آسان انتخاب کنید

توضیحات

سرای مرجان بیلیک دوزو یک پروژه خارج از پلان از آپارتمان های لوکس برای فروش در استانبول. نزدیک به دریا در بیلیک دوزو با منظره دریا یا طبیعت. برای سرمایه گذاری و اخذ شهروندی و اقامت ترکیه در سال 2022 در استانبول

کلیات پروژه سرای مرجان بیلیک دوزو

  • نوع: آپارتمانی
  • مساحت زمین: 1200 متر مربع
  • وضعیت: ساخت جدید
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24/7
  • شرایط شهروندی: مناسب است
  • مناسب اقامت: بله
  • وضعیت پروژه: تحویل در 6 ماه
  • وضیت سند: آماده تحویل
  • شرایط فروش: فقط نقدی با تخفیف ویژه ترک گشت
  • امکانات: فول امکانات رفاهی و امنیتی
با خرید آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو

چرا این ملک را بیلیک دوزو بخریم؟

ترک‌ گشت بسیار مفتخر است که این آپارتمان‌های نوساز با نمای دریا در استانبول را برای فروش ارائه می‌کند، این خانه های فروشی واقع در سمت اروپایی شهر در حومه مدرن بیلیک دوزو و در نزدیکی دریای مرمره در یک منطقه نسبتاً سرسبز قرار دارد.

بیلیک دوزو، مانند بسیاری از مناطق دیگر استانبول، در سال‌های اخیر تحت یک برنامه بازسازی عظیم با حمایت دولت ترکیه قرار گرفته است تا حومه شهر را با توسعه برخی مجتمع‌های مسکونی خارق‌العاده، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان‌ها و موارد دیگر وارد دنیای مدرن کند.

با گسترش روزافزون شبکه حمل و نقل عمومی در استانبول، مناطق بیشتری به راحتی به مرکز شهر دسترسی پیدا کرده اند و سیستم مترو اکنون به بخش های بیشتری از این شهر پر جنب و جوش دسترسی دارد، و با ایجاد تغییرات زیادی در استانبول، بیلیک دوزو دارای یک موقعیت مرکزی درخشان است. بخشی از استانبول جدید با فرودگاه جدید شهر حدود 45 دقیقه و با مرکز شهر حدود 50 دقیقه فاصله دارد.

برخی از خانه‌های فروشی در سرای مرجان بیلیک دوزو در این منطقه دارای موقعیت‌های شگفت‌انگیز مقابل دریا و مناظر خیره‌کننده دریا هستند، زیرا نواحی جنوبی در خط ساحلی مرمره قرار دارند، که برای بسیاری از ساکنان سبک زندگی بی نظیری را فراهم می‌کند، و بازاری مدرن را در خود جای داده است.

با خرید آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو

مکان سرای مرجان بیلیک دوزو و جزئیات پروژه

این آپارتمان‌های لوکس برای فروش در بیلیک دوزو در یک منطقه سرسبز دوست‌داشتنی قرار گرفته‌اند ، فقط 2.5 کیلومتر از خط ساحلی مرمره و سواحل دور فاصله دارند و 10 دقیقه با بخش شمال غربی بندرگاه و جنوب دریاچه بیوک چکمجه فاصله دارد.

این خانه های فروشی در بیلیک دوزو تقریباً 10 دقیقه در جنوب خط متروبوس و بزرگراه شلوغ E-5 و در فاصله چند قدمی چندین ایستگاه اتوبوس محلی واقع شده است، بنابراین دسترسی به مناطق مختلف شهر آسان خواهد بود، کانال جدید شهر در 20 دقیقه، مرکز نمایشگاه تویاپ در 10 دقیقه، فرودگاه به سمت شمال در 55 دقیقه، مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس کمی بیش از 35 دقیقه و تمام جاذبه های سلطان احمد در کمتر از 50 دقیقه قابل دسترسی هستند.

با خرید آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو با پیاده‌روی یا رانندگی بسیار کوتاهی از این مکان، فروشگاه‌های مختلف، سوپرمارکت‌ها، مدارس، مراکز پزشکی و شیمی‌دانان، مسجد، بانک‌ها و ماشین‌های نقدی، و مجموعه‌ای از کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و غیره را خواهید دید. با 10 تا 20 دقیقه رانندگی، چندین مرکز خرید مدرن شهر، بیمارستان های خصوصی یا دولتی و تعدادی از دانشگاه های عالی را که در منطقه ای خوب و نسبتاً آرام از شهر هستند خواهید دید.

سازنده و زمان تحویل سرای مرجان بیلیک دوزو

یک مجتمع کوچک در زمینی به مساحت 1200 متر مربع توسط یک سازنده معروف استانبولی ساخته شده است و از دو بلوک آپارتمانی مدرن در هفت طبقه تشکیل شده است که از میان اینها تنها 24 بلوک مدرن دارد. آپارتمان‌هایی با پنت‌هاوس‌های دوبلکس 2 و 3 یا 5 خوابه، که همگی با مقررات ساختمانی صادر شده توسط دولت برای عایق‌کاری و ایمنی مطابقت دارند و هر خانه لوکس باید تا پایان سپتامبر 2022 با استانداردهای بالا تکمیل شود.

با خرید ملک در سرای مرجان بیلیک دوزو پس از تکمیل، این مجموعه یک گاراژ سرپوشیده امن، یک باغ زیبا با آب‌نماها و قسمت‌های نشیمن، یک منطقه بازی کودکان، یک کافه/رستوران، آسانسور در هر دو بلوک، تلویزیون ماهواره‌ای مرکزی و یک ژنراتور پشتیبان ارائه می‌کند. برای آسودگی خاطر شما تمام این امکانات به صورت 24 ساعته توسط دوربین‌ها و سرویس‌های امنیتی تحت نظارت می‌باشد.

با خرید آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو

قیمت خرید خانه ها در سرای مرجان بیلیک دوزو

آپارتمان های 2 خوابه 115 تا 130 متر مربع با قیمت 182000 تا 230000 دلار

خانه های 3 خوابه 130 تا 160 متر مربع با قیمت 217000 تا 302000 دلار

پنت هاوس 5 خوابه با 2 سالن، 290 متر مربع با قیمت 410000 تا 477000 دلار

اسناد مالکیت در حال حاضر موجود است، بنابراین، سازنده این آپارتمان های لوکس فقط پرداخت نقدی را می پذیرد.

طراحی آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو

این مجموعه از دو بلوک آپارتمانی شامل لابی‌های ورودی امن با دسترسی به تمام طبقات از طریق پله‌ها یا آسانسور هستند، در هر خانه یک سیستم پیغام گیر ویدیویی تعبیه شده و به درهای لابی متصل می‌شود، همه واحدها نیز درب‌های امنیتی فولادی در قسمت ورودی دارند.

در این خانه های فروشی همه آپارتمان ها با آشپزخانه های مجزا طراحی شده اند که همه آنها کاملا مجهز و مدرن با وسایل با کیفیت و فضای کاری فراوان و با لوازم داخل کار – اجاق گاز، فز، فن استخراج و ماشین ظرفشویی تجهیز شده‌اند.

یک منبع گاز طبیعی در هر خانه ارائه می شود و سوخت سیستم گرمایش مرکزی را تامین می کند، همه اتاق ها نیز با واحدهای تهویه مطبوع ساخته می شوند.

حمام ها کاملاً کاشی کاری شده و مدرن هستند، در سایر قسمت های کف کاشی های سرامیکی از لمینت با کیفیت گرم گذاشته می شود.

در این مجموعه فروشی برخی از واحدها دارای بالکن فرانسوی هستند و برخی دیگر دارای بالکن های شیشه ای بزرگ و/یا تراس های پشت بام هستند تا از مناظر فضای سبز محلی لذت ببرند، در حالی که طبقات بالاتر دارای منظره ای از دریای مرمره هستند و همه اتاق ها از نور روز و روشنایی ملایم عصر برخوردار هستند.

با خرید آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو

سخن نهایی برای خرید آپارتمان در سرای مرجان بیلیک دوزو

در مجموع این آپارتمان‌های لوکس برای فروش در بیلیک دوزو استانبول، تمام ویژگی‌های ایده‌آل را دارا می‌باشد و برای تعطیلات معمولی در شهر یا سفرهای کاری، زندگی در تمام طول سال یا یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری در استانبول برای درآمد بالا از اجاره بسیار ایده آل است، زیرا دسترسی آسانی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات محلی فراوانی و امکانات موجود در محل را ارائه می‌دهد و دارای چشم اندازی از دریا یا طبیعت می‌باشد.

برای خرید ملک در سرای مرجان بیلیک دوزو و کسب جزئیات بیشتر، قیمت ها و در دسترس بودن این آپارتمان‌ها، همین امروز با ترک‌گشت تماس بگیرید، و یکی از مشاوران املاک استانبول ما به تمام سوالات املاک استانبول شما پاسخ می دهد، مشاوره بی طرفانه ای به شما ارائه می دهد، شما را در هر مرحله از فرآیند خرید ملک در ترکیه راهنمایی می کند و همچنین به شما در تجهیز خانه جدید خود در استانبول کمک می کند.

محل

استانبول در شمال غربی ترکیه قرار دارد. شهری وسیع است که دارای تاریخ فراوانی برای اشتراک گذاری، فرهنگ متنوع و زندگی شبانه پر جنب و جوش است.

این شهر دارای مناطق زیادی است، یک مرکز شهر شلوغ، چندین منطقه معتبر، و بسیاری از مناطق در حال توسعه جدید دارد. استانبول طی سال‌های اخیر شاهد تغییرات عمده‌ای با برنامه‌های بازسازی در چندین منطقه بوده است که این امر باعث شده بازار املاک و مستغلات رونق گسترده ای داشته باشد و مجتمع های مدرن جدیدی دارد که در سرتاسر شهر رشد می کنند تا هم تقاضای خریداران خانه و هم تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارج از کشور را برآورده کنند.

فاصله ها

  • فاصله تا شهر: 40 کیلومتر تا سلطان احمد
  • فاصله تا ساحل: 2.5 کیلومتر تا دریای مرمره
  • فاصله تا فرودگاه: 45 کیلومتر
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در جولای 30, 2022 در 10:00 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 3,185,000لیر
  • متراژ ملک: 115 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht