آسان انتخاب کنید

توضیحات

جزئیات خرید آپارتمان در استانبول منطقه سنجاق تپه


در ترک گشت خوشحال هسایم که این مجموعه جدید از خرید آپارتمان در استانبول منطقه سنجاق تپه با منظره طبیعت را در استانبول. برای فروش واقع در قسمت آسیایی شهر در منطقه سرسبز سنجاق تپه، منطقه ای در حال توسعه در غرب مرکز مالی آتاشهیر ، برای فروش ارائه می دهد.

سنجاق تپه منطقه ای است که توسط چهار جنگل عظیم احاطه شده است. با ارائه هوای پاک و تمیز و یک فضای سبز طبیعی زیبا ، می توانید به جنگل ها بروید. و مناطق زیبا برای پیک نیک و رستوران های حومه شهر را انجام دهید. در مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری کنید و استخرهای زیبا و دریاچه ها و تلاش خود را در ماهیگیری امتحان کنید. یا برای افراد پرماجرا بیشتر می توانید در تورهای دوچرخه سواری چهار جاده ای آفرود شرکت کنید. یا با خانواده به مقابله با پارک ماجراجویی بپردازید. سخت است باور کنید که می توانید این همه آرامش و آرامش را در شهر پهناور استانبول

به عنوان یک منطقه در حال توسعه ، قیمت ملک هنوز هم از برخی مناطق دیگر پایین است و ارزش خوبی برای پول شما را فراهم می کند.

هرچند انتظار می رود با افزایش محبوبیت منطقه با افزایش تعداد افراد بیشتری که به دنبال یک سبک زندگی سالم و دور از شلوغ هستند ، این تغییر کند.

مناطق مرکزی شهر ، اگرچه این منطقه از نظر امکانات محلی که هر روز در حال رشد است و ارتباطات عالی شهر نیز بسیار زیاد است. و این منطقه را برای سرمایه گذاری در استانبول ایده آل می کند.

موقعیت مکانی و جزئیات خرید ملک در استانبول منطقه سنجاق تپه

این مجموعه جدید و مدرن آپارتمان لوکس برای فروش در سانجاکتپه فقط 1 دقیقه رانندگی از بزرگراه TEM یا 10 دقیقه از بزرگراه E-5 و نزدیکترین ایستگاه مترو واقع شده است ، در حالی که نزدیکترین ایستگاه کشتی یا قطار و خط ساحلی مارمارا این لینک عالی به فرودگاه Sabiha Gokcen است. که در کمتر از 20 دقیقه ، 15 دقیقه به قلب آتاسهیر یا 20 دقیقه به مرکز شلوغ شهر Kadikoy ، با اروپا می توانید فقط در 15 دقیقه دسترسی پیدا کنید. از طرف تونل اوراسیا یا 2 پل از بسفر نیز به راحتی در 25 دقیقه قابل دسترسی است.

امکانات موجود در این منطقه به وفور شامل فروشگاه ها ، سوپرمارکت ها ، مدارس ،داروخانه ها ، مسجد ، کافه ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها و غیره است که همه در فاصله کوتاهی قرار دارند ، یا می توانید با ماشین سوار شوید یا در اتوبوس بروید و مراکز خرید ، دانشگاه ها را پیدا کنید. و بیمارستانها در کمتر از 5-10 دقیقه ، همینطور جنگل عظیم آیدوس و بسیاری از فعالیتهای آن.

ساخت و رقابت با استاندارد بسیار بالا توسط یک توسعه دهنده معتبر استانبولی در زمینی به مساحت 10،000 متر مربع ، کلیه کارهای ساختمانی با رعایت آخرین مقررات ساختمانی دولت های ترکیه برای ایمنی و عایق بندی.

یک مجتمع مدرن متشکل از 9 بلوک آپارتمان مسکونی از 9-11 طبقه که در مجموع 312 آپارتمان مدرن بزرگ با 2 و 3 اتاق خواب ، همراه با 37 واحد تجاری ارائه می دهد. که خرید و غذاخوری در محل را ارائه می دهد ، همه در باغ های زیبا و منظره واقع شده است. استخرهای زینتی ، آبشارها ، مناطق نشیمن سایه بان آلاچیق و مناطق کاشته شده سرسبز را ارائه دهید ، در حالی که ساکنان و مهمانان مجموعه از حداکثر استفاده از امکانات

امکانات خرید ملک در استانبول منطقه سنجاق تپه

استخر در فضای باز
تراس های آفتابی فراوان
زمین بازی برای کودکان
اتاق های سونا و بخار
حمام ترکی
یک سالن ورزشی مجهز
پیاده روی / پیاده روی
زمین بسکتبال
زمین فوتبال
اتاق سینما
تلویزیون ماهواره ای مرکزی
ژنراتور پشتیبان گیری
آسانسور در هر بلوک
ساکنان گاراژ پارکینگ را ایمن می کنند
مهمان پارکینگ در فضای باز
همه اینها و موارد دیگر ، دوربین ها و سرویس های امنیتی شبانه روزی برای ایمنی و آرامش خاطر شما مراقبت می کنند.

قیمت خرید خانه در استانبول منطقه سنجاق تپه

فروش واحدهای صفر به پایان رسیده

برای خرید ملک دست دوم در سنجاق تپه تماس لطفا

جنبه های خرید ملک در استانبول منطقه سنجاق تپه

هر نه بلوک آپارتمانی از طریق یک لابی مشترک دسترسی امن به ساکنان را فراهم می کند. هر کدام از طریق پله ها یا بالابرها به همه طبقات دسترسی دارند و هر خانه با یک آی فون تصویری به درهای ورودی متصل است و همه درهای امنیتی از طریق درهای فلزی وارد می شوند.

چیدمان ها با انتخاب آشپزخانه های بسته یا اتاق نشیمن با طرح باز ارائه می شود. همه دارای آشپزخانه مدرن کاملاً متناسب با طیف گسترده ای از واحدهای با کیفیت و سطح کار ، با توسعه دهنده همچنین لوازم داخلی مارک دار – اجاق گاز .

پنجره های کف تا سقف و درهای پاسیو نور روز زیادی را برای هر اتاق به همراه چشم اندازهایی از طبیعت منطقه محلی و باغ های عمومی فراهم می کند.

درهای پاسیو برای دسترسی به تراس های بزرگ باغ خصوصی.

بالکن های بزرگ شیشه ای یا بالکن های فرانسوی برای تابستان های سال زندگی در فضای باز و ناهار خوری در فضای باز.

محل زندگی و اتاق خواب با کفپوش لمینت با کیفیت و در حالی که راهروها و آشپزخانه های جداگانه کاشی و سرامیک ارائه می شود.

و حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و با جدیدترین اتصالات مدرن نصب شده اند.

در حالی که همه واحدها سیستم های گرمایش مرکزی گاز را ارائه می دهند. با جدیدترین سیستم خانه هوشمند ، و همه اتاق ها با زیرساخت های واحد تهویه مطبوع مجهز شده اند.

به طور کلی این آپارتمان ها گزینه ای ایده آل برای تعطیلات شهری یا سفرهای کاری در طول سال است

زندگی یا انتخاب عالی به عنوان سرمایه گذاری اجاره ای در استانبول برای درآمد سالیانه اجاره ای بالا نزدیک به امکانات رفاهی.

دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه ها از طریق بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی ، امکانات عالی در محل همراه با فضای سبز طبیعی و چشم اندازهای زیبا از طبیعت.

برای جزئیات کامل ، در دسترس بودن و قیمت ها امروز با خانه های ترکیه تماس بگیرید.

و تیم دوستانه ما از مشاورین املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند ، اطلاعاتی در مورد درآمد احتمالی اجاره به شما ارائه می دهند.

و در کل مراحل خرید ملک ترکیه و فراتر از آن به شما کمک می کنند.

4.3/5 - (3 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, سنجاق تپه

جزئیات

به روز شده در آگوست 10, 2022 در 10:10 ق.ظ
  • قیمت: تماس
  • متراژ ملک: 100 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • اتاق ها: 3
  • سرویس : 1
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: با اشیاء, بدون اشیاء, تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب, سوئیت

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht