افزایش می دهد.

در کنار خط ساحلی ، شهرداری با ایحاد مراکز تفریحی و سرگرمی توانسته است موقعیت های خوبی را در راستای پر کردن اوقات فراغت برای ساکنین کسب کند.

 تپه دراگوس جزء منطقه کارتال و یکی از گران ترین و لوکس ترین مناطق در استانبول است.

ادامه به تحصیل در کارتال

 در این منطقه دانشگاه های زیادی از جمله دانشگاه مرمره و دانشکده پرستاری قرار دارد.

مراکز خرید منطقه کارتال

از مراکز خرید این منطقه می توان به مرکز خرید آسیا، M1 و ایست مارینا اشاره کرد.

از اماکن دیدنی این منطقه مجتمع تفریحی اسینتی، ساحل کارتال ، تپه دراگوس، جنگل آیدوس و تپه دیدنی آیدوس استانبول نام برد.

منطقه کارتال یک منطقه ساکت و آرام است که بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند در این منطقه زندگی کنند.

بیمارستان های منطقه کارتال

از بیمارستان های این منطقه می توان به بیمارستان دولتی کارتال، بیمارستان دولتی لطفی کردار که در محله جمیزلی واقع شده اند، و بیمارستان خصوصی بیرلیک که در محله اورتا قرار دارد اشاره کرد.

هتل های منطقه کارتال

بهترین هتل های منطقه کارتال، هتل گلدن دریم، هتل دگرند میرا و هتل تایتانیک بیزنس، پارک ۱۵۶ و هتل گراند پارک می باشد.

خرید و اجاره آپارتمان در کارتال

میانگین فروش یک آپارتمان برای ۱۰۰ متر مربع در منطقه کارتال ۴۲۰۰۰۰ لیر می باشد.

نمودار تغییرات قیمت فروش در منطقه کارتال در بازه زمان یک ماه ۰.۰۲، در سه  سال ۲۳.۲ و در پنج سال ۶۳.۸ افزایش داشته است. همچنین میانگین قیمت اجاره یک آپارتمان برای ۱۰۰ متر مربع ۱۴۵۶ لیر می باشد که با توجه به نمودار تغییرات اجاره در این منطقه، در بازه زمانی یک ماه ۲.۶۶، در سه سال ۳.۲ و در پنج سال ۳۶.۴ افزایش داشته است. در این نمودار کل جمعیتی که در منطقه کارتال هستند حدود۴۷۰.۰۰۰ نفر است که د یک سال با افزایش ۲.۶ روبرو بوده است.

وضعیت اقتصادی منطقه کارتال

وضعیت اقتصادی و اجتماعی در این منطقه، در سطح A قرار دارد که با توجه به جمعیت تراکم مسکن، موسسات بهداشتی، حمل و نقل عمومی، جرم و جنایت و رضایت از زندگی محاسبه میشود.‌ همچنین ۲۷ درصد این منطقه را افراد مجرد و ۶۱درصد را افراد متاهل تشکیل می دهند.

 

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کارتال

جزئیات

به روز شده در جولای 6, 2021 در 9:17 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 560,000لیر
  • متراژ ملک: 56 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht