آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان  2 خوابه در تکسیم استانبول ظرفیت 6 نفر

تکسیم
با اشیاء دو خواب
اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان  2 خوابه در تکسیم استانبول ظرفیت 6 نفر
تکسیم

توضیحات

اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان 2 خوابه در تکسیم استانبول

ساختمان در مارس ۲۰۲۳ به پایان رسید. این آپارتمان طبق آخرین آیین‌نامه‌های زلزله‌ای ساخته شده است و اقدامات لازم برای ایمنی و امنیت فراهم شده است. همچنین دارای پارکینگ اختصاصی رایگان و یک آسانسور است.

آپارتمان اجاره ای شیک چشم‌انداز واضحی از ۲ جهت با یک چشم‌انداز شبه‌جزیره دارد که با توجه به هر جزئیات و راحتی شما طراحی شده است تا به شما بهترین تجربه ممکن را در اقامت خود بدهد.

این آپارتمان روزانه دارای دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه باز است که می‌توانید غذای خود را در آن آماده و مصرف کنید در حالی که منظره بسفر را تماشا می‌کنید. هر دو اتاق دارای تختخواب ملکه و شراشویی‌های تمیز و اتوکشی برای هر مهمان هستند. اگر قبل از ورود خود درخواست کنید، می‌توانیم یک تختخواب تک را در یکی از اتاق‌ها قرار دهیم. (همچنین می‌توانیم یک جای خواب نوزادی قرار دهیم اگر درخواست داشته باشید) هر اتاق و نشیمن دارای تهویه مطبوع است. برای راحتی شما از سیستم گرمایش کف استفاده می‌کنیم. در نشیمن، مبل‌هایی بسیار راحت و سفارشی‌سازی شده و تلویزیون ۸۶ اینچی وجود دارد. می‌توانید راحتی خواب را بر روی مبل بزرگ داشته باشید. آشپزخانه دارای همه چیزی برای پخت و پز است. ما در ساختمان یک آسانسور و یک جای پارکینگ برای ماشین‌های شما رزرو داریم.

* ما دو آپارتمان در همان ساختمان داریم *

دسترسی مهمان

آپارتمان روزانه ماهانه ما شیک و برای ارائه اقامتی خوشایند برای مهمانان طراحی شده است. لطفاً به یاد داشته باشید که این یک آپارتمان است، نه یک اتاق هتل.

نکات دیگر

* در آپارتمان اجازه‌ی سیگار کشیدن وجود ندارد.

* احضار مهمانان اضافی بدون اطلاع ما، مناسب نیست.

* ما از راحتی همسایگان خود به همان اندازه که از راحتی مهمانان خود مهم می‌دانیم. لطفاً هیچ کاری را انجام ندهید که آن‌ها را مزاحمت کند.

* بعد از ساعت ۱۰ شب در آپارتمان مناسب نیست که موسیقی با صدای بلند گوش کنید یا مهمانی دهید.

4/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آوریل 15, 2024 در 10:11 ق.ظ
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht