آسان انتخاب کنید

خرید ملک تجاری در استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 1,060,000لیر
کایتهانه

توضیحات

ویژگی های اصلی خرید ملک تجاری در استانبول

  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • پنجرۀ دوجداره
  • آسانسور
  • رستوران
  • ماهواره
  • فروشگاه
  • تراس
  • خدمات نگهبانی

توضیحات خرید ملک تجاری در استانبول

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه املاک تجاری را در استانبول به فروش برساند. این مجموعه به تازگی تکمیل شده و بسیار نزدیک به مرکز شهر و مکان های دیدنی منطقۀ کایتحانه در قسمت اروپایی شهر است.

کایتهانه در سالهای اخیر به علت قرار داشتن در مرکز شهر و داشتن دسترسی و امکان رفت و آمد به تمام نقاط شهر به محلی بسیار خوب برای اقامت دائمی تبدیل شده است. هم اکنون این منطقه به یک نقطۀ اصلی شهر بدل شده است، زیرا فرودگاه جدید و شمارۀ سه استانبول به مقصد شمال، اولین باند فرودگاهی را در این محل افتتاح نموده است. به همین دلیل از این پس شاهد افزایش در تعداد توریست های شهر خواهیم بود، زیرا انتظار می رود این فرودگاه پس از تکمیل و افتتاح تمام باندهای آن، ظرفیت پذیرش سالانۀ 150 میلیون مسافر را دارا باشد.

با خرید ملک تجاری در این منطقه ، محلی کارمند نشین است، زیرا بسیاری از کسانی که محل کارشان در شهر است، این محل را برای سکونت انتخاب می کنند، تا کمتر مجبور شوند به محل کارشان رفت و آمد داشته باشند. محل این پروژه در مرکز شهر و در نزدیکی منطقۀ مالی ماسلاک قرار دارد و امکانات محلی بسیاری برای زندگی روزمره دارد. مراکز خرید بزرگ، بیمارستان معروف فلورانس نایتینگل و چندین دانشگاه و مدرسه برای تمامی سنین از جمله امکانات رفاهی است که این محل را به منطقه ای مناسب برای زندگی خانوادگی، تفریح و سفرهای تجاری تبدیل می کند.

کایتحانه به دلیل نزدیک بودن به سومین پل دسترسی به قسمت آسیایی، بزرگراه TEM و E-5، دسترسی خوبی به سایر نواحی شهر دارد. همچنین در این منطقه فرودگاه و ایستگاه متروی جدید کایتحانه قرار دارد که مسافت بین مسیدیکوی و محموت بی را کاهش داده است.

محل مجموعه و جزئیات خرید ملک تجاری در استانبول

این مجموعۀ املاک تجاری متشکل از فروشگاه ها و دفاتر اداری در کایتحانه در 8 کیلومتری شمال میدان تکسیم، 9 کیلومتری غرب خط ساحلی بسفروس و در کنار یک رودخانه قرار دارد که به گلدن هورن می ریزد.

این مجموعه در محلی بسیار عالی در مرکز شهر قرار دارد و از طریق بزرگراه TEM که 15 دقیقه با آن فاصله دارد و خط متروباس و بزرگراه E-5 که 5 دقیقه با آن فاصله دارد، دسترسی خوبی به تمام مناطق شهر دارد. 15 دقیقه تا پل های بسفروس و 400 متر تا ایستگاه متروی کایتحانه فاصله دارد و با یک پیاده روی کوتاه می توان به کنارۀ رودخانه رسید. همچنین چندین خدمات اتوبوس محلی برای مناطق مختلف، در این محل در دسترس است.

با خرید این ملک تجاری امکانات رفاهی محل بسیار زیاد است. با یک پیاده روی کوتاه می توانید به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها، یک پارک عمومی بزرگ، داروخانه، مرکز فرهنگی، کافه، بار، رستوران و غیره برسید و با یک رانندگی کوتاه یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ظرف 5 تا 10 دقیقه می توانید به بیمارستان های بسیار خوب، مراکز خرید و دانشگاه ها برسید.

این مجموعۀ املاک تجاری بزرگ توسط یکی از سازندگان به نام استانبول در زمینی بزرگ به مساحت 40000 مترمربع ساخته شده است. ساخت و ساز آن با جدیدترین آیین نامه های ساختمان دولت ترکیه مطابقت دارد. این مجموعه دارای 6 بلوک تجاری در 8 تا 12 طبقه است که 960 دفتر اداری و 120 واحد 60 تا 120 مترمربعی با کاربری فروشگاهی دارد و واحدهای 50 تا 190 مترمربعی آن آمادۀ فروش است. بسیاری از این واحدها فروخته یا اجاره داده شده است. هم اکنون این مجموعه دارای بانک، آرایشگاه، کافه، رستوران، خیاطی، داروخانه و فروشگاه های دیگری است.

این مجموعه تجاری در استانبول دارای لابی پذیرش 24 ساعته است و خدمات نظافتی و نگهبانی را ارائه می دهد. همچنین دارای تالار کنفرانس و جلسات، هلی پد، محل پارک برای مراجعه کنندگان و گاراژ پارکینگ امن برای مالکین است و تمام بلوک ها تراس پشت بام با ویوی شهر دارند.

واحدهای موجود و قیمت خرید ملک تجاری در استانبول

دفتر اداری از 64 تا 133 مترمربع قیمت از 1060000 تا 2200000 لیر ترکیه

فروشگاه از 50 تا 190 مترمربع قیمت از 1822000 تا 5781000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت و خرید ملک تجاری در استانبول

اگر قصد خرید ملک تجاری نقدی دارید، می توانید از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوید، در غیر این صورت می توانید از پرداخت های شرایطی و بدون بهرۀ زیر استفاده نمایید:

  1. 50% پیش پرداخت و اقساط مساوی 36 ماهه
  2. 40% پیش پرداخت و اقساط مساوی 24 ماهه

تمام واحدهای تجاری اداری آمادۀ تحویلند و دارای پنجره های دوجداره، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، ترکیبی از کفپوش کاشی و لمینیت گرم، نورپردازی مدرن و ویویی از فضای سبز محل هستند.

اگر به دنبال خرید یک ملک تجاری برند یا دفتر یک شرکت در استانبول هستید تا کسب و کارتان را آغاز کنید، این واحدهای تجاری در نزدیک مرکز شهر با دسترسی خوب به سایر نقاط شهر و منطقه ای شلوغ با موقعیت تجاری مناسب، گزینه ای مطلوب به نظر می رسد. همچنین شما و همکارانتان می توانید از ویوی طبیعت این واحدها به همراه امکانات رفاهی بسیار لذت ببرید.

برای خرید ملک تجاری در استانبول و جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و به شما در انتخاب یک واحد مناسب کمک می کنند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می نمایند.

املاک تجاری در ترکیه برای فروش

با رشد اقتصاد ترکیه ، فرصت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات گسترده تجاری این کشور نیز افزایش می یابد ، چه این یک رستوران با کیفیت عالی برای خرید، خرده فروشی های مارک دار ، فروشگاه های محلی یا سایر مشاغل درجه یک در ترکیه باشد که برای سرمایه گذاری دوست دارید . املاک تجاری برای خرید در ترکیه فرصتی برای پیوستن به تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران است که به دنبال فرصتی برای هدایت سرمایه خود به یک اقتصاد امن و اقتصادی هستند و همچنین افرادی که به دنبال شرکت های تاسیس شده و فرصتی برای راه اندازی و اداره مشاغل شخصی خود در ترکیه.
بیشتر فرصت های تجاری ما در مناطق اصلی استانبول واقع شده است که دارای سابقه طولانی بوده و آنها را به سرمایه گذاری های آماده تبدیل می کند ، با این حال ، ما همچنین تجارت را در سراسر کشور تأمین می کنیم و بررسی دقیق مالکیت تجاری در ترکیه را انجام می دهیم که ما اتفاقاً در وب سایت خود لیست می کنیم.

هزینه املاک تجاری برای خرید در ترکیه چقدر است؟

تعدادی از املاک تجاری اثبات شده در ترکیه وجود دارد که در تمام طول سال درآمد خوبی برای صاحبان آنها به همراه دارد – به عنوان مثال ، ساختمان های عمده فروشی ، که شامل بلوک های آپارتمانی و واحدهای خرده فروشی مانند فروشگاه ها و فروشگاه های بوتیک است. این نوع مشاغل به طور کلی با توجه به موقعیت در ترکیه از حدود 300000 یورو شروع می شوند و می توانند به میلیون ها دلار برای املاک تجاری اصلی در متقاضی ترین محله ها و مراکز شهر برسند.

آیا ملک تجاری در ترکیه سرمایه گذاری خوبی است؟

ثابت شده است که ساختمانهای دیگر مانند ساختمانهایی که برای تبدیل به آپارتمان یا هتل مناسب هستند ، سرمایه گذاری به موقع برای افرادی است که به دنبال بازده بلند مدت و حداکثر هزینه اصلی خود هستند. ثابت شده است که اداره و داشتن هتل بوتیک خود در ترکیه یک طرح محبوب بازنشستگی پیش از موعد برای افرادی است که کاملاً آماده توقف کار نیستند.

همچنین در این کشور چند فرصت جالب وجود دارد که در رده های خاص خود قرار دارند – به عنوان مثال ، یک معدن طلا در ترکیه و یک پروژه بازسازی در داخل شهر. این فرصت های غیرمعمول برای هر کسی که خواهان یک فرصت سرمایه گذاری هیجان انگیز با بازده بالقوه استراتوسفر با یک استراتژی مناسب است ایده آل است.

چگونه در ترکیه ملک تجاری بخریم؟

برای مشاهده اطلاعات بیشتر از جمله جزئیات مکان ، درآمد اجاره ، قراردادهای اجاره و سایر عواملی که به شما در تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید کمک می کنند ، روی لیست کلیک کنید. لطفاً امروز با املاک ترکیه تماس بگیرید تا در مورد طیف گسترده ای از املاک تجاری در ترکیه و مشاغل مستقر که در ترکیه برای فروش داریم ، بحث کنید – با طیف گسترده ای از شبکه ها و دسترسی به کانال ها ، ما تضمین می کنیم که چیزی مناسب برای شما و بودجه شما پیدا خواهیم کرد . ما به ما کمک می کنیم تا فرصت مناسب را با یک سرمایه گذار مناسب تطبیق دهیم.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کایتهانه

جزئیات

به روز شده در جولای 19, 2021 در 9:58 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1,060,000لیر
  • متراژ ملک: 64-250 مترمربع
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: تجاری, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht