آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه پیش فروش ملک در مال تپه استانبول در بخش آسیایی

پیش فروش آپارتمان های لوکس در استانبول آسیایی. در بزرگراه E-5 دارای امکانات، ویوی دریا و جزیره با سود 0%. سرمایه گذاری در استانبول.

جزئیات:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 7157 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

چرا این ملک را مال تپه استانبول پیش خرید کنم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در منطقۀ مالتپۀ استانبول، یکی از پرطرفدارترین مناطق قسمت آسیایی استانبول و در جنوب جنگل های آیدوس قرار دارد و با ماشین فاصلۀ کوتاهی تا فرودگاه دارد.

مالتپه منطقه ای باپرستیژ در استانبول آسیایی است که در سواحل شمالی دریای مرمره واقع شده و تا شرق کادیکوی فاصلۀ کوتاهی دارد و تا فرودگاه صبیحا گوکچن تقریباً 25 دقیقه فاصله دارد.

این منطقه با داشتن موقعیتی ساحلی و نزدیک بودن به مرکز شهر و فرودگاه، امکانات محلی خوبی را در اختیار ساکنانش قرار می دهد: پارک هایی بزرگ در کنار دریا که 1200000 مترمربع مساحت دارند و در استانبول آسیایی بزرگترین پارک به شمار می روند، یک مرکز خرید با نام CarrefourSA که در آن فروشگاه های برند و سینما و سایر امکانات تفریحی، رستوران و بانک وجود دارند. همچنین تعداد زیادی مدرسه، دانشگاه و امکانات پزشکی در منطقۀ مالتپه وجود دارد که آن را برای زندگی دائمی به انتخابی ایده آل تبدیل می کند.

این ملک در کنار دریا بسیار ارزان تر از سایر خانه ها با موقعیت مشابه در قسمت آسیایی است. با این وجود به دلیل افزایش قیمت در قسمت اروپایی، قیمت ملک در این محل هم شروع به افزایش کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران را به مالتپه کشانده است.

موقعیت مجموعه و اطلاعاتی در مورد پیشرفت ساخت و ساز

پروژۀ ساخت آپارتمان های کنار دریا در نزدیکی بزرگراه E-5 و در 3.2 کیلومتری شمال خط ساحلی و پارک مرمره، هم اکنون در حال ساخت است.

با پیش خرید ملک در مال تپه استانبول در بخش آسیایی و وجود بزرگراه سبب می شود تا دسترسی خوبی به تمام مناطق شهر وجود داشته باشد. این پروژه همچنین در فاصلۀ کوتاهی از ایستگاه متروی محلی قرار داشته و تا ایستگاه قطار مرمره 5 دقیقه فاصله دارد. بزرگراه TEM به سمت شمال ظرف 15 دقیقه، تونل اوراسیا ظرف 25 دقیقه و ترمینال کشتیرانی بستانچی ظرف 15 دقیقه در دسترس است. بنابراین رسیدن به مرکز شهر آسیایی تنها دقایقی طول می کشد. همچنین می توانید از دریا عبور کرده تا به یالووا و جزایر پرینسس برسید، یا اینکه از بسفروس عبور کرده و به قسمت های اروپایی استانبول برسید که حدوداً 40 دقیقه طول می کشد.

با یک رانندگی 10 دقیقه ای و حتی کمتر می توانید به مراکز خرید، دانشگاه و بیمارستان برسید. با یک پیاده روی کوتاه، مغازه ها، سوپرمارکت ها، بانک و خودپرداز، مدرسه برای تمام سنین، مراکز پزشکی و داروخانه و تعداد زیادی بار، کافه، کافی شاپ و رستوران، در دسترس خواهد بود.

این پروژه توسط یکی از سازندگان اصلی شهر و در زمینی به مساحت 7157 مترمربع در سه بلوک ساخته شده است. بلوک ها شامل یک برج مسکونی 35 طبقه است که در کل 364 خانۀ 1 تا 3 خوابه را در خود جای داده است و ویویی از دریا و جزیره را دارد که از طبقۀ شانزدهم به بعد قابل رؤیت است. دو بلوک دیگر نیز 6 طبقه هستند که 400 واحد اداری در اندازه های مختلف را در خود جای داده اند. تمامی بلوک ها مطابق با قوانین ساختمان دولت ترکیه برای عایق بندی و امنیت ساخته شده و تا آوریل 2023 تکمیل خواهد شد.

هر سه بلوک با باغچه های سرسبز احاطه شده و پس از آغاز زندگی در آن، با پیش خرید اقساطی خانه در مال تپه استانبول در بخش آسیایی ساکنین از امکانات زیر برخوردار خواهند شد:

  • یک استخر روباز بزرگ
  • استخر کودکان
  • تراس آفتاب گیر
  • محل بازی کودکان
  • مرکز تناسب اندام
  • حمام ترکی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • آسانسور
  • کافه و رستوران
  • گاراژ پارکینگ امن برای ساکنین
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • ژنراتور برق
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • پذیرش 24 ساعته

برای رفاه شما عزیزان، مانند تمامی مجموعه های استاندارد، این مجتمع توسط سیستم دوربین مداربسته و خدمات امنیتی محافظت می شود.

قیمت پیش فروش ملک در مال تپه استانبول در بخش آسیایی

آپارتمان های 1 خوابه 50 تا 64 مترمربع قیمت از 1593772 تا 188055 لیر ترکیه

واحدهای اداری 84 تا 135 مترمربع قیمت از 2597657 تا 4037065 لیر ترکیه

شرایط پرداخت

اسناد حقوقی آمادۀ تحویل هستند. خریداران نقدی از تخفیف 5 درصدی بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 24 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

ویژگی های طراحی این ملک ها در مالتپه استانبول

با خرید ملک در مال تپه استانبول در بخش آسیایی ورودی واحدها در بلوک مسکونی از یک لابی ورودی انجام می شود و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر واحد یک درب فولادی دارد و از طریق آیفون تصویری به درب های ورودی لابی متصل می شود.

طراحی واحدها به صورت آشپزخانه های اپن خواهد بود. آشپزخانه ها بسیار مجهز و مدرن بوده و کابینت های باکیفیت و سطوح کاری گرانیتی خواهند داشت. لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آشپزخانه تعبیه می شود.

آپارتمان ها بالکن ندارند. پنجره ها نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می آورند و از طبقۀ شانزدهم به بعد، ویوهای مختلفی از دریا، طبیعت، شهر و جزیره و در طبقات پایین تر ویوی باغچه و شهر را دارند.

حمام ها مدرن بوده و از کف تا سقف کاشی کاری شده اند و کف بقیۀ واحد با سرامیک و لمینیت پوشیده شده است.

به طور خلاصه این آپارتمان ها با ویوی دریا در استانبول آسیایی تمام نیازهای شما را برآورده می کنند، برای مسافرت و زندگی دائمی عالی هستند و انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا امکانات محلی زیادی دارد، با وجود بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات مجموعه فراوان است و ترکیبی از ویوی دریا، جزیره و طبیعت را خواهید داشت.

برای پیش خرید آپارتمان در مال تپه استانبول در بخش آسیایی و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

همه چیز در مورد مالتپه و چرا در این منطقه سرمایه گذاری کنیم؟

مالتپه در قسمت آناتولیایی استانبول واقع شده و در مرز دریای مرمره قرار دارد. مالتپه فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در املاک دارد. به علت این که این محل از جمله مناطقی است که بیشترین تعداد مهاجر را دارد، هر روز در حال توسعه است. این ناحیه جمعیتی بالغ بر 497000 نفر دارد و چهارمین منطقۀ بزرگ در قسمت آسیایی است.

مؤسسات آموزشی در مقاطع بالا در منطقه وجود دارند و امکانات حمل و نقل، ورزش و سلامتی در اینجا بسیار گسترده است. این محل باعث بالا رفتن ارزش استانبول در سال های اخیر شده است، زیرا امتیازاتی نامحدود دارد.

هر آنچه که باید در مورد مالتپه بدانیم

منطقۀ مالتپه موقعیتی خاص در دریای مرمره دارد. بورگازاداسی در نزدیکی جزیره هایی مانند هنالی آدا و کیبلی آدا قرار دارد. همسایه های آن در استانبول مناطقی به شدت در حال توسعه و پویا مانند کارتال، کادیکوی، آتاشهیر و ساکانک تپه هستند.

در این ناحیه آب و هوا مدیترانه ای است و زمستان و بهار سرد است و بارندگی در آن وجود دارد. ماه های تابستان، آب و هوا گرم و خشک است. به علت آن که وضعیت آب و هوایی متعادل تر از سایر مناطق استانبول است، کیفیت زندگی شما در این محل بهتر خواهد بود. امکانات حمل و نقل عمومی نیز ارتقا یافته و امکانات فراوانی مانند قطار سریع السیر، iETT و اتوبوس دریایی وجود دارد. سرمایه گذاری در زمین های مالتپه نیز در اطراف فرودگاه صبیحا گوکچن و جود دارد.

کیفیت زندگی

زندگی در مالتپه به شما کمک می کند تا به فرصت های تحصیلی بهتری دست یابید. سه مؤسسات آموزشی در مقاطع بالا در این منطقه وجود دارد، از جمله: دانشگاه مالتپه، دانشگاه باشبیوک کمپوس مرمره و دانشگاه پزشکی مرمره.

در این منطقه امکانات پزشکی به تدریج در حال افزایش است و هزینه های زندگی در آن مناسب است. این ناحیه چندین کلوب و باشگاه ورزشی، کلوب فیلم و پارک دارد. بنابراین شما می توانید زندگیتان را از جنبه های اجتماعی فرهنگی ارتقا داده و زمان بهتری را با خانوادۀ خود سپری کنید. سرمایه گذاری شما در این محل بدین معناست که شما برای سال های آیندۀ خود نیز سرمایه گذاری موفقی خواهید داشت.

چرا مالتپه بهتر است؟

منطقۀ مالتپه به دلیل داشتن موقعیت خوب، آب و هوای مطلوب و مکان های طبیعی، محل ایده آلی برای زندگی است. این منطقه یکی از مهم ترین مناطق استانبول است که ساختارهای خوبی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و سلامتی دارد. سرمایه ای که به اینجا می آورید، به دلیل بالا رفتن قیمت در مناطق همسایه، در زمان کوتاهی افزایش می یابد. به همین دلیل، این ناحیه یک مرکز سرمایه گذاری بزرگ است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, مالتپه

جزئیات

به روز شده در دسامبر 23, 2021 در 11:54 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,593,772لیر
  • متراژ ملک: 50 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 2
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht