آسان انتخاب کنید

خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول مناسب شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت ها از 2,542,600لیر
کارتال

توضیحات

خلاصه خرید ملک در کارتال در استانبول

پیش فروش آپارتمان هایی با ویوی دریا در استانبول آسیایی. کنار بزرگراه E-5 در کارتال با دسترسی عالی و امکانات محلی. سرمایه گذاری در استانبول.

کلیات ملک:

  • نوع ملک: آپارتمان
  • مساحت طرح: 12000 مترمربع
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول
خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول

چرا این ملک را درکارتال بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که آپارتمان هایی در حال ساخت با ویوی دریا و جزیره را در استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها در فاصله کوتاهی از شمال دریای مرمره و در منطقه پرطرفدار کارتال در قسمت آناتولیایی شهر واقع شده اند.

کارتال ناحیه ای پرجمعیت بین مناطق پندیک و مالتپه است و مناطق سلطان بیلی و سانجاک تپه در شمال آن قرار دارند. دریای مرمره نیز در جنوب آن واقع شده است. این محل همچنین نزدیک به بزرگراه E-5 است که سبب می شود دسترسی خوبی به سایر مناطق شهر و فرودگاه صبیحا گوکچن داشته باشد. این فرودگاه ۲۰ دقیقه با کارتال فاصله دارد و در شرق آن قرار گرفته است.

کارتال گذشته از نزدیکی به بزرگراه، خدمات حمل و نقل خوبی به بسیاری از مناطق شهر و بورسا ارائه می دهد که از جملۀ آنها می توان به ايستگاه مترو، کشتی رانی، قطارهای سریع السیر و غیره اشاره کرد. این منطقه امکانات زیادی دارد، مانند تعداد زیادی مدرسه، بیمارستان و مرکز خرید که با یک رانندگی کوتاه در دسترس شما قرار دارند.

منطقۀ کارتال و مناطق اطراف آن در سال های اخیر تغییرات بسیاری داشته اند و در آنها ساخت و ساز فراوانی انجام شده و تعداد زیادی مجموعه های مسکونی و تجاری مدرن ساخته شده است. پیش بینی می شود که در آینده این محل به منطقۀ مرکزی مدرن در استانبول آسیایی تبدیل شود.

موقعیت منطقه و جزئیات ملک

این پروژه در کارتال و در جوار خط مترو و دقیقاً در بزرگراه E-5 ساخته می شود. مجموعه تنها ۵ دقیقه تا شمال خط ساحلی مرمره و ۲۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن فاصله دارد. 

این مجموعه علاوه بر نزدیک بودن به بزرگراه، فقط ۵ دقیقه تا ترمینال کشتی رانی پندیک و ایستگاه قطار مرمره، ۱۵ دقیقه تا جنوب بزرگراه TEM و ۲۰ دقیقه تا تونل اوراسیا و پل شهدای ۱۵ جولای فاصله دارد. بنابراین شما می توانید به آسانی به هر دو قسمت اروپایی و آسیایی استانبول دسترسی داشته باشید. می توانید آخر هفته ها ۱۵ دقیقه به سمت شمال بروید و از جنگل های آیدوس لذت ببرید یا ظرف ۳۵ دقیقه به کادیکوی بروید و یا ظرف کمتر از یک ساعت به میدان تقسیم یا سلطان احمد برسید.

اگر به خانه ای احتیاج دارید که به امکانات رفاهی نزدیک باشد، این پروژه برای شما ایده آل است، زیرا تعداد زیادی مغازه، فروشگاه و سوپرمارکت، بانک و خودپرداز، مدرسه برای تمام سنین، پارک، مراکز پزشکی و داروخانه، یک مسجد و تعداد زیادی کافه، کافی شاپ، بار، رستوران و غیره در نزدیکی آن قرار دارد که با پای پیاده می توان به آن ها رسید. همچنین با یک رانندگی ۵ تا ۱۰ دقیقه ای می توانید به مراکز خرید بزرگ، دانشگاه و چندین بیمارستان دسترسی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر این پروژه در کارتال

این مجموعه در قلب کادیکوی و توسط یکی از سازندگان اصلی شهر در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در حال ساخت است. پروژه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد. مجموعه شامل ۳ بلوک است که دو تای آن ۳۶ طبقه و یکی از بلوک ها ۱۹ طبقه است و در کل ۴۰۲ آپارتمان ۱ تا ۴.۵ خوابه و ۲۵ آپارتمان هوم آفیس را در خود جای داده است. تمامی این آپارتمان ها در بالای یک مرکز خرید بزرگ قرار دارند که ۱۶۵ واحد تجاری در آن ها وجود دارد. این واحدها برای استفادۀ ساکنان و عموم مردم ساخته شده و به فروشگاه، کافه و رستوران اختصاص داده شده است. پروژه در اواخر مارس ۲۰۲۲ پایان می یابد. سازنده تضمین می کند که ساختمان ها با استاندارد بالایی ساخته شده و تمامی قوانین و مقررات ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی در آن ها رعايت شود.

با خرید این املاک در کارتال در استانبول این مجموعه پس از اتمام کار امکانات فراوان تفریحی و ورزشی خواهد داشت:

  • استخر روباز
  • استخر کودکان
  • تراس آفتاب گیری
  • محل بازی روباز و سرپوشیده
  • سونا
  • حمام ترکی
  • باشگاه
  • زمین بسکتبال
  • باشگاه
  • سینما
  • اتاق بازی و تفریحات
  • مسیر پیاده روی
  • زمین اسکواش
  • کتابخانه
  • شبیه ساز گلف
  • اتاق رختشورخانه
  • تراس های بزرگ روی بام
  • گاراژ پارکینگ امن
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور

برای رفاه حال شما عزیزان این مجموعه توسط دوربین مدار بسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول
خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول

آپارتمان های موجود و لیست قیمت

قیمت فروش آپارتمان های 1 خوابه 87 تا 128 مترمربع قیمت از 2542600 تا 3731750 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 2 خوابه 106 تا 322 مترمربع قیمت از 2791750 تا 9395300 لیر ترکیه

خرید آپارتمان های 3 خوابه 238 تا 485 مترمربع قیمت از 8319200 تا 14132300 لیر ترکیه

فروش آپارتمان های 4.5 خوابه 407 تا 1220 مترمربع قیمت از 14189400 تا 29757900 لیر ترکیه

فقط پرداخت نقدی مورد قبول است.

لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات ارز تمامی سازندگان و فروشندگان شخصی در استانبول دائماً در حال به روز کردن قیمت ها هستند. ما در ترک گشت، به عنوان یک شرکت معتبر در زمینۀ املاک نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا قیمت ها را به روز کرده و به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

طراحی آپارتمان ها در کارتال استانبول

ورودی بلوک ها از لابی انجام می شود و با استفاده از راه پله و آسانسور می توانید به تمام طبقات بروید. هر واحد درب ورودی فولادی دارد و با آیفون تصویری به لابی متصل می شود.

آپارتمان ها دارای آشپزخانه های اپن یا بسته خواهند بود. این آشپزخانه ها مجهز بوده و کابینت های فراوان و سطوح کاری باکیفیت در آن نصب می شود. همچنین لوازم توکار و سفیدرنگ اجاق گاز، فر و هود نیز در آشپزخانه ها تعبیه می شود.

پنجره ها و درب های دوجداره و قدی پاسیو نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می دهند و درب های پاسیو به فضاهای نشیمن مختلفی باز می شود: بالکن های فرانسوی، بالکن های بزرگ شیشه ای و یا تراس های بزرگ. تمامی این فضاها ویوی باغچۀ اطراف مجتمع را دارند و خانه های طبقات بالاتر ویوی دریا، جزیره و شهر را نیز دارند.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن نصب شده است. کف نشیمن، غذاخوری، آشپزخانه و اتاق ها نیز با سرامیک و لمینیت پوشیده می شود.

هر خانه سیستم گرمایش مرکزی خواهد داشت و زیرساخت تهویۀ هوا در تمامی اتاق ها نصب می شود.

در کل این آپارتمان های لوکس و بزرگ در استانبولتمام نیازهای شما را برآورده می کنند، برای تفریحات، سفرهای کاری، زندگی دائمی یا سرمایه گذاری در ترکیه ایده آل هستند، زیرا دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارند، امکانات منطقه عالی است، آپارتمان ها ویوی بی نظیری از دریا و جزیره دارند و اجاره بهای آن بالاست.

در انتها

برای خرید ملک در کارتال در استانبول و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی خانه ها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را یاری می کنند.

خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول
خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول

ترکیه کشوری است که به تازگی در زمینۀ املاک و سرمایه گذاری در آن عملکرد درخشانی داشته و به مرکز توجه بسیاری از تاجران عرب یا تاجرانی از کشورهای دیگر تبدیل شده است. 

شاید شرایطی که دولت ترکیه در این زمینه برای مالکان و افراد علاقه مند به این کار فراهم کرده است نیز نقش مهمی در این درخشش داشته باشد.

هنگامی که شما تصمیم به خرید ملک خصوصاً در کارتال استانبول در ترکیه داريد، اهدافتان باید واضح و شفاف باشد و با دقت آن ها را تعیین کنید، زیرا این منطقه بسیار بزرگ است و املاک آن بسیار متنوع و زیاد است، پس گزینه های شما هم بیشتر و متنوع تر است.

حالا که صحبت از این شد، باید مناطقی که خوب هستند و املاک آنها زیبا و برگزیده است را نام ببریم. مهم ترین این مناطق، منطقۀ کارتال در استانبول است.

چرا خرید املاک کارتال با بقیه مناطق استانبول متفاوت است؟

عوامل مختلفی وجود دارد که این منطقه را از مناطق دیگر متمایز می کند که مهم ترین این دلایل موقعیت جغرافیایی کارتال است. زیرا این محل ویوی زیبایی از ساحل دریای مرمره دارد و همین امر آن را در مرکز توجه قرار می دهد. این منطقه اخیراً در تمام سطوح از جمله املاک و سرمایه گذاری فعالیت زیادی داشته است. این سرعت فعالیت و توسعه، آن را به انتخابی ایده آل برای اکثر تاجران و سرمایه گذاران مهم تبدیل کرده‌ است.

حجم سرمایه گذاری در برخی از شرکت های ساختمانی در این منطقه به حدود ۶ میلیارد دلار می رسد.

منطقۀ کارتال چه امکاناتی دارد؟

با خرید آپارتمان در کارتال در استانبول امکانات این منطقه فراوان است و مهم ترین آن این است که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و به دو بزرگراه نزدیک است. علاوه بر این، ایستگاه های مترو به راحتی در دسترس قرار دارند و تردد به این محل و از این محل به مکان های دیگر را تسهیل می کنند. سهولت حمل و نقل برای سرمایه گذاران مهم است و آن ها را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌کند.  نکتۀ مهم دیگر نزدیک بودن آن به ساحلی بزرگ و چندین جنگل وسیع و زیبا است.

همین عوامل باعث رشد تقاضا در تمام جنبه ها شده است، زیرا شرایطی که برای سرمایه گذار مهم است، در این جا فراهم است، از جمله حمل و نقل آسان، مکان های توریستی زیبا و تعداد زیاد املاک متمایز.

خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول
خرید ملک لوکس در کارتال در استانبول

مهم ترین پروژه ها در کارتال کدام است؟

چندین پروژه در کارتال در حال ساخت است:

در صدر این لیست ساخت مجموعه جاستیس پالاس است که سرمایه گذاری روی آن انجام شد و نزدیک به ۱۱۰۰۰ واحد با ویژگی های خاص ساخته شده است. زیرساخت های حمل و نقل و چندین ايستگاه مترو نیز ساخته شد تا افرادی که می خواهند به کارتال بیایند بتوانند از بهترین راه موجود استفاده کنند. مهم ترین ایستگاه ها از این قبیل است:

  • عثمان بی
  • تقسیم
  • شیشلی
  • لونت

آیندۀ سرمایه گذاری در کارتال 

می توانیم با اطمینان بگوییم که با خرید خانه در کارتال در استانبول آیندۀ این منطقه بسیار روشن است، زیرا تمام شواهد این موضوع را نشان می دهند و مقامات نیز برنامه هایی برای آيندۀ این ناحیه در تمامی سطوح تنظیم کرده اند. همین امر برای سرمایه گذاران کافی است و به آن ها اطمینان می دهد تا با سرعت مطمئنی کارشان را انجام دهند و خیالشان از جهت سود آن راحت باشد. کارتال یکی از ثروتمندترین و پرطرفدارترین مناطق در استانبول است. این دلیل اصلی ترین علت برای سرمایه گذاری است و افراد را ترغیب می کند تا به این محل بیایند و از سود و منفعت فراوان آن لذت ببرند. تقاضا برای ملک در این ناحیه در حال افزایش است که همین موضوع سبب می شود تا برگشت سرمایۀ سرمایه گذاران دوچندان شود.

قیمت خرید یا اجاره در کارتال

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، مطمئناً قیمت های فروش املاک در کارتال در استانبول در چنین منطقه ای پایین نیست. قیمت ملک در این محل رقابتی است و بسته به انتخاب شما فرق می کند. تنوع زیادی از املاک وجود دارد و آپارتمان ها به دو دستۀ مسکونی و تجاری تقسیم می شوند. آپارتمان هایی برای افراد مجرد و یا برای خانواده ها وجود دارد. شما با گزینه ها و قیمت های متفاوتی روبرو می شوید که می تواند بین سیصدهزار لیر و یا سه میلیون دلار متغیر باشد. مشخص است که هر قیمت به ملکی با مشخصات خاص خود تعلق دارد و با ملک دیگر متفاوت است. آپارتمان ها می توانند ساده و امروزی و یا لوکس باشند. اجارۀ آپارتمان ها از دو هزار و پانصد لیر تا سه هزار و پانصد دلار متغیر است. در کل قیمت ها ثابت نیستند و به بازار املاک و رقابت موجود در آن بستگی دارند. بولتن های قیمت هفتگی یا ماهانه نیز ممکن است بر حسب قدرت و تقاضای بازار اعمال شوند. پروژه های بزرگ و برج های گران قیمت ممکن است رقم بالایی از مالک یا سرمایه گذار درخواست کنند تا بتوانند هزینه های خود را جبران کنند.

در پایان، طبق بررسی ما منطقۀ کارتال در استانبول یکی از بهترین انتخاب هایی است که سرمایه گذاران می توانند داشته باشند. دلیل آن هم مزایا و امکاناتی است که این ناحیه دارد و سرمایه گذاران را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند.

تماس با ما در اینستاگرام

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کارتال

جزئیات

به روز شده در مارس 7, 2022 در 11:16 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 2,542,600لیر
  • متراژ ملک: 117 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 5
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht